Natuurlijk.quote:
Hij was niet alleen hoor en er waren al ettelijke (onbemande) proefvluchten aan vooraf gegaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef beantherio het volgende:
Onvoorstelbaar wat deze man gepresteerd heeft. Het is bijna niet te bevatten wat voor een lef je moet hebben om als eerste naar de maan te willen reizen. Het aantal risico's en onzekerheden dat overwonnen moest worden is echt angstaanjagend. Wat Armstrong deed is een van de grootste prestaties die een mens ooit heeft volbracht.
One small step: RIPquote:
Klopt, Collins en Aldrin zijn net zulke helden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet alleen hoor en er waren al ettelijke (onbemande) proefvluchten aan vooraf gegaan.
Het was nog steeds de meest gevaarlijke reis die een mens ooit heeft ondernomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet alleen hoor en er waren al ettelijke (onbemande) proefvluchten aan vooraf gegaan.
Zo is dat. Je moet er echt wel een beetje 'gek' voor zijn. Dit was wat mij betreft de grootste held ooit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef beantherio het volgende:
Onvoorstelbaar wat deze man gepresteerd heeft. Het is bijna niet te bevatten wat voor een lef je moet hebben om als eerste naar de maan te willen reizen. Het aantal risico's en onzekerheden dat overwonnen moest worden is echt angstaanjagend. Wat Armstrong deed is een van de grootste prestaties die een mens ooit heeft volbracht.
Aldrin vind ik nog grotere held, wat nou roepen dat je niet op de maan bent geweest!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
One small step: RIP
http://www.elsevier.nl/we(...)pleegt-zelfmoord.htm
Ik hou het op een even grote heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Aldrin vind ik nog grotere held, wat nou roepen dat je niet op de maan bent geweest!
Eens! Hoe die gast ook durft: You are a coward an a liar....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik hou het op een even grote held
Volkomen terecht dat die een klap krijgt. Ik ben tegen geweld, maar de opmerking die hij maakte was wel zo ongelofelijk onbeschoft dat het die klap meer dan rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eens! Hoe die gast ook durft: You are a coward an a liar....
Kijk zo doe je dat met TRU en BNW gekkies, mep!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Aldrin vind ik nog grotere held, wat nou roepen dat je niet op de maan bent geweest!
Ja en daar was ie volgens mij al 80 jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk zo doe je dat met TRU en BNW gekkies, mep!
Fighter Jocks blijven Fighter Jocksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en daar was ie volgens mij al 80 jaar
Wacht maar tot ik 80 benquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fighter Jocks blijven Fighter Jocks
Schitterend! Wat een irritatie moet zoiets opwekken. Ik kan me al vrij snel irriteren aan dat ik ergens vals beschuldigd wordt, of juist geen credits krijg waar ik ze zou moeten krijgen. Als je op de fucking maan bent geweest, je hebt daar het mooiste moment van je leven gehad, je hele leven naar toe gewerkt ook...en dan komt er zo'n aap die tegen je gaat schreeuwen dat je dat heul niet hebt gedaan.... brrrquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Aarde bedoel je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef rareziekte het volgende:
Telegraaf heeft er maar even voor de duidelijkheid neergezet dat eerste man op de maan Neil Armstrong is.
Kennedy, Johnson en Nixon hebben bericht van verhindering gestuurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of hoeveel presidenten op ze uitvaart zullen zijn, my guess: 4
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aarde bedoel je.
http://pic.twitter.com/oAVE6gSl
De Bushes, Clinton en Obama? Zou JC Niet komen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:35 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of hoeveel presidenten op ze uitvaart zullen zijn, my guess: 4
Zit wel een kern van waarheid in, met hem vergeleken is de rest van de mannen op aarde een stel mietjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aarde bedoel je.
http://pic.twitter.com/oAVE6gSl
Johan Cruijff daalt daarvoor niet af naar aarde.quote:
Jeremy Clarkson houdt de afscheidsspeechquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Bushes, Clinton en Obama? Zou JC Niet komen?
Ik zie W er nog wel voor aan om niet te weten wie Armstrong is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Bushes, Clinton en Obama? Zou JC Niet komen?
Van wikipediaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie W er nog wel voor aan om niet te weten wie Armstrong is.
Ik hou het gewoon bij mijn eigen herinneringen en de uitzendingen met Apollo Henkie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Een mooie site om nog eens de maanmissie stap voor stap te zien:
http://wechoosethemoon.org/
Goed, je hebt gelijk, het was wat gechargeerd. En piloot zijn doe ik hem niet na, maar vergeef me als ik niet onder de indruk ben van een MBAquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van wikipedia
Bush behaalde in 1968 de bachelor-graad aan de prestigieuze Yale-universiteit en in 1975 een Master of Business Administration aan de eveneens beroemde Harvard Business School. Tussen die twee studies was hij piloot van een F-102, voor de Texas National Guard.
Dat doe jij hem niet na, en ik ook niet
Maar lekker domme vooroordelen spuien is natuurlijk gemakkelijk
Jammer dat hij de eerste man op mars niet meer heeft mogen meemaken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De eerste zijn, nee dat lukt meestal maar 1 keer
In totaal zijn er 12 mensen op de maan geweest.
Denk dat de eerste man op mars niet voor 2050 zal gebeuren, als het al zal gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef Maron het volgende:
[..]
Jammer dat hij de eerste man op mars niet meer heeft mogen meemaken..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is een wel erg pessimistische inschatting. Ik zeg 20 jaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat de eerste man op mars niet voor 2050 zal gebeuren, als het al zal gebeuren.
Neuh, Realistisch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een wel erg pessimistische inschatting. Ik zeg 20 jaar.
Huh, ik wist niet dat er nog steeds mensen op de maan zijn, laat staan dat ze daar overlijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
In het artikel zelf nog steeds de fout
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |