Opzich is het ook wel chill. De grootste problemen zullen tegen die tijd wel verholpen zijn en maandag/dinsdag zal alles wat soepeler lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef GlenSpey het volgende:
Nog 2 daagjes geduld voor de niet pre-orderers/purchasers onder ons (waaronder ikzelf)
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef jogy het volgende:
net de metrica puzzle gedaan en op het een na laatste veld crash ik en ben ik al mijn attunements kwijt. kutspel.
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht mijn character krijgt een nieuwe update, ik krijg een nieuwe sterkere build xD
Blijkt het een update te zijn.
Jij ook al?...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef Two het volgende:
En daar gaan we weer met de log in problemen..
Wat/waar is die puzzel dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]![]()
Maar je had die puzzel toch al eens eerder gedaan? Krijg je dan gewoon twee keer reward?
Ja heb ik dus ook!:Squote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |