SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
Ja maar hij vernielde mijn zandkasteel, nu vind ik hem een sukk0lquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
hahaha mijn dijen kletsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar hij vernielde mijn zandkasteel, nu vind ik hem een sukk0l
Daar dacht ik ook aan ja, in fifa 13 ga ik wel een team met Mirallas en Lukaku pakken, ook al is die laatste zilver.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Kevin is 15k ongeveer, ik wil hem en lukaku in een team.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Even kijken of ik een leuke hybrid kan maken.
[ afbeelding ]
WBA Lukaku pakken, Chelseaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Even kijken of ik een leuke hybrid kan maken.
[ afbeelding ]
Wel fijn als m'n CDM kan koppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht, lijkt mij een baas als CDM met med high workrates, 80+ passing 84 longshots 3* skills 83 standing tackle
1,84 lang. Koppen nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel fijn als m'n CDM kan koppen.
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Scratch that, ik wil een team met Kevin en Arouna
Je herkent zijn gezicht niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeld? Ik vroeg het me af maar dacht, nee die heeft geen wit haar.
nope, lang geleden, en was ik nog jong. Ik ken hem alleen met zijn witte haar.quote:
Arouna Koné, ex-PSV'er ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeld? Ik vroeg het me af maar dacht, nee die heeft geen wit haar.
Ja weet ik, maar ik dacht dat het gewoon een andere Koné was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Arouna Koné, ex-PSV'er ja.
En mensen wisselen wel eens van kapsel he.
City voor maandag op 2,4 ofzo. Liverpool is pure bagger, die gaan never nooit winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik dacht dat het gewoon een andere Koné was.
Edit : Iemand nog een leuk betje voor vanavond?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Officiële Twitteraccount:
[ afbeelding ]
Is inmiddels verwijderd.
Hmm, ik weet het niet hoor. Denk dat het een gelijkspelletje wordt, niet echt een fijne bet, 2 engelste toppers, alhoewel Liverpool, maar toch. En dan is 2,4 ook nog best een lage oddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
City voor maandag op 2,4 ofzo. Liverpool is pure bagger, die gaan never nooit winnen.
Nee, City is de beste ploeg in Engeland, Liverpool speelt al heel erg lang bagger. Win voor City dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet hoor. Denk dat het een gelijkspelletje wordt, niet echt een fijne bet, 2 engelste toppers, alhoewel Liverpool, maar toch. En dan is 2,4 ook nog best een lage odd
https://twitter.com/SpursOfficial/status/239390426635837440quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Officiële Twitteraccount:
[ afbeelding ]
Is inmiddels verwijderd.
Vorig seizoen kreeg ik het idee dat Torres eigenlijk een linksback was met Drogbaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een heerlijke goal van Torres.Die loopactie is die van een pure spits.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig seizoen kreeg ik het idee dat Torres eigenlijk een linksback was met Drogba
Geweldig internet man!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Verbinding met de EA-servers verbroken in de finale, geweldig spel man!
vooruit dan, 2 euro op Man city wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, City is de beste ploeg in Engeland, Liverpool speelt al heel erg lang bagger. Win voor City dus.
Ik heb het ook bijna nooit, maar Xbox Live deed het gewoon nog en ik kon ook nog doorpraten in Party chat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geweldig internet man!
Heb echt al 400 potjes geen disconnect meer gehad ofzo.
Lulring gaat er eigenhandig een stokje voor stekenquote:
Ja vast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lulring gaat er eigenhandig een stokje voor steken
Ja is best een zekere ja.quote:
Wacht maar tot heerenveen weer met 10 man rond eigen 16 staat en weer laf gaat counterenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
En je mag Tim wel bedanken dat ie je heeft behoedt voor een slechte bet steef.
1,5. Leuk om een combo op te krikken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
Ajax krijg je bijna niets voorAZ denk ik ook niet heel erg veel.
wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. (oid)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
Ajax krijg je bijna niets voorAZ denk ik ook niet heel erg veel.
Waan van de dag met PSV, als ze even iets tegen krijgen valt het als een kaartenhuis inelkaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
PSV zou natuurlijk moeten winnen van een Groningen uit vorm, maar ik zou mijn geld er niet op inzetten
Nee, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
PSV zou natuurlijk moeten winnen van een Groningen uit vorm, maar ik zou mijn geld er niet op inzetten
Zet in op andere topclubs uit NLquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zet überhaupt nergens geld op in, ik heb namelijk het vermogen om wedstrijden te beïnvloeden. Meestal in mijn nadeel helaas.
Zet voortaan geld op ajax in als je zou willenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zet überhaupt nergens geld op in, ik heb namelijk het vermogen om wedstrijden te beïnvloeden. Meestal in mijn nadeel helaas.
al gedaan, door VDMquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
Morgen op City zetten. krijg je nu 2,40.
* vandermar Zet geld in op winst NACquote:
Eriksen, Schone en Sereroquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie staan er op het middenveld?
op FIFA ja, Schone speelt als CDMquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geen balans. 3 aanvallende middenvelders
Valt wel mee. Schøne deed het vorige week prima als CDM.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geen balans. 3 aanvallende middenvelders
De zon schijnt nu niet hé, de tegenstander zal dan wel wat actiever zijn dan NECquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Schøne deed het vorige week prima als CDM.
NEC was toen gewoon slecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Schøne deed het vorige week prima als CDM.
Jep. Jij snapt het vast beter dan de Boer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NEC deed het gewoon slecht.
Als ze tegen een team moeten dat redelijk kan voetballen, worden ze weggetikt om het middenveld.
Ach ik zie hier ook 'ajacieden' zeiken op Blind, dus als GekkeZuiden iets over Schone zegt zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Jij snapt het vast beter dan de Boer. [ afbeelding ]
Op dit moment is dit de beste optie op CDM. Ik heb liever wat voetbal met Schone dan houthakken 2.0 met Enoh.
Ja, maar is gewoon een CAM. vorig jaar speelde hij achter Zeefuik dus gewoon een CAM die op CDM speelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op FIFA ja, Schone speelt als CDM
Liever 2 assists op beide Demba'squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis Vurnon.
Ik hoop dat 'ie straks twee keer scoort. In de 85' en de 90+3' minuut. [ afbeelding ]
We zullen zien of dat goed uitpakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op dit moment is dit de beste optie op CDM. Ik heb liever wat voetbal met Schone dan houthakken 2.0 met Enoh.
Denk ook dat Schone dat wel kanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
maand ofzo, in de 1e wedstrijd al vroeg een blessure opgelopenquote:
Goed gesproken Lindgren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Met Blind heb ik tot nu toe geen problemen, speelt dit seizoen echt niet verkeerd. Gaf Sana alle mogelijkheid tot acties maken doordat Blind erachter de stabiele man was op LB.
Tegen PSV stond hij centraal, die wedstrijd vond ik 'm niet best maar maakte 'ie geen fouten. Die kwamen van Alderweireld. Hij valt me tot nu toe best mee en ik snap dat gezeik dan ook niet zo. Steun je club. Met uitfluiten help je die jongen echt niet..
Niet van jou gewend zulke domme opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Met Blind heb ik tot nu toe geen problemen, speelt dit seizoen echt niet verkeerd. Gaf Sana alle mogelijkheid tot acties maken doordat Blind erachter de stabiele man was op LB.
Tegen PSV stond hij centraal, die wedstrijd vond ik 'm niet best maar maakte 'ie geen fouten. Die kwamen van Alderweireld. Hij valt me tot nu toe best mee en ik snap dat gezeik dan ook niet zo. Steun je club. Met uitfluiten help je die jongen echt niet..
Ja is al uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaat Mirallas op ST bij Everton?
dat dacht ik ook, bleek het Christian Bager Poulsen te zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
Blind LB
Ik dacht dat jullie Poulsen hadden gehaald, dat dat Simon poulsen was, van AZ omdat die toch transfervrij was. Is blijkbaar een andere
En hoe zit het met Boilesen, volgens mij wel beter als Blind, maar die is denk ik nog geblesseerd?
Schone kan prima als CDM, wel een heel creatief middenveld met Serero en Eriksen, wat tegen een tegenstander als Nac gewoon kan.
Ben het meer eens met Lindgren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet van jou gewend zulke domme opmerkingen.
Je mag ook best wel kritiek geven op je 'eigen' clubje hoor, die jongen trekt zich er waarschijnlijk heel weinig van aan wat wij op het FOK! forum (alhoewel ik in de wandelgangen wel heb vernomen dat veel voetballers hier mee lezen voor FUT tips) van hem zeggen. Je bent het publiek in goede en slechte tijden en juicht als hij het goed doet, mag je ook best fluiten/kritiek uiten als hij het slecht doet.
Kaboul of Koscielny kan alleen. De rest is kut van Franse CB's in de BPLquote:
Je zegt het zelf. Lekker zo'n jongen uitfluiten als ie 't veld inkomt en nog geen bal heeft geraakt. Hij speelde de vorige wedstrijden prima, maar daar hoor je niemand over. Dan komt hij het veld af en dan gaat iedereen fluiten. Dat is precies wat je zelf zegt. Bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
Je bent het publiek in goede en slechte tijden en juicht als hij het goed doet, mag je ook best fluiten/kritiek uiten als hij het slecht doet.
Ja maar de fans betalen zijn salaris en mogen best kritiek hebben op die spelers die zoveel ton per jaar pakken. Moet hij maar tegen wat kritiek kunnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben het meer eens met Lindgren.Die jongen gaat echt niet beter spelen als je hem continu uitfluit, hij weet wel hoe goed hij speelt en anders hoort hij het wel van de trainer.
Vond ik wel meevallen, al heb ik nu wel Vermaelen op die plek staan omdat die wel lekkerder speeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt zo fucking slecht in Fifa
lolquote:
Is mogelijk met Fellaini als CDM!quote:
Ik vind Cissokho - (S)(IF) Fanni - Kaboul - Walker beter dan wat je nu hebt. Het is maar een suggestie.quote:
Ja, maar Blind wordt sowieso uitgefloten. Zelfs als 'ie twee wedstrijden prima speelt krijgt ie van iedereen schijt over zich heen. Dat bedoelde ik meer. Als hij nou keer op keer doelpunten veroorzaakt mag je best fluiten van mij, maar dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar de fans betalen zijn salaris en mogen best kritiek hebben op die spelers die zoveel ton per jaar pakken. Moet hij maar tegen wat kritiek kunnen.
Jij vindt dat hij de vorige wedstrijden prima speelde, een deel van de fans heeft schijnbaar een andere mening. Die mening mogen ze toch best geven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Lekker zo'n jongen uitfluiten als ie 't veld inkomt en nog geen bal heeft geraakt. Hij speelde de vorige wedstrijden prima, maar daar hoor je niemand over. Dan komt hij het veld af en dan gaat iedereen fluiten. Dat is precies wat je zelf zegt. Bullshit.
71 pacequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt zo fucking slecht in Fifa
IF Fellaini ipv Mavuba!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee al geprobeerd. Hij krijgt dan 2 dode links teveel.
Omdat ze niet meer objectief kijken. Als je eens een tijdje op hem let, valt het allemaal wel mee. Ze willen ook gewoon graag zien dat hij fouten maakt. Hij staat sowieso een streepje achter op de rest van de selectie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij de vorige wedstrijden prima speelde, een deel van de fans heeft schijnbaar een andere mening. Die mening mogen ze toch best geven?
Oke sorry ik kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
71 pace
91 standing tackle
91 marking
94 aggression
91 interceptions
94 jumping
74 sprint speed
fucking slecht
Net als Mathijsen maar die is gewoon fucking slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer objectief kijken. Als je eens een tijdje op hem let, valt het allemaal wel mee. Ze willen ook gewoon graag zien dat hij fouten maakt. Hij staat sowieso een streepje achter op de rest van de selectie.
Ga je hem nog gebruiken?quote:
Ja oke, ik let niet zo specifiek op Blind en weet daar dus ook niet het fijne van. Ging mij er meer om dat een speler best uitgefloten mag worden ook door eigen publiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer objectief kijken. Als je eens een tijdje op hem let, valt het allemaal wel mee. Ze willen ook gewoon graag zien dat hij fouten maakt. Hij staat sowieso een streepje achter op de rest van de selectie.
over schieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat doet D.Luiz steeds bij die vrije trappen??
Nee hij is van mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ga je hem nog gebruiken?
Heb een nieuw BPL team gemaakt en moet Gerrard en Drogba nog, dus als je hem voor een goed prijsje wilt verkopen
Ja, dat bedoel ik. Ze zoeken gewoon een stok om mee te slaan. Ik vind dat jammer.. Ik ben het wel met je eens dat uitfluiten best mag, maar niet onterecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja oke, ik let niet zo specifiek op Blind en weet daar dus ook niet het fijne van. Ging mij er meer om dat een speler best uitgefloten mag worden ook door eigen publiek.
Maar wat je zegt gebeurd wel vaak bij PSV zal van Bommel minder snel uitgefloten worden dan bijvoorbeeld Engelaar.
Ik ken die Poulsen niet, een CDM had ik gelezen. Op het Ajax netwerk waren er ook veel die zeiden van , hee 2 AZ-ersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, bleek het Christian Bager Poulsen te zijn.
Dat was echt een goede speler zo'n 12 jaar terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
Christian Poulsen niet kennen?![]()
Ik voel me hier echt oud af en toe.
Ik kan hier wel gaan liegen over al die dingen, maar dan komt er weer zo'n discussie met mij erbij en lul ik weer allemaal poep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
Maak je niet druk, ik ken hem ook wel..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
meer kaarten pakkend? v Bommel is over 3 wedstrijdjes alweer geschorst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was echt een goede speler zo'n 12 jaar terugje kan hem vergelijken met van Bommel maar dan minder goed en meer kaarten pakkend!
Zit je lul onder de poep?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel gaan liegen over al die dingen, maar dan komt er weer zo'n discussie met mij erbij en lul ik weer allemaal poep.
Kan je
dan zeggen wat zijn kwaliteiten zijn?
Dan pas?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
meer kaarten pakkend? v Bommel is over 3 wedstrijdjes alweer geschorst.
Nee, elke wedstrijd geel. Schat hem (nu) wel slim genoeg in om geen rood te pakken, misschien tegen AZ volgende week tegen een lopende man.quote:
Live stream!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
Nu baal ik dat we geen 2e mediabox hebben. Mijn oma is hier en die willen zo'n programma zien dalijk. Geen ajax voor mij
Geen Fellaini in je team.quote:
laptop, tablet, smartphone. 3 streams tegelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
Nu baal ik dat we geen 2e mediabox hebben. Mijn oma is hier en die willen zo'n programma zien dalijk. Geen ajax voor mij
Ja kan, maar dat kijkt toch minder fijn dan een TV. Als we gaan verhuizen gaan we terug naar UPC en pakken we wel weer een 2e mediaboxquote:
2e mediabox is maar 3 euro per maand ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef marcie216 het volgende:
Tablet werkte niet bij mij , skyfire deed het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laptop, tablet, smartphone. 3 streams tegelijk
Maar internet kan wel toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tablet werkte niet bij mij , skyfire deed het niet.
Smartphone lukt niet want heb een kut blackberry.
Dat verschilt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
2e mediabox is maar 3 euro per maand ofzo
Alsof die streams optimaal werken op tabs en telefoonsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laptop, tablet, smartphone. 3 streams tegelijk
Ja oke dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar internet kan wel toch?
Mooi live streamen en klaar!
Woow, een mooi bedrag, hoeveel heb je ingezet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit met samengeknepen billen naar Villareal te kijken. Ik verdien 31 euro als ze winnen.
Ik zou ¤82,- krijgen als Ba zou hebben gescoordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit met samengeknepen billen naar Villareal te kijken. Ik verdien 31 euro als ze winnen.
Klopt, maar is hetzelfde op je laptopquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
Als je met je tablet gewoon naar firstrow gaat kan je best een stream kijken.
Waar betten jullie dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou ¤82,- krijgen als Ba zou hebben gescoord
Ik win 34 als City morgen wint!
Hakkelig als fuck, echt niet fijn kijken vind ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
Als je met je tablet gewoon naar firstrow gaat kan je best een stream kijken.
Unibet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar betten jullie dan?
Ik ben al tijden op zoek naar een goede!
Bwin en Unibet, betere zijn er volgens mij toch niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar betten jullie dan?
Sowieso geen TOTO.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waar betten jullie dan?
Loopt gewoon prima hiero.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hakkelig als fuck, echt niet fijn kijken vind ik
Welke tab heb je dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Loopt gewoon prima hiero.
Drenthe naar Besiktas
Is Drenthe officieel? Kan namelijk niks vinden op Ligtv.com.trquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drenthe naar Besiktas
Prima, ga ik ook maar eens even uitproberen!quote:
dat jouw Crapple iShit dingen nou niet werkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof die streams optimaal werken op tabs en telefoons
darryl Lachmanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima, ga ik ook maar eens even uitproberen!
Wie scoorde er van PEC?
Was ik net wat drinken halen, wordt er gescoord...
Komt op steeds meer sites door volgens mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is Drenthe officieel? Kan namelijk niks vinden op Ligtv.com.tr
Zie het nu ook, wel apart dat die voor Besiktas kies. Die kampen namelijk met financiele problemen. Zal dus niet absurd veel gaan verdienen daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt op steeds meer sites door volgens mij.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat jouw Crapple iShit dingen nou niet werkenop mijn ouderwetse HTCje werken die streams prima.
Wat een mislukkelingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drenthe naar Besiktas
Klopt, maar het complete zooitje is gewoon drama helaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
Asare is wel echt een goede voetballer!
Geen idee, bij Chuzzz.com kan ik in ieder geval geen andere clubs ontdekken behalve Galatasaray. En dr zitten inderdaad een aantal goede spelers in de Turkse competitie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
De turkse competitie komt dit jaar ook in FUT toch?
Wel wat aardige spelers volgens mij (Amrabat en nu dan Drenthe)
Of PEC doet het heel goed?!:Pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Pino0 het volgende:
oh oh oh wat slecht
utrecht - pec zwolle 1-1![]()
alle jezus wat een kut ploeg is het ook
single core CPU, 2 jaar oud, en toch kan ik gewoon lekker livestreams kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing
Dual core CPU, quad core GPU, nee, dat moet jouw Android bende ook wel hebben
Ouderwets...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat jouw Crapple iShit dingen nou niet werkenop mijn ouderwetse HTCje werken die streams prima.
Was ook wel te verwachten he? 2 jaar geleden Strootman en Mertens verkocht, er moeten nu weer nieuwe doorkomen. Misschien is Wildschut een leuke voetballer voor Utrecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, maar het complete zooitje is gewoon drama helaas.
Sure, ik kan teleporteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
single core CPU, 2 jaar oud, en toch kan ik gewoon lekker livestreams kijken.
U mad brah?
Zo'n ramp is dat ook nog niet toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
U mad brah?
klopt manquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, ik kan teleporteren.
U mad brah?
Hou es op, nerdsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
U mad brah?
Teleporterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, ik kan teleporteren.
U mad brah?
Ik volg de turkse competitie niet. maar speelt die spits van Trabzonspor (weet zijn naam niet meer) er nog steeds, wel een beest voor in Fifa denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen idee, bij Chuzzz.com kan ik in ieder geval geen andere clubs ontdekken behalve Galatasaray. En dr zitten inderdaad een aantal goede spelers in de Turkse competitie.
Alex, Quaresma, Manuel Fernandes, Felipe Melo, Moussa Sow, Milos Krasic, Miroslav Stoch en dan nog een heleboel subtoppers zoals die Amrabat, Drenthe nu en natuurlijk Kuyt die geweldig is begonnen.
nee dat is zeker geen ramp, dat ding werkt nog steeds prima. GJE kan het alleen niet hebben dat die van mij wel vlekkeloos streams kan afspelen en die van hem nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zo'n ramp is dat ook nog niet toch?
Ik draai ook op een dual core laptop? Wel overgeclocked, maar dat maakt niet uit!
Ja Rkc - PSV was ook een schande van PSV. Maar was ook een knappe prestatie van RKC.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
klopt man![]()
maar als je kijkt naar het financieele gedeelte is het echt een schande dat utreg niet gewonnen heeft..
Burak is verkochtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik volg de turkse competitie niet. maar speelt die spits van Trabzonspor (weet zijn naam niet meer) er nog steeds, wel een beest voor in Fifa denk ik.
Quaresma zit wel in fifa, bij Portugal.
Burak Yilmaz, hij is vertrokken naar Galatasaray voor 5M¤.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik volg de turkse competitie niet. maar speelt die spits van Trabzonspor (weet zijn naam niet meer) er nog steeds, wel een beest voor in Fifa denk ik.
Quaresma zit wel in fifa, bij Portugal.
Hehe, moet je het juiste programma, of de juiste stream hebben.. Geen enkel probleem!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat is zeker geen ramp, dat ding werkt nog steeds prima. GJE kan het alleen niet hebben dat die van mij wel vlekkeloos streams kan afspelen en die van hem niet
Heeft jouw vader een donerzaak?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Burak Yilmaz, hij is vertrokken naar Galatasaray voor 5M¤.
quote:
Ah ja, Yilmaz ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Burak Yilmaz, hij is vertrokken naar Galatasaray voor 5M¤.
Ik weet al dat je me wilt stangen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat is zeker geen ramp, dat ding werkt nog steeds prima. GJE kan het alleen niet hebben dat die van mij wel vlekkeloos streams kan afspelen en die van hem niet
Hij speelt nu voor blackburn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
ik dacht dat het over Kazim Kazim gingOf is dat geen spits? Ik ben niet zo thuis in de Turkse league
zijn iPhoney ondersteunt geen flash dus moet ie een brakke browser gebruiken waardoor het lagt enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hehe, moet je het juiste programma, of de juiste stream hebben.. Geen enkel probleem!
Maar nu, ssstt Ajax gaat zo spelen
zwart?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahaha nee, niemand bij ons in de familie. M'n Pa werkt al bijna 20 jaar als timmerman.
Trek je er niet zoveel van aan manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet al dat je me wilt stangen hoor
Kazim-Kazim is vertrokken naar Blackburn Rovers. Scoorde er de afgelopen wedstrijden 2x.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
ik dacht dat het over Kazim Kazim gingOf is dat geen spits? Ik ben niet zo thuis in de Turkse league
Hehe, dat is crap aan de Iphone ja....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn iPhoney ondersteunt geen flash dus moet ie een brakke browser gebruiken waardoor het lagt enzo
En toch reageren. Je bent net zo makkelijk op de kast te jagen als mijn zusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa dan zou ik eerder gaan voorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, Yilmaz ja.
Toen in het PSV stadion, zat hij te rammen als een beest.
Maar hij blijft in de Turkse competitie, best een fijne spits lijkt mij.
Stoch - Yilmaz - Amrabat
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahaha nee, niemand bij ons in de familie. M'n Pa werkt al bijna 20 jaar als timmerman.
Spelen toevallig bij Fener natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa dan zou ik eerder gaan voor
Stoch - Sow - Krasic
Dat waren beesten in FUT 2012 en 2011.
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn iPhoney ondersteunt geen flash dus moet ie een brakke browser gebruiken waardoor het lagt enzo
Gaan wij streams kijken en jij niet, ok?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Het zit echt diep bij je..
Blijf jij lekker bij je Android bagger, blijf ik wel bij kwaliteit ok?
Picsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En toch reageren. Je bent net zo makkelijk op de kast te jagen als mijn zus
Care, ajax krijgt ook 32x per jaar geen tegenstand. Alleen Utrecht geeft nog wat tegengas. De rest denkt het op halve kracht wel af te kunnen maar dat lukt niet altijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef pascal08 het volgende:
FC UtrechtWat een debiele club is dat toch. 2x per jaar spelen ze volle bak en de rest spelen ze als degradatiekandidaatjes.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Turkse/Marokkanse vaders zijn wel altijd aardig.
Vandaag bij het voetballen was er een Turkse trainer, allemaal grappig schreeuwen, met zijn alle naar voren, kom op jongens met zijn alluh naar vore. Springen springen, schieten schieten.
Na afloop komt hij ons hele team handjes geven + de dingen die jij goed deed in die wedstrijd haah
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Het zit echt diep bij je..
Blijf jij lekker bij je Android bagger, blijf ik wel bij kwaliteit ok?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En toch reageren. Je bent net zo makkelijk op de kast te jagen als mijn zus
Ik weet niet of Sow sterk is, Yilmaz zou wel 85+ kracht hebben?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa dan zou ik eerder gaan voor
Stoch - Sow - Krasic
Dat waren beesten in FUT 2012 en 2011.
zit je weer lekker te trollen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaan wij streams kijken en jij niet, ok?
zeg je nou dat Feyenoord ook geen tegenstand geeft?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ajax krijgt ook 32x per jaar geen tegenstand. Alleen Utrecht geeft nog wat tegengas. De rest denkt het op halve kracht wel af te kunnen maar dat lukt niet altijd.
nee 3-2 verloren helaas.quote:
Nee man, die spelen altijd op 50% tegen ajax terwijl ajax elke wedstrijd 100% geeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg je nou dat Feyenoord ook geen tegenstand geeft?!
Hmmm... daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ajax krijgt ook 32x per jaar geen tegenstand. Alleen Utrecht geeft nog wat tegengas. De rest denkt het op halve kracht wel af te kunnen maar dat lukt niet altijd.
Niet eensquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, die spelen altijd op 50% tegen ajax terwijl ajax elke wedstrijd 100% geeft.
Hahaha dat ook, maar als je ervan uit gaat dat pace redelijk belangrijk is in FUT. Dan is dat toch dodelijker dan een trage Burak en Amrabat. Krasic heeft volgens Chuzzz 92 pace. En heeft dat in FUT12 ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spelen toevallig bij Fener natuurlijk
Voor wie ben je deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Nickskuh het volgende:
Nu de wedstrijd van mijn cluppies #ajanac
Ajax, ga alleen wel naar elke thuiswedstrijd van NAC omdat ik in breda woonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor wie ben je deze wedstrijd?
Hopen dat Quaresme 5* skill en RW wordt, anders zit je nog steeds met een portugees elftal met alleen goede LW'squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahaha dat ook, maar als je ervan uit gaat dat pace redelijk belangrijk is in FUT. Dan is dat toch dodelijker dan een trage Burak en Amrabat. Krasic heeft volgens Chuzzz 92 pace. En heeft dat in FUT12 ook.
Maar Quaresma - Sow - Krasic zou nog veel dodelijker zijn dan.
Met Manuel Fernandes, Alex en Felipe Melo erachter.Kan je eigenlijk wel een redelijk FUT teampje bij elkaar rapen.
Pangea streams heeft veel betere kwaliteitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
welke dsc is het op? sopcast loopt zich als gje te gedragen![]()
Eindhoven AVquote:
Ben benieuwd hoe dat kleine middenveld gaat uitpakken. Serero eindelijk weer in de basis, hopelijk laat ie gelijk weer zien dat ie er nog steeds is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef BDIL het volgende:
Ik denk dat het 4-1/5-2 ofzo voor Ajax wordt
Amrabat is niet langzaam hoor en met zijn sterke lichaam heeft die ook nog kracht, maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hahaha dat ook, maar als je ervan uit gaat dat pace redelijk belangrijk is in FUT. Dan is dat toch dodelijker dan een trage Burak en Amrabat. Krasic heeft volgens Chuzzz 92 pace. En heeft dat in FUT12 ook.
Maar Quaresma - Sow - Krasic zou nog veel dodelijker zijn dan.
Met Manuel Fernandes, Alex en Felipe Melo erachter.Kan je eigenlijk wel een redelijk FUT teampje bij elkaar rapen.
13th streamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
welke dsc is het op? sopcast loopt zich als gje te gedragen![]()
Amrabat zal denk ik rond de 85-90 pace zitten, en Krasic is 92 pace.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Amrabat is niet langzaam hoor en met zijn sterke lichaam heeft die ook nog kracht, maar dat is het dan ook.
Daar ben ik te arm voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sopcastinderdaad. Gewoon lekker Sport1 en Eredivisie Live. Full HD en geen crap kwaliteit.
Wel in een lekkere kut plaats, Wadinxveenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef BDIL het volgende:
GVD morgen half 9 richting Wadixveen om te voetballen en ben net 1 uur wakker
thx, nooit van gehoord alleen. zal de naam wel ff opslaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pangea streams heeft veel betere kwaliteit
thxquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sopcastinderdaad. Gewoon lekker Sport1 en Eredivisie Live. Full HD en geen crap kwaliteit.
Ik vind 15 euro teveel voor EL itt wat Sport 1 bied voor 12,50quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier, behalve dat ik 15 betaal voor Sport 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro teveel voor EL itt wat Sport 1 bied voor 12,50
Begrijp je hahaha en we komen helemaal uit Rotterdam, tegen RVC'33 ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel in een lekkere kut plaats, Wadinxveen
HEEUY ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef BDIL het volgende:
HEB 3,5 + GOALS GEWED, dus lopen Joden.
eerder 2% als ik die verdedigers zagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
NAC speelt dus ook op 50% hoe kan het ook anders
of ze kunnen gewoon niet beter. Heb de goal niet gezien maar als je een Sana oid tegen hebt, en hij doet een trucje is het niet gek als hij er langs komt. Same for Eriksen, Same for Serero.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerder 2% als ik die verdedigers zag
Lol_Botteghin hebben zij, dan kan je nog beter Mathijsen achterin rond hebben lopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerder 2% als ik die verdedigers zag
Maar 15 kilometertjes bij mij vandaan, Reeuwwijk zie ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Begrijp je hahaha en we komen helemaal uit Rotterdam, tegen RVC'33 ofzo
hij loopt richting doel, tikje naar rechts, 16 in, schieten klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
of ze kunnen gewoon niet beter. Heb de goal niet gezien maar als je een Sana oid tegen hebt, en hij doet een trucje is het niet gek als hij er langs komt. Same for Eriksen, Same for Serero.
Moet je ook nooit doen man, gaat altijd verkeerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
Kut VillarealDit is de laatste keer dat ik op een onbekend team gewed heb. Gaat direct fout.
Combo's met 5 favorieten ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je ook nooit doen man, gaat altijd verkeerddeed ik toen ik voor het eerst op unibet zat ook altijd en dan van die idiote combo's
Ja, is toch gewoon goed gespeeld door Ajax. Nac is een degradatiekandidaat dus kunnen vast niet beterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij loopt richting doel, tikje naar rechts, 16 in, schieten klaar.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
of ze kunnen gewoon niet beter. Heb de goal niet gezien maar als je een Sana oid tegen hebt, en hij doet een trucje is het niet gek als hij er langs komt. Same for Eriksen, Same for Serero.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
De Jong liep gewoon rechtdoor
dat ook, maar die verdedigers lieten hem ook gewoon zijn gang gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, is toch gewoon goed gespeeld door Ajax. Nac is een degradatiekandidaat dus kunnen vast niet beter
Nee, ik speel al mee sinds me 14de ofzo als hobbyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
Iedereen wed hier op voetbal in ene keer?
is toch gewoon zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
Nu het toch over 'wedden' gaat, gisteren in de kroeg met iemand ging het over roulette. En hij zei: als je op 2 van de 3 vakken inzet (van die groepen) maak je altijd winst want heb je meer kans om te winnen. Heb zelden zo hard iemand uitgelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gewoon een flinke spaarpot hebben en beginnen met ¤100,- op zwart, daarna verdubbelen etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
Nu het toch over 'wedden' gaat, gisteren in de kroeg met iemand ging het over roulette. En hij zei: als je op 2 van de 3 vakken inzet (van die groepen) maak je altijd winst want heb je meer kans om te winnen. Heb zelden zo hard iemand uitgelachen
Ik krijg het geld terug dus ik dacht laat ik een redelijk hoge odd pakken. 10tje dus ingezet op Barca-Real Isner-Goffin en Villareal-Sabadell. Ging dus net aan fout.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je ook nooit doen man, gaat altijd verkeerddeed ik toen ik voor het eerst op unibet zat ook altijd en dan van die idiote combo's
..... daar zit het hem juist in. Hij was ervan overtuigd dat hij een manier gevonden had om 'het casino' te verslaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
Zodra je gewonnen hebt begin je weer met ¤100,-
Valt best mee te winnen maar je moet wat geluk hebben!
Was het verder wel gezellig met Marcie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
..... daar zit het hem juist in. Hij was ervan overtuigd dat hij een manier gevonden had om 'het casino' te verslaan
Huh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
Zodra je gewonnen hebt begin je weer met ¤100,-
Valt best mee te winnen maar je moet wat geluk hebben!
Als er geen limiet op de tafel zit ga je winst pakken want hij gaat echt nooit elke keer op rood vallen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
..... daar zit het hem juist in. Hij was ervan overtuigd dat hij een manier gevonden had om 'het casino' te verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |