Wanneer is dat nou Meerdijk geworden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 heet de stad trouwens weer zoals het hoort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middendam
Seizoen 10.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer is dat nou Meerdijk geworden?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]Weet jij of Bronkhorst ook de zaak Pete Jenssens deed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Uhm... daar moet ik goed over na denken. Volgens mij was Bronkhorst al weggegaan toen namelijk..quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet jij of Bronkhorst ook de zaak Pete Jenssens deed?
Nee, want hij deed zaak Dendermonde nog tot begin seizoen 10.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Uhm... daar moet ik goed over na denken. Volgens mij was Bronkhorst al weggegaan toen namelijk..
Was dat met die Rutger?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want hij deed zaak Dendermonde nog tot begin seizoen 10.
Ojaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dit kan ik mij niet herinneren, maar Rutger zat er toch maar een kleine periode in?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:42 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog dat die Rutger ineens was gerecast.
Geen idee hoe dat zat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dit kan ik mij niet herinneren, maar Rutger zat er toch maar een kleine periode in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik heb ze gegoogled en geen van beide komen me echt bekend voor. Raar, omdat ik me het personage wel kan herinneren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:51 schreef Frey het volgende:
De eerste Rutger staat ook niet op CD-Rom. Waar dat was dus Arjan ten Broecke en later Antonie Knoppers.
Ik kan mij ook vergissen, wat waarschijnlijk ook zo isquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef Frey het volgende:
Bij Bronkhorst staat Pete Jenssens bij de arrestanten, dus wie weet.
Klopt wel eens iets niet, dus zeker weet je het niet.
Veel leukerquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:02 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch een andere foto dan die van de box van seizoen 3.
Nee, Roos was er bijv al in seizoen 2 volgens henquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef Frey het volgende:
De seizoenen kloppen in ieder geval ook soms niet, net als op de site.
Die heb ik echt jaren niet meer gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |