abonnement Unibet Coolblue
pi_117897184
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoe lang doe je ongeveer over één episode?
2 - 3 uur. De eerste keer dat ik door Ep 4 speelde deed ik er 3 uur over, geloof ik. Maar hierbij heb ik wel met iedereen gesproken, ieder gespreksoptie afgegaan, alles afgezocht (iedere kamer, ieder kastje, etc. bekeken). En daarbij ben ik ook nog een paar keer "doodgegaan." Vervolgens heb ik een boel overgeslagen, omdat ik het al wist, op wat gesprekken na, en dan speel je er wel wat sneller doorheen.

Speel je zoals ik, waarbij je alles afzoekt, dan kun je er wel een uurtje of 3 tegenaan. Speel je wat sneller en praat je niet met alles en iedereen, en zoek je niet alles af, dan kan het een stuk sneller.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117898018
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef OMG het volgende:

[..]

2 - 3 uur. De eerste keer dat ik door Ep 4 speelde deed ik er 3 uur over, geloof ik. Maar hierbij heb ik wel met iedereen gesproken, ieder gespreksoptie afgegaan, alles afgezocht (iedere kamer, ieder kastje, etc. bekeken). En daarbij ben ik ook nog een paar keer "doodgegaan." Vervolgens heb ik een boel overgeslagen, omdat ik het al wist, op wat gesprekken na, en dan speel je er wel wat sneller doorheen.

Speel je zoals ik, waarbij je alles afzoekt, dan kun je er wel een uurtje of 3 tegenaan. Speel je wat sneller en praat je niet met alles en iedereen, en zoek je niet alles af, dan kan het een stuk sneller.
Hangt ook van de episode af, zo was 3 al een stuk langer dan 1 of 2. Het is het geld hoe dan ook wel waard, zit echt helemaal in het verhaal en vooral de keuzes die je moet maken. Heb al een paar keer gehad dat ik liever geen keuze maakte maar toch gedwongen werd. Tof!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:41:12 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117902515
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hangt ook van de episode af, zo was 3 al een stuk langer dan 1 of 2. Het is het geld hoe dan ook wel waard, zit echt helemaal in het verhaal en vooral de keuzes die je moet maken. Heb al een paar keer gehad dat ik liever geen keuze maakte maar toch gedwongen werd. Tof!
Maar beter wacht je toch tot alles uit is?!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_117903003
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar beter wacht je toch tot alles uit is?!
Waarom? Dat vind ik juist het leuke van een game die als serie wordt uitgebracht; iedere keer weer een stukje spelen. Het had van mij wel wat meer echt "iedere maand" gemogen, in plaats van 1,5+ maand die het nu ongeveer duurt, maar na iedere episode wil ik weer een nieuwe.

Denk dat daar ook deels de kracht van de game ligt; 2 - 3 uur een beetje een point and click achtige game spelen is lang genoeg, dan met het verhaal en de keuzes de aandacht vasthouden voor het volgende deel.

Ik denk ook dat als het een retail game was geweest, of wanneer ik alles achter elkaar had gespeeld, ik het wellicht minder leuk had gevonden, aangezien je dan nooit echt cliffhangers en dergelijke hebt, zoals dat voor mijn gevoel nu met de verschillende episodes die om de zoveel tijd uitkomen wel het geval is.

Het is een beetje als een TV serie; ik vind het leuk om nu een aflevering te kijken, en dan volgende week weer. Je zou ook kunnen wachten tot het hele seizoen is uitgezonden en dan alles in 1 - 2 dagen er doorheen te jassen, maar daar vind ik niet zoveel aan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:13:41 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117903428
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:59 schreef OMG het volgende:

[..]

Waarom? Dat vind ik juist het leuke van een game die als serie wordt uitgebracht; iedere keer weer een stukje spelen. Het had van mij wel wat meer echt "iedere maand" gemogen, in plaats van 1,5+ maand die het nu ongeveer duurt, maar na iedere episode wil ik weer een nieuwe.

Denk dat daar ook deels de kracht van de game ligt; 2 - 3 uur een beetje een point and click achtige game spelen is lang genoeg, dan met het verhaal en de keuzes de aandacht vasthouden voor het volgende deel.

Ik denk ook dat als het een retail game was geweest, of wanneer ik alles achter elkaar had gespeeld, ik het wellicht minder leuk had gevonden, aangezien je dan nooit echt cliffhangers en dergelijke hebt, zoals dat voor mijn gevoel nu met de verschillende episodes die om de zoveel tijd uitkomen wel het geval is.

Het is een beetje als een TV serie; ik vind het leuk om nu een aflevering te kijken, en dan volgende week weer. Je zou ook kunnen wachten tot het hele seizoen is uitgezonden en dan alles in 1 - 2 dagen er doorheen te jassen, maar daar vind ik niet zoveel aan.
Series kijk ik ook altijd ineens., of ja elke dag 1 aflevering :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_117914473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Series kijk ik ook altijd ineens., of ja elke dag 1 aflevering :9
Nouja je kan het uiteindelijk ook in één keer kopen, maar ik ben het met OMG eens: vind het wel tof om een maand in "spanning" te zitten!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_117919342
Even m'n Walking Dead ei kwijt hoor, aangezien er hier meer mensen rondlopen die hem spelen. Gaat over episode 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:00:30 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117926669
Rage uitgespeeld!

Hij was vet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_117936668
Mijn xbox wil de discs niet meer lezen :/
Hij had er al een maandje of 3 last van, dat ie discs niet wou lezen. Maar na 3 keer proberen en veel piepen deed hij het weer.
Nu weigert ie gewoon om het lezen van de disc uberhaupt te proberen. Laser waarschijnlijk kaduuk.

Gelukkig nog garantie tot en met 29 November ^O^
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:14:53 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117936957
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mijn xbox wil de discs niet meer lezen :/
Hij had er al een maandje of 3 last van, dat ie discs niet wou lezen. Maar na 3 keer proberen en veel piepen deed hij het weer.
Nu weigert ie gewoon om het lezen van de disc uberhaupt te proberen. Laser waarschijnlijk kaduuk.

Gelukkig nog garantie tot en met 29 November ^O^
Ik heb in de eerste 2 jaar drie xbox'en versleten maar de huidige heb ik nu al jaren :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:36:32 #236
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117941279
Net ook episode 4 van the walking dead uitgespeeld :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_117941754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef L3viathan het volgende:
Net ook episode 4 van the walking dead uitgespeeld :'(
Ep 5 zal flink janken worden, gok ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117943014
quote:
Service-update
Beste MarkoAlmelo,
Binnenkort komt er een Xbox LIVE service-update De systeemupdate bevat verschillende nieuwe functies waarmee je gemakkelijker de content vindt die je zoekt op Xbox LIVE.
Verbeteringen van de zoekfunctie – Met de update kun je content zoeken op categorie of genre, en vervolgens de resultaten filteren in een aantal subcategorieën.
Aanbevelingen en Pinnen – Zoek nieuwe favorieten met persoonlijke aanbevelingen voor games en video’s in Dash.
Ook binnenkort verwacht:
Internet Explorer* – Beleef meer Xbox en surf veilig op het web met Internet Explorer.
Xbox SmartGlass** – Beheer het entertainment op je console met de nieuwe toepassing Xbox SmartGlass. Download de toepassing en je kunt je smartphone of tablet gebruiken als extra apparaat bij de game, voor nog meer entertainment.
Kijk uit naar deze updates die binnenkort op je console worden verwacht.
pi_117943729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tssskkk pfffftt heb ik allemaal allang :7
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_117943755
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Ep 5 zal flink janken worden, gok ik.
Ik verwacht nog wel een paar lijken idd...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_117948967
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tssskkk pfffftt heb ik allemaal allang :7
Ja jij maakt zeker uit van de Beta :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 09:59:08 #242
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_117949332
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Ep 5 zal flink janken worden, gok ik.
Inderdaad ik had nu al moeite om het droog te houden :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:29:59 #243
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117949757
Gasten overdrijven jullie nu niet? Het is een point en click cartoon :?

Niet eens een dikke meeslepende RPG o.i.d.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_117949823
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten overdrijven jullie nu niet? Het is een point en click cartoon :?

Niet eens een dikke meeslepende RPG o.i.d.
Het verhaal en de karakters zitten zo goed in elkaar dat je er vanzelf wat mee krijgt, ook mede door de beslissingen die je neemt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:42:54 #245
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_117950000
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het verhaal en de karakters zitten zo goed in elkaar dat je er vanzelf wat mee krijgt, ook mede door de beslissingen die je neemt.
Walking Dead die serie vond ik wel super dus dit spel wil ik ook wel gaan spelen alleen hoop ik wel dat alle episode's dan op disk komen als ze klaar zijn.

Of een keer als deal of the week de hele bups.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:00:57 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_117973998
Net ook ep4 uitgespeeld. GOTY sowieso _O_.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was alleen niet blij met m'n allerlaatste keuze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:02:05 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_117974068
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten overdrijven jullie nu niet? Het is een point en click cartoon :?

Niet eens een dikke meeslepende RPG o.i.d.
Naar mijn idee is het wel een meeslepende RPG, maar ik zie een RPG niet als iets met stats, maar als een rol die je in enige mate neer kan zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:02:53 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_117974130
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Even m'n Walking Dead ei kwijt hoor, aangezien er hier meer mensen rondlopen die hem spelen. Gaat over episode 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was eigenlijk maar een moment waar ik telkens achter elkaar doodging, op de trap, voor de rest nergens in het spel. Merk wel dat ik er wat geoefender in word.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 oktober 2012 @ 07:57:30 #249
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_117986551
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten overdrijven jullie nu niet? Het is een point en click cartoon :?

Niet eens een dikke meeslepende RPG o.i.d.
Die dikke RPGs vind ik vaak juist minder meeslepend, omdat je vooral bezig bent met je character zo optimaal mogelijk te krijgen qua stats en gear. Het verhaal van The Walking Dead zit zo goed in elkaar, dat je een band vormt met de personages om je heen. Daarom vind je de dood van het ene personage heel aangrijpend, terwijl je bij de andere het juist terecht vind. Dat heb ik eigenlijk nooit eerder gehad bij een game.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:58:39 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_117991782
Mijn vrouw ging ook even Ep4 spelen om kwart voor elf 's avonds. Ze kwam pas om twee uur naar bed :'). Die kan de game dan ook gelijk niet meer neerleggen tot ie uit is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')