Omdat Koeman een hekel heeft an Marokkanen en Kaapverdianenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef TC03 het volgende:
Snap niet waarom Achahbar, Vilhena en Manu het nooit mogen proberen.
Kuijt is een schijngesprek aangegaan met Van Geel om het legioen rustig te houden. Die verdient in shoarmaland 4-5 miljoen. Keuze was allang gemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
miljoenen niet, maar een miljoen moet zeker lukken
Dat dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De drie punten zijn binnen, maar vraag niet hoe.
Ik begrijp je opmerking over Cisse nu helemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Roffamannetje het volgende:
Wel 2 uitwedstrijden gewonnen die we vorig jaar niet wonnen
Precies, ik snap het gezeur hier ook niet echt. Eerste helft was best prima, en drie punten bij Heracles uit zouden we sowieso voor tekenen. Alleen die tweede helftquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Roffamannetje het volgende:
Wel 2 uitwedstrijden gewonnen die we vorig jaar niet wonnen
?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
Een ajacied die een Feyenoord topic opent
Ok. Thnx voor de info. Altijd fijn, zo'n insider die precies weet te vertellen hoe het zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij wou echt wel. Hij wilde gewoon iets meer salaris. Feyenoord had er op zich wel ruimte voor, maar dan was al het budget ook wel echt in een keer op. Maar dat had je tenminste nog een topspits gehad, nu wordt het gewoon een kutseizoen met veel van die wedstrijdjes
Van Geel heeft nog 5 dagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef PIETR het volgende:
Er moet godverdomme nog een spitsie komen, anders wordt dit echt een heel lang seizoen.
Makaay een spelerscontract aanbieden is de beste oplossingquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef PIETR het volgende:
Er moet godverdomme nog een spitsie komen, anders wordt dit echt een heel lang seizoen.
Sunderland is afgehaakt in de strijd om Guidettiquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Makaay een spelerscontract aanbieden is de beste oplossing
Inderdaad.quote:
Achahbar is ook gewoon wel lekker in een 4-4-2. Koppen kan hij sowieso niet (zie VVV uit)quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Wat mij betreft geef je gewoon Achahbar al het vertrouwen als er dan niks komt. Dit werkt ook niet.
Volgens mij was het op het dieptepunt zelfs meer dan 50 miljoen, want er kwamen daarna toch steeds nog een aantal lijken uit de kast donderen en we waren nog verliesdraaiende.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel schuld hebben we nou eigenlijk nog? Op het dieptepunt was het iets van 40-45 miljoen. Sindsdien zijn Wijnaldum, Fer, Vlaar, El Ahmadi en Castaignis verkocht. Ook is er nog 30 miljoen van Blokland bij gekomen. Dan zou je toch zeggen dat we zo onderhand wel een positief eigen vermogen moeten hebben?
Dan toch hopelijk niet weer voor 2 miljoen per jaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Makaay een spelerscontract aanbieden is de beste oplossing
We hebben het afgelopen jaar toch een kleine operationele winst geboekt? Dan moet de schuld vanaf nu beetje bij beetje afnemen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij was het op het dieptepunt zelfs meer dan 50 miljoen, want er kwamen daarna toch steeds nog een aantal lijken uit de kast donderen en we waren nog verliesdraaiende.
Toch denk ik dat we nu zo onderhand inderdaad wel eens uit de schulden mogen gaan komen.
Uitgaande transfers zijn ondertussen goed voor meer dan 20 miljoen, en het salarishuis is ook heel fors afgenomen.
Denk dat we in ieder geval komende zomer anders voor positief gaan als er 1 of 2 aardige verkopen worden gedaan.
Ik kan leven met 4-4-2, of anders met Immers of Achahbar in de spits, maar Fernandez mag van mij standaard bankenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef Caland het volgende:
Wat mij betreft geef je gewoon Achahbar al het vertrouwen als er dan niks komt. Dit werkt ook niet.
Op zn mond toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Gaf schaken immers nu een kus of zag ik dat verkeerd?
Mulderquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef heiden6 het volgende:
Opstelling voor de volgende wedstrijd?
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 26-08-2012 om 16:41:00Koeman is boos over de gemiste strafschop.'Cisse is niet onze man,Immers en Vormer nemen de strafschoppen en Clasie had moeten ingrijpen.' reageer retweet
Hetzelfde als vandaag. Koeman houdt niet van verandering.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef heiden6 het volgende:
Opstelling voor de volgende wedstrijd?
Ook niet van goed voetbal, als hij hier aan vasthoudtquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hetzelfde als vandaag. Koeman houdt niet van verandering.
Het is toch ook een ongeschreven regel, dat diegene die de strafschop versiert hem niet hoort te nemen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 26-08-2012 om 16:41:00Koeman is boos over de gemiste strafschop.'Cisse is niet onze man,Immers en Vormer nemen de strafschoppen en Clasie had moeten ingrijpen.' reageer retweet
Ik bedoel wat vinden jullie ervan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hetzelfde als vandaag. Koeman houdt niet van verandering.
Klopt, maar dat heb ik altijd zo'n onzin gevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is toch ook een ongeschreven regel, dat diegene die de strafschop versiert hem niet hoort te nemen?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat - Mathijsen - Bruno - Nelom
Vormer - Leerdam - Clasie - Tony
Schaken -Cisse
Maar dan houden we alleen Schaken nog overquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel wat vinden jullie ervan?
Ik ben wel weer klaar met Cissé in de basis voorlopig.
Schaken - Achahbarquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dan houden we alleen Schaken nog over
Volgens mij draaiden we afgelopen seizoen ongeveer 0. Dit jaar zouden we eindelijk 750.000 winst moeten gaan maken, totdat kunduz ons miljoenen ging kostenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen jaar toch een kleine operationele winst geboekt? Dan moet de schuld vanaf nu beetje bij beetje afnemen.
Eigenlijk is die regel voor echt versierde (dus voor onterechte) strafschoppen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is toch ook een ongeschreven regel, dat diegene die de strafschop versiert hem niet hoort te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |