SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nette goalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
GGMMquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM die denkt meer punten te krijgen door Tadic in plaats van Sana te kiezen.
Niemand neemt die gast serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tik tik tik tik stift raak koekoekquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef TheDutchguy het volgende:
Leg even uit hoe de goal ging, zet net stream aan![]()
Stop met pestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM die denkt meer punten te krijgen door Tadic in plaats van Sana te kiezen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
tik tik tik tik stift raak koekoekAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
tik tik tik tik stift raak koekoek
Toch bedankt voor de moeite![]()
![]()
vieze racistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had weer een mooie opmerking maar ik ga hem niet plaatsen, deze is zeker banwaardig![]()
Blind met een goede verdedigende actie!, kan ook helemaal niets meer fout in deze wedstrijd
hardcoholic![]()
Vind je het gek met zo´n NACquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Ferdii het volgende:
Blind met een goede verdedigende actie!, kan ook helemaal niets meer fout in deze wedstrijd![]()
Beter doen ze de ArenA als stadion voor de finale van de CL en niet de EL.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Ferdii het volgende:
Blind met een goede verdedigende actie!, kan ook helemaal niets meer fout in deze wedstrijd
Kan Ajax tenminste in eigen huis de finale spelen![]()
![]()
Hij moet ook zijn best doen want Van Rijn op links is ook een optie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef Ferdii het volgende:
Blind met een goede verdedigende actie!, kan ook helemaal niets meer fout in deze wedstrijdGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Hij speelde hem wel af aan een tegenstander, maar het veroveren van de bal deed hij inderdaad netjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Had blind nou net een goede actie?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wat moet ik zeggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nou al wat te zeggen over Sana of niet?![]()
Idd, past ook goed bij de bezuinigingen van ajax, scheelt weer paar vliegtickets en hotelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter doen ze de ArenA als stadion voor de finale van de CL en niet de EL.
Kan Ajax tenminste in eigen huis de finale spelen
hardcoholic![]()
iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter doen ze de ArenA als stadion voor de finale van de CL en niet de EL.
Kan Ajax tenminste in eigen huis de finale spelen![]()
En Blind scoort dan een hattrickquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Idd, past ook goed bij de bezuinigingen van ajax, scheelt weer paar vliegtickets en hotel![]()
![]()
Fijn, Morgen Psv/Fey/Twente/Az kijken en hopen dat ze punten verliezen terwijl we zelf al gewonne hebben
hhhhh![]()
Dat zei ik niet, volgensmij zei ik dat je het maar een seizoen aan moet zien en dan pas oordelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zei dat het niks zou worden omdat hij maar 3 keer scoorde in 52 wedstrijden.![]()
PSV gaat sowieso verliezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef DaveDave09 het volgende:
Fijn, Morgen Psv/Fey/Twente/Az kijken en hopen dat ze punten verliezen terwijl we zelf al gewonne hebben![]()
Nee liever nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef DaveDave09 het volgende:
Fijn, Morgen Psv/Fey/Twente/Az kijken en hopen dat ze punten verliezen terwijl we zelf al gewonne hebben![]()
Hopen dat hij goed speelt en nog deze week voor een mooie prijs verkocht wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
wordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef DaveDave09 het volgende:
Aha, oké.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, volgensmij zei ik dat je het maar een seizoen aan moet zien en dan pas oordelen![]()
14,5 miljoen moet wel lukkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hopen dat hij goed speelt en nog deze week voor een mooie prijs verkocht wordt.![]()
![]()
Mickey moet zich gewoon lekker gaan volvreten van zijn top salaris en op de bank blijven zitten
hardcoholic![]()
Dit is zo triest, dat ik het maar ga quotenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Heb gehoord dat real 30mil bod aant voorbereiden is om sana te kopen![]()
En dan nog wat voor Janssen en Van Der Wiel en dan halen we er Neymar van Santos voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Heb gehoord dat real 30mil bod aant voorbereiden is om sana te kopen![]()
Over een jaar of 2 voor het zelfde $$$$ wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sana
De nieuwe Suarez van Ajax
Mark "hand op de knip" Overmars
Narf!![]()
Minimaal 60 miljoen euroquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:06 schreef Ferdii het volgende:
Sana gaat ajax een hoop geld opleveren![]()
dan gaan we weer er op achteruitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:06 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
En dan nog wat voor Janssen en Van Der Wiel en dan halen we er Neymar van Santos voor.![]()
Op de OS viel hij me tegen, zo'n vervelend schwalbe mannetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:06 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
En dan nog wat voor Janssen en Van Der Wiel en dan halen we er Neymar van Santos voor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Was Suarez toch ook, als hij voor je speelt leer je daar wel van genieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op de OS viel hij me tegen, zo'n vervelend schwalbe mannetje.![]()
De verdediging van Ajax klopt ook niet hoor. Het is dat NAC geen scorend vermogen heeft...anders was het wel 4-1 gewordenDe verdediging laat veel gaten vallen, daar kom je tegen de wat betere clubs niet mee weg.quote:
Maar dat zal Ajax ook niet proberen.![]()
Niet echt, die trekjes vond ik bij Suarez ook nooit wat, maar die Neymar liet zich nog veel vaker vallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:08 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
Was Suarez toch ook, als hij voor je speelt leer je daar wel van genieten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Denk het wel. Sparen he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat toch niet Sulejmani inbrengen voor Sana he?![]()
![]()
ben bang van wel, voor wie anders?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat toch niet Sulejmani inbrengen voor Sana he?
hardcoholic![]()
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ben bang van wel, voor wie anders?![]()
![]()
O ik vond het wel humor hebben, vooral toen tegen Groningen dat hij hinkent liep, maar toen er een kan ontstond hij ineens weer rennen kon en een assist gaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet echt, die trekjes vond ik bij Suarez ook nooit wat, maar die Neymar liet zich nog veel vaker vallen.![]()
![]()
frank heeft sulejmani in zijn manager.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat toch niet Sulejmani inbrengen voor Sana he?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Als je het combinatievoetbal vergelijkt met 2 jaar geleden, dan is Ajax toch flink beter geworden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
gifje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit gewoon dat sterren schoonspring ding te kijken
Fatty Brard vol op der smoelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Komt van een bedenkelijk Zweeds niveau he. Die moet ook zijn rust krijgen voordat hij zich forceerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat toch niet Sulejmani inbrengen voor Sana he?![]()
Sana - de Jong - Sulejmaniquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef blackAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik Sana en Sulejmani allebei beter dan Boerrigter...![]()
![]()
Ik vind 4-0 maar een magere standOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Boerrigter is veel beterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef blackAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik Sana en Sulejmani allebei beter dan Boerrigter...![]()
Het moet eigenlijk wel 6-0 worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind 4-0 maar een magere standOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Registreer je dat dan ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Zijn er nog mensen weggelopen van NAC? of bij welke score zal dat gebeuren?![]()
Hij staat 2 minuten in het veldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:20 schreef Syntix het volgende:
Dikke pad (Sulejmani) heeft ook nog niks goed gedaan![]()
![]()
Blind greep net wel goed in trouwens. Mag ook wel eens gezegd worden.
Verder blijft het een droppie natuurlijk.![]()
Heeft Lurling nog niemand geslagen vandaag?----> Schumacher, je was een groot sportman! <----![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga mijn post zo even ophalen.![]()
![]()
Anders moet hij zijn rap vriendjes elke keer laten invliegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef Ferdii het volgende:
vd wiel wilt niet verkocht worden blijkbaar![]()
Ze worden wel een beetje erg slordig nu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Speelt ook niet op zijn positie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Raak alleen niet echt onder de indruk van Schöne.![]()
Waarom niet? Misschien ontwikkelt ie zich beter met Moisander naast zich. Hem afschrijven kan altijd nog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
DALEY BIJNA EEN GOAL KAN TOCH NIET![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien ontwikkelt ie zich beter met Moisander naast zich. Hem afschrijven kan altijd nog.
Al dat gekanker op Blind is een beetje zielig.![]()
Derk bakt er ook nog weinig van, hopenlijk kopmt het door missen van wedstrijd ritme en niet door angsthardcoholic![]()
De Boer weer pissed of straks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ze worden wel een beetje erg slordig nu.![]()
![]()
Hij begon dit seizoen wel erg slecht, hij werd niet voor niks gepasseerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Al dat gekanker op Blind is een beetje zielig.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag speelt hij een stuk beter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:26 schreef Syntix het volgende:
Blind speelt trouwens best aardig op die eerste 5 min. naOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Behoorlijk ja maar dat zeg ik al jaren. Maar goed wie ben ik. Ok hij presteerde niet best vorig seizoen maar een andere speler naast je kan wonderen doen. Ik vind m vanavond bv ook niet slecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Al dat gekanker op Blind is een beetje zielig.![]()
Blind is gewoon prima als backup in de NL competitie. In zijn tijd(je) bij Groningen was ie gewoon de beste speler. Internationaal is het niet veel, maar tegen een NAC er gewoon bijhalen. Heeft hetzelfde niveau op 3 posities (CVM, LB, LCV), beetje wisselvallig dat wel, maar goede zo-nu-en-dan-spelen man.![]()
eriksen gewisseld weet je. gr grquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
zet dan een 1-2 op met eriksen jonge![]()
die is er al uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
gewisseld manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Uh, die speelt toch niet meer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Kan zomaar komen door dat ie anders gecoached word.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag speelt hij een stuk beter.![]()
![]()
Sorry, ik hou me bek verder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja leuk, moet ik nog even over tadic beginnen?![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ze hadden haar een iets meer verhullend bakpakje aan moeten doen, ziet er niet uit ditquote:
hardcoholic![]()
Ze spelen in de 2e helft op 50% natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Balen dat het steeds net niet is ;9![]()
Contador over Sana trouwens.![]()
quote:Zojuist het interview met Sana gezien dat hij het koude water zo lekker vond.
Allemaal weinig bijzonder natuurlijk, maar wat straalt hij écht uit voor Ajax te willen voetballen.
Bezorgde mij tranen in mijn ogen. Straafschoffie uit het goede hout gesneden.
Je ziet het aan alles. Proud to be an Ajacied.
Dat met zijn blijvende drang om zich te willen bewijzen, zijn zelfverzekerdheid en zijn fantastische voetbal.
Hij durft ook écht te voetballen, zonder enige angst in zijn lichaam. Héérlijk.
Sana kan ook fouten maken, maar hij probeert dingen, hij wijst ploeggenoten de weg en coacht ze. Dit is me daar een speler zeg, niet te filmen!![]()
ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de ArenA ja, bij EL niet.![]()
Speelt prima toch? Tussenstation voor bijna elke aanval en grijpt in waar het nodig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Raak alleen niet echt onder de indruk van Schöne.![]()
De Jong > Siggyquote:
Vind het zonde, het is echt een luxeprobleem, maar laat De Jong daar maar staan![]()
![]()
De jong erachter manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jong > Siggy
Vind het zonde, het is echt een luxeprobleem, maar laat De Jong daar maar staan. Kan hij in dezelfde rol als nu spelen
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op dit moment zeker, de jong is daarbij ook nog een veel beter aanspeelpunt om de vleugels door te laten komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jong > Siggy
Vind het zonde, het is echt een luxeprobleem, maar laat De Jong daar maar staanhardcoholic![]()
Siem de Jong gewoon op de plek van Sightorsson.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong erachter man. Kan hij in dezelfde rol als nu spelen
![]()
Daarom ja. Echt de perfecte spits voor Ajax op dit moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Op dit moment zeker, de jong is daarbij ook nog een veel beter aanspeelpunt om de vleugels door te laten komen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Op dit moment zeker, de jong is daarbij ook nog een veel beter aanspeelpunt om de vleugels door te laten komen![]()
![]()
het is nog geen carnaval, psv wint welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - HEE
HER-FEY
WIL-VIT
NEC-TWE
GRO-PSV![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
het is nog geen carnaval, psv wint wel
Nou, dat is balen!![]()
![]()
dit blijft een fucking geniale fotoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat is balen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat is balen!![]()
graag op anoniem![]()
Eigenlijk hoop ik op blunders in defensie, zodat er een nieuwe verdediger komt maar we moeten winnen![]()
![]()
Eens kijken of psv de nul kan houden. Dan hebben ze dat in 1 week meer gedaan dan de tweede seizoenshelft 11/12.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Dat boeit me dus echt niet. Hoop dat we gewoon winnen, al is het met 4-5..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:19 schreef Clerxify het volgende:
Eens kijken of psv de nul kan houden. Dan hebben ze dat in 1 week meer gedaan dan de tweede seizoenshelft 11/12.![]()
Jeeeeej
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jezus, met mijn post bedoel ik alleen maar te zeggen dat het wel iets opvallends is dat de 0 gewoon gehouden kan worden, en dat is toch iets positiefs. Niets meer en niets minder overwining is het belangrijkste vanmiddag, en dan kan de nul mij ook gestolen worden.You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?![]()
Denk niet dat we in Almelo gaan ballen als het er zo uitziettwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 26-08-2012 om 12:01:08Gezien de regen die nu naar beneden komt is afgelasten zeker niet uitgesloten. Veld is nu compleet onbespeelbaar http://t.co/EiA7GNeR reageer retweet
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Benieuwd naar Heerenveen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik gok op 5-0 ofzo. Dat Heerenveen kan echt niks dit jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
Die Friezen zouden best nog wel eens kunnen gaan "stunten" bij AZ...![]()
Wat een rukstream heeft EL op hun site zeg, constant haperen.. denk je ook even een abo af te sluiten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alles kan, maar zie het niet gebeuren. Altidore gaat de mond van onze grote vriend Derksen weer is snoeren. Maakt er gewoon weer 2.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
Die Friezen zouden best nog wel eens kunnen gaan "stunten" bij AZ...![]()
RETTEKET GAYZOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Amoah nog geblesseerd?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Volgens de AZ-supporters is dat sfeer hoor..quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef Mandéra het volgende:
Die klapdingers die het AZ publiek altijd hebben bij thuiswedstrijden.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
plus 90 minuten lang, Jalalalalala AZ Alkmaar, jalalalalala AZ Alkmaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef LDS het volgende:
[..]
Volgens de AZ-supporters is dat sfeer hoor..![]()
![]()
Arrogant ventje die MaherKeek de scheids niet eens aan toen hij hem duidelijk wilde maken dat hij op het fluitje moest wachten.
![]()
Jezus van la Parra“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoe kom je aan die naam, VAN la Parra.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
het regent echt abnormaal hard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:03 schreef LDS het volgende:
Denk niet dat we in Almelo gaan ballen als het er zo uitziettwitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 26-08-2012 om 12:01:08Gezien de regen die nu naar beneden komt is afgelasten zeker niet uitgesloten. Veld is nu compleet onbespeelbaar http://t.co/EiA7GNeR reageer retweet
![]()
Het veld ligt helemaal los bij Heracles.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
krachten sparen voor donderdag dan maar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is t zo erg jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Het veld ligt helemaal los bij Heracles.?
![]()
Bron?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd Heracles wordt afgelast.![]()
mietjesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: