Wellicht kan je de rekbaarheid van huid nog meenemen in je berekening. Een bloedlul van 45 cm vereist nogal een...rekbaarheid.quote:
Ongeveer één kinderhoofdje denk ik..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd wat de maximale grootte van een vagina kan zijn van een gemiddelde vrouw. Hoe zou je dat echter kunnen berekenen? Iemand een idee?
1L = 1000CM3 geldt toch alleen voor water? Voor bloed zou het anders kunnen zijn, maar ik heb helaas mijn Binas acht jaar geleden weggegooidquote:
Ja, ik moet ook zeggen dat het een ruwe schatting is aangezien een penis niet een perfecte cylinder vorm heeft en ik ook niet weet hoeveel ruimte überhaupt de bloedvaten in de penis in beslag nemen aangezien er dus ook nog een urinebuis doorheen gaat en vetweefsel e.d. .quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht kan je de rekbaarheid van huid nog meenemen in je berekening. Een bloedlul van 45 cm vereist nogal een...rekbaarheid.
Is dit niet de vraag der vragen? "Wat maakt het uit?", is dat niet immers de essentie van ons zijn?quote:
Oke, welke shit snuif jij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Is dit niet de vraag der vragen? "Wat maakt het uit?", is dat niet immers de essentie van ons zijn?
Vandaag of welke het meest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Oke, welke shit snuif jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftwel de penis zou dus 1cm langer zijn dan de man zelf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef Ferry_76 het volgende:
Formule is trouwens volume cilinder = π x straal² x hoogte, dus 181 centimeter qua lengte.
Oh god, je hebt dan inderdaad gelijk. Mijn excuses daarvoor, wat beschamendquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Ferry_76 het volgende:
Jij gaat uit van een diameter van 4,1 dus de straal is dan 2,05..
De maximale grootte gaat over een erecte toestand. Dunno of dat dan zo'n verschil uitmaakt bij een groeier of bloeier aangezien het maximale volume hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef pasopikbijt het volgende:
Maakt het ook nog wat uit of het een groeier of een bloeier is? Een groeier heeft meer bloed nodig en een bloeier is meer "vlees".
Dat is praktijk, ik heb het over in de theorie.quote:
Ja maar een groeier heeft dus meer bloed nodig, en dat is toch een groot punt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De maximale grootte gaat over een erecte toestand. Dunno of dat dan zo'n verschil uitmaakt bij een groeier of bloeier aangezien het maximale volume hetzelfde blijft.
Dat is inderdaad een groot punt, maar hoe groot is die punt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ja maar een groeier heeft dus meer bloed nodig, en dat is toch een groot punt?
mensen worden langer, betekent dit dat geslachtsmiddelen ook groter worden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Brannagh het volgende:
Ik denk niet dat je dit zou kunnen berekenen dmv formula's. Ieder lichaam is anders, zeker qua verhoudingen.
Volgens mij is de grootste penis ooit iets van 34 cm, maar dat is iets genetisch. Waarom hebben zwarte mannen vaak een grotere penis dan de blanke medemens?
En als je het al zou willen uitrekenen, dan moet je ook letten op de bloeddruk in de aderen, die kunnen scheuren bij teveel druk.
Ik denk dat het grootst mogelijk tussen de 30 en 35cm zou liggen, groter is (behalve als we spreken van en genetisch gemanipuleerde lul) anatomisch gezien onmogelijk. En ook.flink in je nadeel.
Makkelijker aan een partner komen, eerder nageslacht op de wereld zetten? Ik denk dan dat evolutionair gezien de maximale grootte inderdaad rond de 30-35 zal blijven steken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Brannagh het volgende:
Waarom zouden ze groter worden, wat is de fuctie van een (extra) grote penis?
Wat zou theoretisch gezien de maximale diepte van een vagina kunnen zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef Brannagh het volgende:
He wijffie, ik heb een lul van 30 cm lang, zal ik hem lekker tegen je baarmoedermond aanstoten?
Parter valt vies tegen, een grote penis (lees:lang) is pijnlijk, en een grote vleeslul is onpraktisch.
naar mijn weten is een.penis van tussen de 17 en 25cm.ideaal, groter kan echt pijnlijk zijn. Een vagina is namelijk maar maximaal.20cm diep volgens mij.
Wat was dat rare dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb het ooit gegoogled nadat ik iets raars voelde, volgens mij 'droog' 8cm en bij opwinding iets dieper, 12 ofzo? Maar 20 lijkt me ook nog wel aannemelijk.
Had je niet anders aan iemand kunnen vragen die langere vingers had?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef Brannagh het volgende:
Hahaha, ehhhm, baarmoedermond. Vrij ondiep, heb namelijk geen belachelijk lange vingers.
Ik wist namelijk echt niet dat het zo ondiep zat, maar het zal wel?
Verschilt bij mate van opgewondenheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef Brannagh het volgende:
Hahaha, ehhhm, baarmoedermond. Vrij ondiep, heb namelijk geen belachelijk lange vingers.
Ik wist namelijk echt niet dat het zo ondiep zat, maar het zal wel?
O, vrouwen die van grote piemels houden bevruchten natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Brannagh het volgende:
Niet direct. Ten eerste, door consumptie van alle hedendaagse producten worden mensen ongezonder, dus ook je kroost zal zwakker zijn. Ik denk dat de meeste baby's van nu ook niet bepaald groot en gezond worden. Zit nu op telefoon, eventuele uitleg volgt ooit wel.
En geslachtsdelen hoeven niet met je lichaam mee te groeien. Niet iedereen van boven de 2meter heeft een monstercock. Ze zijn evolutionair gezien gewoon niet praktisch. Waarom zouden ze groter worden, wat is de fuctie van een (extra) grote penis?
Vaak?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Brannagh het volgende:
Ik denk niet dat je dit zou kunnen berekenen dmv formula's. Ieder lichaam is anders, zeker qua verhoudingen.
Volgens mij is de grootste penis ooit iets van 34 cm, maar dat is iets genetisch. Waarom hebben zwarte mannen vaak een grotere penis dan de blanke medemens?
En als je het al zou willen uitrekenen, dan moet je ook letten op de bloeddruk in de aderen, die kunnen scheuren bij teveel druk.
Ik denk dat het grootst mogelijk tussen de 30 en 35cm zou liggen, groter is (behalve als we spreken van en genetisch gemanipuleerde lul) anatomisch gezien onmogelijk. En ook.flink in je nadeel.
Bestaan die überhaupt wel?quote:
Je bedoelt typen met één handquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:40 schreef Brannagh het volgende:
Lange vingers? even de koekjes opzoeken...
En natuurlik verschilt diepte lengte whatever bij iedereeb, maar ern vagins van 30cm diep is impossibruu, dan zoy je gewoon in het verkeerdr gat een dikke darm.te verkennen.
Sorry, typpolio op telefoon, trusten
Vingeren ja? Snap ik stiekem ook wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef Brannagh het volgende:
Ze bestaan ja, google
En nee, ben ik te lui voor, laat ik liever doen door iemand anders
Kunsthanden denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef Brannagh het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen zonder handen aan hun trekken komen?
Zijn denk ik gewoon heel flexibel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef Brannagh het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen zonder handen aan hun trekken komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |