abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116025226
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tltgya, hiker regio Groningen
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:31:42 #2
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_116026001
Dat lijkt me wel wat, een baantje als chauffeur.
Maar ik ga dit jaar niet weer naar school, dus heb geen gratis OV-kaart.
Ik neem aan dat ik dan ook niet voor deze bedrijven kan werken?
pi_116026895
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef Compoantje het volgende:
Dat lijkt me wel wat, een baantje als chauffeur.
Maar ik ga dit jaar niet weer naar school, dus heb geen gratis OV-kaart.
Ik neem aan dat ik dan ook niet voor deze bedrijven kan werken?
Nee klopt, dan heeft het geen zin. Of jij verdient er niets mee doordat je al die kosten moet maken, of zij betalen veel terwijl er genoeg mensen zijn die het gratis kunnen doen.
pi_116038083
Oja.. Vorige week mijn motorrijbewijs gehaald. Zal ik maar even melden bij EW, misschien hebben ze ooit weer eens een rit met zo´n Piaggio driewieler, of een motor. Zou leuk zijn!
Nee.
pi_116038506
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Dimitri_ het volgende:
Oja.. Vorige week mijn motorrijbewijs gehaald.
Nice man! Lijkt me ook erg tof! Maar ik ken mezelf helaas iets tegoed dat ik dan m'n eigen dood tegemoed rij.
pi_116040606
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Dimitri_ het volgende:
Oja.. Vorige week mijn motorrijbewijs gehaald. Zal ik maar even melden bij EW, misschien hebben ze ooit weer eens een rit met zo´n Piaggio driewieler, of een motor. Zou leuk zijn!
Voor zo'n Piaggio driewieler heb je geen motorrijbewijs nodig, daar kun je gewoon met rijbewijs B op.
pi_116041699
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Voor zo'n Piaggio driewieler heb je geen motorrijbewijs nodig, daar kun je gewoon met rijbewijs B op.
Ja klopt, maar de vorige keer dat ze die rit hadden vroegen ze toch iemand met een motorrbw blijkbaar. Denk gevalletje ervaring etc?
Nee.
pi_116041742
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nice man! Lijkt me ook erg tof! Maar ik ken mezelf helaas iets tegoed dat ik dan m'n eigen dood tegemoed rij.
Tsja, ik koop gewoon een cheap-ass motor, zal wel niet al te hard gaan dan. :+
Nee.
pi_116046557
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Misschien dat ze mensen met een motorrijbewijs zoeken omdat die ook vaak een volledig motorpak hebben, wat ook wel verstandig is met zo'n "motor".
pi_116056707
heb sinds kort ook een A rijbewijs en dus ook een motort. ben te gehandicapt om hier een foto op te gooien, maar het is een suzuki gsx600f uit 92. gekocht voor 800 ballen en zelf opgelapt..

niet te duur, want kapotrijden doe ik hem toch wel :p
pi_116057133
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 07:35 schreef mothergoose het volgende:
heb sinds kort ook een A rijbewijs en dus ook een motort. ben te gehandicapt om hier een foto op te gooien, maar het is een suzuki gsx600f uit 92. gekocht voor 800 ballen en zelf opgelapt..

niet te duur, want kapotrijden doe ik hem toch wel :p
Haha juist, ik doe precies hetzelfde! Kijk wel wat ik tegenkom, voor mijn part een goldwing uit de eighties.
Nee.
pi_116063030
Haha ik heb morgen echt een ambtenaarsdagje:
Vianen-Den haag in een prius
Den haag-vianen in een prius
vianen-halfweg in een auris
halfweg vianen in een prius

Wel lekker weinig ov! De laatste is overigens volgens het kenteken een Aygo. Ik hoop het stiekem ook.
pi_116063112
Rijd jij liever een Aygo dan een Prius?
pi_116063212
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Rijd jij liever een Aygo dan een Prius?
Wel als ik de hele dag al hybride rij ja :) Opzich vind ik weinig mis met die auris hybrid en alle andere hybrides die ik gereden heb(prius nog niet), maar na 3x op één dag vind ik het ook wel weer lekker om te brommen en schakelen :P Bovendien heb ik nog nooit in één van die aygo drieling auto's gereden dus ben wel benieuwd hoe herniaverwekkend ze nu echt zijn!
pi_116063364
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:38 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha juist, ik doe precies hetzelfde! Kijk wel wat ik tegenkom, voor mijn part een goldwing uit de eighties.
nouja daar leer je niet op rijden he:p tenminste, ik wil leren om fatsoenlijk in de bochten te kunnen hangen etc, en dat kun je met zon groot lomp ding niet.

Ik heb wel het voordeel dat ik vanuit maastricht hier in no time in de ardennen of de eiffel zit. en in duitsland flitsen ze alleen van voor, dus 0 boetes voor deze jongeman :)
pi_116063783
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef mothergoose het volgende:

[..]

nouja daar leer je niet op rijden he:p tenminste, ik wil leren om fatsoenlijk in de bochten te kunnen hangen etc, en dat kun je met zon groot lomp ding niet.

Ik heb wel het voordeel dat ik vanuit maastricht hier in no time in de ardennen of de eiffel zit. en in duitsland flitsen ze alleen van voor, dus 0 boetes voor deze jongeman :)
Ja daar zit ook wat in.. Maar ik wil hem in de winter ook gebruiken, en zeul vaak veel bagage mee.. Dan is zo'n hok wel gemakkelijk. Maargoed, vandaag pas het pasje aangevraagd, dus kan sowieso pas volgende week rijden. Dan maar pas beginnen met rondkijken, anders gaat het teveel kriebelen vrees ik!

Ah dat is wel heel lekker ja! Ik woon ook wel vrij dicht bij Duitsland, maar meer in de buurt van Dusseldorf..
Nee.
pi_116065760
Ik ben bezig een ollebolleke te schrijven voor bij m'n beschikbaarheid.

Maar ik kom er niet uit.. :'(

Wat ik nu heb voldoet niet aan de regels:

Ritten in overvloed!
Maar zo weinig te doen
Wachtend op de telefoon
tot hij over gaat

Door middel van deze
Ollekebolleke
Hoop ik dat de dames
Van EW tot actie overgaan

Misschien zet ik 't er toch maar op deze manier erbij :)
pi_116065813
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef MG_13 het volgende:
Ik ben bezig een ollebolleke te schrijven voor bij m'n beschikbaarheid.

Maar ik kom er niet uit.. :'(

Wat ik nu heb voldoet niet aan de regels:

Ritten in overvloed!
Maar zo weinig te doen
Wachtend op de telefoon
tot hij over gaat

Door middel van deze
Ollekebolleke
Hoop ik dat de dames
Van EW tot actie overgaan

Misschien zet ik 't er toch maar op deze manier erbij :)
:D! Gewoon doen, je hebt toch niets te verliezen?
Nee.
pi_116066072
Ik zou je een enkel ritje naar het gesticht geven.
pi_116066128
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
_O-
pi_116066388
Hahaha ik denk dat je daarmee inderdaad een ritje naar het TBS centrum krijgt. Als je 'wil graag werken!' erbij schrijft werkt het wel, heeft bij mij nog nooit gefaald. En anders een rijmpje van 1 zin ofzo, daar moeten ze ook wel om lachen.
pi_116066659
achja ik wou eens origineel wezen
pi_116067686
Want dacht je hiervan (op de melodie van K3)?

Wie heb ik aan de lijn hallo, hallo?
Naar EasyWay verlang ik zo.
Want ritjes krijgen?? No!
Dus nu wil ik rijden yo!
pi_116068073
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Want dacht je hiervan (op de melodie van K3)?

Wie heb ik aan de lijn hallo, hallo?
Naar EasyWay verlang ik zo.
Want ritjes krijgen?? No!
Dus nu wil ik rijden yo!
_O-
pi_116068292
Morgen 3 ritten.

Toch wel uniek, deze zomervakantie ben ik elke keer wanneer ik beschikbaar was gebeld. Dat was vorig jaar en twee jaar geleden wel anders.
pi_116068682
Vandaag niet gewerkt. Hoop dat ik nog wel even gebeld wordt voor morgen. Heb geen zin om weer een dag thuis te zitten..
pi_116068729
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Vandaag niet gewerkt. Hoop dat ik nog wel even gebeld wordt voor morgen. Heb geen zin om weer een dag thuis te zitten..
Nog maar een weekje dan mogen we weer lekker bikkelen :9

Gelukkig elke vrijdag vrij, dus lekker ontspannen EW'end het weekend in :7
pi_116069304
Wel aardige autootjes morgen: Kia Sportage (180km), Mercedes B-Klasse (90km) en Fiat 500 (110km).
pi_116070923
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
_O_ _O-
pi_116071361
Morgen een 520i, van Amsterdam naar Sittard... Midden in de spits. :')
Toch al zo'n 2 maanden niet voor EW gewerkt, ben benieuwd of ik het nog kan! ;)
Nee.
pi_116074996
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:31 schreef maxmin het volgende:
Hahaha ik denk dat je daarmee inderdaad een ritje naar het TBS centrum krijgt. Als je 'wil graag werken!' erbij schrijft werkt het wel, heeft bij mij nog nooit gefaald. En anders een rijmpje van 1 zin ofzo, daar moeten ze ook wel om lachen.
Ik heb ooit een auto op moeten halen bij een TBS-kliniek, moest ik dus eerst door een paar sluizen heen om binnen te komen. Volgens mij was het net bezoekuur ofzo, dat volk wat er stond :').
pi_116075451
Hopen op een spoedje dan maar. Anders moet ik me weer de hele dag vervelen..
pi_116075606
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nog maar een weekje dan mogen we weer lekker bikkelen :9

Gelukkig elke vrijdag vrij, dus lekker ontspannen EW'end het weekend in :7
Ik ook. Ik kon kiezen, donderdag of vrijdag vrij. Nu jij het zegt had ik het beter donderdag kunnen doen, ik denk dat er meer studenten op vrijdag vrij zijn dan op donderdag.

Nou ja, het zal wel, is alleen de eerste 7 weken, daarna weer ander rooster.
pi_116075683
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik ook. Ik kon kiezen, donderdag of vrijdag vrij. Nu jij het zegt had ik het beter donderdag kunnen doen, ik denk dat er meer studenten op vrijdag vrij zijn dan op donderdag.

Nou ja, het zal wel, is alleen de eerste 7 weken, daarna weer ander rooster.
Tja, in oktober werk ik alweer 3 jaar voor EW, dus mij kennen ze wel goed genoeg om mij eerst ritjes te geven (hoop ik :P ). En ik ben vorig jaar ook al eens een heel kwartaal vrij geweest op vrijdag, nooit problemen gehad met werken.

Enige nadeel: op 538 is op vrijdagmiddag de top 40 en niet ruuddewild.nl ;(
pi_116075721
Top 40 :r

Maar goed, dan kan je gewoon SlamFM opzetten natuurlijk.
pi_116075764
Vandaag dagje locatiewerk gedaan. Morgen 250km Audi A4, 100 km 520i en 150km Golf. Lekker weer eens wat kilometers maken, laatste echte ritje was bijna 5 weken terug vanwege vakantie :P
.
pi_116075775
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef Panthera. het volgende:
Top 40 :r

Maar goed, dan kan je gewoon SlamFM opzetten natuurlijk.
Als Q-music gewoon Het Foute Uur vrijdagmiddag uitzendt zou dat fantastisch zijn :7
pi_116075970
Foute uur is soms _O_ maar vaak :r waardoor ik overschakel naar een andere zender en er weinig van meekrijg :P
pi_116076406
w/ Effe Ekdom *O*

Zie trouwens dat de A27 nog steeds afgesloten is, lekker omrijden naar Groningen. Kost me weer 15 minuten op een heel krap schema :'(

[ Bericht 36% gewijzigd door Pizzabodem op 27-08-2012 19:45:18 ]
.
pi_116078437
Morgen 2 ritjes in een Passat en Megane
pi_116080796
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:43 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen een 520i, van Amsterdam naar Sittard... Midden in de spits. :')
Toch al zo'n 2 maanden niet voor EW gewerkt, ben benieuwd of ik het nog kan! ;)
ah, bekend. vind het persoonlijk een zwaar underpowerde kutbak. en je eindigt best een eind van het station af.. ff vragen helpt meestal wel
pi_116083873
Meestal zet ik BNR op. Is wat rustgevend en soms steek je er wat van op :P
pi_116083959
Gewoon hele dag Veronica, heerlijk al die 80's en 90's muziek!
pi_116084001
's Ochtends Q Music (Foute uur) of Slam FM retrorammen. 538 met Evers is ook lekker daarna.

Vrijdagmiddag Veronica met Fritz Stau en de hele familie, geweldig _O_
pi_116084495
Altijd 538, Evers staat op is altijd wel leuk en de rest van de dag is ook wel ok vind ik. Ook regelmatig wat 90's, altijd leuk.

Heb ooit wel eens een cd'tje gebrand met goede automuziek, maar die vergeet ik altijd en die ene keer dat ik hem wél bij me had, had ik een auto die geen mp3-cd's kon afspelen :')
pi_116085941
@ dimitri

vreemd eigenlijk dat jij die rit van morgen gekregen hebt. had je zelf gebeld ofzo? eindigt nl in mijn regio en ik heb niks gekregen..
pi_116087234
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Meestal zet ik BNR op. Is wat rustgevend en soms steek je er wat van op :P
Rustgevend doe je maar als je slaapt. Meestal zet ik hem gewoon op SlamFM of Q-music. En als de auto aux,bt of usb heeft dan komt er vaak hardstyle uit de speakers 8-)
pi_116087663
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Rustgevend doe je maar als je slaapt. Meestal zet ik hem gewoon op SlamFM of Q-music. En als de auto aux,bt of usb heeft dan komt er vaak hardstyle uit de speakers 8-)
Ik heb niet echt de behoefte aan teveel oenka oenka muziek als ik rijd. Vooral bij lange ritten wil ik vaker schakelen naar BNR. Als het reclame is, schakel ik meestal naar een muziekzender tot ik het niet meer leuk vind. Dan weer terug naar BNR.
pi_116087669
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:38 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik zou geen Goldwing nemen. Je wilt juist iets lichts om fatsoenlijk te leren sturen. Want net als bijeen autorijbewijs begint het echt leren motorrijden nu pas. En echt motorrijden is natuurlijk het bochtenwerk en voertuigcontrole, en dat is veel beter te leren op een lichte motor (ga dus ook voor een 600cc als je het mij vraagt).
pi_116088911
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik heb niet echt de behoefte aan teveel oenka oenka muziek als ik rijd. Vooral bij lange ritten wil ik vaker schakelen naar BNR. Als het reclame is, schakel ik meestal naar een muziekzender tot ik het niet meer leuk vind. Dan weer terug naar BNR.
Radio 4 _O_ Alleen val ik dan wel in slaap.
pi_116089198
Dit jaar ben ik tweedejaars student en ik ben op zoek naar een leuk baantje. In mei heb ik mijn rijbewijs gehaald en ik vind autorijden echt heel leuk. Hiker bij Easyway is iets waar ik wat over gehoord had en als ik het hier zo lees lijkt het echt wat voor mij :D

Weten jullie of er heel erg gelet wordt op die 6 maanden rijbewijs? Want dan ga ik kijken of ik nu al kan beginnen aan de sollicitatieprocedure.

Zo niet, moet en zal ik wachten tot november.

Alvast bedankt!
pi_116089244
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Haha, ik wel. Maar mijn rijstijl is dan ook gelijk aan oenka oenka oenka muziek :P Nee, valt wel mee hoor tijdens werk. Maar ik rij wel pittig ;)
pi_116089340
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef Snuf. het volgende:
Dit jaar ben ik tweedejaars student en ik ben op zoek naar een leuk baantje. In mei heb ik mijn rijbewijs gehaald en ik vind autorijden echt heel leuk. Hiker bij Easyway is iets waar ik wat over gehoord had en als ik het hier zo lees lijkt het echt wat voor mij :D

Weten jullie of er heel erg gelet wordt op die 6 maanden rijbewijs? Want dan ga ik kijken of ik nu al kan beginnen aan de sollicitatieprocedure.

Zo niet, moet en zal ik wachten tot november.

Alvast bedankt!
Ja, wachten tot november dus. Is eis/belofte van/aan maatschappijen waar EW voor rijdt.
pi_116089512
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja, wachten tot november dus. Is eis/belofte van/aan maatschappijen waar EW voor rijdt.
Jammer, maar ik had inderdaad al zo'n vermoeden. Ik vind het ook wel logisch eigenlijk.

Verder heb ik nog een vraag: Krijg je betaald per uur of in kilometers?
pi_116089553
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Radio 4 _O_ Alleen val ik dan wel in slaap.
Toch wat waar voor je belastinggeld ^O^
pi_116089577
Per uur (uurloon staat wel ergens op de site), van moment dat je bij (bus)station vertrekt tot je weer bij (bus)station aankomt.
pi_116089634
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Toch wat waar voor je belastinggeld ^O^
Inderdaad. Vergeleken met 3FM wel in ieder geval. Dat is precies hetzelfde als commercieel, alleen dan zonder flitsers. Waardeloos dus.
pi_116089717
Ik heb ooit op een rit naar Born eens een uur lang L1 zitten luisteren omdat dat het enige was dat een goed signaal had :') Verstond geen zak van dat Limburgs :')
pi_116089732
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Panthera. het volgende:
Per uur (uurloon staat wel ergens op de site), van moment dat je bij (bus)station vertrekt tot je weer bij (bus)station aankomt.
Bij AR is dat minus een half uur.
pi_116090140
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Bij AR is dat minus een half uur.
Ja, alleen op de rit vanuit thuis naar het eerste ophaaladres gaat dat halfuur eraf. Ik krijg bij AR echter altijd wél van thuis en tot thuis betaald ipv maar tot aan het station.
pi_116090259
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit op een rit naar Born eens een uur lang L1 zitten luisteren omdat dat het enige was dat een goed signaal had :') Verstond geen zak van dat Limburgs :')
Ja klopt, ik luister daar altijd naar de Belgische Q-Music, de rest is niet te ontvangen.
pi_116090387
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Panthera. het volgende:
Oh oke, dankjewel! Ik ga even op de site zoeken.
pi_116098059
Beschikbaarheid voor morgen maar weer open gegooid, hoop na lange tijd weer een keer te kunnen rijden voor AR :)
pi_116100287
Ik zit vandaag weer thuis... voor de 6e dag op rij. :'( :'(
pi_116100442
Net gebeld, spoedje Groningen - Venlo. Primaaa voor de uurtjes ^O^
pi_116102349
Zojuist te horen gekregen op school dat ik rekening moet houden met een vol rooster van maandag t/m vrijdag, voorlopig even minder beschikbaar dus. :'(
pi_116107846
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja klopt, ik luister daar altijd naar de Belgische Q-Music, de rest is niet te ontvangen.
Studio Brussel ftw.
pi_116110294
Lekker dagje gewerkt vandaag. Bijna 600km gereden, geen ov tussendoor.
.
pi_116111386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef Pizzabodem het volgende:
Lekker dagje gewerkt vandaag. Bijna 600km gereden, geen ov tussendoor.
Dat soort dagen mis ik echt hier in Utrecht.
Mn ambtenaarsdagje zit er weer op. 3x prius en 1x auris hybrid. Ik kan het woord 'ECO' of 'Hybride' niet meer zien.
Morgen waarschijnlijk geen rit, ben nog steeds niet gebeld. Normaal word ik eigenlijk altijd vroeg gebeld.
pi_116112298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef DrSnuggle het volgende:
Zojuist te horen gekregen op school dat ik rekening moet houden met een vol rooster van maandag t/m vrijdag, voorlopig even minder beschikbaar dus. :'(
Voor mij is komende vrijdag voorlopig ook de laatste werkdag bij EW..in september druk met commissie en dan vanaf oktober tot en met januari stage lopen. Stiekem ga ik het wel missen denk ik :P
pi_116112303
Die bijna 600km op een dag is wel een uotzondering hoor. Werk ook vanuit Utrecht.
.
pi_116112380
Bellen jullie zelf wel eens met de vraag of er nog werk is, of wordt dat als onbeleefd beschouwd?
pi_116113754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Voor mij is komende vrijdag voorlopig ook de laatste werkdag bij EW..in september druk met commissie en dan vanaf oktober tot en met januari stage lopen. Stiekem ga ik het wel missen denk ik :P
Keer je in januari nog terug of moeten we je definitief gaan missen? :P

Ik zit morgen weer thuis, deze week nog niet gewerkt... Misschien maar even genieten van het laatste weekje vakantie en alleen de maandwissel vrijdag meepakken.
pi_116114157
Ik ook niks, teleurstellend eigenlijk.

Enne MG_13, een tijdje geleden mocht dat nog. Nu niet meer, helaas.
pi_116114242
Ik heb nog geen reet gemerkt van die maandwissel. Ik stond vorige week de hele week beschikbaar en nu ook, en wordt maar niet gebeld, mijn ollekebolleke heeft ook niet geholpen... :')
pi_116114575
Weer niet gebeld voor morgen. Vandaag nog wel een spoedje gehad. Wieuwerd - Zevenbergen in een Kia Cee'd met automaat. Reed best prima eigenlijk. Toen ik de auto af ging halen was de tank leeg, dus ze hebben hem zelf nog getankt. Toen kwam de monteur er onderweg achter dat er nog iets niet helemaal oke was. Ik mocht dus nog even via de dealer in Lwd om daar de accu te laten vervangen. Volgens mij moest de accu nog gemaakt worden in China, want ik heb daar meer dan een uur rond gelopen. De sprinter vanaf Zevenbergen naar Den haag had ook nog behoorlijke vertraging, waardoor ik mijn aansluiting niet ga halen. Wordt een lang dagje dus!
pi_116114728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Keer je in januari nog terug of moeten we je definitief gaan missen? :P

Ik twijfel nog, maar ik denk het wel.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:08:14 #78
182073 invine
blablabla etc.
pi_116114869
En toen werkte ik niet meer voor Easy Way! Tijd voor stage en daarna hoogst waarschijnlijk iets anders :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_116114873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef MG_13 het volgende:
Bellen jullie zelf wel eens met de vraag of er nog werk is, of wordt dat als onbeleefd beschouwd?
Welke regio zit je? Ik heb de afgelopen 2 dagen werk gehad, voor morgen niet gebeld.
pi_116115138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:08 schreef enpe het volgende:

[..]

Welke regio zit je? Ik heb de afgelopen 2 dagen werk gehad, voor morgen niet gebeld.
Regio Amsterdam

Ik had vorige week maandag voor 't laatst werk, sindsdien altijd beschikbaar geweest maar niet gebeld.
pi_116115655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:08 schreef invine het volgende:
En toen werkte ik niet meer voor Easy Way! Tijd voor stage en daarna hoogst waarschijnlijk iets anders :)
Gefeliciteerd met je stage. Erna 'echt' werken? Of een ander bijbaantje?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:41:37 #82
182073 invine
blablabla etc.
pi_116115938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je stage. Erna 'echt' werken? Of een ander bijbaantje?
Ander bijbaantje denk ik, heb nog 1,5jaar opleiding minimaal. Maar na 3+ jaren voor EW te hebben gewerkt is het sowieso wel tijd voor iets anders :)
pi_116118834
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:41 schreef invine het volgende:

[..]

Ander bijbaantje denk ik, heb nog 1,5jaar opleiding minimaal. Maar na 3+ jaren voor EW te hebben gewerkt is het sowieso wel tijd voor iets anders :)
Ik heb eigenlijk nooit zo'n relaxed bijbaantje gehad als EW toen. Then again, ik had natuurlijk vrijwel altijd wanneer ik beschikbaar was (veel) werk.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:03:34 #84
182073 invine
blablabla etc.
pi_116119618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit zo'n relaxed bijbaantje gehad als EW toen. Then again, ik had natuurlijk vrijwel altijd wanneer ik beschikbaar was (veel) werk.
Ik ook, maar er is ook genoeg gezeik vaak met dingen.
pi_116121109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef invine het volgende:

[..]

Ik ook, maar er is ook genoeg gezeik vaak met dingen.
Zelden meegemaakt eigenlijk. Zijn ze nu 'strenger' met dingen?

SPOILER
pi_116122268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zelden meegemaakt eigenlijk. Zijn ze nu 'strenger' met dingen?

SPOILER
Ook bij mij zijn er periodes geweest dat er veel fout ging. Ophaal- en afhaaltijden niet te doen, auto's niet aanwezig etc. Maar dat hou je bijna altijd wel volgens mij.

Ik mis het werk niet echt. Had geen leuker bijbaantje kunnen bedenken, maar nu rij ik 's ochtends alsnog 35min naar m'n werk en dan ben ik wel blij als ik er ben :P.
pi_116122396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ook bij mij zijn er periodes geweest dat er veel fout ging. Ophaal- en afhaaltijden niet te doen, auto's niet aanwezig etc. Maar dat hou je bijna altijd wel volgens mij.

Ik mis het werk niet echt. Had geen leuker bijbaantje kunnen bedenken, maar nu rij ik 's ochtends alsnog 35min naar m'n werk en dan ben ik wel blij als ik er ben :P.
Nee, missen niet echt. Het was een erg leuke bijbaan voor die 4+ jaar, maar een echte baan met echt salaris is nu nog leuker. Maar wat bijbanen betreft...
pi_116122462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee, missen niet echt. Het was een erg leuke bijbaan voor die 4+ jaar, maar een echte baan met echt salaris is nu nog leuker. Maar wat bijbanen betreft...
Hoewel ik soms nog wel zoiets heb van.. Af en toe een dagje doelloos rondrijden is ook wel lekker als ik weet dat er op kantoor een fijne ingewikkelde ervenkwestie op me ligt te wachten o.i.d. :P
pi_116122505
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hoewel ik soms nog wel zoiets heb van.. Af en toe een dagje doelloos rondrijden is ook wel lekker als ik weet dat er op kantoor een fijne ingewikkelde ervenkwestie op me ligt te wachten o.i.d. :P
Dat kan altijd wel in het weekend :+

Had ik nou al gevraagd wat je deed?

SPOILER
pi_116122542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat kan altijd wel in het weekend :+

Had ik nou al gevraagd wat je deed?

SPOILER
Rabobank.
pi_116122620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Rabobank.
Oja, nu weet ik het weer! Wist niet dat je daarbij ook erfrecht deed. Zit je stiekem een beetje op mijn (secundair) vakgebied :s)
pi_116145381
Zo gister nog even een op de valreep-ritje gehad van Den Haag naar Raamsdonksveer met een Focus Station. Blijft lekker rijden, zo'n Ford.. Wel aardig door moeten karren om op tijd terug te zijn voor de eerste wedstrijd van mijn plaatselijke FC Knudde-team.

Hopen dat er nog een of twee ritjes bijkomen deze week.
pi_116147907
Ik vrees dat ik vandaag en de rest van de week geen werk krijg. Sinds ik begonnen ben bij EW heb ik nog nooit zo weinig werk gehad. Vind 't al helemaal raar vanwege de maandwissel.

Dan maar lekker thuis zitten. :-)
pi_116148287
Maandwissel is vrijdag/maandag pas..en dat zegt tegenwoordig ook niet alles :P
pi_116150215
O oke, dan is er nog hoop. Maar vanaf volgende week moet ik ook weer aan de studie.
pi_116151913
Ik ben gebeld voor morgen :D . 2 ritten:

Haarlem - Utrecht in een Skoda Octavia
Vught - Almere in een Opel Meriva
pi_116154206
Vandaag toch nog een spoedritje gehad. Wieuwerd-Hoofddorp in een Mondeo. Dit keer gelukkig geen 1.6 maar 2.0 benzine, ging al beter maar houdt niet over!
Geen werk morgen, breng m'n zus die voor 2,5 week naar Thailand gaat naar Schiphol. Heb dan dus mooi haar auto :).
Hoop vrijdag wel weer te kunnen werken!
pi_116154819
Vandaag al de hele dag aan het werk voor die snoepkoerier. Mooi gratis vreten en drinken onderweg. Duurt nog wel tot vanavond 21u. Morgen Groningen - Heerlen voor easyway.
#26 || Luciano da Silva
pi_116155033
Heerlen - Groningen met de trein? Sterkte.
pi_116157927
Voor morgen niet gebeld helaas...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_116159733
Bel me!!!!

:')
pi_116160233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:39 schreef dery1990 het volgende:
Bel me!!!!

Nee bel mij:p En geef me dan ook meteen zo'n fatsoenlijke rit van een paar honderd km's...
pi_116161045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:39 schreef dery1990 het volgende:
Bel me!!!!

En dan? Dom lullen en de lijn bezet houden voor EW? :9
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:21:44 #104
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116161293
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Heerlen - Groningen met de trein? Sterkte.
Ja ach. Uren. Vandaag ook 14 gemaakt.
#26 || Luciano da Silva
pi_116166827
ook hier weinig. afgelopen 2 weken vol beschikbaar geweest, en slechts 4 ritjes kunnen doen.. allemaal enkeltjes
pi_116178558
Straks gelukkig nog een spoedje Geldermalsen - Oldenzaal. Chill ritje aangezien het wat meer km's is en eens niet in de randstad. Ik kom graag in het oosten:p Goed voor de uurtjes ook want terug OV'en is 2,5 uur.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:50:20 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116178929
Fuck hell, straks 4,5 uur terug OV'en. Gelukkig is de laptop opgeladen.

Iemand nog PSP 2004 of 3004 te koop trouwens?
#26 || Luciano da Silva
pi_116183029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
Fuck hell, straks 4,5 uur terug OV'en. Gelukkig is de laptop opgeladen.

Iemand nog PSP 2004 of 3004 te koop trouwens?
Ach jong, dinsdag om 6 uur vertrokken uit venlo en om kwart over 11 weer thuis :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:30:20 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116183136
Ja het boeit me ook niks maar ik ben mijn oordoppen vergeten....
#26 || Luciano da Silva
pi_116183414
Denk niet dat ik veel meer ga rijden. Volgende week september beginnen; 2 dagen school en 3 dagen werken in de IT. Alleen woensdag middag heb ik een halve dag. Jammer, vond het altijd wel leuk, je kan er alleen moeilijk van rondkomen...
pi_116183776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ja het boeit me ook niks maar ik ben mijn oordoppen vergeten....
Mongool
pi_116185761
Morgen nog een ritje Groningen - Purmerend, lekker over de afsluitdijk tuffen. Waarschijnlijk wel mijn laatste ritje voorlopig, het wordt nu eens tijd om mijn masterscriptie af te maken. :')
pi_116186297
werd net om 1 uur gebeld door mn baas dat ik vanavond en morgenavond niet hoef te komen werken, omdat er gewoon simpelweg geen werk is.
Meteen AR gebeld en ze zouden kijken voor ritjes voor morgen.

Ben benieuwd! is al weer lang geleden helaas
pi_116186923
eindelijk weer een naar het buitenland. mag vanavond een auto ophalen op schiphol en mee naar huis nemen, en morgenvroeg klant ophalen in frankfurt. lekker knallen over de duitse autobahn met een Q7
pi_116187794
Weer een boete. 18 km te hard 156 euro en ook nog met die leuke administratiekosten erbij. Heb deze maand maar 1 dagje gewerkt dus ik moet nog bijleggen ook op mijn loon :')
pi_116188024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef Chapelle het volgende:
Weer een boete. 18 km te hard 156 euro en ook nog met die leuke administratiekosten erbij. Heb deze maand maar 1 dagje gewerkt dus ik moet nog bijleggen ook op mijn loon :')
Dat is echt kut! :o
pi_116188062
quote:
Zuur man, was het mobiele controle of flitspaal?
pi_116188096
Ik heb wel eens vernomen dat bijleggen niet hoeft en dat ze wachten tot je wél genoeg verdiend hebt. Geen idee wat daarvan klopt overigens :P
pi_116188124
quote:
Oei, snelweg? Dan reed je toch al richting de 150 op de tellert ;)
pi_116188136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat is echt kut! :o
Met je UI erbij klinkt dat erg sarcastisch :P
pi_116188247
Ja echt zwaar kut idd! We zullen zien of ik het bij moet leggen haha. Was een mobiele controle op de snelweg. Jep reed idd 150 op de teller ofzo, ik weet nog wel dat het een dag was met 3 ritten en heel erg veel haasten. Doe je je best om op tijd die auto's af te leveren krijg je zo'n tyfusboete in je mailbox. Ook nog zo'n stukje in de mail over dat na 3 boetes je dienstverband in twijfel wordt gebracht :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:14:51 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116188317
Morgen Groningen - Den Bosch. Nu weet ik weer wat ik niet ga missen aan Easyway: al dat gekut met OV.
#26 || Luciano da Silva
pi_116188400
Hoop dat ik morgen ook nog even mag werken, anders deze maand maar 1 dag gewerkt.
pi_116188460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Chapelle het volgende:
Ja echt zwaar kut idd! We zullen zien of ik het bij moet leggen haha. Was een mobiele controle op de snelweg. Jep reed idd 150 op de teller ofzo, ik weet nog wel dat het een dag was met 3 ritten en heel erg veel haasten. Doe je je best om op tijd die auto's af te leveren krijg je zo'n tyfusboete in je mailbox. Ook nog zo'n stukje in de mail over dat na 3 boetes je dienstverband in twijfel wordt gebracht :')
EW of AR? Bij AR wordt je eerste boete dacht ik voor je betaald (of was dat alleen bij schade?).
pi_116188528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

EW of AR? Bij AR wordt je eerste boete dacht ik voor je betaald (of was dat alleen bij schade?).
Ik heb gehoord dat dat bij schade was bij AR, maar dat weet ik nog niet zeker (nog niet nodig gehad gelukkig).
pi_116188596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat dat bij schade was bij AR, maar dat weet ik nog niet zeker (nog niet nodig gehad gelukkig).
Ik ook niet gelukkig :o Misschien op mijn laatste werkdag even total loss rijden >:)
pi_116188605
Wat is volgens jullie de maximale afstand van tankstation tot afleveradres als je een auto afgetankt moet afleveren? De enige Esso op de route morgen is namelijk 20km van het afleveradres. Dat heb ik wel vaker zo gedaan, maar de auto is dan natuurlijk niet echt afgetankt als je hem aflevert.
pi_116188654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is volgens jullie de maximale afstand van tankstation tot afleveradres als je een auto afgetankt moet afleveren? De enige Esso op de route morgen is namelijk 20km van het afleveradres. Dat heb ik wel vaker zo gedaan, maar de auto is dan natuurlijk niet echt afgetankt als je hem aflevert.
Ik heb een auto nooit hoeven aftanken :P Maar als het niet anders kan, dan kan het niet. Je gaat toch geen jerrycan mee sjouwen?
pi_116188694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik heb een auto nooit hoeven aftanken :P Maar als het niet anders kan, dan kan het niet. Je gaat toch geen jerrycan mee sjouwen?
Er is een BP op een paar honderd meter van het afleveradres, maar dan moet ik voorschieten. Ik moet trouwens wel erg vaak auto's afgetankt afleveren de laatste tijd.
pi_116188797
quote:
Mja, zoiets kan op zich wel vind ik. Als ik naar Houten moet tank ik ook bij een Esso in Utrecht.
Of je tankt hem bij die Esso bijna volledig af en gooit bij een ander tankstation vlakbij nog een paar liter erin om zo min mogelijk voor te hoeven schieten :P maar ik weet niet of EW daar bezwaar tegen zou hebben.
pi_116189113
Heb wel eens geprobeerd om na het stukje Houten Utrecht te tanken. Ging niet veel in :')
pi_116189381
quote:
Ah joh, die laatste 2 litertjes die je er dan nog uitrijd boeit niet ;)
Je moet voor die LM op de wismarweg rijden zeker? Ben dinsdag ook 20km omgereden om te tanken. Voorschieten vertik ik ;)
pi_116190576
Morgen 2 ritten gekregen. Zwolle - Amsterdam in een C-Max van juni dit jaar en Amsterdam - Leeuwarden in een Clio van januari vorig jaar. PK's houden niet over, maar ach, 't is weer werk :) toch nog 1 dag gewerkt in augustus
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:18:51 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116190826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Er is een BP op een paar honderd meter van het afleveradres, maar dan moet ik voorschieten. Ik moet trouwens wel erg vaak auto's afgetankt afleveren de laatste tijd.
Wismarweg zeker? Moet ik morgen ook weer voor rijden. 20km is prima, heb laatst zelfs 30km gedaan.

Voor morgen nog een Houten - Assen erbij gekregen, nice.
#26 || Luciano da Silva
pi_116191076
Voor morgen nog niks gekregen, laatste tijd is het in regio Leeuwarden dramatisch met de maandwissel..
pi_116191321
Jep, Wismarweg. Is dat een nieuwe klant? Daar had ik nog nooit voor gereden en nu voor de tweede keer in twee weken.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:42:51 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116191851
Zo nieuw is Wismarweg niet, maar wel nieuwe klant inderdaad. Hoe laat ben je er morgen
?
#26 || Luciano da Silva
pi_116191915
Ik moet er om 9 uur zijn.
pi_116192486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
Zo nieuw is Wismarweg niet
Dat zegt die toch ook niet :9

Zeauw, het nieuwe rooster is ook weer bekend:
pi_116192866
Morgen Papendrecht - Barneveld in een VW T5 met 86 trappelende paardjes, gevolgd door Arnhem - Meerkerk in een Altea 1.9TDI met 105pk'tjes. Dat wordt dus gassen morgen ( :') ).
Veiling en feestlocatie, dus een dagje geen schade controleren, dat is dan wel weer relaxed.
pi_116194155
Voor morgen toch nog werk. Een rit voor regio Zwolle, dus belachelijk vroeg opstaan. Moet om 6:05 in de trein zitten. Dan een Golf variant naar Veldhoven en op zelfde adres een Golf variant weer terug naar Zwolle. Lekker logisch, maarja, werk is werk!
pi_116194166
Morgen nog een 2e ritje vanaf de hoogovens.
pi_116194207
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen nog een 2e ritje vanaf de hoogovens.
In Genemuiden, of hoe je dat ook maar noemt?
pi_116194376
Vanaf volgende week eindelijk weer eens tijd om te rijden, sinds vijf weken geleden.
pi_116194458
Ik denk niet dat ze me voor morgen nog gaan bellen.. ;(
Dan maar hopen op een spoedje
pi_116194573
Ik mag morgen ook beginnen op de Wismarweg, toch nog werk gelukkig.
pi_116194689
Morgen 3 ritten. Ehv - Nijkerk, Ede - Almere en Almere - Breda. Zafira, Passat & A6 :).
pi_116194717
Ik kreeg net over de valreep nog een telefoontje, iets over 17:30, of ik twee transporten wil doen. Als PC krijg ik nooit transporten tenzij ik een klant ergens moet afzetten dan krijg ik soms nog een transport terug. Maar hier ben ik toch nog blij om, dat ik op de laatste dag kan werken voordat school begint en mijn vrije tijd doordeweeks aan school besteed gaat worden. :)

Transport is: Arnhem - Amsterdam - Arnhem in een clio en 206. Nieuwe auto's en ik rij niet zo vaak in Franse auto's dus ik ben benieuwd. :D
pi_116195430
Ik heb mijn beschikbaarheid van morgen toch maar weer op nee gezet, kwam niet goed uit. Dat was dan EW voor de komende 6 maanden ;(
pi_116198822
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef S-RS het volgende:

[..]

In Genemuiden, of hoe je dat ook maar noemt?
Ik denk dat je IJmuiden bedoelt? Ik moet naar Velsen-Noord, vlakbij IJmuiden.
pi_116199452
Morgen een lange dag. Om half 8 beginnen in houten
Houten - Assen
Groningen-Meerkerk feestlocatie
zeist(de medicijnontwikkelaar) - houten

508, s80 en 3008(die laatste heb ik een aantal maanden geleden zelf gebracht:p)

Lekker veel KM's, althans dat mag ik hopen. Het eerste adres in Assen bestaat niet en natrekken op alle mogelijke manieren levert niets op. Is privé adres wat het moeilijker maakt het te vinden op internet. Het adres bestaat alleen in harmelen wat vlakbij utrecht is dus dat zou m'n dag overhoop kunnen gooien als dat zo was...
De s80 is overigens een 1.6 turbo (!!) Iemand ervaring hiermee? Wel meer dan 170 pk maar een 1.6 in een s80 is wel heel karig. Waar gaat het heen met die eco-hype?
pi_116199794
Kom je er met een postcode ook niet uit?
Wat is de straatnaam dan? Ben redelijk bekend in Assen namelijk
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:59:30 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116200233
Je kan mij ook PM'en, Assen ken ik op mijn broekzak!
#26 || Luciano da Silva
pi_116200523
Ik ben ook wel bekend in Assen.
pi_116200701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Haha ja, IJmuiden bedoel ik ;)
M'n pa werkt daar tegenwoordig voor. Schijnt nogal een groot terrein te zijn :9
pi_116200911
Zo vandaag had ik eindelijk weer werk.

Het ophaaladres van m'n 2e rit was alleen een beetje lastig te vinden. Kwam er een oude vrouw op een fiets naar me toe, "kun je het vinden?". Nou nee. :')

Die vrouw wist ook niet waar het was. Ze gaf het advies om door te lopen en het aan iemand anders te vragen. Dat heeft ze uiteindelijk wel 100 keer gezegd. _O-

Want ondanks dat ze het niet wist duurde het gesprek redelijk lang. Op een gegeven moment zei ze: "heb je honger?" :Y) Ik: niet echt. Toen ging ze helemaal zoeken in haar tas of ze iets te eten had voor tijdens het lopen. Ze had een zak grote zak snoep. Toen moest ik m'n hand ophouden en kreeg ik een hand vol. Ik: Zoveel?! Das nou ook weer niet nodig. Zij: Nou je weet maar nooit, ik heb de oorlog meegemaakt van '40 tot '45. Toen moesten we 1 zo'n snoepje delen met het hele gezin, meer was er niet. En het is niet te geloven, maar daarna kwamen er 2 F16's overvliegen. :')
Uiteindelijk heb ik haar hartelijk bedankt en ben verder op zoek naar het afhaaladres gegaan.

Maar goed, het was een hele aardige mevrouw, zo maak je nog eens wat mee. :)
pi_116201378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Daar in Velsen-Noord ben ik ook eens geweest, weet niet waar je moet zijn maar het was me een klote-eind lopen naar de bushalte.
pi_116201613
Ja, het is 2km lopen vanaf het station.
pi_116201871
@gehaktstaaf, joppie-saus en tourdefrance, heb jullie een PM gestuurd!
En anders kom ik er hopelijk morgenvroeg wel uit, aangezien ik toch zo'n contract van de rode in houten krijg waar de bestuurdersgegevens op staan....
pi_116202328
Dat lijkt me inderdaad een foute plaatsnaam, aangezien de combinatie straatnaam+postcode ook nog klopt voor Harmelen. Toch vraag ik me af hoe zie die twee plaatsnamen in vredesnaam door elkaar kunnen halen. :')
pi_116202893
Ik moet morgen voor het eerst naar Meerkerk, weet niet wat jullie met de feestlocatie bedoelen, en ik weet dus ook niet welke het is.

Maar ik moet morgen met het OV vanuit Vianen naar Meerkerk.

Volgens 9292 moet ik een kwartier lopen van "Busstation Lekbrug Oost, Vianen, Utrecht" naar "Busstation Lekbrug West, Vianen, Utrecht" en later 20 min. lopen vanaf P&R.

Moeten jullie altijd zo'n stuk lopen als jullie daar naartoe moeten?
pi_116203567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik kreeg net over de valreep nog een telefoontje, iets over 17:30, of ik twee transporten wil doen. Als PC krijg ik nooit transporten tenzij ik een klant ergens moet afzetten dan krijg ik soms nog een transport terug. Maar hier ben ik toch nog blij om, dat ik op de laatste dag kan werken voordat school begint en mijn vrije tijd doordeweeks aan school besteed gaat worden. :)

Transport is: Arnhem - Amsterdam - Arnhem in een clio en 206. Nieuwe auto's en ik rij niet zo vaak in Franse auto's dus ik ben benieuwd. :D
Toevallig in Amsterdam zuid zijn? Zo ja, hoe laat? Ik ben er rond half twaalf ongeveer!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:06:14 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116203730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat lijkt me inderdaad een foute plaatsnaam, aangezien de combinatie straatnaam+postcode ook nog klopt voor Harmelen. Toch vraag ik me af hoe zie die twee plaatsnamen in vredesnaam door elkaar kunnen halen. :')
Inderdaad zeg. Heb wel een keer in Assen gestaan terwijl de auto in Asten, NB stond.
#26 || Luciano da Silva
pi_116204458
Man, kreeg een sms dat mijn beschikbaarheid voor morgen niet is opgegeven... maar dat is het dus wel!

Nu ben ik hier de enige zonder rit? :'(
pi_116204743
@Dery,

Ik kreeg denk ik hetzelfde sms'je. Stond in 'beschikbaarheid voor morgen en/of volgende week niet volledig'.
Ging bij mij dus om volgende week. Maar onze regio heeft niet zo'n drukte volgens mij, weinig bedrijven hier ook in de buurt. Denk dat de Oranje en Wieuwerd voor de meeste opdrachten zorgen. Maar ik heb dus een rit van regio Zwolle, niet heel ideaal, maar wel werk! Zit dus om 6:05 in de trein ;)
pi_116205286
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@Dery,

Ik kreeg denk ik hetzelfde sms'je. Stond in 'beschikbaarheid voor morgen en/of volgende week niet volledig'.
Ging bij mij dus om volgende week. Maar onze regio heeft niet zo'n drukte volgens mij, weinig bedrijven hier ook in de buurt. Denk dat de Oranje en Wieuwerd voor de meeste opdrachten zorgen. Maar ik heb dus een rit van regio Zwolle, niet heel ideaal, maar wel werk! Zit dus om 6:05 in de trein ;)
Aah jammer, hoop nog wat uurtjes bij deze maand te rijden!

Heb deze zomer echt meer dan 10 auto's gereden voor die vent van de Oranje. En helemaal niet meer in Wieuwerd geweest.
pi_116205395
Morgen moet ik naar Vianen en voor deze rit heb je een innameformulier en een afleverformulier. Er staat in de klantinformatie dat ik die beide achter moet laten bij de receptie. Maar dan heb ik zelf niks meer. Is het dus juist als ik bij de ritbon geen transportformulier als bijlage doe?
pi_116205436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef MG_13 het volgende:
Morgen moet ik naar Vianen en voor deze rit heb je een innameformulier en een afleverformulier. Er staat in de klantinformatie dat ik die beide achter moet laten bij de receptie. Maar dan heb ik zelf niks meer. Is het dus juist als ik bij de ritbon geen transportformulier als bijlage doe?
Ja, ik laat ze ook altijd achter daar.
pi_116205538
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Toevallig in Amsterdam zuid zijn? Zo ja, hoe laat? Ik ben er rond half twaalf ongeveer!
Ik ben er ook rond half 12, maar ik moet bij een bedrijf in amsterdam zuid zijn, geen klant van EW zeg maar.
pi_116205930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Aah jammer, hoop nog wat uurtjes bij deze maand te rijden!

Heb deze zomer echt meer dan 10 auto's gereden voor die vent van de Oranje. En helemaal niet meer in Wieuwerd geweest.
Ik ben deze vakantie helemaal niet meer bij de Oranje geweest, vindt ik eerlijk gezegd ook niet heel erg. Goeie mensen daar hoor, maar die auto's laten wat te wensen over. Ben zeker 15 keer in Wieuwerd geweest. Ondertussen kennen ze me daar ook al bij naam ;) . Vindt het altijd wel lache daar, met zo'n kamikazepiloot in een Caddy en altijd verschillende auto's! Wat over het algemeen niet de minste zijn.
pi_116208400
Morgen Nieuwegein - Nijmegen in een Golf Combi 1.2 :') en Nijmegen - Utrecht in een Zafira.. De adressen in Nijmegen zijn op loopafstand van elkaar, dus ik kan in 3 uur klaar zijn in totaal. Hoop dus dat er nog iets bij komt :)
pi_116209732
fuk, dit word 700 km binnen 12 uur. mocht net even zn parkeerkaartje voorschieten, 124 euro.. en straks ook nog tanken voorschieten.. volgens mij denkt die man dat elke chauffeur miljonair is
pi_116209744
Zo'n 1.2TSI is nog best redelijk. Tenminste, in de normale Golf met de automaat in S :P
pi_116210165
1.2TSI :r Morgen heb ik er weer twee, in een Altea en in een Polo. Alleen al bij het starten lopen de rillingen me over de rug.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef MG_13 het volgende:
Zo vandaag had ik eindelijk weer werk.

Het ophaaladres van m'n 2e rit was alleen een beetje lastig te vinden. Kwam er een oude vrouw op een fiets naar me toe, "kun je het vinden?". Nou nee. :')

Die vrouw wist ook niet waar het was. Ze gaf het advies om door te lopen en het aan iemand anders te vragen. Dat heeft ze uiteindelijk wel 100 keer gezegd. _O-

Want ondanks dat ze het niet wist duurde het gesprek redelijk lang. Op een gegeven moment zei ze: "heb je honger?" :Y) Ik: niet echt. Toen ging ze helemaal zoeken in haar tas of ze iets te eten had voor tijdens het lopen. Ze had een zak grote zak snoep. Toen moest ik m'n hand ophouden en kreeg ik een hand vol. Ik: Zoveel?! Das nou ook weer niet nodig. Zij: Nou je weet maar nooit, ik heb de oorlog meegemaakt van '40 tot '45. Toen moesten we 1 zo'n snoepje delen met het hele gezin, meer was er niet. En het is niet te geloven, maar daarna kwamen er 2 F16's overvliegen. :')
Uiteindelijk heb ik haar hartelijk bedankt en ben verder op zoek naar het afhaaladres gegaan.

Maar goed, het was een hele aardige mevrouw, zo maak je nog eens wat mee. :)
Hehe, dat soort mensen zijn altijd O+ maar ook heel vermoeiend tegelijkertijd. Dat betekent dat je altijd blijft doorlullen maar daar eigenlijk ook geen tijd voor hebt.
pi_116210910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef Panthera. het volgende:
1.2TSI :r Morgen heb ik er weer twee, in een Altea en in een Polo. Alleen al bij het starten lopen de rillingen me over de rug.

Wat is er mis mee? Goed, in een Altea is het wat overdreven, maar in een Polo lijkt het me wel prima. En het is iig niet zo'n achterlijke 3-cilinder met het geluid van een bromfiets.
pi_116211996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef MG_13 het volgende:
Ik moet morgen voor het eerst naar Meerkerk, weet niet wat jullie met de feestlocatie bedoelen, en ik weet dus ook niet welke het is.

Maar ik moet morgen met het OV vanuit Vianen naar Meerkerk.

Volgens 9292 moet ik een kwartier lopen van "Busstation Lekbrug Oost, Vianen, Utrecht" naar "Busstation Lekbrug West, Vianen, Utrecht" en later 20 min. lopen vanaf P&R.

Moeten jullie altijd zo'n stuk lopen als jullie daar naartoe moeten?
Met de feestlocatie bedoelen we het bedrijf aan de steenstraat.

Van die ene lekbrug naar die andere lekbrug is zeker geen kwartier. Het is simpelweg even onder de snelweg door lopen volgens mij, of een van die stations moet een andere naam hebben maar dat lijkt me niet logisch.
Vanaf P&R is wel een eind lopen naar de snelweglocatie ja, maar je moet niet de fout maken om om de McDonalds heen te lopen want dat is niet nodig:p Succes!
pi_116218140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat is er mis mee? Goed, in een Altea is het wat overdreven, maar in een Polo lijkt het me wel prima. En het is iig niet zo'n achterlijke 3-cilinder met het geluid van een bromfiets.
Ik vind het niks. Reed deze week weer eens een Polo 1.4, dat rijdt zoveel lekkerder dan die TSI motoren.
pi_116220554
Nou, ik zit alweer even in de trein. Onderweg naar het station zeiknat geregend ondanks enige bescherming van mijn opvouwbare paraplu. Heeft NS ook nog eens besloten om de airco aan te zetten ipv de kachel. Zit dus lekker te verkleumen..
pi_116220648
Ik zit ook al lekker in de trein, wat een hondeweer...
pi_116221431
Ik heb de eerste vertraging al te pakken, storing tussen rotterdam en dordrecht waardoor mijn intercity niet reed. Volgens 9292 moest ik dan maar de metro nemen en had ik dan een ruime overstap op de bus, maar je raadt het al: die had ik niet :')

Gelukkig kom ik nog wel op tijd, maar leuk is anders...
pi_116221644
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 06:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nou, ik zit alweer even in de trein. Onderweg naar het station zeiknat geregend ondanks enige bescherming van mijn opvouwbare paraplu. Heeft NS ook nog eens besloten om de airco aan te zetten ipv de kachel. Zit dus lekker te verkleumen..
En hartje zomer doen ze de kachel aan lijkt wel :P
pi_116221962
ik ben een ontzettend gehandicapte computerleek.. kan iemand mij even pm-en hoe ik een foto hier in krijg? heb wel een mooie gemaakt van afgelopen rit, denk dat jullie m wel leuk vinden.

wel gay dat ik 200 euro moest voorschieten :S
pi_116223664
Ik dacht dat het er niet meer van ging komen, maar ik ben toch nog gebeld voor een spoedje
Huissen - RDV in een Corsa 1.2 :')
Terugreis vanuit RDV duurt wel 2,5 uur, dus dat is weer goed voor mn uurtjes 8-)
pi_116225050
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef mothergoose het volgende:
ik ben een ontzettend gehandicapte computerleek.. kan iemand mij even pm-en hoe ik een foto hier in krijg? heb wel een mooie gemaakt van afgelopen rit, denk dat jullie m wel leuk vinden.

wel gay dat ik 200 euro moest voorschieten :S
200 euro?! wtf waarvoor?
Nee.
pi_116227801
Wat een weer, niks aan om zo te rijden. Net een mercedes a160 (oud model) naar Den Bosch gebracht. Nu op naar Arnhem voor een civic hybrid.
pi_116228089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Wat een weer, niks aan om zo te rijden.
Met zulk weer afgelopen zondag ook de hele tijd op de snelweg gereden. Slecht voor de bloeddruk ;) Heel nederland trapt meteen op de rem :') En als je dan van die prutsers hebt die wel 2 km harder durven en dan vervolgens 5 km lang links gaan hangen wordt ik echt chaggie :9
pi_116228115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ik ben deze vakantie helemaal niet meer bij de Oranje geweest, vindt ik eerlijk gezegd ook niet heel erg. Goeie mensen daar hoor, maar die auto's laten wat te wensen over. Ben zeker 15 keer in Wieuwerd geweest. Ondertussen kennen ze me daar ook al bij naam ;) . Vindt het altijd wel lache daar, met zo'n kamikazepiloot in een Caddy en altijd verschillende auto's! Wat over het algemeen niet de minste zijn.
Je moet jezelf daar even goed kenbaar maken :P.

SPOILER
pi_116230657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Je moet jezelf daar even goed kenbaar maken :P.
Dat is een goeie om te onthouden! Helaas zal ik nog maar weinig kunnen werken omdat school even een onmogelijk rooster in elkaar gezet heeft.

Mijn werkdag zit er weer op, nu weer in de trein. De Golfjes vandaag reden opzich wel prima, maar erg saai! De tweede had zelfs geen cruisecontrol. En dat voor een auto van nog geen jaar oud!
pi_116232501
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Wat een weer, niks aan om zo te rijden. Net een mercedes a160 (oud model) naar Den Bosch gebracht. Nu op naar Arnhem voor een civic hybrid.
Dan stond jij voor mij in arnhem, ik had net een peugeot 206 terug gebracht en ik zag jou in die civic vertrekken. :)
pi_116233394
Zo, ook weer thuis van mijn 2 ritjes. Wat een klotedag zeg. Het begon al met de reis naar mijn ophaaladres, ruim een kwartier lopen in een hoosbui doet mijn humeur niet echt goed. Bij aankomst op het ophaaladres bleek de auto niet compleet afgetankt te zijn, dus ik moest hem even met het pasje van het verhuurbedrijf verderop op het industrieterrein aftanken. Bleek het een onbemande pomp zonder afdak te zijn, dus toen ik weer terugkwam was ik lekkerlijk tot aan m'n boxer doorweekt :(
Enfin, op pad dan maar. Ruim 8 km in de file gestaan op de A50 voor knooppunt Ewijk..
Auto afgeleverd en onderweg naar mijn 2e auto in Nijmegen. Die wijk was een enorm doolhof, alle straten heetten hetzelfde en liepen helemaal rond, dus Google Maps begreep het ook niet :P
Ik bel aan, doet er zo'n enorme werkschuwe tokkie open, hallo of een handje kon er nauwelijks vanaf en ik moest het maar uitzoeken met die auto :') Zo apart altijd dat dat soort figuren altijd zo lastig in de omgang zijn. Auto was ook compleet uitgeleefd, en dat na een weekje vakantie :')
Echt overal papiertjes, lege blikjes, pakjes peuken noem maar op :r

Nu even hopen op mooie ritjes voor maandag :)
pi_116233713
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

200 euro?! wtf waarvoor?
parkeerkaartje 124 euro, en een half tankje om het te redden tot frankfurt van 70 e
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:53:36 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116236581
Mijn rooster is ook bekend, dinsdag twee uurtjes en dat is het. Op maandag en woensdag ga ik nu die snoepdiensten rijden a standaard 14u per dag, en dan hou ik de vrijdag voor ew, dikke prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_116236861
Nou zoals te verwachten liep mijn dag niet helemaal zoals EW hem beloofd had. Emmen bleek (na 45min koffieleuten omdat Arval nog niet open was) Harmelen te moeten zijn dus mijn s80 vanuit groningen kon ik vergeten. Ik was dus voor niets opgestaan om half 6 om eerst lang te wachten voor vertrek, vervolgens bij eindbestemming te moeten wachten tot afgesproken tijdstip. Om daarna dus zonder vervolgritten te zitten. Gelukkig kreeg ik er nog een spoedje de kwakel - barneveld achteraan in een vieze Leon waarvan de berijder niet wist dat ik kwam. Dus dat ging ook heel soepel. Vervolgens om het compleet te maken nog dik lang in de file gestaan op een of andere N weg en vervolgens op de A1. Al met al wel een aantal uur minder gewerkt en een mooie auto misgelopen, maar ben eigenlijk wel blij dat ik lekker op tijd thuis ben.
Ik hoop trouwens dat ik niet hoef te betalen voor benzine want ik was even aan het wegdromen tijdens het tanken en toen had ik 10L teveel getankt:p Kan gebeuren toch? ;)
pi_116237669
Het was trouwens druk in houten vanochtend met hikers en het waren echt weer rare typjes...
Grotendeels dyslekten, sloddervossen(kleding, ipv EW mapje de papieren verfrummeld in een wegenkaart), etc.
Nou wordt mijn mapje ook wel door tape in elkaar gehouden maar dat sloeg echt alles.

Laatst was er iemand hier die zo'n nieuwe map wilde kopen om de transportformulieren in te doen. Wie was dat ook alweer en heb je een goede tip voor een winkel?
pi_116238074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef maxmin het volgende:
Het was trouwens druk in houten vanochtend met hikers en het waren echt weer rare typjes...
Grotendeels dyslekten, sloddervossen(kleding, ipv EW mapje de papieren verfrummeld in een wegenkaart), etc.
Nou wordt mijn mapje ook wel door tape in elkaar gehouden maar dat sloeg echt alles.

Laatst was er iemand hier die zo'n nieuwe map wilde kopen om de transportformulieren in te doen. Wie was dat ook alweer en heb je een goede tip voor een winkel?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ga er ook maar eens eentje aanschaffen, als PCer heb ik minder formulieren nodig maar ik ben ook een van de sloddervossen die het formuliertje op vouwt en in mn tas stopt. :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:38:42 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116238317
Dat was ik. Ik heb er nu drie, gekocht bij de Bruna maar niet elke Bruna heeft ze!
#26 || Luciano da Silva
pi_116238951
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
Dat was ik. Ik heb er nu drie, gekocht bij de Bruna maar niet elke Bruna heeft ze!
hoeveel kost zoiets?
pi_116239338
Mijn laatste rit gaat niet door. Ik had vandaag veel file en vanuit vianen naar meerkerk ging anders dan 9292 aangaf. Klopte geen reet van de tijden. Ik heb dus bij mekaar wel bijna een uur gewacht op bussen waardoor ik niet meer op tijd op 't afleveradres kon zijn.

EW was een beetje boos dat ik 't niet eerder had laten weten. Maarja nu naar huis dus.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:11:07 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116239484
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:54 schreef maxmin het volgende:

[..]

hoeveel kost zoiets?
3 euro nog iets.
#26 || Luciano da Silva
pi_116239833
Zo, weer thuis. Geen verkeerde dag op zich, al begon het vanmorgen wel vervelend met 3 kwartier vertraging door het OV.
Maar de Transporter naar de veiling in Barneveld was schoon en rookvrij, dus dat was al beter dan ik verwacht had. Hij had ook nog eens een radio! Alleen die 86pk :') Bij het inhalen heb je echt een kalender nodig :')

Daarna een Altea TDI met 105pk, dat was echt een monster vergeleken bij die Transporter. Zat wel een automaat in, dus dat was wel relaxed.
pi_116240253
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dan stond jij voor mij in arnhem, ik had net een peugeot 206 terug gebracht en ik zag jou in die civic vertrekken. :)
Klopt ja! Wat een vreselijke automaat heeft zo'n ding, geef mij maar een gewone.
pi_116240931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef maxmin het volgende:

Ik heb ook zo'n klembord van de Bruna. Geen idee hoe duur het was want dat ding gaat alweer 2 jaar mee.

Mijn 2e ritje vandaag ging niet door. Wel een lekker weertje vanmorgen, tijdens mijn koffiepauze bij Breezanddijk vanmorgen lekker uitgewaaid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 17:48:33 ]
pi_116241965
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Klopt ja! Wat een vreselijke automaat heeft zo'n ding, geef mij maar een gewone.
Ik had hem wel voor je willen doen hoor, ik ben wel benieuwd naar zo'n hybride.

Trouwens, ik ben net nog gebeld dat ze nog steeds mensen zoeken voor maandag, ik denk dat ze echt een probleem hebben omdat iedereen weer naar school gaat. :')
pi_116243382
Ik heb maandag wel werk maar geen ritjes. Vestigingswerk in Almere. Maar niet bij de grote in Almere.
pi_116243992
Had geen werk meer gekregen! Dus blijf steken op zo'n 50 uur voor deze maand, ook wel prima :)
pi_116244076
Vandaag met één rit toch een mooi aantal uren weten te maken.
Ik kwam op het ophaaladres, was mevrouw niet thuis. Toen ik haar mobiel belde bleek dat zij dacht dat de auto om 15:00 uur opgehaald zou worden, terwijl op mijn ritopdracht 13:00 stond.
Al met al een half uur gewacht. Toen bleek de remschijf aan te lopen, dus iedere keer wanneer ik moest remmen kwam er een enorme herrie vanaf.

AR zei dat ik gewoon door kon rijden, dus dat heb ik maar gedaan (muziek kei hard om dat verschrikkelijke geluid niet te hoeven horen).

Toen overal de aansluiting gemist waardoor ik in de avondspits zat met alle studenten die naar hun ouderlijk huis trokken.

Dit alles is goed voor de uurtjes!
pi_116247938
Niet gebeld voor maandag, dacht dat dit zo'n drukke maandwissel was? :')
pi_116260951
nogmaals het verzoek om iemand mij te pmen hoe ik hier een foto upload.
pi_116262714
Upload je foto vanaf de computer naar www.tinypic.com. Dan krijg je als het goed is een foto en een link te zien. Die link plaats je dan tussen deze twee tekens: [img] en [/img]

Ik hoop dat ik het op deze manier goed heb uitgelegd. :)
pi_116264241
Haha gister nog een spoedje Den Haag - Meerkerk gehad. Oude Ford Fiesta van een liftenmaatschappij. Onderweg drie keer een autootje van dat bedrijf tegengekomen. Die begonnen allemaal te zwaaien en te doen :9
pi_116264817
SPOILER

[ Bericht 48% gewijzigd door mothergoose op 02-09-2012 21:21:48 ]
pi_116264826
ha, hij doet het. foto op topsnelheid lukte niet.. dan maar deze ;)

Thanks Dr Snuggle
pi_116306634
Ik ben bang dat ik iets te snel gereageerd heb op het smsje dat ik/wij gekregen heb. Ik moet morgen waarschijnlijk naar school (eerste dag) en heb de klus aangenomen voor morgen. Dus waarschijnlijk mis ik de eerste dag van mn nieuwe studie, lekkere begin. :')
pi_116307079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:33 schreef mothergoose het volgende:
ha, hij doet het. foto op topsnelheid lukte niet.. dan maar deze ;)

Thanks Dr Snuggle
Goed bezig, toch niet op die snelheid met 1 handje aan het stuur en eentje aan de telefoon gezeten voor de foto? :P
pi_116317345
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goed bezig, toch niet op die snelheid met 1 handje aan het stuur en eentje aan de telefoon gezeten voor de foto? :P
mja veel andere opties zijn er niet he :p zon q7 ligt wel ontzettend solide op de weg dus wat dat betreft geen issue. alleen bij 245 ging het een beetje stuiteren dus die foto lukte niet
pi_116318088
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:42 schreef mothergoose het volgende:

[..]

mja veel andere opties zijn er niet he :p zon q7 ligt wel ontzettend solide op de weg dus wat dat betreft geen issue. alleen bij 245 ging het een beetje stuiteren dus die foto lukte niet
Q7 lijkt me wel relaxed ja. Ik heb een keer een Q5 met 3.0TDI gereden, dat was wel leuk :D Welke motor lag er bij jou in? Wel voordeel dat je door Duitsland kon dan :P
pi_116323733
ook 3.0 tdi. viel me erg mee, had gedacht dat bij zo'n enorme bak een 3.0tdi een beetje magertjes zou zijn... maar ging prima. tenminste, tot 200 dan, daarna kostte het veel moeite om harder te gaan.piekte 245

haha google zegt dat ie een top heeft van 210... vreemd
pi_116327632
@mothergoose
Dan is die 100% zeker gechipt. Een ongechipte A6 3.0 tdi haalt al met heeel veeel moeite 250 op de klok, laat staan zo'n vrachtwagen :9
Wel een lekkere top gehaald dus!

Vandaag met de 508 van m'n pa ongeveer 350 km over zeeeer verlaten 130 wegen gereden. Ook nog even flink doorgereden. De weg was compleet leeg en hoefde niemand in te halen dus met 221km/u achter een F10 aan, en hij trok echt nog behoorlijk door! Die 2.0 HDI presteert echt lekker!

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 02-09-2012 23:26:18 ]
pi_116329145
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef S-RS het volgende:
@mothergoose
Dan is die 100% zeker gechipt. Een ongechipte A6 3.0 tdi haalt al met heeel veeel moeite 250 op de klok, laat staan zo'n vrachtwagen :9
Wel een lekkere top gehaalt dus!

Vandaag met de 508 van mn pa ongeveer 350 km over zeeeer verlaten 130 wegen gereden. Ook nog even vlink doorgereden. De weg was compleet leeg en hoefde niemand in te halen dus met 221km/u achter een F10 aan, en hij trok echt nog behoorlijk door! Die 2.0 HDI presteerd echt lekker!
Spelling is niet echt je sterkste punt hè?
pi_116329389
Ivm de nieuw regels, moet ik nu wel of niet een kopie van de esso-tankbon sturen naar EW als ik heb getankt met de esso-pas? Ik heb hem wel al geupload via ritbon?
pi_116330320
Wel. Maar ik stuur gewoon alles origineel op, ga niet ook nog eens moeite doen om kopieen te maken.
pi_116330600
Volgens mij moeten bonnen van de Esso alleen bij een bepaalde klant (die in Born zit).
pi_116331549
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Mallet het volgende:

[..]

Spelling is niet echt je sterkste punt hè?
Mag jij raden waar ik 1 punt op mis voor m'n P na 2 jaar...
En het was even vlug op m'n telefoon getypt, zie zelf inderdaad ook wel een aantal fouten staan :+

Edit:
Zo iets beter dan. Al zitten er vast nog genoeg fouten in. Flink met een v, wtf man :')

Trouwens, als iemand nog een leuke rakbak zoekt voor niets en van een beetje sturen houd:

Auto's die lelijker en suffer zijn dan dit bestaan gewoon niet.
Maar echt ziek zo hard als die dingen door de bocht gaan! Je kan ze zo ontzettend precies plaatsen met 0,0 onder of over stuur. M'n mond viel echt open van dat ding, wat een fun! ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door S-RS op 02-09-2012 23:48:54 ]
pi_116335260
Ik heb hiermee de Interstates van New York onveilig gemaakt gisteren, GMC Terrain, in de meest luxe uitvoering met een fijne 264 pk sterke V6 (4400 mijl op de teller). Heerlijke auto! Daar achter nog een 240 pk sterke Ford Escape, waar een maat van mij in reed. Genoten dus :)

pi_116340059
Morgen wel werk gekregen. (NB: ik vroeg in mijn beschikbaarheid om niet te bellen voor 10:45 ivm stude, bellen ze doodleuk om half 10.... :N ) Hoogeveen - Leiden in een Superb, Voorburg - Almere in een Focus. Al moet ik wel 2 uur doorbrengen in Den Haag, want mag de tweede pas om 15:00 uur ophalen, terwijl de eerste al om 10 uur moet... Lekker geregeld weer
pi_116340620
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
Morgen wel werk gekregen. (NB: ik vroeg in mijn beschikbaarheid om niet te bellen voor 10:45 ivm stude, bellen ze doodleuk om half 10.... :N ) Hoogeveen - Leiden in een Superb, Voorburg - Almere in een Focus. Al moet ik wel 2 uur doorbrengen in Den Haag, want mag de tweede pas om 15:00 uur ophalen, terwijl de eerste al om 10 uur moet... Lekker geregeld weer
Ach joh, betaald chillen en een stad is toch niet zo erg?
pi_116343365
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef S-RS het volgende:

[..]

Mag jij raden waar ik 1 punt op mis voor m'n P na 2 jaar...
En het was even vlug op m'n telefoon getypt, zie zelf inderdaad ook wel een aantal fouten staan :+

Edit:
Zo iets beter dan. Al zitten er vast nog genoeg fouten in. Flink met een v, wtf man :')

Trouwens, als iemand nog een leuke rakbak zoekt voor niets en van een beetje sturen houd:
[ afbeelding ]

Auto's die lelijker en suffer zijn dan dit bestaan gewoon niet.
Maar echt ziek zo hard als die dingen door de bocht gaan! Je kan ze zo ontzettend precies plaatsen met 0,0 onder of over stuur. M'n mond viel echt open van dat ding, wat een fun! ^O^
Ik zag laatst een gepimpte Hyundai Excel rijden. Dat ziet er echt heel triest uit. :')
pi_116350437
Vandaag een dag om snel te vergeten, wat een klotedag. 's ochtends een Volvo V50 van Nijmegen naar Nieuwegein, en daarna een Volvo V70 van Rotterdam naar Mill.
Blijkt dat ik met de eerste rit het startadres van de tweede rit heb ingevoerd in de TomTom, kostte mij ongeveer 25 minuten extra. :'(

Maar goed, in Nieuwegein alles geregeld en op naar de tram om naar Rotterdam te gaan, blijkt dat mijn mobiel internet eruit ligt en ik zonder 9292ov naar Rotterdam heb zien te komen. Dan zie je maar weer hoe afhankelijk je van mobiel internet bent.
In de trein naar Rotterdam ging ik toevallig tegenover een andere chauffeur van Easyway zitten, die ook in Rotterdam uit moest stappen, dus daar even mee kunnen praten.
Dan vanuit Rotterdam de V70 naar Mill, kom ik meteen op de snelweg voor een dichte brug te staan, duurde ongeveer 20 minuten. :(
Ik doorrijden naar Mill om hopelijk om 16:00 nog op school te kunnen zijn voor 2 uurtjes.
Ik kwam 13:45 in Mill aan, wat dus een grote boerengat bleek te zijn, dus weer geen mobiel internet.
De plaatselijke bushalte was ook al afgezet dus ik moest de volgende 2,5km. verderop gaan opzoeken.
Sta ik dus eindelijk na een half uur bij de bushalte waar een andere kerel ook wachtte, dus ik vroeg of hij op dezelfde bus stond te wachten en of we aan de goede kant stonden, dat bleek zo te zijn volgens hem. Vervolgens zie ik dus mijn bus voor mijn neus de andere kant op gaan. Ik heb dat hele kutdorp met iedereen die er woont vervloekt (sorry als iemand er woont ^^). Ik was dus om 16:00 in Arnhem terwijl ik eigenlijk om die tijd in Deventer wilde zijn (mijn school).

[ Bericht 0% gewijzigd door DrSnuggle op 03-09-2012 17:29:24 ]
pi_116351758
Joepie, morgen weer een rit vanuit Prinsenbeek naar Amsterdam, en 's avonds weer terug. 520d, welbekend hier.
Nee.
pi_116351938
Oja, laatst met een Vito :D
Nee.
pi_116353056
Wederom niet gebeld voor morgen,
het is blijkbaar een rustige tijd
pi_116359989
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
haha nice, gelukkig is het niet obvious op een NL autoweg :p
pi_116361353
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
V6 zeker :P
pi_116361945
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

V6 zeker :P
Jup.. Net over de grens in DLD.
Nee.
pi_116365416
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik zag laatst een gepimpte Hyundai Excel rijden. Dat ziet er echt heel triest uit. :')
Haha dat is idd zwaaaar triest! Maar in de bochten moeten al die leasebakkies echt uitkijken. Met de 508 van m'n pa was er geen bijhouden aan, na de eerste bocht ligt zo'n ding 3 bochten verder :9

@ Dimitri
Lekker, snel busje! ^O^
  dinsdag 4 september 2012 @ 00:02:31 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116370918
Zo, ik altijd maar zeiken op die busjes van EW, dat wordt bij mijn nieuwe werk ruimschoots gecompenseerd. Óf een Renault Trafic, óf een Opel Vivaro, full options met ingebouwde navi, cruise, parkeersensoren, luchtgeveerde stoel en meer van die fratsen. Busjes gaan er bij elke
180dkm uit dus binnenkort komen er weer nieuwe. Helaas zijn er ook collega's die niet kunnen rijden, want geen enkele is vrij van schade.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 september 2012 @ 00:35:37 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116372130
Morgen even bellen met de duo wat betreft OV-kaart, en anders is het....

De laatste envelop met ritbonnen gaat dan morgen de deur uit, bedankje er bij in en dat was dat het tijdperk Easyway...

Nooit meer Barneveld, nooit meer de downies in Meerkerk, nooit meer de buurtbus in Born, nooit meer schelden op de één keer per uur bus die net voor je neus wegrijdt in Breda, nooit meer hopen op een dikke bak en dan wegrijden in een Partner, nooit meer wakker gebeld worden voor een spoedje naar de middle of nowhere en bovenal nooit meer betaald krijgen terwijl je in de trein zit... :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_116374418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:35 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen even bellen met de duo wat betreft OV-kaart, en anders is het....

De laatste envelop met ritbonnen gaat dan morgen de deur uit, bedankje er bij in en dat was dat het tijdperk Easyway...

Nooit meer Barneveld, nooit meer de downies in Meerkerk, nooit meer de buurtbus in Born, nooit meer schelden op de één keer per uur bus die net voor je neus wegrijdt in Breda, nooit meer hopen op een dikke bak en dan wegrijden in een Partner, nooit meer wakker gebeld worden voor een spoedje naar de middle of nowhere en bovenal nooit meer betaald krijgen terwijl je in de trein zit... :'(
^O^ Mooi verhaal, zo leer ik het werk weer waarderen:p Succes bij de duo!
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:16:59 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116376450
Nou, tot december mag ik nog..

Afgelopen maand toch nog uitgekomen op 60 uur, ondanks een week Mallorca.

Even he, als ik niet wil dat er belasting wordt ingehouden op mijn loon, moet ik dan Loonheffing toepassen JA of Loonheffing toepassen NEE invullen?
#26 || Luciano da Silva
pi_116376682
nee. dacht ik.
pi_116376986
'Nee' , dan wordt je loonheffing ingehouden en kan je het bij belastingaangifte (grotendeels) terugkrijgen.

En een belachelijk dikke RS5 op de EW Facebook. Ik hoop al tijden op weer een lekker auto, maar vooralsnog wordt ik überhaupt niet gebeld om te werken...
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:40:42 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116378571
Oke, nice. Bij dat andere werk verdien ik sowieso anderhalf keer zoveel met één dag per week werken, dan bij Easyway met vijftig uur per maand. Dan maar een schnabbel erbij voor tijdelijk en in mei mooi vakantiegeld opstrijken :)
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:43:15 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116378634
Trouwens, iemand dat filmpje gezien over die hiker uit Utrecht? 'Helemaal naar Groningen, dan rij je wel twee, tweeënhalf uur'. Sulletje, twee uur is praktisch standaard voor mij :')

http://www.rtvutrecht.nl/(...)ere-bijbaantjes.html
#26 || Luciano da Silva
pi_116378901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:43 schreef joppie_saus het volgende:
Trouwens, iemand dat filmpje gezien over die hiker uit Utrecht? 'Helemaal naar Groningen, dan rij je wel twee, tweeënhalf uur'. Sulletje, twee uur is praktisch standaard voor mij :')

Haha ik dacht precies hetzelfde :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:53:37 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116378938
Ja even serieus hoor, als ik een dag werk krijg met geen enkele rit langer dan twee uur rijden, beschouw ik het eigenlijk al als een verloren werkdag omdat ik dan ook weer eerder thuis ben :')
#26 || Luciano da Silva
pi_116378985
Ik heb ook gewoon weer zin om te werken!
pi_116379281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja even serieus hoor, als ik een dag werk krijg met geen enkele rit langer dan twee uur rijden, beschouw ik het eigenlijk al als een verloren werkdag omdat ik dan ook weer eerder thuis ben :')
Inderdaad, een dag werken voor EW staat bij mij zo ongeveer altijd gelijk aan 10 uut werken.
pi_116382056
Leuk hoor al die filmpjes. Maar ondertussen werkt half nederland bij EW en zitten wij altijd maar te wachten om werk :s)
pi_116382986
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:43 schreef joppie_saus het volgende:

Topje van zijn duim ook alleen aan het stuur :') Deze man is een baas, en dat zie je direct
pi_116383633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:19 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Topje van zijn duim ook alleen aan het stuur :') Deze man is een baas, en dat zie je direct

Haha ik hoop dat ze hem uitnodigen voor een tweede rijtest
pi_116384025
Oh, jullie zijn perfect lees ik alweer :')
pi_116384200
De mensen van fok rijden netjes met hun handjes op tien voor twee. :')
pi_116384492
Was eigenlijk om half 2 klaar vandaag, maar het loopt uit tot 11 uur vanavond. Hmm..
Nee.
pi_116385100
Er is een nieuwe app van 9292, ik vind 'm een behoorlijk stuk beter dan de huidige.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:53:06 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116385598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef S-RS het volgende:
Ach, het feit dat jij half misselijk uit de auto stapte zegt wel weer genoeg :9 Wanneer gaan we nou even karten trouwens?
#26 || Luciano da Silva
pi_116386265
Gister anderhalf uur in een C5 gezeten met stoelverwarming en een massagestoel. Dat laatste nog nooit gehad, genieten. O+
pi_116387227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De mensen van fok rijden netjes met hun handjes op tien voor twee. :')
Natuurlijk.

Nee uiteraard niet, maar als ik gefilmd zou worden voor EW zou ik niet met een duimpje op het stuur gaan rijden :')
pi_116387993
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ach, het feit dat jij half misselijk uit de auto stapte zegt wel weer genoeg :9 Wanneer gaan we nou even karten trouwens?
Ik ben nog nooit misselijk uit een auto gestapt voor zover ik weet? :9
Je, die mongool zit stoer te doen in Amerika :') En met 2 mensen karten is:
pi_116389055
niks voor morgen.. jammert
pi_116389554
Deze dag gaat echt nergens over.

Om 9 uur vertrokken richting Den Haag. Daar tot 12 uur gewacht voor een ritje van 800 meter naar een ander kantoor. Daar 2 uur gewacht om weer terug te gaan. Zit nu vanaf 2 tot 11 vanavond te wachten op het kantoor. Zojuist even de binnenstad van Den Haag verkend, en nu lekker filmpjes kijken op mijn laptop. En dan weer terug naar Breda.

Normaal zou ik tussendoor terug moeten naar Breda en zou het opgesplitst worden in 2 ritten, maar omdat de klant rugpijn heeft kon het zijn dat hij eerder terug wilde, dus moest ik maar de hele dag in DH blijven.
Nee.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:20:54 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116389992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef S-RS het volgende:

[..]

Je, die mongool zit stoer te doen in Amerika :') En met 2 mensen karten is:
[ afbeelding ]
Dan stel ik voor:

EW kartmeeting voor iedereen die mee wil, in Ulrum. Twee heats 25 euro. Maandag en dinsdag gesloten, woensdag kan sowieso, en donderdag en vrijdag kan in overleg mits groep groot genoeg is. Anders zaterdag.

Volgens mij zitten er redelijk wat lui uit het noorden hier, en anders maar carpoolen met zijn allen :9
#26 || Luciano da Silva
pi_116390015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan stel ik voor:

EW kartmeeting voor iedereen die mee wil, in Ulrum. Twee heats 25 euro. Maandag en dinsdag gesloten, woensdag kan sowieso, en donderdag en vrijdag kan in overleg mits groep groot genoeg is. Anders zaterdag.

Volgens mij zitten er redelijk wat lui uit het noorden hier, en anders maar carpoolen met zijn allen :9
Hahaha, het idee is goed! ^O^
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:23:30 #263
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116390056
Nu de uitvoering nog :') Maar goed, aangezien iedereen op het forum hier vind dat zij niet behoren tot het type EW-autist dat bij de bushalte niks zegt en zo snel mogelijk de bus weer uit stapt, moet het helemaal goed komen!
#26 || Luciano da Silva
pi_116390150
Ja, hoe is het, ik ga voor EW al naar genoeg gaten waar ik nog nooit van gehoord heb. Om in mijn vrije tijd dan vrijwillig naar een weiland met de naam Ulrum te gaan..... Tja...

Tenzij joppie me komt ophalen in Rotterdam met z'n geile Alto natuurlijk :9
pi_116390172
Het bovenstaande bericht bevat alle ingrediënten voor iemand die bang is om verslagen te worden :+
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:32:30 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116390259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, hoe is het, ik ga voor EW al naar genoeg gaten waar ik nog nooit van gehoord heb. Om in mijn vrije tijd dan vrijwillig naar een weiland met de naam Ulrum te gaan..... Tja...

Tenzij joppie me komt ophalen in Rotterdam met z'n geile Alto natuurlijk :9
Groningen Hoofdstation zal ik voor je klaar staan, en daar zal ik je ook weer achter laten :D En dan kom ik met de Alto :D
#26 || Luciano da Silva
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 18:38:09 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_116390387
Succes Jop, dat je het voor elkaar krijgt dat mensen naar Groningen gaan alszijnde meeting. Echt respect dat het lukt dat iemand vanuit het westen hélemaal naar het noorden krijgt _O_
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_116390487
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Renesite het volgende:
Succes Jop, dat je het voor elkaar krijgt dat mensen naar Groningen gaan alszijnde meeting. Echt respect dat het lukt dat iemand vanuit het westen hélemaal naar het noorden krijgt _O_
Dat was ook volgens mij niet z'n idee. Hij wil alle paupers uit het noorden verzamelen :9
pi_116390827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Nu de uitvoering nog :') Maar goed, aangezien iedereen op het forum hier vind dat zij niet behoren tot het type EW-autist dat bij de bushalte niks zegt en zo snel mogelijk de bus weer uit stapt, moet het helemaal goed komen!
Jij blijft altijd zo lang mogelijk zitten in de bus :?

Maar Ulrum? Is er geen kartbaan ergens dichterbij, in Ulanbator ofzo? :o Meeting lijkt me wel prima overigens.
pi_116392608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef S-RS het volgende:
Het bovenstaande bericht bevat alle ingrediënten voor iemand die bang is om verslagen te worden :+
Ja, ik moet minimaal 4.5 uur in het OV zitten enkele reis, dat gaat ook wat ver niet? :')
Of denk je dat als ik tegen m'n ouders zeg "ik ga even naar Groningen om te karten met wat mensen die ik van een of ander internetforum ken" dat ze zeggen "ja natuurlijk, hier is de autosleutel, stuur de rekening voor de benzine maar op!"

Maar een meet lijkt me sowieso wel een idee, alleen gaat dat vrij lastig met mensen uit het hele land :D En doordeweeks kan ik sowieso nooit, maandag t/m donderdag school en vrijdag EW'en.
pi_116394937
Haha ik vind het ook wel een vet idee, sowieso wil ik wel weer een keer karten. Maar ik ga er niet voor naar het noorden. Ik ben al zo gek geweest om een slipcursus in leeuwarden te boeken, dat is voorlopig wel even genoeg :P

Btw, ben ik de enige bij wie dat RTV Utrecht filmpje na een tijdje stopt? Gebeurt zowel in Chrome als in IE. Die moiboy komt me wel bekend voor trouwens, maar we zijn ook beiden regio utrecht.
pi_116395131
Ga gewoon karten in Maarssen bij de Fabrique. Lekker centraal, mijn regio :*

Filmpje stopt bij mij trouwens ook na een bepaalde tijd.
.
pi_116397356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef S-RS het volgende:
Absoluut niet, maar als ik als bedrijf in een promofilmpje zou zitten, waarbij mijn werknemer zijn stuur op de meest minimale wijze vasthoud, en aangekleed als een halve rapper in beeld is, zou ik daar niet zo blij mee zijn :')
pi_116398888
Ik wil ook wel karten maar ben eigenlijk ook een autist :@
pi_116399059
Ik wil wel meeten, maar niet karten, want wat als ik laatste word :'(
pi_116400618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef dery1990 het volgende:
Ik wil ook wel karten maar ben eigenlijk ook een autist :@
Haha dat valt wel mee dery;) Je was best spontaan in meerkerk! :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:12:28 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116401151
Nou euh, Ulrum is te ver weg voor jullie :{w

Nee ik snap het hoor, vind Utrecht ook prima. In Driebergen zit ook een chille, langs de A12. Kan iedereen op zaterdag of moeten jullie dan je kontje verkopen achter het station?
#26 || Luciano da Silva
pi_116401269
Op zaterdag kan ik altijd, alleen niet op korte termijn want mijn rekening is nog steeds vrij leeg door de vakantie :')
pi_116401279
Driebergen lijkt me beter _O_ Maar ik zou Randstad, of Zwolle ofzo (als daar kartbanen zitten), ook niet zo'n probleem vinden, mochten anderen dat makkelijker vinden.

Bedoel je deze zaterdag of zaterdag in het algemeen? Deze zaterdag kan ik niet 's avonds, overdag wel.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:20:43 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116401764
Nee, ik ga niet voor aanstaande zaterdag iets organiseren, dan mooi over een week of 4/5. Kan iedereen even acclimatiseren, pilletjes aanvragen voor hun autisme, vervoer of wat dan ook regelen en geld sparen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_116402680
Lijkt me op zich een prima idee.

Iets van Utrecht/Amersfoort oid lijkt me voor de meeste regio's toch wel redelijk aanreisbaar? Ik ken verder geen kartbanen hoor :D
pi_116403061
Als het regio Utrecht wordt en ik kan dan ben ik erbij! Of ik op zaterdag kan wisselt, maar na september vlgens mij wel

Edit: ik heb net mn loon voor augustus berekend en het blijkt dat ik het ook kan betalen:p
pi_116403262
Driebergen is 10 minuten met de trein vanaf Utrecht, dat is in principe wel te doen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:47:10 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116403589
Nou, laten we het zo doen:

We maken een lijstje, als je mee wilt kopieer dan het lijstje en zet je naam er onder.

Zaterdag 6 oktober, karten bij Kartcentrum De Woerd, Driebergen
1 heat ¤ 14,00
2 heats ¤ 28,00

Alleen bij voldoende animo (acht man of meer)

In:
- joppie_saus
#26 || Luciano da Silva
pi_116403590
En dan foto's maken en bij de ritbonnen uploaden natuurlijk :7

In:
- joppie_saus
-Irritatie100
pi_116404074
Misschien handig om even tijd erbij af te spreken meteen?

In:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:57:17 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116404200
Ja, ik zal wel moeten reserveren maar dat kan pas als we genoeg mensen hebben. Uurtje of 15 's middags? Dan hebben we genoeg tijd om overal vandaan te komen.
#26 || Luciano da Silva
pi_116404336
Prima!
pi_116404419
Klinkt goed!
pi_116404755
joppie_saus, hoe was jij van plan daarheen te gaan? Met het OV duurt het me te lang, als er iets met meerijden ofzo te regelen valt wil ik wel mee!
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:08:07 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116404857
Er moet vast wel iets te fixen zijn, weet niet of S-RS ook gaat? Doen we gewoon benzinekosten delen met zijn allen.
#26 || Luciano da Silva
pi_116404918
Als dat lukt doe ik mee, 4 uur enkele reis met het OV gaat me iets te ver.

Edit: En 40 euro voor het OV opzich ook..
pi_116407995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar als ik als bedrijf in een promofilmpje zou zitten, waarbij mijn werknemer zijn stuur op de meest minimale wijze vasthoud, en aangekleed als een halve rapper in beeld is, zou ik daar niet zo blij mee zijn :')
Heb je gelijk in hoor! Had nog een een neiging om wat over het kleding beleid er onder te zetten. Maar kon me inhouden :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef joppie_saus het volgende:
Er moet vast wel iets te fixen zijn, weet niet of S-RS ook gaat? Doen we gewoon benzinekosten delen met zijn allen.
Benzinekosten? Wasda? Ik trek gewoon de leaseboot uit de schuur als die er dan staat.
pi_116408045
Zaterdag 6 oktober, karten bij Kartcentrum De Woerd, Driebergen
1 heat ¤ 14,00
2 heats ¤ 28,00

Alleen bij voldoende animo (acht man of meer)

In:
- joppie_saus
- Irritatie100
- Panthera.
- S-RS
  woensdag 5 september 2012 @ 00:07:16 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116408050
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

Benzinekosten? Wasda? Ik trek gewoon de leaseboot uit de schuur als die er dan staat.
Prima, ik kom wel met de trein naar Meppel :+
#26 || Luciano da Silva
pi_116408447
Sorry, ik blijf hier!
  woensdag 5 september 2012 @ 00:14:16 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116408467
Ga jij maar karten in die proletenbak van je!
#26 || Luciano da Silva
pi_116408928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:13 schreef RTS91 het volgende:
Sorry, ik blijf hier!
Tja, nu is de poedelprijs voor een ander!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Prima, ik kom wel met de trein naar Meppel :+
Gehehe, hebben ze daar ook een kartbaan dan? Of ga je lopend verder? :+
99% dat ik hem gewoon mee kan nemen. Kan max 4 passagiers hebben. Kunnen vanaf station Meppel of Zwolle mee rijden.
pi_116409199
Ik kon zojuist kiezen: Of een uur op een onguur station wachten op de trein, of de auto van de klant morgenvroeg naar de dealer brengen, en met de auto naar huis gaan.

Toch maar voor het laatste gekozen.
Nee.
  woensdag 5 september 2012 @ 00:30:34 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116409251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:23 schreef S-RS het volgende:

Gehehe, hebben ze daar ook een kartbaan dan? Of ga je lopend verder? :+
99% dat ik hem gewoon mee kan nemen. Kan max 4 passagiers hebben. Kunnen vanaf station Meppel of Zwolle mee rijden.
Ja, dat vind ik prima. Wellicht voor Ruben ook een optie, mits je de auto hebt?
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 september 2012 @ 00:30:53 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_116409264
Dicht
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')