Ik heb deze, maar hij is niet zo 'vaal' als op de foto lijkt. Denk dat het door de flits is versterkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nog iemand herfst/winter meidenkleertjes in maat 62/68 in de aanbieding?
broekjes met voetjes eraan? Of kruippakjes ook goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar! Wij zijn vooral op zoek naar nog wat vestjes / truitjes en leggings en maillots! (Ook voor een meisje dus)
Is niet helemaal mijn smaak, Amarantaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb deze, maar hij is niet zo 'vaal' als op de foto lijkt. Denk dat het door de flits is versterkt.
[ afbeelding ]
is maat 68
en hier nog wat broeken
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat62
Ik zweer bij de riemen van de Hema. Die zijn verstelbaar en daarmee houdt ook Driekus zijn broeken aan zijn billen (wat nu zonder luier helemaal drama is, want zelfs boxershorts maat 86/92 van de hema, uit de droger, zijn nog te wijd)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Lamb29 het volgende:
Ik hou mij ook nog warm aanbevolen voor broekjes maat 92... BFC & Name it vooral...
Of misschien een riem iemand? Geschikt voor die maat? Is zo'n dappersnapper (oid) iets??
De nieuwe lading broeken hebben hier nogal last van de zwaartekracht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb sinds vandaag 3 fietsen in de aanbieding.. Een driewieler in blauw/geel met duwstang en kiepbakje (in zeer goede staat) een 16 inch met zijwieltjes in lichtblauw met roze en geel, mandje erop (gebruikt, maar prima voor een tweede ronde) en een 20 inch in rood met geel en roze, mandje erop, verlichting en slot ( prima staat)
Isa fietst sinds deze week op een Batavus Diva 24 inch met drie versnellingen en werkelijk overal verlichtingook in de bel en de pedalen...
Volgens mij 23,5 of 22,5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
weet je zo ook welke maat de teva;s zijn mrien?
Ik zal straks de teva's van sofie eens opmeten. Als die kleiner zijn, dan wil ik deze wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Volgens mij 23,5 of 22,5
Het staat er niet in namelijk
Hij had schoenmaat 23 van Shoesme toen, op zich zijn ze net te klein, hij zit nu in 24
Broeken maat 122 heb ik wel interesse inquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand met interesse in jongenskleding maat 122/128 en/of 134/140?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |