Huh? Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kidsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je oudere broer weet wel van wanten.
Das ook wel veelquote:
Jaquote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Denk eens naquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Hoe oud zijn die van jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens! Alleen dan oom natuurlijk
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Luldebehanger, stiefzus. Aangetrouwd dit dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet begrijpen
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.quote:
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kids? Pfoe, goeie vraag![]()
Moet ik even over nadenken
Nee dat niet, ik was een drugs baby.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?
Lieffffquote:
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.
En ik heb ook best wel een boel stieffamilie. 4 stiefbroers, en 2 stiefzussen, en dan nog mijn eigen zus.
Jaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieffffbij mij is de oudste bijna 10 en de jongste is 1
2 stiefbroers en 2 stiefzussen zie ik zelden, van de kant van mijn (overleden) vader en ze wonen aan de andere kant van het land.quote:
Was je vanaf je geboorte ook verslaafd gelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was een drugs baby.
Nee pas na een aantal maanden. Ik ben nooit geadopteerd ik kwam in een crisis gezin maar mijn ouders kwamen me nooit meer halen.. Dus ben ik geblevenvandaar het leeftijdsverschil Met mij en mijn drie zussen
Infecties en afkick meer niet gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was je vanaf je geboorte ook verslaafd gelijk?
Oudoom toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ben je trouwens als de zoon van je moeders zus een kind heeft?
Achter neef nichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ben je trouwens als de zoon van je moeders zus een kind heeft?
Jezus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Infecties en afkick meer niet gelukkig
Achquote:
Je nicht krijgt een kind dat is dus een achter nicht of neefquote:
Moah daarna meer, want je moet perse van pleegzorg contact met je bio familie hebben en das geen feestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke thanks
Pff, je zal het wel moeilijk gehad hebben
Ik ben gek genoeg voor drugs...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Achmaar is wel de reden dat ik tegen drugs ben
Oja, dat is waar ook. Best stom eigenlijk dat dat verplicht is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moah daarna meer, want je moet perse van pleegzorg contact met je bio familie hebben en das geen feest
Mja andere mensen moeten t zelf weten, zolang ik het niet hoefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg voor drugs...
Ik ben er wel op tegen dat mensen het misbruiken.... En bij sommige drugs is misbruiken haast nagenoeg bij 1x gebruiken al misbruik maken van jezelf.... Zoals cocaine en heroine...
Maar ik vind dat wiet gelegaliseerd moet worden.. Paddo's hadden nooit verboden moeten worden... Xtc moet ook gereguleerd worden....
Iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Best stom eigenlijk dat dat verplicht is.
Dank voor de verheldering.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je nicht krijgt een kind dat is dus een achter nicht of neef
Dus je bent niet tegen drugs op maatschappelijk niveau.. Maar wel op persoonlijk niveau?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja andere mensen moeten t zelf weten, zolang ik het niet hoef
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga film kijken met![]()
Daag liefjes
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga film kijken met![]()
Daag liefjes
Soms is dat nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg slapenop zaterdagavond
![]()
Ik ben een beetje moetruste
Ik ben best vreemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Zou misschien leuk zijn als er wat ''vreemde'' mensen hier posten.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg slapenop zaterdagavond
![]()
Ik ben een beetje moetruste
He man!quote:
Top!quote:
Suits season finalequote:
hahaha nou ik slaap vaak s'nachts!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met jou de hele nacht doorbrengen op fok.
Ahwwwwwwquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Kon niet naar t feestje, want ik scheurde uit mn jurkje.
Zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hahaha nou ik slaap vaak s'nachts!
spannend vinnie
ik lig met 2 pups te luieren op de bank
En je kwam er niet mee weg dat het zo hoordequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Ik was te vroeg weg hoor ik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
oh neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Dat zijn ze zeker! superdruk maar zo lief! als we buiten lopen met ze zijn we ook altijd lang onderweg omdat iedereen ze leuk vindquote:
Haha ik ken het ja, ach wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker! superdruk maar zo lief! als we buiten lopen met ze zijn we ook altijd lang onderweg omdat iedereen ze leuk vind
mini jack russels! 2 boys van 7 mnd,.broers!quote:
Aahw.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mini jack russels! 2 boys van 7 mnd,.broers!
we hebben er 1 uitgekozen en de ander "gered" kan daar na 5 maanden nog steeds boos van worden!!
er waren er maar 2, de bruine was al van mij en de ander had een bazinnetje gevonden, na 1 week werd de oude baas gebeld dat ze hem moest komen halen want ze zou m afmaken, hij beet en was niet zindelijk (8 weken oud)
hij heeft zuurstoftekort gehad bij de geboorte en heeft daardoor een achterstand, hij is nog steeds niet volledig zindelijk, snel bang en gewoon een stumperd! maar hij is ook zoooo lief!!
sorry vh lange verhaal
nou wat ik begreep heeft ze hiervoor altijd rotweilers gehad dus neem ik aan dat ze wist dat zindelijkheid training vereist! maar goed.. het is beter zo, kleine man ging dag 2 spugen vd stress en toen vond zij het nodig hem n klap te gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw.
En wist die vorige eigenaar serieus dat puppies niet direct zindelijk zijn?
Zijn lieverds volgens mij.
En stronteigenwijs natuurlijk, want Jacks.
Als er ooit een hond komt bij mij dan is de kans zeer aanwezig dat t een Jack Russel word, geniale honden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou wat ik begreep heeft ze hiervoor altijd rotweilers gehad dus neem ik aan dat ze wist dat zindelijkheid training vereist! maar goed.. het is beter zo, kleine man ging dag 2 spugen vd stress en toen vond zij het nodig hem n klap te gevenhij kruipt nu nog wel als ie moet spugen!
en eigenwijsmaar dat wisten we vantevoren! ook wel heel leuk, ze kunnen echt mopperen en moeten het laatste 'woord' hebben
Beiden leuk! Maar ik denk dat het dan eerder katten worden, Britse kortharenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil later wel kinderen denk ik... Honden gaat me te ver.
Ik heb al twee katten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil later wel kinderen denk ik... Honden gaat me te ver.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al twee katten.
En ik zeg al jaren dat ik voor mijn dertigste papa wil worden.
En dat zie ik stiekem wel gebeuren ook.
Dat doen mijn katten ook, en alles wat beweegt en vliegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ze zijn heel intelligent! en mijn spinnenvangers
kingtoppie? hoe dat zo?
Wat voor katten heb je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen mijn katten ook, en alles wat beweegt en vliegt.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb nu 1 kat en 2 honden en wil heel graag kinderen, maar eerst trouwen over 8mnd
Ook mooie katten!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Europese korthaar lapjeskat en een cyper.
Schattig zijn ze héquote:
Staan volgens mij ook in mijn fobo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook mooie katten!
[..]
Schattig zijn ze héDamn ik wil er 2 kopen
Eerst maar eens aan HBO beginnen, afmaken en een huis kopen/huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |