Dacht ik al. Iedereen weet dat ik niet tegen verzuurde users kan, ik word daar triest vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Compliment het volgende:
Ik had jou al verwacht toen ik ''verzuurd'' intikte, Worm.
Jij moet dus wel echt extreem blij zijn met mijn topic.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dacht ik al. Iedereen weet dat ik niet tegen verzuurde users kan, ik word daar triest van
Jubelend blijquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:03 schreef Compliment het volgende:
[..]
Jij moet dus wel echt extreem blij zijn met mijn topic.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dacht ik al. Iedereen weet dat ik niet tegen verzuurde users kan, ik word daar triest van
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef MonteCristo het volgende:
Compliment aan alle mods die topics "zomaar" afsluiten zonder enige vorm van een rationeel denkvermogen.
Echt fantastisch. Bravo. Maak het forum vooral minder leuk zo!
De eerste stap naar meer zelfvertrouwen is om van jezelf te houden. Wees niet zo hard voor jezelf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik ze ook altijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De eerste stap naar meer zelfvertrouwen is om van jezelf te houden. Wees niet zo hard voor jezelf.
Mijn kont!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
Complimenten voor de billen van minthy, ze zo heerlijk roomblank en rond.
Nah... Compliment voor je doorzettingsvermogen. Dat dan weer welquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef Compliment het volgende:
[..]
Doe me een gunst.![]()
Ik heb er wel verstand van, dus ik kan een goed oordeel vellen.
Billen? Waar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben dol op hontenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Complimentje naar mijn hont Woef omdat hij me een pootje gaf
DaMook heeft ook een luecken hont, waarvoor mijn complimentenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Ook een complimentje naar Minthy omdat liefde voor honten
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
Zijn katjens zijn ook puikquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DaMook heeft ook een luecken hont, waarvoor mijn complimenten
bedankt nu moet ik een nieuwe nemen he!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Colmpmnetnine voor jan ev0rt voor zijn UI
Je gunt hem een betere weerstand, vind ik tofjes van jequote:
Idd complimenten zijn op hun plaatsquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gunt hem een betere weerstand, vind ik tofjes van je
Dank je! Altijd fijn als jij het met me eens bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idd complimenten zijn op hun plaats
Waarvoor complimenten? Of?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Altijd fijn als jij het met me eens bent
Gewoon, omdat je me vaak gelijk geeft. Vind ik prettigquote:
Liev, dankje voor het delenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Een pootje voor dit topic.
Wat zit je haar leuk vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
Dit doet mij denken aan toen TS hier net was. Ook al zo'n lief topic. Goed zo TS!
En nu wil ik ook een complimentje![]()
Dankjequote:
Toffe UI.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
Dit doet mij denken aan toen TS hier net was. Ook al zo'n lief topic. Goed zo TS!
En nu wil ik ook een complimentje![]()
Maar ik zit nog steeds op fok. Elke keer kick ik er van af maar dan heb ik weer een terugval. Fok zou verboden moeten worden in de opiumwet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:04 schreef huskey het volgende:
Complimenten voor de fokkers die hun psychische fok stoornis hebben overwonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |