SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
Ja maar hij vernielde mijn zandkasteel, nu vind ik hem een sukk0lquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand al met hem gespeeld?
[ afbeelding ]
hahaha mijn dijen kletsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar hij vernielde mijn zandkasteel, nu vind ik hem een sukk0l
Daar dacht ik ook aan ja, in fifa 13 ga ik wel een team met Mirallas en Lukaku pakken, ook al is die laatste zilver.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Kevin is 15k ongeveer, ik wil hem en lukaku in een team.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Even kijken of ik een leuke hybrid kan maken.
[ afbeelding ]
WBA Lukaku pakken, Chelseaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Even kijken of ik een leuke hybrid kan maken.
[ afbeelding ]
Wel fijn als m'n CDM kan koppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht, lijkt mij een baas als CDM met med high workrates, 80+ passing 84 longshots 3* skills 83 standing tackle
1,84 lang. Koppen nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel fijn als m'n CDM kan koppen.
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Scratch that, ik wil een team met Kevin en Arouna
Je herkent zijn gezicht niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeld? Ik vroeg het me af maar dacht, nee die heeft geen wit haar.
nope, lang geleden, en was ik nog jong. Ik ken hem alleen met zijn witte haar.quote:
Arouna Koné, ex-PSV'er ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch de Koné die bij PSV had gespeeld? Ik vroeg het me af maar dacht, nee die heeft geen wit haar.
Ja weet ik, maar ik dacht dat het gewoon een andere Koné was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Arouna Koné, ex-PSV'er ja.
En mensen wisselen wel eens van kapsel he.
City voor maandag op 2,4 ofzo. Liverpool is pure bagger, die gaan never nooit winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik dacht dat het gewoon een andere Koné was.
Edit : Iemand nog een leuk betje voor vanavond?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Officiële Twitteraccount:
[ afbeelding ]
Is inmiddels verwijderd.
Hmm, ik weet het niet hoor. Denk dat het een gelijkspelletje wordt, niet echt een fijne bet, 2 engelste toppers, alhoewel Liverpool, maar toch. En dan is 2,4 ook nog best een lage oddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
City voor maandag op 2,4 ofzo. Liverpool is pure bagger, die gaan never nooit winnen.
Nee, City is de beste ploeg in Engeland, Liverpool speelt al heel erg lang bagger. Win voor City dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet hoor. Denk dat het een gelijkspelletje wordt, niet echt een fijne bet, 2 engelste toppers, alhoewel Liverpool, maar toch. En dan is 2,4 ook nog best een lage odd
https://twitter.com/SpursOfficial/status/239390426635837440quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Officiële Twitteraccount:
[ afbeelding ]
Is inmiddels verwijderd.
Vorig seizoen kreeg ik het idee dat Torres eigenlijk een linksback was met Drogbaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een heerlijke goal van Torres.Die loopactie is die van een pure spits.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig seizoen kreeg ik het idee dat Torres eigenlijk een linksback was met Drogba
Geweldig internet man!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Verbinding met de EA-servers verbroken in de finale, geweldig spel man!
vooruit dan, 2 euro op Man city wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, City is de beste ploeg in Engeland, Liverpool speelt al heel erg lang bagger. Win voor City dus.
Ik heb het ook bijna nooit, maar Xbox Live deed het gewoon nog en ik kon ook nog doorpraten in Party chat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geweldig internet man!
Heb echt al 400 potjes geen disconnect meer gehad ofzo.
Lulring gaat er eigenhandig een stokje voor stekenquote:
Ja vast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lulring gaat er eigenhandig een stokje voor steken
Ja is best een zekere ja.quote:
Wacht maar tot heerenveen weer met 10 man rond eigen 16 staat en weer laf gaat counterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |