SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
edit: faalquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan er helemaal niemand spelen.
50% kansquote:
Haha PSNquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen demo van CS:GO als je geen PS Plus lid bent
CS:GO is toch sowieso nog niet op PS3?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon kopen die game.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel voor mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CS:GO is toch sowieso nog niet op PS3?
Eerst zo een kaart halenquote:
Mijn opa kwam naar mijn huis, dus ik moest even naar beneden om te groeten, maar ik dacht van laat ik dan maar gewoon uit de game gaanquote:
Jawel. Nordfeldt, Gouweleeuw, De Roon, Kums, Djuricic en misschien Finn kunnen dit niveau echt wel aan. Normaal gesproken speelt Zomer, dat is gewoon een solide verdediger. De backs zijn matig tot redelijk. Het middenveld, als Djuricic daar speelt is ook prima. De aanval is momenteel wat spaak loopt. Buitenspelers zijn te jong/naief en we hebben vandaag voor het eerst weer met een spits gespeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan er helemaal niemand spelen.
staat cs in de eu store nu? Of dat nog niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo, Sleeping Dogs eens proberen
Nope, a.s woensdag geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat cs in de eu store nu? Of dat nog niet?
www.livescore.comquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie scoorde er bij Feyenoord? ik was douchen
k =[quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, a.s woensdag geloof ik
Hoeven Feyenoord en PSV niet te verliezen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef pascal08 het volgende:
Nu Twente nog verliezen en m'n weekend is weer compleet.
best een handige site, maar jammer dat hij niet vanzelf updatequote:
Feyenoord en PSV gaan Ajax toch al niet meer voorbij dit weekend en ik zie dit seizoen Twente als sterkste concurrent voor Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeven Feyenoord en PSV niet te verliezen?
Hij update wel vanzelf hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
best een handige site, maar jammer dat hij niet vanzelf update
Oke, ik zie Ajax en Twente als sterkste concurrenten voor PSV.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV gaan Ajax toch al niet meer voorbij dit weekend en ik zie dit seizoen Twente als sterkste concurrent voor Ajax.
bij mij niet, moet steeds F5'enquote:
serieus, hier schijnt de zon nu?quote:
15 en morgen 16, en volgens mij snap jij het niet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die jongen is 14 man, weet hij veel.
15 dan en volgens mij is ie z'n geld kwijt door Toefjes, niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
15 en morgen 16, en volgens mij snap jij het niet...
0-1 Castaignos
Comorennnquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken echt héél veel vlaggen, maar deze heb ik nog nooit gezien.
hij zei gister dat ik moest wedden op AZ, dat was 'free money' en daardoor hebben ik en een paar andere er op gewed haha, en nu is ons geld weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
15 dan en volgens mij is ie z'n geld kwijt door Toefjes, niet?
Serieus, als je 5 seconde buiten staat ben je doorweekt, Misschien dat het later bij jou in de buurt ook zo hard gaat regenen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
serieus, hier schijnt de zon nu?
Heeft net hier hard geregend, nu schijnt de zon, mooie blauwe lucht ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Serieus, als je 5 seconde buiten staat ben je doorweekt, Misschien dat het later bij jou in de buurt ook zo hard gaat regenen.
Ja, niet naar Toefjes luisteren dus. Waarom denk je dat ie zo'n duur team heeft?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hij zei gister dat ik moest wedden op AZ, dat was 'free money' en daardoor hebben ik en een paar andere er op gewed haha, en nu is ons geld weg.
En 'ie' ben ik..
naast madagaskar ergens ;pquote:
Is ook maar een grapje hoor, rustig allemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, niet naar Toefjes luisteren dus. Waarom denk je dat ie zo'n duur team heeft?
inderdaad, die scamt al jarenlang kinderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, niet naar Toefjes luisteren dus. Waarom denk je dat ie zo'n duur team heeft?
yepquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inderdaad, die scamt al jarenlang kinderen
[..]
yep
Ik geef 'm groot gelijk. Als mensen zo naïef zijn, dan vragen ze erom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inderdaad, die scamt al jarenlang kinderen
Twente speelde vorige week ook al echt goed voetbal, vooral Chadli en Tadic. Hopen dat daar Douglas nog vertrekt.quote:
Ewa , wat denk jij van PSV straks?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Twente speelde vorige week ook al echt goed voetbal, vooral Chadli en Tadic. Hopen dat daar Douglas nog vertrekt.
Ik hoop dat 't dak..., nee die is niet grappig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Twente speelde vorige week ook al echt goed voetbal, vooral Chadli en Tadic. Hopen dat daar Douglas nog vertrekt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Tadic en Chadli speelde zo goed, het dak ging eraf!!!
Ik weet het echt niet. Niet zo heel veel vertrouwen erin eigenlijk. Sowieso uitwedstrijden bij PSV zijn dramatisch, en net als vorig jaar heeft Groningen een tijd niks gepresteerd, en tegen PSV beginnen ze weer met voetballen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ewa , wat denk jij van PSV straks?
serieusquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't dak..., nee die is niet grappig.
Maarrehh gokken op je 14e?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Niet zo heel veel vertrouwen erin eigenlijk. Sowieso uitwedstrijden bij PSV zijn dramatisch, en net als vorig jaar heeft Groningen een tijd niks gepresteerd, en tegen PSV beginnen ze weer met voetballen.
Ik denk een 1-2 of zo, een kleine overwinning
15quote:
Oh meneer de moraalridder gaat mij nu vertellen dat ik daar geen grappen over mag maken. Alsof jij nooit een grap hebt gemaakt over 9/11 of Pim Fortuyn. Sukkeltje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
Triest dat je daar grappen over gaat maken, is best erg wat daar is gebeurd en er zijn ook dode gevallen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef marcie216 het volgende:
Triest dat je daar grappen over gaat maken, is best erg wat daar is gebeurd en er zijn ook dode gevallen.
Nee? Ik vind het gewoon triest om daar grappen over te gaan maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh meneer de moraalridder gaat mij nu vertellen dat ik daar geen grappen over mag maken. Alsof jij nooit een grap hebt gemaakt over 9/11 of Pim Fortuyn. Sukkeltje.
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind jou triest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee? Ik vind het gewoon triest om daar grappen over te gaan maken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef GuRBuH het volgende:
In Groningen zingen "Wie niet springt is een pyromaan"Haha, was dat niet tegen Ajax, 3 seizoenen geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. Ik scheld jou nu toch ook niet uit voor sukkeltje? nergens voor nodig ..quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, was dat niet tegen Ajax, 3 seizoenen geleden?
Ik vind het gewoon triest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
Beetje ongepast is het misschien wel, maar dat zijn zoveel grapjes en die vinden we vaak ook leuk
Laat mij en pascal en onze top grappen gewoon met rust ...
Dat zou echt geil zijnquote:
Dus? Ben je toen ook op GJE gaan zeiken of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest.
GJE maakte hier een paar dagen geleden een grap/opmerking en kwam er iets over dat het beledigend was tegen gehandicapte mensen. Dit is hetzelfde.
What the fack.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus? Ben je toen ook op GJE gaan zeiken of niet?
Stel je niet zo aan man, er word hier zovaak met kanker gescholden ... vind ik ook niet leuk want mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, er word hier zovaak met kanker gescholden ... vind ik ook niet leuk want mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die maakt hij per fifa avondje maar 3xquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
What the fack.Ik stik in m'n eigen speeksel.
Wat speelt arsenol slegt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die maakt hij per fifa avondje maar 3x
dan zeg ik er ook iets van. bij GJE kreeg hij al een zieke toespraak van Toefjes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan heb ik het geluk dat ik het lievelingetje ben van meester toefjes in de FUT SC klas!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan zeg ik er ook iets van. bij GJE kreeg hij al een zieke toespraak van Toefjes.
Vanavond weer keertje GTA/fifa doen ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die maakt hij per fifa avondje maar 3x
Kan wel maar val steeds al om 10 uur (quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond weer keertje GTA/fifa doen ?
Denk 1-3.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef marcie216 het volgende:
Maar Kamikazie, wat denk jij van PSV vanmiddag?
Ik om 5 uur ofzo, ritme is echt compleet naar de klotequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan wel maar val steeds al om 10 uur () in slaap
Het werd immers tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk 1-3.
Immers trouwens eindelijk gescoord
Ik snap hem nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het werd immers tijd.
[ afbeelding ]
Kut Reis, vind ik echt een vieze profiteur.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
J. Reis scoort voor Vitesse.
Feyenoord nu 0-3.. oh hij mist
Is het ook, mooi vorig jaar hoe hij werd ontvangen in het PSV stadion! Dit jaar weer aanpakken die loser.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kut Reis, vind ik echt een vieze profiteur.
Sissie schiet op de lat.
Ik vind hte gewoon verschrikkelijk saai om naar te kijken. Zonder RvP ben je al je doelpunten kwijtquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arsenal*
En het valt me niet eens echt tegen als je ziet dat RvP en Song weg zijn.
Tsja over de vleugels spelen tegen Stoke is ook niet ideaal, mja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind hte gewoon verschrikkelijk saai om naar te kijken. Zonder RvP ben je al je doelpunten kwijt
Al die spelers zijn het net allemaal niet. Enige die goed speelt is Carzolha.
Je mag me ook Mathijs noemen hoor ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
Cisse
Jezus man, had wel 0-5 kunnen staan. Wat speelt Heracles verschrikkelijk en dan speelt Feyenoord niet eens goed
Aangenaam, ik ben God maar ik heb liever dat voortaan niemand mijn naam meer ijdel gebruikt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag me ook Mathijs noemen hoor ...
Nee man, ik vind Lens echt 100x beter. Maar ja, we zullen het zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef marcie216 het volgende:
Eindelijk zeg, Matavz in de basis. Daar heb je iets aan, veel meer dan Lens in de kleine ruimte, alleen tegen Ajax en misschien Twente/AZ heb je iets aan Lens.
Crossen op Becchioquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
Ik haat Leeds in h2h. Geen enkele goede speler, en krijgen altijd lucky goals tegen mij
De opmerking waar ik iets over zei was dat mensen maar moesten gaan werken met hun luie hol, want GJE heeft het daardoor goed. Zon uitspraak is te briljant om er niks mee te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan zeg ik er ook iets van. bij GJE kreeg hij al een zieke toespraak van Toefjes.
Die scoort dus nooit tegen mij. Altijd McCormack, of defenders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Crossen op Becchiodie vent knikt alles binnen lol
Heb je tegen FK zeta het gezien? Matavz speelde prima in de spits. Maakt veel ruimte, is beter aanspeelbaar etc. Lens deed het ook goed op rechtsbuiten, dus Narsingh terecht op de bank.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Lens echt 100x beter. Maar ja, we zullen het zien
Narsingh weer op de bank??quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb je tegen FK zeta het gezien? Matavz speelde prima in de spits. Maakt veel ruimte, is beter aanspeelbaar etc. Lens deed het ook goed op rechtsbuiten, dus Narsingh terecht op de bank.
Matavz is een killer, pure klasse. Hopelijk schiet hij er vandaag 2/3 in, tegen RKC een klasse goal, tegen Zeta een klasse goal.
We will see
En terecht. Narsingh heeft nog niks gepresteerd. Lens speelde daar wel goed. Mertens geeft meer voor, Bommel kan een diepe bal geven op Matavz.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Narsingh weer op de bank??
Wat heb je dan aan Matavz in de spits, lekker met Lens (Walcott II/Gervinho II) op rechts.
Lens wel op rechts??quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En terecht. Narsingh heeft nog niks gepresteerd. Lens speelde daar wel goed. Mertens geeft meer voor, Bommel kan een diepe bal geven op Matavz.
Tegen RKC viel hij goed in. Ik heb het er ook over dat hij beter aanspeelbaar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lens wel op rechts??En kom niet aan aanzetten tegen Zeta deed hij het goed, want daar mijn opa nog tegen scoren.
Bij groningen was hij toch niet sterk, maar scoorde hij wel, omdat hij fatsoenlijke voorzetten kreeg van Tadic, nu niet. Dus maakt helemaal niks uit dat hij sterker is geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En terecht. Narsingh heeft nog niks gepresteerd. Lens speelde daar wel goed. Mertens geeft meer voor, Bommel kan een diepe bal geven op Matavz.
Op jouw edit : Hij is een stuk sterker geworden, en meer aanspeelbaar.
Tuurlijk wel, is gewoon weer een pluspunt. Aanspelen, strootman, lens, toivonen en mertens die er dan over heen lopen, en verder.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bij groningen was hij toch niet sterk, maar scoorde hij wel, omdat hij fatsoenlijke voorzetten kreeg van Tadic, nu niet. Dus maakt helemaal niks uit dat hij sterker is geworden.
Op rechts is Narsingh sowieso beter dan Lens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tegen RKC viel hij goed in. Ik heb het er ook over dat hij beter aanspeelbaar is.
Lens op rechts nog altijd beter dan Narsingh, loopt zich te vaak vast.
En dan in de verdediging Bouma hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon Mertens-Lens-Narsingh, beste voorhoede want meeste pace.
gewoon zanka/pieters in het centrum want peesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En dan in de verdediging Bouma hebben
Ooit Pieters centraal zien spelen??quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gewoon zanka/pieters in het centrum want pees
Nee, daarom zeg ik ook want pees.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ooit Pieters centraal zien spelen??
Pieters is gewoon een LB, ik vind hem verdedigend gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook want pees.
Hij heeft daar bij Utrecht vaak gespeeld, en is zich op de LB positie gaan richten een paar jaar geleden omdat daar de concurrentie voor het NL elftal minder was.
Slechter dan Bouma zou het echt niet zijn denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Pieters is gewoon een LB, ik vind hem verdedigend gewoon niet zo goed.
Jawel, want hij kan niet zo goed positie kiezen en situaties in schatten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Slechter dan Bouma zou het echt niet zijn denk ik.
Bouma is echt slecht, doet niet veel en laat Marcelo alles doen, zowel verdedigend als opbouwend, en daarom doet hij ook veel meer fout.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jawel, want hij kan niet zo goed positie kiezen en situaties in schatten.
SCAMMER ALERTquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga mijn coins verkopen. Heeft er iemand interesse hier?
5¤ voor 100k
Ik vind dit wel primaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee man, ik vind Lens echt 100x beter. Maar ja, we zullen het zien
Ik ben het hier mee eens!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel primaNarsingh mag gaan bewijzen dat hij een basis plaats waard is, Lens is in vorm en Matavz verdient nu ook een basis plaats nadat hij terug is gezet, hard heeft gewerkt en toen veel is gaan scoren.
Wat is er dan?quote:
Die tackles en dan die coach nog zeggen dat Arsenal onsportief is (Stoke was zelf laatste in fairplay klassement). Die supporters ook drama, toen Ramsey zijn been brak daar gingen ze fluiten omdat hij niet opstond en ze blijven hem daar uitfluiten. Ook zingen van Wenger is a wanker etcquote:
Ja oke, maar dat is bij een Feyenoord- Ajax oid ook. Heef Arsenal kansen om te scoren, ze moeten winnen namelijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die tackles en dan die coach nog zeggen dat Arsenal onsportief is (Stoke was zelf laatste in fairplay klassement). Die supporters ook drama, toen Ramsey zijn been brak daar gingen ze fluiten omdat hij niet opstond en ze blijven hem daar uitfloten. Ook zingen van Wenger is a wanker etc
Ze hebben wel kansen maar dit wordt waarschijnlijk gewoon 0-0.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is bij een Feyenoord- Ajax oid ook. Heef Arsenal kansen om te scoren, ze moeten winnen namelijk?
Godverdomme weer een bet naar de klote..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze hebben wel kansen maar dit wordt waarschijnlijk gewoon 0-0.
Het zit je niet mee jongen, heb je op PSV ingezet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godverdomme weer een bet naar de klote..
Gewoon inzetten op veel gele kaarten ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
Nooit betten op wedstrijden met Stoke. Doen het sowieso goed tegen topploegen.
Nee ik heb niet op PSV ingezet haha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zit je niet mee jongen, heb je op PSV ingezet?
Pas 2, moet je ook altijd even de scheids checken hequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon inzetten op veel gele kaarten ...
Ik heb een combo met PSV en Man City ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet op PSV ingezet haha.
Alleen nog Man city vandaag
Jij bent er goed in volgens mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pas 2, moet je ook altijd even de scheids checken he
Komt Ramsey erin gaan ze weer met zijn allen fluiten, wat kan hij er nou aan doen dat hij door Shawcross door midden werd geschoptquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Die tackle van Wilkinson was gewoon rood
quote:
Is alleen leuk als ze veel tegelijk spelen, anders verlies je de eerste wedstrijd en zijn de andere (in dit geval) 4 niks meer te halen ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Zodra ik een keer dikke winst heb ga ik dat ook doen. Fucking leuk om allemaal te volgen.
Ja kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is alleen leuk als ze veel tegelijk spelen, anders verlies je de eerste wedstrijd en zijn de andere (in dit geval) 4 niks meer te halen ...
ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die handicap bets, houdt dat in dat de beginstand dan al 1-0 is?
Je hebt eigenlijk niets aan combo's op die manier.. Je kan net zo goed geld op een wedstrijd inzetten, en dan voor de volgende wedstrijd kan je nog beslissen of je al je winst + inzet weer wil inzetten of dat je het houdt/splitst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is alleen leuk als ze veel tegelijk spelen, anders verlies je de eerste wedstrijd en zijn de andere (in dit geval) 4 niks meer te halen ...
Eerst deed ik ook vaak combo's van iets van 6/7 wedstrijden, maar heb gemerkt dat daar echt niks te halen is... en een beetje winst maken is wel zo leuk.quote:
je wint nu met 1 eur, 31 terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk niets aan combo's op die manier.. Je kan net zo goed geld op een wedstrijd inzetten, en dan voor de volgende wedstrijd kan je nog beslissen of je al je winst + inzet weer wil inzetten.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je wint nu met 1 eur, 31 terug.
Als je alles apart zou doen, betaal je meer inleg.
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk niets aan combo's op die manier.. Je kan net zo goed geld op een wedstrijd inzetten, en dan voor de volgende wedstrijd kan je nog beslissen of je al je winst + inzet weer wil inzetten of dat je het houdt/splitst.
Nee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je wint nu met 1 eur, 31 terug.
Als je alles apart zou doen, betaal je meer inleg.
niet echt in de problemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Vinkjezus wat floot hij slecht. de 1-2 fluit hij voor iets wat geen overtreding is en de actie daarvoor had Feyenoord een duidelijke vrije trap verdient en geeft hij niet, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gelukkig niet echt in de problemen geweest!
Die 2e helft bij Feyenoord, vreselijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Twente - NEC, stuk leukere wedstrijd dan Feyenoord Heracles
2 mogelijkheden (duarte kopbal en Armenteros foutje Indi) Voor de rest niets.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
niet echt in de problemen? 2e helft was Heracles beter en een paar goede mogelijkheden.
Ooh zo, verkeerd begrepen. Dacht dat je elke combo wedstrijd ging spelen, singlequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee hoorJe zet 1 euro in, wint 1,5, zet weer alles in op de volgende etc.
Ja oke, 2 goede kansen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 mogelijkheden (duarte kopbal en Armenteros foutje Indi) Voor de rest niets.
Had wel 1-7 moeten zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke, 2 goede kansen.
Gefeliciteerd!
En hele tijd op zijn horloge wijzen en dan maar 3 minuten extra tijd erbij doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Vinkjezus wat floot hij slecht. de 1-2 fluit hij voor iets wat geen overtreding is en de actie daarvoor had Feyenoord een duidelijke vrije trap verdient en geeft hij niet, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gelukkig niet echt in de problemen geweest!
Inter sowieso faalquote:
Ja inderdaad, had na 90 minuten gelijk wel mogen affluitenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hele tijd op zijn horloge wijzen en dan maar 3 minuten extra tijd erbij doen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had na 90 minuten gelijk wel mogen affluiten
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
82' Jonathan Reis
(Assist door P. Velthuizen)
17:00quote:
Geen silva in de basisquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Thorb het volgende:
Hart, Kolo, Kompany, Zabaleta, Milner, Kolarov, De Jong, Yaya, Nasri, Balotelli en Tevez
Subs: Pantillimon, Lescott, Savic, Razak, Silva, Rodwell, Dzeko.
Reina; Kelly, Skrtel, Coates, Johnson; Gerrard, Lucas, Allen; Borini, Suarez, Sterling.
Subs: Jones, Carragher, Enrique, Henderson, Shelvey, Downing, Carroll.
Nee? Gewoon verdediging met Kelly RB, Skrtel en Coates als CB's en dan nog Johnson LB?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Balotelli
Liverpool 3-4-3? Die gaan overlopen worden!
Ze spelen 4-3-3.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Balotelli
Liverpool 3-4-3? Die gaan overlopen worden!
Nee, All Enquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
... en dan las je Ger en Rard allebei als middenvelder ofzo ?
Fuck dat, bij Heerenveen kreeg ie m ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
Lobby voor Janmaat IF, snellere zilveren RB
Geen clean sheetquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
Lobby voor Janmaat IF, snellere zilveren RB
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen clean sheet
plus hij is slecht
Nee PSV heeft een goalgetter nodig, ze maken het spel tegen Groningen, dan moet je niet alleen counterspelers opstellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
PSV kan lekker counteren, dus was: Mertens-Lens-Narsingh beter geweest.
Dan moet lens eruit, kan ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee PSV heeft een goalgetter nodig, ze maken het spel tegen Groningen, dan moet je niet alleen counterspelers opstellen.
WIe zijn dat, Gordon en Joling?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze UI is niet goed gelukt denk ik.
Edit- het gaat.
Serero en Sanaquote:
Nee joh Lens staat te knallen op rechtsquote:
Lens is in vorm als spits, 6 wedstrijden op rij gescoord. Dus zo slecht doet hij het niet in de spits. Verder zou het me niet verbazen dat als de transfermarkt is afgelopen dat Matavz weer moet gaan banken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee Lens staat te knallen op rechtsLaat Narsingh zich maar lekker bewijzen, zo veel heeft hij nog niet gepresteerd bij PSV en Matavz en Lens zijn in vorm de laatste wedstrijden
Feyenoord kan de huursom van hun niet eens betalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
PSV moet Narsingh maar aan Feyenoord verhuren, Lens of Matavz zijn ook goed hoor
Een speler kopen voor 5 mln en meteen verhuren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
PSV moet Narsingh maar aan Feyenoord verhuren, Lens of Matavz zijn ook goed hoor
Jawel en tevens een vorstelijk salaris betalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Feyenoord kan de huursom van hun niet eens betalen
Dat gebeurt wel vaker, alleen niet in Nederlandquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een speler kopen voor 5 mln en meteen verhuren?
Jullie hebben een spits nodig geen Rechtsbuitenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel en tevens een vorstelijk salaris betalen
Groningen wordt beter en tsja, PSV in uitwedstrijden.
Zou mij ook niet verbazen inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lens is in vorm als spits, 6 wedstrijden op rij gescoord. Dus zo slecht doet hij het niet in de spits. Verder zou het me niet verbazen dat als de transfermarkt is afgelopen dat Matavz weer moet gaan banken.
Een buiten of een spits maakt niets uit. Alleen Schaken kan het niveau nog enigzins aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jullie hebben een spits nodig geen Rechtsbuiten
Lekker afwisselen, houd je de spelers ook scherp.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen inderdaadZeker als Narsingh beter gaat spelen.
Matavz klopt wel op de deur, scoort ook veel. Vandaar ook de keuze om Narsingh eens buiten de basis te laten. Mertens kan ook wel eens banken wat mij betreft...
Wie staat er bij jullie in de spits?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een buiten of een spits maakt niets uit. Alleen Schaken kan het niveau nog enigzins aan.
Truequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lekker afwisselen, houd je de spelers ook scherp.
Off: City heeft wel een mooi shirt
NIemand op het momentquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wie staat er bij jullie in de spits?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
NIemand op het momentAchahbar is de enige spits die er is maar Koeman zegt dat hij eerst maar eens op tijd op de training moet komen en wat beter zijn best moet doen!
Fernandez (Immers)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Vind ik wel terecht, een spits moet zich bewijzenEn zeker motivatie tonen ja.
Jullie moeten meer spitsen in de selectie hebbenGeen enkel eredivisie team heeft maar 1 spits. Wie hebben jullie nog?
De spits die daarna komt is Manu maar dat is meer een type Lens! Snel, makkelijk scorend maar die willen ze naar excelsior sturen om te rijpen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Vind ik wel terecht, een spits moet zich bewijzenEn zeker motivatie tonen ja.
Jullie moeten meer spitsen in de selectie hebbenGeen enkel eredivisie team heeft maar 1 spits. Wie hebben jullie nog?
Dramatischquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
Aanvallers
Omar, Anass, Guyon, Ruben, Sekou, Jerson, Elvis
Anass is de enige spits
Kijk je geen psv?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat een vergelijking op Sport1. Shelvey komt erin hoor je de co-commentator zeggen. De Youri Rose van Liverpool![]()
Omdat hij kaal is zekerquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat een vergelijking op Sport1. Shelvey komt erin hoor je de co-commentator zeggen. De Youri Rose van Liverpool![]()
hjb droplul, het is Hutchinsonquote:
Hutchinson hoorquote:
Ik werd helemaal gek hier, omdat psv voorstaat. Sorryquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
xD Kwam door de commentatorSorry hoor. Maar om dan weer Hjb te zeggen
Ja want een RB zou dat niet kunnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef marcie216 het volgende:
gewoon een stifje als RB, wat een baas
hebben al wel wat meer kansen gehad hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Voorbeeld hoe optimaal met kansen om te gaan dit.
We zijn Manolev gewendquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want een RB zou dat niet kunnen.
Meestal doen die dat niet nee, en zeker niet iemand zoals Hutchinson, met een redelijk beperkte techniek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want een RB zou dat niet kunnen.
Hij ziet er wat houterig uit, maar zijn techniek is best degelijk vind ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Meestal doen die dat niet nee, en zeker niet iemand zoals Hutchinson, met een redelijk beperkte techniek.
Feyenoord had 45 kansen nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hebben al wel wat meer kansen gehad hoor.
2 schoten van de 16 van willems.
Afstand schot van Bommel
Ja, wat wil je als je alleen incapabele buitenspelers hebt in de spitsquote:
Je hebt niet veel techniek nodig om te stiften hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Meestal doen die dat niet nee, en zeker niet iemand zoals Hutchinson, met een redelijk beperkte techniek.
Inderdaad, psv heeft alleen een betere voorhoede!quote:
En middenveld. Onze LB is ook beter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, psv heeft alleen een betere voorhoede!
Blijf dat maar lekker geloven jochie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En middenveld. Onze LB is ook beter.
Want Nelom is beter dan Willemsquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijf dat maar lekker geloven jochie.
Omg guidette problemzquote:
1-0 PSV, PSV veldoverwicht maar Groningen gevaarlijke counters.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef Jonnsie het volgende:
Hoeveel staat FcG tegen PSV nu dan? Doet Groningen het een beetje goed?
Goaltje Bacuna begrijp ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Want Nelom is beter dan Willems![]()
Immers en Vormer zijn beter dan Toivonen en v.Bommel.
Heerlijke vrije trap van Bacuna
Waarom neem je de zwakkere Feyenoord spelers?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Want Nelom is beter dan Willems![]()
Immers en Vormer zijn beter dan Toivonen en v.Bommel.
Heerlijke vrije trap van Bacuna
quote:
Die staan toch op de zelfde positie ofnie dan??quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom neem je de zwakkere Feyenoord spelers?
Clasie > Bommel
BMI > Willems
En Nelom is echt niet slechter dan WIllems
Nelom is slechter omdat Nelom kan verdedigen? Een back moet in eerste instantie verdedigen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die staan toch op de zelfde positie ofnie dan??
Over het gehele middenveld heeft PSV gewoon een betere middenveld.
En Nelom is zeker slechter dan Willems.
Gorter is beter dan Nelom en Willems bij elkaar. (nu wachten op de Ajacied die hier Blind overheen gaat knallen)quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nelom is slechter omdat Nelom kan verdedigen? Een back moet in eerste instantie verdedigen.
Clasie staat op de plek van Bommel, Vormer op die van Strootman.
Zo dan:quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nelom is slechter omdat Nelom kan verdedigen? Een back moet in eerste instantie verdedigen.
Clasie staat op de plek van Bommel, Vormer op die van Strootman.
Ja, Vormer is slechter dan Strootman.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
Vormer slechter dan Strootman
Balotelliwerken als een paard, die kerel is echt sterk en snel!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, Vormer is slechter dan Strootman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |