Wat is z'n achterstand momenteel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Gesink door de tijdrit tot bij Purito komen in het klassement.
Eens, die gingen opeens wel erg had nog die laatste metersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef Arcee het volgende:
Wow, wat kwamen Valverde en Rodriguez nog hard aanzetten op Contador, zeg.
1.41quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is z'n achterstand momenteel?
Zolang er maar een Spanjaard wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb toch veel meer met Valverde dan met Contador,
Heb meer sympathie voor Valverde en gewoon een toffe renner
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er maar een Brit wint.
1.41 op Purito. Tijdrit is 39,5 km.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is z'n achterstand momenteel?
Denk dat Boom de grootste kanshebber is voor een ritzege eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam ook verbazend goed overigens. Als er een ritzege gaat komen van een Rabo dan zal het van (een verbeterde) Mollema moeten komen. Gesink zal gaan voor de 5e plek, evt. 4e als er eentje wegvalt van de Big Four.
Als Gesink nou een keertje mee kan met die top 4 laten ze hem misschien wel gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam ook verbazend goed overigens. Als er een ritzege gaat komen van een Rabo dan zal het van (een verbeterde) Mollema moeten komen. Gesink zal gaan voor de 5e plek, evt. 4e als er eentje wegvalt van de Big Four.
Ik denk dat Rabo's en alsnog verbeteren/herstellen in een grote ronde geen goede combinatie zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Echt he?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij de jojomen van de wielertopics ofzo?
Kruijswijk in de Giro?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabo's en alsnog verbeteren/herstellen in een grote ronde geen goede combinatie zijn.
Zie het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Gesink nou een keertje mee kan met die top 4 laten ze hem misschien wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |