Huh? Hoe kan dat danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kidsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je oudere broer weet wel van wanten.
Das ook wel veelquote:
Jaquote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Denk eens naquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat dan
[..]
Heb 2 stiefbroers en een stiefzus. 1 van de stiefbroers en die stiefzus hebben allebei 2 kids
[..]
Das ook wel veel
Hoe oud zijn die van jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens! Alleen dan oom natuurlijk
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, mijn biologische moeder was zestien toen ze mij kreeg, mijn zus is dus zelfs een jaar ouder dan mijn moeder
Luldebehanger, stiefzus. Aangetrouwd dit dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet begrijpen
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij dan.. Hoop dat het goed ging allemaal.
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.quote:
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee of het goed gaat met haar, ik ken dr niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kids? Pfoe, goeie vraag![]()
Moet ik even over nadenken
Nee dat niet, ik was een drugs baby.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee goed ging.. Toendertijd... Met die zwangerschap... JIj bnet gelijk geaddopteerd?
Lieffffquote:
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet snel gebeuren dat ik oom word.
En ik heb ook best wel een boel stieffamilie. 4 stiefbroers, en 2 stiefzussen, en dan nog mijn eigen zus.
Jaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieffffbij mij is de oudste bijna 10 en de jongste is 1
2 stiefbroers en 2 stiefzussen zie ik zelden, van de kant van mijn (overleden) vader en ze wonen aan de andere kant van het land.quote:
Was je vanaf je geboorte ook verslaafd gelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was een drugs baby.
Nee pas na een aantal maanden. Ik ben nooit geadopteerd ik kwam in een crisis gezin maar mijn ouders kwamen me nooit meer halen.. Dus ben ik geblevenvandaar het leeftijdsverschil Met mij en mijn drie zussen
Infecties en afkick meer niet gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was je vanaf je geboorte ook verslaafd gelijk?
Oudoom toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ben je trouwens als de zoon van je moeders zus een kind heeft?
Achter neef nichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ben je trouwens als de zoon van je moeders zus een kind heeft?
Jezus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Infecties en afkick meer niet gelukkig
Achquote:
Je nicht krijgt een kind dat is dus een achter nicht of neefquote:
Moah daarna meer, want je moet perse van pleegzorg contact met je bio familie hebben en das geen feestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke thanks
Pff, je zal het wel moeilijk gehad hebben
Ik ben gek genoeg voor drugs...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Achmaar is wel de reden dat ik tegen drugs ben
Oja, dat is waar ook. Best stom eigenlijk dat dat verplicht is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moah daarna meer, want je moet perse van pleegzorg contact met je bio familie hebben en das geen feest
Mja andere mensen moeten t zelf weten, zolang ik het niet hoefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg voor drugs...
Ik ben er wel op tegen dat mensen het misbruiken.... En bij sommige drugs is misbruiken haast nagenoeg bij 1x gebruiken al misbruik maken van jezelf.... Zoals cocaine en heroine...
Maar ik vind dat wiet gelegaliseerd moet worden.. Paddo's hadden nooit verboden moeten worden... Xtc moet ook gereguleerd worden....
Iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Best stom eigenlijk dat dat verplicht is.
Dank voor de verheldering.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je nicht krijgt een kind dat is dus een achter nicht of neef
Dus je bent niet tegen drugs op maatschappelijk niveau.. Maar wel op persoonlijk niveau?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja andere mensen moeten t zelf weten, zolang ik het niet hoef
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga film kijken met![]()
Daag liefjes
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga film kijken met![]()
Daag liefjes
Soms is dat nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg slapenop zaterdagavond
![]()
Ik ben een beetje moetruste
Ik ben best vreemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Zou misschien leuk zijn als er wat ''vreemde'' mensen hier posten.
Welterustenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Vroeg slapenop zaterdagavond
![]()
Ik ben een beetje moetruste
He man!quote:
Top!quote:
Suits season finalequote:
hahaha nou ik slaap vaak s'nachts!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met jou de hele nacht doorbrengen op fok.
Ahwwwwwwquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Kon niet naar t feestje, want ik scheurde uit mn jurkje.
Zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hahaha nou ik slaap vaak s'nachts!
spannend vinnie
ik lig met 2 pups te luieren op de bank
En je kwam er niet mee weg dat het zo hoordequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Ik was te vroeg weg hoor ik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
oh neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
Dat zijn ze zeker! superdruk maar zo lief! als we buiten lopen met ze zijn we ook altijd lang onderweg omdat iedereen ze leuk vindquote:
Haha ik ken het ja, ach wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker! superdruk maar zo lief! als we buiten lopen met ze zijn we ook altijd lang onderweg omdat iedereen ze leuk vind
mini jack russels! 2 boys van 7 mnd,.broers!quote:
Aahw.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mini jack russels! 2 boys van 7 mnd,.broers!
we hebben er 1 uitgekozen en de ander "gered" kan daar na 5 maanden nog steeds boos van worden!!
er waren er maar 2, de bruine was al van mij en de ander had een bazinnetje gevonden, na 1 week werd de oude baas gebeld dat ze hem moest komen halen want ze zou m afmaken, hij beet en was niet zindelijk (8 weken oud)
hij heeft zuurstoftekort gehad bij de geboorte en heeft daardoor een achterstand, hij is nog steeds niet volledig zindelijk, snel bang en gewoon een stumperd! maar hij is ook zoooo lief!!
sorry vh lange verhaal
nou wat ik begreep heeft ze hiervoor altijd rotweilers gehad dus neem ik aan dat ze wist dat zindelijkheid training vereist! maar goed.. het is beter zo, kleine man ging dag 2 spugen vd stress en toen vond zij het nodig hem n klap te gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw.
En wist die vorige eigenaar serieus dat puppies niet direct zindelijk zijn?
Zijn lieverds volgens mij.
En stronteigenwijs natuurlijk, want Jacks.
Als er ooit een hond komt bij mij dan is de kans zeer aanwezig dat t een Jack Russel word, geniale honden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou wat ik begreep heeft ze hiervoor altijd rotweilers gehad dus neem ik aan dat ze wist dat zindelijkheid training vereist! maar goed.. het is beter zo, kleine man ging dag 2 spugen vd stress en toen vond zij het nodig hem n klap te gevenhij kruipt nu nog wel als ie moet spugen!
en eigenwijsmaar dat wisten we vantevoren! ook wel heel leuk, ze kunnen echt mopperen en moeten het laatste 'woord' hebben
Beiden leuk! Maar ik denk dat het dan eerder katten worden, Britse kortharenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil later wel kinderen denk ik... Honden gaat me te ver.
Ik heb al twee katten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil later wel kinderen denk ik... Honden gaat me te ver.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al twee katten.
En ik zeg al jaren dat ik voor mijn dertigste papa wil worden.
En dat zie ik stiekem wel gebeuren ook.
Dat doen mijn katten ook, en alles wat beweegt en vliegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ze zijn heel intelligent! en mijn spinnenvangers
kingtoppie? hoe dat zo?
Wat voor katten heb je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen mijn katten ook, en alles wat beweegt en vliegt.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb nu 1 kat en 2 honden en wil heel graag kinderen, maar eerst trouwen over 8mnd
Ook mooie katten!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Europese korthaar lapjeskat en een cyper.
Schattig zijn ze héquote:
Staan volgens mij ook in mijn fobo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook mooie katten!
[..]
Schattig zijn ze héDamn ik wil er 2 kopen
Eerst maar eens aan HBO beginnen, afmaken en een huis kopen/huren
dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Trouwen zie ik nog niet snel gebeuren.
Dat wil ik goed doen, en als je dat goed doet kost het een boel geld, en dat heb ik niet.
O, ik wil ook geen receptie voor 250 man hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dank je
wij trouwen op de voor ons perfecte manier, intiem met alleen echt belangrijke mensen! maar wel in een jurk hij in een pak, taart en foto's en s'avonds een bbq!
kingtoppie, mijn vriend was ook geen hondenmens en stemde ook alleen in met mn boys omdat het mij gelukkig maakte, maar nu is hij degene die met ze rent, s'avonds op de grond ligt te knuffelen en ze trucs leert
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik trouw wel net als house met een vrouw uit rusland.
wij hebben gewoon heel veel mazzel, veel handige mensen in de omgeving,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
O, ik wil ook geen receptie voor 250 man hoor.
Maar dan nog, als je het relatief bescheiden houd is het nog een prijzig geintje. Want op zo'n dag moet het plaatje wel compleet zijn. Locatie, taart inderdaad, auto, goed en lekker eten en drinken.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wij hebben gewoon heel veel mazzel, veel handige mensen in de omgeving,
make-up doet mn ma,haar mn zus, mn jurkmaakt mn ma, de taart maak ik zelf, auto regelt mijn pa foto's doet een goede vriend van ons en feest betalen mijn ouders!
dat scheelt enorm in de kosten
Dan heb je ook wel heel erg veel geluk, stel je hebt niemand die zoiets voor je kunnen regelen of betalen, dan kun je wel een aantal jaartjes sparenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
make-up doet mn ma,haar mn zus, mn jurkmaakt mn ma, de taart maak ik zelf, auto regelt mijn pa foto's doet een goede vriend van ons en feest betalen mijn ouders!
Dan gaat het hart ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar dertig seconden naar kijken voordat ik het zag...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* hart gaat weg
* kingtoppie Knuffelt jjh*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar dertig seconden naar kijken voordat ik het zag...
het duurste is de gemeente (400) en de materialen voor de jurk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan gaat het hart ja.
Via mijn werk kan ik denk ik wel goedkoop aan een locatie komen, maar dat weet ik niet zeker.
En ik ken ook wel mensen die bakken en fotograferen. Maar voor jurk enzo gaat gewoon in de buidel getast moeten worden.
Dat scheelt een boel inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het duurste is de gemeente (400) en de materialen voor de jurk!
als je een taart besteld ben je.zo 300 euro kwijt maar alles wat ik zie kan ik zelf ook, alleen ben ik voor 50 euro klaar!
Ik wou dat ik alles wat ik zag zelf zou kunnen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het duurste is de gemeente (400) en de materialen voor de jurk!
als je een taart besteld ben je.zo 300 euro kwijt maar alles wat ik zie kan ik zelf ook, alleen ben ik voor 50 euro klaar!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel inderdaad.
En eerst maar eens kijken of we over een poosje nog bij elkaar zijn, nog 2 weekjes voordat het überhaupt een jaar is.
Maar dat gaan we wel halen hoor.
ik had het enkel over de taart, verder ben ik niet zo handigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik alles wat ik zag zelf zou kunnen...
Tenminste, als ik daar dan geen negatieve effecten van zou ondervinden.
Ik zou dus eigenlijk alles willen kunnen wat me niet slechter maakt
Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel inderdaad.
En eerst maar eens kijken of we over een poosje nog bij elkaar zijn, nog 2 weekjes voordat het überhaupt een jaar is.
Maar dat gaan we wel halen hoor.
Wat is je handicap?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:53 schreef sararaats het volgende:
Ik trouw nooit, ben liever alleen.
Heeft te maken met m'n handicap
Ik heb wel handig. Rechtshandig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik had het enkel over de taart, verder ben ik niet zo handig
Enquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:53 schreef sararaats het volgende:
quote:
tot je ineens iemand tegenkomt die het samen zijn toch leuker maakt!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:53 schreef sararaats het volgende:
Non-verbal Learning Disorderquote:
Ach hou op, ik snauw toch iedereen wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
tot je ineens iemand tegenkomt die het samen zijn toch leuker maakt!
Maar goed dat fok je liefde geeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Non-verbal Learning Disorder
Verder ben ik zoveel gekwetst en daardoor weinig vertrouwen in mensen.
hahaha das ook niet lief he!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach hou op, ik snauw toch iedereen weg
Bwaa liefdequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar goed dat fok je liefde geeft
Ah oke, dat is wel vervelend ja. Sterkte!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Non-verbal Learning Disorder
Verder ben ik zoveel gekwetst en daardoor weinig vertrouwen in mensen.
Nee, ben er dus niet geschikt voor, heel vervelend, wil het best wel eens meemaken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hahaha das ook niet lief he!
Wat gaat er mis dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ben er dus niet geschikt voor, heel vervelend, wil het best wel eens meemaken.
Ik duik er ook zo in. Welterusten!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
anyway, ik ga mn boys nog uitlaten en dan lekker naar bed!slaap lekker allemaal
Trusten voor zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
anyway, ik ga mn boys nog uitlaten en dan lekker naar bed!slaap lekker allemaal
1: Het gevoel krijgen voor een meisje.quote:
Ja dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoi. Je doet me steeds denken aan minute soup
Dat is wel lastig ja. Maar 'het gevoel' hoeft er ook niet bij eerste ontmoeting te zijn, dat kan ook na een x aantal dates komen. Maar goed, dan moet het natuurlijk wel zo ver komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1: Het gevoel krijgen voor een meisje.
2: Het meisje het gevoel krijgen voor mij.
3: Elkaar vaak genoeg opzoeken
4: Onder die ontmoetingen ook wat intiemere dingen uitvoeren.
Eigenlijk alles.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Maar 'het gevoel' hoeft er ook niet bij eerste ontmoeting te zijn, dat kan ook na een x aantal dates komen. Maar goed, dan moet het natuurlijk wel zo ver komen.
Sterkte man
Ervaring mee?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Maar 'het gevoel' hoeft er ook niet bij eerste ontmoeting te zijn, dat kan ook na een x aantal dates komen. Maar goed, dan moet het natuurlijk wel zo ver komen.
Sterkte man
Met dat het gevoel er bij de eerste date nog niet is? Jazeker, bij m'n ex en bij mijn huidige datequote:
Hoe vaak gedate dan? En met welk gevoel date je dan uberhaupt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met dat het gevoel er bij de eerste date nog niet is? Jazeker, bij m'n ex en bij mijn huidige date
en klauwen met geld kostquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij nou mooi om een hele verzorgende hoer te daten....
Zo een die super lief is voor je en alles rustig aan doet
Oh je gaat haar voor je laten werkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geld kost?
Denk dat ze juist geld opleverd
2 jaar geleden 2 dates gehad, bij de een voelde ik wel wat, maar de afstand was veels te groot en te jong (zij 14 ik 18). Die ander voelde ik niet direct iets bij, maar het was wel een leuke meid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak gedate dan? En met welk gevoel date je dan uberhaupt?
Nee, gelijkwaardig in een relatie staan... Maar zij zal wel meer verdienendan ik dus kan zij wel de uitjes dokken uiteraard. Wel op eigen aandringen ofc.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je gaat haar voor je laten werken
Vanuit mijn kant... Ben ik bang dat ik het niet eens kan.. Iemand leuk vinden, hoe kut is dat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 jaar geleden 2 dates gehad, bij de een voelde ik wel wat, maar de afstand was veels te groot en te jong (zij 14 ik 18). Die ander voelde ik niet direct iets bij, maar het was wel een leuke meid.
Toen een x aantal dates gehad met inmiddels m'n ex en na aanleiding van samen zijn, veel praten verliefd geworden. Uiteindelijk alleen maar gezeik gehad, omdat zij dacht dat ik met 1 van die dates voor haar vreemd was gegaan
Inmiddels uit, 2 dates gehad met een meisje die wel leuk is, maar geen vlinders etc. En morgen 2e date met een meisje die wederom wel leuk is, maar die heeft een rugtasje om waar ik niet van weet of ik die kan dragen.
Ik ga er gewoon 'neutraal' in, als het een leuke meid blijkt te zijn dan is dat 1 ding "gewonnen", vind je haar leuk en zij jou ook dan is dat natuurlijk heel mooi. Mocht dat niet zo zijn (van jou of haar kant) dan kan je altijd besluiten om gewoon vrienden te blijven.
Boeiend... Tis maar seksquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
Een relatie met een hoer? Nee dankje ik moet er niet aan denken. Alleen het idee al dat er 1000 mannen over haar heen zijn gegaan
Dan moet je het gewoon anders bekijken. Een relatie is een extra'tje op je leven, geen noodzaakquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant... Ben ik bang dat ik het niet eens kan.. Iemand leuk vinden, hoe kut is dat?
Niet mee eens dat het 'maar' seks is. Het is toch iets intiems wat je deelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend... Tis maar seks
Hell ik ben maagd en leef nog.![]()
En jij denkt dat je dat kan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend... Tis maar seks
Als ik het als extra'tje zie dan ben ik zeker wel in staat om iemand leuk te gaan vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon anders bekijken. Een relatie is een extra'tje op je leven, geen noodzaak
19 jaar jong, bijna 20 trouwens..quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet mee eens dat het 'maar' seks is. Het is toch iets intiems wat je deelt.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Een relatie is wel wat stappen verder dan alleen maar sex.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend... Tis maar seks
Jepquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat kan?
De sex helemaal los zien van gevoel?
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Een relatie is wel wat stappen verder dan alleen maar sex.
Misschien. Maar dan is het een extra'tje mocht je iemand tegen komen, en wordt het geen frustratie waarom je niemand hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik het als extra'tje zie dan ben ik zeker wel in staat om iemand leuk te gaan vinden?
Er zijn mannen/vrouwen die veel ouder zijn en nog maagd. Ik zag laatst hier op FOK een hele mooie dame van 24 die nét geen maagd meer was. En dat had niks met geloof te maken want ze was nog singlequote:Op zondag 26 augustus 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
19 jaar jong, bijna 20 trouwens..
De vrouwtjes 'vrouwtjes' noemen scoor je niet mee trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Maar dan is het een extra'tje mocht je iemand tegen komen, en wordt het geen frustratie waarom je niemand hebt.
[..]
Er zijn mannen/vrouwen die veel ouder zijn en nog maagd. Ik zag laatst hier op FOK een hele mooie dame van 24 die nét geen maagd meer was. En dat had niks met geloof te maken want ze was nog single
Ik ben zelf trouwens net 20, vrouwtjes begonnen ook pas te spelen rond m'n 18e
Tis geen frustratie dat ik niemand heb, tis de frustratie dat ik denk niemand te kunnen hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Maar dan is het een extra'tje mocht je iemand tegen komen, en wordt het geen frustratie waarom je niemand hebt.
Weet ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
De vrouwtjes 'vrouwtjes' noemen scoor je niet mee trouwens.
Hmm, dat is wel lastig ja. Liefde is er voor, iedereen, alleen je moet tegen de juiste persoon aan lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen frustratie dat ik niemand heb, tis de frustratie dat ik denk niemand te kunnen hebben.![]()
Ik wil niet alleen door het leven blijkbaar... Heb een soort van hoop in liefde.
Te hard op zoek zijn werkt juist meestal alleen maar tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens... De laatste tijd denk ik toch al ''flikker maar lekker op'' als het idee in mijn hoofd opkomt om rond te kijken voor leuke (mooie eigenlijk) meisjes...
Helemaal geen zin meer in, kost me teveel energie.
Misschien is dat het, ik ben veel te sociaal en zorg er altijd voor dat ik nooit in de weg loop voor anderen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, dat is wel lastig ja. Liefde is er voor, iedereen, alleen je moet tegen de juiste persoon aan lopen.
Het proberen waard, werkt het niet, ben je een ervaring rijker. En precies wat JJH zegt, te veel willen werkt averechtsquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is dat het, ik ben veel te sociaal en zorg er altijd voor dat ik nooit in de weg loop voor anderen...
Misschien maar een keer express tegen iemand aanlopen... Wellicht klikt het.
Ik ben niet eens op zoek, ik heb er nooit verwachtingen bij eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Te hard op zoek zijn werkt juist meestal alleen maar tegen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens op zoek, ik heb er nooit verwachtingen bij eerlijk gezegd.
Ik doe het om mezelf te vermaken, maar de reacties zijn niet leuk genoeg over het algemeen, niet leuk genoeg om vreemde mensen aan te blijven spreken...
Of dat komt door vrouwen mbt uitgaan omdat ze toch al 20 gasten op een avond langskrijgen en daarom maar lekker afkappend reageren? Geen idee, maar ik heb er geen zin meer in om moeite voor te doen als het stukje ''jezelf vermaken'' mbt uitgaan alleen van mijn kant komt en de andere kant reageert als een sacherijnig sociaal beperkt stuk vreten.
Ik ook niet. Loopt een leuk meisje in de sportschool die ik wel aan wil spreken. Maar weet niet of ik t durfquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit echt gedaan, zo bewust op meisjes afstappen voor een praatje. Daar heb ik ook gewoon de ballen niet voor hoor.
Hoe ben jij dan in contact gekomen met al dat vlees?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit echt gedaan, zo bewust op meisjes afstappen voor een praatje. Daar heb ik ook gewoon de ballen niet voor hoor.
Internet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in contact gekomen met al dat vlees?
Of ze het vinden is nog punt 2, maar ze zullen het in ieder geval nooit zelf doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
Je zult in je achterhoofd.moeten houden dat veel vrouwen vinden dat de man het initiatief moeten nemen
Niet aanspreken, alleen glimlachen en zwaaien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Loopt een leuk meisje in de sportschool die ik wel aan wil spreken. Maar weet niet of ik t durf
Dat is dus wat ik zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ze het vinden is nog punt 2, maar ze zullen het in ieder geval nooit zelf doen.
Zwaaien, als er iets is wat ik niet kan is het wel zwaaienquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet aanspreken, alleen glimlachen en zwaaien.
Kijk gewoon naar de koningin, zij doet het voor haar beroep.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zwaaien, als er iets is wat ik niet kan is het wel zwaaien
Ja zo voel ik me dus eigenlijk een soort van..quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:09 schreef GSbrder het volgende:
Ach joh, geen probleem kingtoppie.
Schaamteloos uit een fobo van een user gejat:
[ afbeelding ]
Nee, afstand was te groot en bus reed dan niet meer.quote:
Dat is niet erg. Besef goed dat je niets hoeft te doen wat jij niet wil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zo voel ik me dus eigenlijk een soort van..
Machteloos mbt mijn leven ''nut'' / ''invulling'' geven, waar ik blij van word.
Een leven zonder die dingen voelt een beetje futile...quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Besef goed dat je niets hoeft te doen wat jij niet wil.
Je zal niet altijd even makkelijk aan anderen kunnen uitleggen dat wat jij nu doet "goed genoeg" is voor je, omdat we tegenwoordig allemaal een passie/hobby/liefhebberij schijnen te moeten hebben, maar als dat in jouw geval een beetje op de bank hangen en fok!ken is, prima.
Zolang jij er maar gelukkig van wordt.
Het leven gaat nergens anders heen dan naar de dood.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een leven zonder die dingen voelt een beetje futile...
Als jij niet ergens je ''ziel en zaligheid'' in kunt leggen.... Leef je eigenlijk maar half... In de zin van dat je nergens echt warm van wordt...
Tevens gaat steeds precies hetzelfde vervelen.
Hoewel... Ik luister vele avonden muziek... Met een biertje bij de hand...
Ik kan niet zeggen dat ik daar niet ''warm'' van word zogezegd...
Alleen het is allemaal perspectiefloos.... Waar gaat het heen? Nergens eigenlijk, het zal altijd zo blijven als je niks veranderd.
Ik heb een andere mening...quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven gaat nergens anders heen dan naar de dood.
Hoe jij die weg invult is aan jou.
Als jij er maar gelukkig van word.
Jouw leven ik niks zinlozer dan dat van dat stelletje met die opel astra, caravan en de golden retriever.
Maar wie beslist of dat leven mooier is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening...
Ik vind mijn leven ondergeschikt aan dat stelletje als zij een veel mooier leven kunnen/zullen leiden dan ik.
Maar heb je ook een opel astra en matchende windjacks?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Niks mis met mijn Golden! Nu slapen, tot morgen (straks).
Niemand, dat kan niet beslist worden, noch dat het enig effect heeft op de praktijk maargoed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wie beslist of dat leven mooier is?
En als jij het mooier vind dan zou dat toch een motivatie moeten zijn om dat te willen bereiken?
wie bepaald Wat een mooier leven is ? Dingen en hobbies kun je status aan verlenen maar elk huisje heeft zijn kruisje. Het gaat er niet om Wat je in je leven hebt maar hoe je ermee omgaat. Vindt je jouw leven zinloos dan veranderd dat niet door erover te miepen maar door er zelf een andere invulling aan te geven . Door dingen te proberen weet je of het bij je pastquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening...
Ik vind mijn leven ondergeschikt aan dat stelletje als zij een veel mooier leven kunnen/zullen leiden dan ik.
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij niet ergens je ''ziel en zaligheid'' in kunt leggen.... Leef je eigenlijk maar half... In de zin van dat je nergens echt warm van wordt...
Alleen het is allemaal perspectiefloos.... Waar gaat het heen? Nergens eigenlijk, het zal altijd zo blijven als je niks veranderd.
Ik heb wellicht ook wel te lang gestudeerd ook trouwens... Al die theorie stampen, maar waar gaat het heen? Moeite doen voor niks eigenlijk... Je laat zien dat je slim bent door wat papiertjes binnen te halen.. Maar ehh, wat is nou uiteindelijk het praktisch nut?
Wellicht onderschat ik ook wel enorm wat ik allemaal geleerd heb en wat ik weet.
Ik heb nooit geleerd dingen te proberen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie bepaald Wat een mooier leven is ? Dingen en hobbies kun je status aan verlenen maar elk huisje heeft zijn kruisje. Het gaat er niet om Wat je in je leven hebt maar hoe je ermee omgaat. Vindt je jouw leven zinloos dan veranderd dat niet door erover te miepen maar door er zelf een andere invulling aan te geven . Door dingen te proberen weet je of het bij je past
Bedrijfseco op hbo, meegekapt.. Toen maar vwo gaan halen (in 1 jaar)quote:
Taxi, dat lijkt me zwaar johquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedrijfseco op hbo, meegekapt.. Toen maar vwo gaan halen (in 1 jaar)
Nu ben ik dit jaar studieloos en ga wellicht gewoon werken (Proberen taxi wellicht, lijkt me wel fijn)
nooit te laat om te leren, voor verandering moet je actie ondernemen. Jij moet jouw leven leiden niet het leven Jou laten leidenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit geleerd dingen te proberen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit te laat om te leren, voor verandering moet je actie ondernemen. Jij moet jouw leven leiden niet het leven Jou laten leiden
Eigenlijk is dit verhaal een beetje voor mij dat ik het wel begrijpelijk vind dat veel mensen erg makkelijk verslaafd raken aan drugs... Met name heroine.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wellicht ook wel te lang gestudeerd ook trouwens... Al die theorie stampen, maar waar gaat het heen? Moeite doen voor niks eigenlijk... Je laat zien dat je slim bent door wat papiertjes binnen te halen.. Maar ehh, wat is nou uiteindelijk het praktisch nut?
Wellicht onderschat ik ook wel enorm wat ik allemaal geleerd heb en wat ik weet.
ik heb 3 diplomas waar ik door lichamelijke klachten niets mee Kan en een onafgemaakte opleiding. Nu werk ik in een totaal andere branche. Dromen en idealen opgegeven. Toch heb ik een goed leven en zie ik die opleidingen niet als weggegooide tijd. Alle ervaring komt ooit van pas en helpt je te worden wie je bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu ben ik dit jaar studieloos en ga wellicht gewoon werken (Proberen taxi wellicht, lijkt me wel fijn)
wat ik er meer mee bedoel is dat ik nu 20 jaar ben, en mijn hele leven alleen maar theorie gestampt heb terwijl ik praktisch 0 ervaring heb...
Ik heb niet het idee dat die geleerde theorie uberhaupt praktisch toepasbaar gaat worden ooit in mijn leven... Voor niks geleerd dus eigenlijk, dat idee.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand, dat kan niet beslist worden, noch dat het enig effect heeft op de praktijk maargoed.
Wat bedoel je met die laatste zin? Dat ik moet bereiken een stelletje te worden met een labrador en een caravan?
Wellicht is dat nog een stap te ver weg...quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Dat moet je doen als je dat dus een mooier leven vind.
of wat dan ook wat je mooi vind.
Als je het mooi vind om te doen wat je nu doet moet je dat doen.
Je moet jezelf gelukkig maken
En je bent pas 20 jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
wat ik er meer mee bedoel is dat ik nu 20 jaar ben, en mijn hele leven alleen maar theorie gestampt heb terwijl ik praktisch 0 ervaring heb...
Ik heb niet het idee dat die geleerde theorie uberhaupt praktisch toepasbaar gaat worden ooit in mijn leven... Voor niks geleerd dus eigenlijk, dat idee.
Weggegooide tijd niet zozeer, meer als zinloos.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 3 diplomas waar ik door lichamelijke klachten niets mee Kan en een onafgemaakte opleiding. Nu werk ik in een totaal andere branche. Dromen en idealen opgegeven. Toch heb ik een goed leven en zie ik die opleidingen niet als weggegooide tijd. Alle ervaring komt ooit van pas en helpt je te worden wie je bent
Mja... Dat goede leven zit dus allemaal wel zogezegd in het hoofd dus eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En Ja dat zag ik pas on nadat ik zwaar overspannen thuis zat. Je moet jezelf soms eem flinke trap onder je kont geven
Als het schip muurvast zit, is het raar te denken dat het vanzelf gaat bewegen of niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je bent pas 20 jaar.
Je hebt nog tijd genoeg om te bedenken wat je nu allemaal precies wil
Nee, maar als de kapitein eerst even de tijd neemt om te bedenken hoe hij het schip weer los gaat krijgen is er een grote kans op succes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het schip muurvast zit, is het raar te denken dat het vanzelf gaat bewegen of niet?
Als de kapitein dat al langeretijd hopeloos aangaapt is het wellicht niet raar dat zijn hoop op succes vervaagd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar als de kapitein eerst even de tijd neemt om te bedenken hoe hij het schip weer los gaat krijgen is er een grote kans op succes.
Ja, toch? In die auto's wachten, zo'n macho-wereldje.quote:
Mweh zal wel meevallen, maar daar weet JJH meer over te vertellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, toch? In die auto's wachten, zo'n macho-wereldje.
Misschien dat de kapitein wat meer geduld moet hebben en niet al na 5 minuten op moet geven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de kapitein dat al langeretijd hopeloos aangaapt is het wellicht niet raar dat zijn hoop op succes vervaagd.
Maar.. Staat het schip vast, dat is iets anders dan een schip dat vaart maar waarvan je de kant waarop niet weet....quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat de kapitein wat meer geduld moet hebben en niet al na 5 minuten op moet geven.
En ik weet dat je het niet wil horen, en dat het een ontzettend cliche is.
Maar je bent nog ontzettend jong, er zijn nog mogelijkheden en kansen genoeg.
Ik had op mijn 20e nog echt geen idee waar mijn leven naar toe ging, dat heb ik nu 8 jaar later nog niet eens.
Is totaal niet van belangquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
Hoelang is 5minuten in je voorbeeld? 5 jaar?
Het verschil tussen ergens mee leren leven en op iets ''hopen'' waar je eigenlijk zelf niet eens in geloofd is wel een groot verschil en is wel van belang.quote:
Dat is ook meteen je probleem he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het verschil tussen ergens mee leren leven en op iets ''hopen'' waar je eigenlijk zelf niet eens in geloofd is wel een groot verschil en is wel van belang.
Ik heb het niet ''besloten'' zogezegd, ik zou anders niet zoeken naar het tegendeel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook meteen je probleem he.
Jij hebt voor jezelf al besloten dat je er niet meer in geloofd, en dat het nooit iets gaat worden.
En dan gaat het ook niks worden.
Wat zou je het liefst willen bereiken in je leven dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet ''besloten'' zogezegd, ik zou anders niet zoeken naar het tegendeel.
Ik wil het best tijd geven allemaal.... Maar ik wil wel weten waarom ik iets tijd geef....
Mensen hebben een lichtpuntje nodig wellicht, ook al is die super klein en super ver weg... Tis fijn dat je ''weet'' dat je er ooit komt.
Wist niet dat JJH een taxi-chauffeur wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh zal wel meevallen, maar daar weet JJH meer over te vertellen.
Daar gaat het eigenlijk al de hele tijd over...quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou je het liefst willen bereiken in je leven dan?
Ik weet dat ook niet, en me er niet meer zo druk over maken dat ik eigenlijk geen levensdoel heb helpt wel eigenlijk. Sowieso helpt minder denken en meer doen altijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar gaat het eigenlijk al de hele tijd over...
Dat weet ik dus niet, maar dat moet ik blijkbaar tijd geven, maar ik heb weinig hoop dus ik vind het lastig om die tijd te geven dus vraag hoelang het zou moeten duren... Ja iets als 5 jaar zou mij al geruststellen gok ik zo.
Thxquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet, en me er niet meer zo druk over maken dat ik eigenlijk geen levensdoel heb helpt wel eigenlijk. Sowieso helpt minder denken en meer doen altijd.
Hehequote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
En waarschijnlijk is het nuttigste doel wat je op jongvolwassen leeftijd kunt hebben gewoon plezier maken met vrienden of een eventuele vriend/vriendin en een leuke tijd te hebben. De serieuzere idealen komen later ooit nog wel.
Met jou altijd, tamme Ashii!quote:
Ik ken wel een paar andere vette zweedse woorden, maar die niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:32 schreef Insektenvernichter het volgende:
Hoe noem je pijpen in het zweeds?
lullusmullequote:Op zondag 26 augustus 2012 02:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar andere vette zweedse woorden, maar die niet.
Hi hi.quote:
Ongesteldheid!quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me nerveus maar ik weet niet waarvoor
Het komt denk ik omdat het zo donker isquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ongesteldheid!
Het einde van de wereld!
Afkickverschijnselen!
Het communisme!
Slapen gaan?
Slaap lekker loka.
Een vistrip met m'n vader straksquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge, wat maakt jou zo vroeg wakker?
Leuk met dit weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vistrip met m'n vader straks
Helemaal naar Deventer
Waarom ben jij al wakker?
Vanuit het verre Twente moet ik komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk met dit weer![]()
Ja, waar moet je vandaan komen dan?
Ik ben wakker, omdat werk/slaapritme van door de weeks
Och, zo ver is dat nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanuit het verre Twente moet ik komen
Mja, ik heb ook geen wekker gezet, ben altijd vroeg wakker. Komt ook door 't werk
Ik zou zeggen; ga topics sluitenquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och, zo ver is dat niet.
Hier ligt het zowat naast de deur xD.
Ja, ze zouden die ritmes af moeten schaffen. Eens denken wat ik ga doen nu
Gaat moeilijk worden jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga topics sluiten
Maar dat wordt moeilijk zonder de rechten
Doe ik 's morgens wel vakerquote:
Ja dan kun je je nog even uitlevenquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik 's morgens wel vakerEven een rondje doen, kijken naar policyoverschrijdende zaken en die sluiten
Zoals deze: Concerta goedkoper aanschaffen !
Kan ik ook nog maar even, aangezien ik weer op zwart wil
Geen zin meer om er echt tijd voor vrij te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dan kun je je nog even uitleven.
Haha, hoezo? Niet zoveel tijd meer?
Moggûhquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh schatjes
* LovelyLady zet warme broodjes, verse croissantjes, thee+koffie, gekookt eitje, sappie en al die ontbijtmeuk op tafel.
Kan ik me in vinden. Was tijdje nieuwsposter op ander forum maar dat had ik op een gegeven moment ook wel gezien..quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen zin meer om er echt tijd voor vrij te makenEcht leuk werk dat modden, maar ik wil er niet voor thuisblijven als ik andere leuke dingen kan doen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh schatjes
* LovelyLady zet warme broodjes, verse croissantjes, thee+koffie, gekookt eitje, sappie en al die ontbijtmeuk op tafel.
ik verdulle weer om half negen. Sliep pas ns tweeën.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen
Ik ben alweer ruim een uur wakker, pff.
Zo maar eens wat eten naar binnen proppen.
Volgens mij sliep ik rond 1 uur en ik was rond 7:45 wakkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:03 schreef JJH het volgende:
[..]
ik verdulle weer om half negen. Sliep pas ns tweeën.
dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij sliep ik rond 1 uur en ik was rond 7:45 wakker
Dat deed ik ook met regelmaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt nee. Vroeger kon ik altijd zo klokje rond slapen
Ik krijg honger dus ik moet er zo wel uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat deed ik ook met regelmaat.
Maar voorlopig weiger ik nog wel ff om mn bed uit te gaan.
Morgen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goedemorgen! wat een baggerweer...tijd voor koffie
ik heb er al ingelopen, met 2 honden die denken dat ze van suiker zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen!
Inderdaad, en ik moet er vanmiddag doorheen
Gisteren doorheen gereden, bleek dat mijn motorbroek niet zo waterdicht wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb er al ingelopen, met 2 honden die denken dat ze van suiker zijn
Dat duurt nog wel een halve maand.quote:
bijdehandjequote:
owquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een halve maand.
Ik niet, de mijne was zo lief alles binnen te doen ...quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb er al ingelopen, met 2 honden die denken dat ze van suiker zijn
Standje 69. Wat zwaar overrated is, vind ik.quote:
eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Standje 69. Wat zwaar overrated is, vind ik.
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:00 schreef Fera het volgende:
[..]
hij weetquote:
je hebt gelijk, vrouwen moeten gewoon bukkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik wel op mn knieen steunen? Wel zo fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij weet
[..]
je hebt gelijk, vrouwen moeten gewoon bukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |