Wist ik veel of je naam erbij mochtquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Armageddon het volgende:
De Europa vraag die Yvonne net neerzet is van mij.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wist ik veel of je naam erbij mocht
Die kans is 100%, want als je in het topic er niet tussen komt, hebben we ook nog een live chat op de sitequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef dePiraat het volgende:
Ik ben erg enthousiast geweest met 14 vragen voor de heer Poot, hoe groot is de kans dat ik die kan stellen?
Waar de heer Poot ook zelf reageert?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Die kans is 100%, want als je in het topic er niet tussen komt, hebben we ook nog een live chat op de site
Als je geluk hebt wel, en vanavond is ie toch in de buurt van een pcquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dePiraat het volgende:
[..]
Waar de heer Poot ook zelf reageert?
Mooi, dan probeer ik het eerst via het topic en anders duik ik in de chat. Dankquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je geluk hebt wel, en vanavond is ie toch in de buurt van een pc
De heer Poot heeft ons gezegd dat hij eventueel ook nog wel na afloop wat vragen wil beantwoorden die na het uur nog open staan, als hij die tijd heeft. Dus niet dat er dan nog nieuwe vragen gesteld kunnen worden, maar als je je vragen in het topic zet in dat ene uur, dan best grote kans dat je antwoord gaat krijgen. Of dat op AL je vragen is weet ik niet, maar hij gaat vast zijn best doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef dePiraat het volgende:
[..]
Mooi, dan probeer ik het eerst via het topic en anders duik ik in de chat. Dank
Waarom issie dicht danquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef remlof het volgende:
Stel hier je vragen aan Dirk Poot van de Piratenpartij!
Lezen:quote:
quote:Dit topic zal vanavond om 19:30 uur open gaan.
Ik geef 'm doorquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond in de gelegenheid zal zijn om mijn vraag te stellen. Is er iemand zo vriendelijk om dat voor mij te doen?
Dat maakt niet uit hoor, in ieder geval bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik geef 'm door. Maar dan weet ik niet of je naam erbij staat
Bij voorkeur wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet ik mijn reeds gestelde vragen gewoon in dat andere topic stellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |