Daarom. Dit is nou echt iemand die geschiedenis schrijft. Bijvoorbeeld MJ ook wel, maar dat is maar muziek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef karton2 het volgende:
Deze man wordt nog veel eeuwen herdacht.
Mja, hij had last van zijn hart en was pas geopereerd, en was al oud, dus zo heel onverwacht is het nou ook weer niet.quote:
NOS wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef KNAK het volgende:
waarom nog niets op het nieuws, cnn niets, telegraaf niets, etc
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Toevallig had speld nog een bericht over hem vandaag
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef raptorix het volgende:
Jammer, maar mooie leeftijd, RIP echte held!
En uiteraard zijn legendarische woordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Toch wel een van de meest legendarische mensen uit de (moderne) geschiedenis. Een man die ze over 1000 jaar nog zullen kennen.
RIP
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me best bizar idee, om zo een avontuur aan te gaan, terwijl er hoop onzekerheden zijn, ik ben geen expert maar ik denk dat ze zelf maar ingeschat hebben dat de kans dat ze terug konden keren 50% was, alleen dat maakt je natuurlijk al enorme held.
Is gewoon een FOK! garpje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die wil je er gelijk allemaal achteraan hebben ?
Ja, met Usher die een liedje komt zingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Staatsbegravenis lijkt me wel op zijn plaats
Ik dacht eerst ook aan de andere Armstrongquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:27 schreef rareziekte het volgende:
Telegraaf heeft er maar even voor de duidelijkheid neergezet dat eerste man op de maan Neil Armstrong is.
Wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met Usher die een liedje komt zingen.
De eerste zijn, nee dat lukt meestal maar 1 keerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Geweldige prestatie, de eerste man op de maan zijn. Dat is sindsdien nooit meer iemand gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |