quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik honger heb of slaap..
's nachts je ouders op het vliegveld zetten en dan 2 uur later moeten werken is niet goed voor je ritmequote:
Tijd voor een biertje noemen we datquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's nachts je ouders op het vliegveld zetten en dan 2 uur later moeten werken is niet goed voor je ritme
Tijd voor een biertje noemen we datquote:
Eerst maar eens ontbijten, om 13:00 weer werken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje noemen we dat
[..]
Man naar mn hartquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt dat zo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een editie van het Nieuwe Testament rijker.
Neuken?quote:
Een gast had hem bewust achtergelaten voor andere gasten. Dus ik heb 'm mooi meegenomen.quote:
Yes pleasequote:
Das het betere wakker wordenquote:
Nou succes. Ik heb ooit geprobeerd de Bijbel voor Dummies te lezen en dat hield ik nog niet eens vol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gast had hem bewust achtergelaten voor andere gasten. Dus ik heb 'm mooi meegenomen.
Als ik al m'n andere boeken uit heb, ga ik hem eens lezen.
Dat lukt wel. Ik heb het oude testament al eens gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nou succes. Ik heb ooit geprobeerd de Bijbel voor Dummies te lezen en dat hield ik nog niet eens vol.
En dat was een samenvatting
Ik doe het je niet naquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Ik heb het oude testament al eens gelezen.
Zo moeilijk is die bijbel nou ook weer niet hoorquote:
Ik zei niet dat de bijbel moeilijk was.. ik hou het simpelweg niet volquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die bijbel nou ook weer niet hoor
Aha ja dat is idd iets heel anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de bijbel moeilijk was.. ik hou het simpelweg niet vol
Ik raak tijdens het lezen ervan gedesinteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |