Huh? Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kidsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je oudere broer weet wel van wanten.
Das ook wel veelquote:
Jaquote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Denk eens naquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Hoe oud zijn die van jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens! Alleen dan oom natuurlijk
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Luldebehanger, stiefzus. Aangetrouwd dit dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet begrijpen
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.quote:
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kids? Pfoe, goeie vraag![]()
Moet ik even over nadenken
Nee dat niet, ik was een drugs baby.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?
Lieffffquote:
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.
En ik heb ook best wel een boel stieffamilie. 4 stiefbroers, en 2 stiefzussen, en dan nog mijn eigen zus.
Jaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieffffbij mij is de oudste bijna 10 en de jongste is 1
2 stiefbroers en 2 stiefzussen zie ik zelden, van de kant van mijn (overleden) vader en ze wonen aan de andere kant van het land.quote:
Was je vanaf je geboorte ook verslaafd gelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was een drugs baby.
Nee pas na een aantal maanden. Ik ben nooit geadopteerd ik kwam in een crisis gezin maar mijn ouders kwamen me nooit meer halen.. Dus ben ik geblevenvandaar het leeftijdsverschil Met mij en mijn drie zussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |