Wat is z'n achterstand momenteel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Gesink door de tijdrit tot bij Purito komen in het klassement.
Eens, die gingen opeens wel erg had nog die laatste metersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef Arcee het volgende:
Wow, wat kwamen Valverde en Rodriguez nog hard aanzetten op Contador, zeg.
1.41quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is z'n achterstand momenteel?
Zolang er maar een Spanjaard wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb toch veel meer met Valverde dan met Contador,
Heb meer sympathie voor Valverde en gewoon een toffe renner
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang er maar een Brit wint.
1.41 op Purito. Tijdrit is 39,5 km.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is z'n achterstand momenteel?
Denk dat Boom de grootste kanshebber is voor een ritzege eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam ook verbazend goed overigens. Als er een ritzege gaat komen van een Rabo dan zal het van (een verbeterde) Mollema moeten komen. Gesink zal gaan voor de 5e plek, evt. 4e als er eentje wegvalt van de Big Four.
Als Gesink nou een keertje mee kan met die top 4 laten ze hem misschien wel gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam ook verbazend goed overigens. Als er een ritzege gaat komen van een Rabo dan zal het van (een verbeterde) Mollema moeten komen. Gesink zal gaan voor de 5e plek, evt. 4e als er eentje wegvalt van de Big Four.
Ik denk dat Rabo's en alsnog verbeteren/herstellen in een grote ronde geen goede combinatie zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Echt he?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij de jojomen van de wielertopics ofzo?
Kruijswijk in de Giro?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabo's en alsnog verbeteren/herstellen in een grote ronde geen goede combinatie zijn.
Zie het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Gesink nou een keertje mee kan met die top 4 laten ze hem misschien wel gaan.
Dat is voornamelijk als ze op hun bek zijn gegaan en dat is nu (nog) niet gebeurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Rabo's en alsnog verbeteren/herstellen in een grote ronde geen goede combinatie zijn.
Gesink moet alle zeilen bijzetten om erbij te blijven idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Gesink (nog) net niet die ouderwetse scherpte bergop heeft. Leek vroeger nog een extra versnelling te hebben.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:07 schreef Marcoss het volgende:
Rabo overigens nog wel gewonnen vandaag, Vos wint GP Plouay..
Is nog niet binnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Op hoeveel minuten is JVDB binnen gekomen?
Zullen ze wel behouden als de tijdrit goed gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef Marcoss het volgende:
Rabo wel aan de leiding in het ploegenklassement nu, 2.27 voor AG2R
Eros Poli en Marco Velo vind ik nog mooier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef marcodej het volgende:
Winner Anacona is de mooiste naam ooit.
Misschien wordt dat wel het nieuwe doel. Met Gesink, Mollema en Ten Dam moet je een eind kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef Marcoss het volgende:
Rabo wel aan de leiding in het ploegenklassement nu, 2.27 voor AG2R
Moreno had Burgos echt als hét doel, Gesink (en ook Mollema) reden daar om op te bouwen richting Vuelta na een mislukte Tour. Is toch wel iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Als je rabo ziet rijden en een Moreno is het jammer dat rabo niet veel meer hun best doen om een ronde van burgos, catalonie, zwitserland of parijs-nice te winnen. Focus daarop en dan zien hoe het in de grote ronde gaat. Raak je in de winning mood en win je meer. Lijkt erop dat gesink qua niveau rond de top 5 zit met misschien een 3e plek, maar kan net zo goed 8e worden.
Maar goed, benieuwd wat Gesink kan na een echt goede en normale winter.
Dat is precies mijn punt. Waarom stellen ze zulke rondes niet eens een keer als doel? Zijn ze zoveel slechter in de vuelta als ze burgos winnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moreno had Burgos echt als hét doel, Gesink (en ook Mollema) reden daar om op te bouwen richting Vuelta na een mislukte Tour. Is toch wel iets anders natuurlijk.
VDB kan gewoon geen 2 grote rondes na elkaar aan op het hoogste niveau. Zeker mentaal niet, fysiek waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen vallen ook tegen overigens. VDB wordt er overal afgereden en de Gendt kan alleen de Vuelta nog redden met een etappezege (niet onmogelijk trouwens).
Omdat Vos vast lag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom men nu pas met een vrouwenploeg gestart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |