SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================If not now, then when.![]()
Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.quote:If not now, then when.![]()
Is dit natty trouwens haalbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.
Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik weet, genetics, maar toch.If not now, then when.![]()
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.![]()
Een grote gids for mensen in de cut. Ik vond hem zelf erg duidelijk en overzichtelijk en volgens mij staat alles wat je moet weten erin. (?)
http://www.muscleandstren(...)oss?source=Pinterest![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit natty trouwens haalbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.
Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.ik denk niet dat het bovenste natty haalbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik weet, genetics, maar toch.![]()
https://www.facebook.com/LazarAngelovFitnessquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef Autobandje het volgende:
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.
Vinden jullie Martin Berkham niet ontzettend eng?
If not now, then when.![]()
Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zakenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/LazarAngelovFitness
Vinden jullie Martin Berkham niet ontzettend eng?.
![]()
Martin is uber baas, hele jaar op 5%.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zaken.
je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/LazarAngelovFitness
Vinden jullie Martin Berkham niet ontzettend eng?![]()
![]()
Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zittenIf not now, then when.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.Prima fysiek. Die bovenste zit er ook zo ripped uit omdat hij bewerkt is. En daarnaast weet ik niet hoe jouw genetics/stats zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik weet, genetics, maar toch.![]()
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics.![]()
foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.![]()
Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics.![]()
![]()
Ik zeg maar wat hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
Dan moet ik maar aan de AAS.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!
ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandlesquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij draagt wel dit shirtje hoor.
[ afbeelding ]![]()
Want zijn die verschillen dan volgens jou?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor.Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandles
Dat weet ik niet kerel. Maar ik weet wel dat er vanzelfsprekend verschil in genetics zit. Net zoals negers en blanken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Want zijn die verschillen dan volgens jou?If not now, then when.![]()
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..
Maar natuurlijk ook een grote lading photoshop in die foto die je linkt; het lijkt net een iemand uit een computerspel zo gemaakt is het.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: