Wat is er met de worldchat?quote:
Dat als ik iets zeg met /say, komt het dan aan iedereen over? of alleen aan spelers uit de omgeving ?quote:
/s is voor de directe omgeving en /y (map) voor de mapchat. Iedereen die op dat moment in dezelfde server zit geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat als ik iets zeg met /say, komt het dan aan iedereen over? of alleen aan spelers uit de omgeving ?
Ja ik wel, maar ERG vol:Pquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ok; ik heb het ook gekocht!Zit men nog steeds op Shiver Peaks?
Ik kan je niet vinden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar eens proberen in te loggen, als er iemand online is: Karina.2019
Fondlers of Koalas, leider: booya.4937quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er al een Fok Guild?
Lijkt me wel leuk om wat fokkers toe te voegen ingame.
Jouw naam staat in je homescreenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkeerde naam, ik had het opgeschreven, maar een beetje slordig
Ah, precies dat wilde ik even weten jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
/s is voor de directe omgeving en /y (map) voor de mapchat. Iedereen die op dat moment in dezelfde server zit geloof ik
Kan even niet kijken, hij is een WvW aan het ladenquote:
quote:You're almost done-we just need you to confirm your email address by clicking the link below.
phloxX.7982quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er al een Fok Guild?
Lijkt me wel leuk om wat fokkers toe te voegen ingame.
Toegevoegdquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
phloxX.7982Atm nog niet aan het spelen, denk straks wel en anders vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |