Sommigen van ons vinden solidariteit en naastenliefde inderdaad vanzelfsprekend en misschien zelfs wel simpelweg een kwestie van fatsoen. Helaas neemt het aantal abject egoïstische klootzakken met een structureel gebrek aan normbesef hand over hand toe. Misschien dat DAT het werkelijke probleem in Nederland is. Oververwende kutkoters die nooit geleerd hebben om hun speelgoed te delen en door de vele aandacht van hun mama, het abusievelijke idee hebben gekregen dat het universum om hen draaid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Men vindt in Nederland alles maar vanzelfsprekend en claimt overal recht op te hebben, dat is het probleem in Nederland. En in zo'n klimaat kan een partij als de SP prima gedijen.
Yup, het is me wat. Wat kan jou het schelen, ik val jou niet lastig en leef ook niet van jouw belastinggeld ofzo. Ik geef alleen aan dat ik van plan ben de SP te stemmen omdat ik boos ben en waarom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Gadverdamme, Rutte persoonlijk verantwoordelijk houden voor het feit dat jij niet genoeg verdient naar je zin. Misschien eens wat minder naar andere wijzen en wat meer in de spiegel kijken?
Excuses, ik was me er even niet van bewust dat je alleen reacties wilde die het roerend met je post eens waren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Yup, het is me wat. Wat kan jou het schelen, ik val jou niet lastig en leef ook niet van jouw belastinggeld ofzo. Ik geef alleen aan dat ik van plan ben de SP te stemmen omdat ik boos ben en waarom.
*laat een gevolg van liberaal kapitalisme zien*quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op de libertarische partij stemen.
[ afbeelding ]
qft (al is het wat jammer van dat draaid, maar dat zal wel een typfout zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sommigen van ons vinden solidariteit en naastenliefde inderdaad vanzelfsprekend en misschien zelfs wel simpelweg een kwestie van fatsoen. Helaas neemt het aantal abject egoïstische klootzakken met een structureel gebrek aan normbesef hand over hand toe. Misschien dat DAT het werkelijke probleem in Nederland is. Oververwende kutkoters die nooit geleerd hebben om hun speelgoed te delen en door de vele aandacht van hun mama, het abusievelijke idee hebben gekregen dat het universum om hen draaid.
Ja, een luizige 8 euro per uur krijgen is natuurlijk de schuld van Elvira en niet het gevolg van het beleid van Rutte die het haar werkgever mogelijk maakt om zo laag te betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Gadverdamme, Rutte persoonlijk verantwoordelijk houden voor het feit dat jij niet genoeg verdient naar je zin. Misschien eens wat minder naar andere wijzen en wat meer in de spiegel kijken?
Tering, er wordt werkelijk links en rechts dingen ingevuld die er helemaal niet staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:48 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Excuses, ik was me er even niet van bewust dat je alleen reacties wilde die het roerend met je post eens waren.
medische zorg is straks niet meer te betalen. je zult weer aan het gebit kunnen zien, wie een redelijk loon verdient. Net als vroeger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Medische zorg is verzekering.
Gezond voedsel is voedselbank
Dak boven je hoofd is sociale huurwoningen
Logisch dat mensen die niet werken en dus niks verdienen afhankelijk zijn... hoe wil je het dan?
Dat ze evenveel krijgen als werkende mensen die weinig verdienen?
Dan gaan ze ook stoppen met werken en lekker handje ophouden.
He he he, niet je hand ophouden jongen. De overheid is geen geluksmachine!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja, een luizige 8 euro per uur krijgen is natuurlijk de schuld van Elvira en niet het gevolg van het beleid van Rutte die het haar werkgever mogelijk maakt om zo laag te betalen.
Daarom zijn het ook altijd mensen met weinig geld die met de vingers wijzen naar mensen die het wel goed hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Sommigen van ons vinden solidariteit en naastenliefde inderdaad vanzelfsprekend en misschien zelfs wel simpelweg een kwestie van fatsoen. Helaas neemt het aantal abject egoïstische klootzakken met een structureel gebrek aan normbesef hand over hand toe. Misschien dat DAT het werkelijke probleem in Nederland is. Oververwende kutkoters die nooit geleerd hebben om hun speelgoed te delen en door de vele aandacht van hun mama, het abusievelijke idee hebben gekregen dat het universum om hen draaid.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
De postbodes, de bouwvakkers, de verpleegsters, de thuiszorgmedewerkers, de leraren en de schoonmakers die keihard moeten werken voor hun geld, moeten straks flink inleveren en/of zitten straks vast in een uitkering door het (arbeidsmarkt)beleid van de VVD.
Mijn moeder werkt in de thuiszorg en die klaagt nooit over loon. Ik ken een bouwvakker van 25 en die heeft een auto, eigen huis, alles. Leraren werken wel iets langer ja, maar die hebben ook enorm veel vakantie en verdienen zat. Postbodes is niks aan te doen. Er worden nou eenmaal minder brieven en kaarten verstuurd, dus zal je in moeten leveren als je daar werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke post, maar het immers de democratie die kan bepalen hoe hoog de belasting moet zijn? En ook wat er precies belast wordt (bijv. bonussen).quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Uhm als een commercieel bedrijf goed loopt mag hij die toch zelf weten wat hij met de winst doet?
Al verbranden ze het geld...
Mensen gaan toch ook niet bepalen wat jij met je verdiende geld moet doen?
[..]
De postbodes, de bouwvakkers, de verpleegsters, de thuiszorgmedewerkers, de leraren en de schoonmakers die keihard moeten werken voor hun geld, moeten straks flink inleveren en/of zitten straks vast in een uitkering door het (arbeidsmarkt)beleid van de VVD.
Yep, en de zorg is commercieel geworden, ze gaan voor winst met de marktwerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde vind je niet als je het zoekt, liefde overkomt je, tegen wil en dank.
Liefde kan je maken en breken.
Idd, zijn gewoon goede beroepen waar je goed geld mee kan verdienen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in de thuiszorg en die klaagt nooit over loon. Ik ken een bouwvakker van 25 en die heeft een auto, eigen huis, alles. Leraren werken wel iets langer ja, maar die hebben ook enorm veel vakantie en verdienen zat. Postbodes is niks aan te doen. Er worden nou eenmaal minder brieven en kaarten verstuurd, dus zal je in moeten leveren als je daar werkt.
De fatsoenlijke oplossing is dan niet de uitkering verlagen, maar de lonen verhogen. Maar dat gaat weer ten koste van de winst die naar de aandeelhouders, CEO's en banksters gaat. Poeh poeh, ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, die zijn al zielig genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wel degelijk.
Als de uitkering evenveel is als beroepen waar je weinig verdient... denk je dan dat ze nog gaan werken?
Je moet werken niet afstraffen.
Uitkering is een vangnet.. niet de bedoeling dat je daarvan lekker leeft, leuke tv van koopt, auto voor de deur, op vakantie gaat, uitgaat enz.
Je klinkt anders wel egoïstisch, arrogant en onwetend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook altijd mensen met weinig geld die met de vingers wijzen naar mensen die het wel goed hebben.
Continu klagen over hoe stom andere zijn dat ze geen gratis geld aan vreemde mensen geven.
Alsof ze nog kinderen zijn en bedelen bij de eigen ouders dat ze geld willen.
Alle rijke mensen zijn egoïstisch, stom, verwend enz.. arme mensen zijn zogenaamd allemaal sociaal en delen alles.
Lekker met het vingertje wijzen en de rijke mensen kapot schelden zodat ze daarna de hand omhoog kunnen houden.
Echt hatelijk dit soort mensen....![]()
En maar afvragen waarom ze niks krijgen... dit soort mensen mogen lekker stikken...
Maar gelukkig zijn er ook nog arme mensen die wel naar zichzelf kunnen kijken en overal erg dankbaar voor zijn... maar je komt ze steeds minder tegen.
En jij ziet niet in dat we hard aan het volgen zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee ik laat zien hoe goed het in Nederland is.
Geen solidariteit? De uitkeringen zijn alquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Jij vindt dat mensen die het moeilijk hebben, maar gewoon te vreten en te wonen hebben dankzij toeslagen en subsidies die er al zijn niet egoistisch? Omdat ze lekker op de topbestuurders zitten te trappen die wel 90 uur per week wat doen met hun leven? En die topbestuurders moeten er dan maar voor zorgen dat ze zwakkeren ook lcd tv kunnen kopen, op vakantie mogen en iedere avond biefstuk op tafel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Leuke post, maar het immers de democratie die kan bepalen hoe hoog de belasting moet zijn? En ook wat er precies belast wordt (bijv. bonussen).
Verder zijn er ook zat bestuurders die veel en veel meer verdienen dan fatsoenlijkerwijze aan hun prestatie gerelateerd zou zijn.
Ik schaam me werkelijk kapot voor de mentaliteit van sommigen hier. Toen NL in puin lag na WO2 heerste er meer armoe, maar tegelijkertijd ook veel meer saamhorigheid en solidariteit. We hebben het nu beter dan ooit, maar het kortzichtige egoïsme en recht van de sterkste viert hoogtij. Alsof het leven op die apenrots iets is om trots op te zijn ipv de teruggang in beschaving die het feitelijk is. Zum kotzen!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
ALLES. Als die klote-flexibilisering niet mogelijk was geweest, hadden heel veel meer mensen nu nog een fatsoenlijke baan gehad. Maar nee, die klote banksters en hun rijke maatjes moesten NOG meer winst maken.
Ja want elk bedrijf heeft zat geld om de lonen te verhogenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef stopnaald het volgende:
[..]
De fatsoenlijke oplossing is dan niet de uitkering verlagen, maar de lonen verhogen. Maar dat gaat weer ten koste van de winst die naar de aandeelhouders, CEO's en banksters gaat. Poeh poeh, ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, die zijn al zielig genoeg.
[..]Laat maar. Volgens de gehersenspoelde VVD-aanhangers is dat wel degelijk zo. Dat banksters, bestuurders, het old boys network CEO's & commissarissen de boel consequent en structureel lopen te bezodemieteren komt niet eens bij ze op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te veel aandacht aan geven. Roeptoetert maar wat, maar heeft geen enkel economisch besef.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh mijn god. De afgunst is big in this one.
Flexibilisering van de arbeidsmarkt levert werkgelegenheid op. Juist starters hebben daar baat bij. En wat hebben de bankiers nou weer gedaan om je het leven zuur te maken?
Een hoger minimumloon veroorzaakt ook werkloosheid. Ooit van een loon-prijsspiraal gehoord trouwens?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja, een luizige 8 euro per uur krijgen is natuurlijk de schuld van Elvira en niet het gevolg van het beleid van Rutte die het haar werkgever mogelijk maakt om zo laag te betalen.
Het gaat mij om de toon hoe bepaalde mensen praten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:59 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Je klinkt anders wel egoïstisch, arrogant en onwetend.
Eigenlijk klink je gewoon als een ouderwetse Republikein. Je weet wel, die gasten die eigenhandig de Amerikaanse middenklasse vernietigen.
Niet iedereen kan rijk zijn, dat snapt iedereen. Je mag rijk zijn, dat snapt iedereen ook. Zo rijk zijn dat je de samenleving negatief beïnvloed (kapitaal blijft bij jou vastzitten ipv. weer de economie in) moet echter voorkomen worden.
Dit is niet jaloezie of 'je hand ophouden'. Dat is de economische realiteit.
Jij hebt het idee geloof ik dat die banksters en topbestuurders er met 60% van ons geld vandoor gaan? Als dat zo zou zijn dan zie ik inderdaad een oplossing. Maar het gaat waarschijnlijk om 0,00001%, dus dan heb jij misschien een goed gevoel als die nog even 40% meer gaan inleveren. Je zal er zelf waarschijnlijk slechts een kokosmakroon meer van eten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Laat maar. Volgens de gehersenspoelde VVD-aanhangers is dat wel degelijk zo. Dat banksters, bestuurders, het old boys network CEO's & commissarissen de boel consequent en structureel lopen te bezodemieteren komt niet eens bij ze op.
Ondernemers zoals supermarkten, kledingwinkels, schoonmaakbedrijven enz. verdienen ook bakken met geld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Laat maar. Volgens de gehersenspoelde VVD-aanhangers is dat wel degelijk zo. Dat banksters, bestuurders, het old boys network CEO's & commissarissen de boel consequent en structureel lopen te bezodemieteren komt niet eens bij ze op.
Niet alle rijke mensen zijn egoïstisch, ik denk aan Warren Buffet, maar een stuitend groot percentage dus wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook altijd mensen met weinig geld die met de vingers wijzen naar mensen die het wel goed hebben.
Continu klagen over hoe stom andere zijn dat ze geen gratis geld aan vreemde mensen geven.
Alsof ze nog kinderen zijn en bedelen bij de eigen ouders dat ze geld willen.
Alle rijke mensen zijn egoïstisch, stom, verwend enz.. arme mensen zijn zogenaamd allemaal sociaal en delen alles.
Lekker met het vingertje wijzen en de rijke mensen kapot schelden zodat ze daarna de hand omhoog kunnen houden.
Echt hatelijk dit soort mensen....![]()
En maar afvragen waarom ze niks krijgen... dit soort mensen mogen lekker stikken...
Maar gelukkig zijn er ook nog arme mensen die wel naar zichzelf kunnen kijken en overal erg dankbaar voor zijn... maar je komt ze steeds minder tegen.
Slaapt dat nou lekker? Als je jezelf de hele dag op de schouder klopt met hoe moreel superieur je wel niet bent ten opzichte van anderen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit zeg. Ik ben niet arm en zeker ook niet rijk. Ik behoor tot de uitstervende groep gegoede middenklasse met fatsoen en ben er zeker trots op dat ik NIET behoor tot jouw kringen. Maakt niet uit welke kringen dat zijn. Zulk gebrek aan fatsoen wil ik me niet mee associeren, dan liever nog die schoonmaker. Die hebben meer waarden en normen.
Wat ben jij zuur zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Niet alle rijke mensen zijn egoïstisch, ik denk aan Warren Buffet, maar een stuitend groot percentage dus wel.
Geen idee waarom arme(re) mensen dankbaar moeten zijn. Volstrekt achterlijk en idioot standpunt. Alsof een postbezorger met een hongerloontje DANKBAAR moet zijn, omdat hij zijn fatsoenlijke baan als postbode is kwijtgeraakt. Alsof thuiszorgmedewerkers, agenten en schoonmakers DANKBAAR moeten zijn voor die vernederende kut-fooi die zij als salaris krijgen, omdat hun EERLIJKE arbeid NIET EERLIJK beloond wordt.
Wat een mentaliteit zeg. Ik ben niet arm en zeker ook niet rijk. Ik behoor tot de uitstervende groep gegoede middenklasse met fatsoen en ben er zeker trots op dat ik NIET behoor tot jouw kringen. Maakt niet uit welke kringen dat zijn. Zulk gebrek aan fatsoen wil ik me niet mee associeren, dan liever nog die schoonmaker. Die hebben meer waarden en normen.
Onder welke rots heb jij gezeten de laatste paar jaren? Het loon van thuiszorgmedewerkers wordt al jaren afgeknepen. In de bouw heerst zoveel verborgen armoe onder de onvrijwillige ZZP-ers, dat er binnenkort een waar bloedbad plaatsvinden gaat. Leraren verdienen zat? Vergeleken waarmee? En waarom vind je het wel normaal dat de postbodes moesten inleveren (let wel, we praten hier over het kwijtraken van je BAAN met AL je rechten en zekerheden, om te mogen terugkeren om hetzelfde werk te doen voor een hongerloon zonder enige rechten of zekerheden), maar hun BAAS niets? Sterker nog, die eiste zijn gebruikelijke bonus op!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in de thuiszorg en die klaagt nooit over loon. Ik ken een bouwvakker van 25 en die heeft een auto, eigen huis, alles. Leraren werken wel iets langer ja, maar die hebben ook enorm veel vakantie en verdienen zat. Postbodes is niks aan te doen. Er worden nou eenmaal minder brieven en kaarten verstuurd, dus zal je in moeten leveren als je daar werkt.
Nou ja, iemand die toch niet kan werken hoef je ook niet meer met een lage uitkering te stimuleren om te werken. Het hoeft dan nog geen vetpot te zijn, maar een TV zou toch leuk zijn. En een beetje geld overhouden om iets leuks van te doen toch ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wel degelijk.
Als de uitkering evenveel is als beroepen waar je weinig verdient... denk je dan dat ze nog gaan werken?
Je moet werken niet afstraffen.
Uitkering is een vangnet.. niet de bedoeling dat je daarvan lekker leeft, leuke tv van koopt, auto voor de deur, op vakantie gaat, uitgaat enz.
Als je het geluk hebt om in loondienst te zijn (als een van laatsten). Als je als ZZP-er moet concurreren met zwart-werkende polen, dan is het een heel ander verhaal....quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Idd, zijn gewoon goede beroepen waar je goed geld mee kan verdienen.
Als je een goede timmerman bent verdien je meer dan iemand die op kantoor werkt.
Ja, ik ben ook niet arm. En het slaapt lekker hoor, te weten, dat je moraal niet wordt aangetast door het kapitaal.En dat je je niet superieur voelt aan de mensen, die het geluk in de maatschappij niet aan hun kant hebben, door ziekte of minder begaafdheid, of die niet rijk geworden zijn door anderen te verneuken, of die niet rijk geboren zijn, (met de neus in de boter, ,een wieg in een villa zijn gevallen), dat slaapt heerlijk. Rawie. Je zou het eens moeten proberen, maar ik vrees, dat je dat niet kunt veranderen, het zit vast in de aard van het beestje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:24 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Slaapt dat nou lekker? Als je jezelf de hele dag op de schouder klopt met hoe moreel superieur je wel niet bent ten opzichte van anderen?
Die solidariteit zit 'm meer in het fatsoenlijk betalen voor eerlijk werk. Dus banen die een normaal gezin draaiend kunnen houden ipv werkende armen met 2 of soms zelfs 3 kut-baantjes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Geen solidariteit? De uitkeringen zijn al
Veel te hoog.
Maar je voelt je wel superieur Babbelegoegjequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:31 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet arm. En het slaapt lekker hoor, te weten, dat je moraal niet wordt aangetast door het kapitaal.En dat je je niet superieur voelt aan de mensen, die het geluk in de maatschappij niet aan hun kant hebben, door ziekte of minder begaafdheid en niet rijk geworden zijn door anderen te verneuken, of die niet rijk geboren zijn, met de neus in de boter, ,een wieg in een villa zijn gevallen, dat slaapt heerlijk. Rawie. Je zou het eens moeten proberen, maar ik vrees, dat je dat niet kunt veranderen, het zit vast in de aard van het beestje.
Als je het goed leest, heb je het antwoord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel superieur Babbelegoegje
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Niet alle rijke mensen zijn egoïstisch, ik denk aan Warren Buffet, maar een stuitend groot percentage dus wel.
Geen idee waarom arme(re) mensen dankbaar moeten zijn. Volstrekt achterlijk en idioot standpunt. Alsof een postbezorger met een hongerloontje DANKBAAR moet zijn, omdat hij zijn fatsoenlijke baan als postbode is kwijtgeraakt. Alsof thuiszorgmedewerkers, agenten en schoonmakers DANKBAAR moeten zijn voor die vernederende kut-fooi die zij als salaris krijgen, omdat hun EERLIJKE arbeid NIET EERLIJK beloond wordt.
Nee want er is nogal een verschil tussen vakmensen en polen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Als je het geluk hebt om in loondienst te zijn (als een van laatsten). Als je als ZZP-er moet concurreren met zwart-werkende polen, dan is het een heel ander verhaal....
Klopt daarom heeft hij gelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Als je het goed leest, heb je het antwoord.
Ik zit er ook serieus over te denken om op deze partij te stemmen ipv. de VVD.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef teknomist het volgende:
Geen van beiden, vroeger D66 of VVD gestemd omdat er geen echte liberale partij bestond. Nu doet gelukkig de Libertarische Partij mee.
Als iedereen zo denkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef DeRakker. het volgende:
Ik wil ze wel een kans geven alleen ben ik bang dat het een verloren stem gaat worden wanneer ze geen zetel krijgen.
Ik denk dat je een beetje in de war bent.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:48 schreef Wazzim het volgende:
[..]
*laat een gevolg van liberaal kapitalisme zien*
"Vind jij socialisme ook asociaal?"
Goed in propaganda zijn ze in ieder geval wel die liberalen.
Gewoon doen, we gaan een zetel halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zit er ook serieus over te denken om op deze partij te stemmen ipv. de VVD.
Heb kieswijzer ook opnieuw gedaan en deze partij aangevinkt..
Deze staat dan op 1 na VVD.
Ook als ik de programma lees spreekt het me wel erg aan.
Ik wil ze wel een kans geven alleen ben ik bang dat het een verloren stem gaat worden wanneer ze geen zetel krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |