quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik honger heb of slaap..
's nachts je ouders op het vliegveld zetten en dan 2 uur later moeten werken is niet goed voor je ritmequote:
Tijd voor een biertje noemen we datquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's nachts je ouders op het vliegveld zetten en dan 2 uur later moeten werken is niet goed voor je ritme
Tijd voor een biertje noemen we datquote:
Eerst maar eens ontbijten, om 13:00 weer werken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje noemen we dat
[..]
Man naar mn hartquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt dat zo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een editie van het Nieuwe Testament rijker.
Neuken?quote:
Een gast had hem bewust achtergelaten voor andere gasten. Dus ik heb 'm mooi meegenomen.quote:
Yes pleasequote:
Das het betere wakker wordenquote:
Nou succes. Ik heb ooit geprobeerd de Bijbel voor Dummies te lezen en dat hield ik nog niet eens vol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gast had hem bewust achtergelaten voor andere gasten. Dus ik heb 'm mooi meegenomen.
Als ik al m'n andere boeken uit heb, ga ik hem eens lezen.
Dat lukt wel. Ik heb het oude testament al eens gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nou succes. Ik heb ooit geprobeerd de Bijbel voor Dummies te lezen en dat hield ik nog niet eens vol.
En dat was een samenvatting
Ik doe het je niet naquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Ik heb het oude testament al eens gelezen.
Zo moeilijk is die bijbel nou ook weer niet hoorquote:
Ik zei niet dat de bijbel moeilijk was.. ik hou het simpelweg niet volquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die bijbel nou ook weer niet hoor
Aha ja dat is idd iets heel anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de bijbel moeilijk was.. ik hou het simpelweg niet vol
Ik raak tijdens het lezen ervan gedesinteresseerd.
Ja kroeg is weer open, maar het is inderdaad kutweerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:15 schreef kree het volgende:
morgen roy, kroeg weer open zo?
haha tis geen best weertje althans hier niet
Het maakt mij niet uit, heb toch aircoquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef kree het volgende:
nouja het weer schijnt beter te worden van de week hoorde ik.
Leuk voor iedereen die vrij is, haha heb eerlijk gezegd liever dat het niet zo warm gaat worden.
(behalve na 4 uur dan)
Op je slaapkamer ook?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, heb toch airco
Alleen nog airco in de auto, op m'n werk niet meer. Prima zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, heb toch airco
Ik (gelukkig) ook in m'n auto. Anders kom ik de file niet door, haha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen nog airco in de auto, op m'n werk niet meer. Prima zo
Ventilator langs je bed zetten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou slapen als het weer zo warm is. Dan is het bij mij boven echt een sauna
Hehe, idd, ik heb al een hekel aan file, laat staan in de hitte zonder aircoquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik (gelukkig) ook in m'n auto. Anders kom ik de file niet door, haha.
Ik heb niet iedere dag file, maar wel eens per week. Is lastig hé.. auto rijden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, idd, ik heb al een hekel aan file, laat staan in de hitte zonder airco
Gelukkig zit m'n werk tegenwoordig op fiets afstand.
Dit weer was ook niks. Maar slapen met die plafondventilator aan doe ik ook liever niet, dan word ik ziek..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik dan ook, maar is het alsnog warm
Ik ga de volgende keerr wel in het cafe slapen, daar is het redelijk koelquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dit weer was ook niks. Maar slapen met die plafondventilator aan doe ik ook liever niet, dan word ik ziek..
Is voor sommige mensen heel erg moeilijk jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb niet iedere dag file, maar wel eens per week. Is lastig hé.. auto rijden!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keerr wel in het cafe slapen, daar is het redelijk koel
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik wél auto rijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Is voor sommige mensen heel erg moeilijk ja
Ladies and gentlemen, we've found herquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik wél auto rijden
Dat vinden je medeweggebruikers ook?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik wél auto rijden
Dat is goed om te doen, ja. 's Avonds de ramen tegen elkaar open zetten kan ook wel helpen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Airco in het cafe aan, en de koelunit in het zaaltje en dan is het goed uit te houden
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we've found her
Ja, er wordt bijna nooit naar me getoeterd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vinden je medeweggebruikers ook?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, er wordt bijna nooit naar me getoeterd.
Lopen ze wel naar je te sissen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, er wordt bijna nooit naar me getoeterd.
Nee.quote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lopen ze wel naar je te sissen?
Hier valt het nu wel mee.. de zon is weg maar het is droog!quote:
Je woont niet in de randstad?quote:
Samzzweer wel, met al die buien. Lijkt wel gesquirt allemaal.quote:
Nee, daar woon ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je woont niet in de randstad?
[..]
Samzzweer wel, met al die buien. Lijkt wel gesquirt allemaal.
Rotjong!quote:
Dudequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
What the fuck did I just readquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je woont niet in de randstad?
[..]
Ik ook van jouquote:
Stik lekker in je mojito's.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Ik ga zo maar even aan de mojito´s denk ik
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Ik ga zo maar even aan de mojito´s denk ik
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Regen is als Moeder Natuur aan het squirten is, wist je dat niet?
Gadverdammequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Regen is als Moeder Natuur aan het squirten is, wist je dat niet?
Zijn reactie is meer dan logisch hoor!!quote:
Oh! Ik dacht al, wat is het hier gezellig..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Jahoor, beetje haat-liefde verhouding met Barb![]()
Wat een liefdequote:
Hey, ik hou je niet tegen om mee te doen hoor. Integendeel zelfs!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn reactie is meer dan logisch hoor!!
Terwijl wij hier in dit koude kikkerland zitten te rillen in de regen met een laf festivalbiertje ligt die gekke barbie languit op een strand te genieten van temperaturen boven de 25, vrouwen en lekkere cocktails!
I don't carequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn reactie is meer dan logisch hoor!!
Terwijl wij hier in dit koude kikkerland zitten te rillen in de regen met een laf festivalbiertje ligt die gekke barbie languit op een strand te genieten van temperaturen boven de 25, vrouwen en lekkere cocktails!
Schat als ik geld voor een ticket had was ik allang op visite gekomen bij jequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik hou je niet tegen om mee te doen hoor. Integendeel zelfs!
Eigenlijk moeten we gewoon een keer met een man of 20 van hie bij je op bezoek komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik hou je niet tegen om mee te doen hoor. Integendeel zelfs!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat als ik geld voor een ticket had was ik allang op visite gekomen bij je
Zoveel ruimte heb ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een keer met een man of 20 van hie bij je op bezoek komen
Mjah is duur hoorquote:
Slapen we toch op het strandquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik nietMaar ik ken wel een goed en goekoop hostel.
Maar ik mag toch wel gewoon in jouw bed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik nietMaar ik ken wel een goed en goekoop hostel.
Je zou bijna denken dat er iets met je spatiebalk isquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen is barb gewoon een.dikke lelijke alcoholverslaafde fokker die doet alsof ie.een. leven heeft
dat heet de toets naast de spatiebalk op mn telefoon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er iets met je spatiebalk is
Ahh, op die manierquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat heet de toets naast de spatiebalk op mn telefoon.
You bit me!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik mag toch wel gewoon in jouw bed?
Ik ben heel lief als ik slaap hoor![]()
Roy smoel dicht!![]()
Dat telt niet!quote:
Heeft Feyenoord al gespeeld dit weekend?quote:
Nee wij moeten om half 3quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord al gespeeld dit weekend?
Laten we hopen dat jullie ook zo'n monsterlijke score neerzettenquote:
Het eerste verstandige wat ik je zie typenquote:
2e helft was goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
slechter dan tegen sparta praag kan het niet worden..
Neen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen is barb gewoon een.dikke lelijke alcoholverslaafde fokker die doet alsof ie.een. leven heeft
Jep, we zitten nog steeds in Nederlandquote:
Barbie niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jep, we zitten nog steeds in Nederland
moet je gordijnen open doenquote:
+1quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je gordijnen open doen
en hoi!
Die zijn allang openquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je gordijnen open doen
en hoi!
Heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij dat ik in NL zit. Ik moet er niet aan denken, het hele jaar door meer dan 20 graden.
Wat nou?quote:
Dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij dat ik in NL zit. Ik moet er niet aan denken, het hele jaar door meer dan 20 graden.
Alleen dit weer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, dit weer heeft een slechte invloed op me
Ik ben wel altijd veel vrolijker als de zon schijnt ja.quote:
Wij hebben met 5-0 gewonnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd veel vrolijker als de zon schijnt ja.
En als Feyenoord wint.
Of als ajax en psv verliezen
Alleen als de zon schijnt? Zijn er geen andere dingen die je vrolijk maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd veel vrolijker als de zon schijnt ja.
En als Feyenoord wint.
Of als ajax en psv verliezen
Als ie mij een dag niet spreektquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Alleen als de zon schijnt? Zijn er geen andere dingen die je vrolijk maken?
Dusssquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:59 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat ik dronken was eergister en mijn jas in de taxi had laten liggen. Ligt mijn jas gisteravond in de bar..![]()
Blijkbaar heeft iemand anders mijn jas aangetrokken en kon diegene daardoor niet naar binnen bij dr huis omdat haar sleutels er niet in zaten etc etc
Whaha is met dezelfde persoon al eens eerder gebeurdWhahahaha OMG
Oh jawel hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
aardbeien, hommeltjes, bijen, bloemen een zware storm, kijken naar de plantjes en de sterren, mooie muziekjes etc etc etcquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben te warmbloedig. En ik ben blij dat het regent vandaag, spoelt al het stof weg en dat is weer gezond voor mijn paardquote:
Owkeeeequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:59 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat ik dronken was eergister en mijn jas in de taxi had laten liggen. Ligt mijn jas gisteravond in de bar..![]()
Blijkbaar heeft iemand anders mijn jas aangetrokken en kon diegene daardoor niet naar binnen bij dr huis omdat haar sleutels er niet in zaten etc etc
Whaha is met dezelfde persoon al eens eerder gebeurdWhahahaha OMG
Paarden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben te warmbloedig. En ik ben blij dat het regent vandaag, spoelt al het stof weg en dat is weer gezond voor mijn paard.
Dus jij bent makkelijk vrolijk te maken..quote:
Uh, tussenweg meldt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paarden..
Je houdt er echt helemaal van, of je hebt er een schurfthekel aan.. een tussenweg bestaat niet geloof ik.
Ik moet met school ook paardrijden
Jawelmhoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paarden..
Je houdt er echt helemaal van, of je hebt er een schurfthekel aan.. een tussenweg bestaat niet geloof ik.
Jawel, hoor. Ik ken genoeg mensen die paarden leuk vinden en daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Paarden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |