Ja.. Voor mij was ze eigenlijk al een heel bekende Nederlander, Lijn 32 o.a. heb ik gevolgd, waar zij best een belangrijke rol in speelde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef iBenny het volgende:
Holymoly. Ze heeft best een indrukwekkende wikipagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leona_Philippo
Ik moet bekennen dat ik nog niet eerder van d'r heb gehoordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja.. Voor mij was ze eigenlijk al een heel bekende Nederlander, Lijn 32 o.a. heb ik gevolgd, waar zij best een belangrijke rol in speelde.
Schandequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog niet eerder van d'r heb gehoord
Best welquote:
Ik denk eigenlijk dat zij het prima zonder The Voice had kunnen doen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best wel.
Hiervan vind ik het dan wel zonde als ze bekend zou staan als 'die ene van The Voice'
Verdomme, dat was hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja.. Voor mij was ze eigenlijk al een heel bekende Nederlander, Lijn 32 o.a. heb ik gevolgd, waar zij best een belangrijke rol in speelde.
Ze is op eigen kracht al ietwat bekend geworden, ze zal op eigen kracht verder kunnen gaan. Zij zal dus hooguit een paar jaar bekend staan als die van The Voice maar op de lange termijn maakt het geen verschil. Misschien kan voor haar dit programma zelfs wel een springplank zijn zonder dat ze daarna ver omlaag valt.quote:Hiervan vind ik het dan wel zonde als ze bekend zou staan als 'die ene van The Voice'
Heb haar zaterdag gezien op het Museumplein. Ik vond haar best wel goed, veel energie!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:23 schreef JimboSlice het volgende:
Zie haar nu ook langskomen op Cultura 24 als backing vocal bij Trijntje op de Uitmarkt, geloof dat ze ook een nummertje hebben gezongen samen
Ga naar de dokter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef UltraR het volgende:
En tja, nog steeds. Ik hoor dat ze het uitstekend doet, maar het is gewoon totaal niet mijn ding. Stem raakt niets bij me. Gaat volledig langs me heen.
Voor smaak?quote:
Je moet je even laten onderzoeken aan je oren.quote:
Lezen vriend. Ik zeg dat ik hoor dat ze goed zingt, maar dat haar stem (en trouwens ook stijl) me gewoon niet aanspreekt = kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet je even laten onderzoeken aan je oren.
Hoewel ik er wel mee eens was dat ook enkele anderen erg goed waren en net zo goed een 10 verdienden (Babette, Marjet)
Voor je smaakpupillen dan, daar is dan zeker iets mis mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lezen vriend. Ik zeg dat ik hoor dat ze goed zingt, maar dat haar stem (en trouwens ook stijl) me gewoon niet aanspreekt = kwestie van smaak.
Die dingen heten smaakpapillen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor je smaakpupillen dan, daar is dan zeker iets mis mee.
Ga naar school.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo goed in dat soort woorden.
Smaken verschillen inderdaad. Je moet van soul houden, om Leona's zangstem te waarderen. Ik krijg de rillingen van de zangpartijen van Johannes, maar ja, toch zijn er mensen die hem geweldig vinden. Tja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lezen vriend. Ik zeg dat ik hoor dat ze goed zingt, maar dat haar stem (en trouwens ook stijl) me gewoon niet aanspreekt = kwestie van smaak.
Helaas bepalen de kijkers wie het programma wint, denk aan het Johannes-effect. Vorig jaar bleek al dat niet per se de beste kandidaat wint, op de een of andere manier was Iris een publieksfavoriet geworden en dus won zij ondanks dat er minstens 5-10 medekandidaten waren die beter zongen, inclusief de afvallers van de gevechten.quote:
Ook ik heb een zwak voor soul, funk en jazz, ik heb echter ook een zwak voor rock (melodieuze rock), blues, country en pop. In al die genres is er goede muziek en goede muziek transcendeert al snel het genre.quote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef miep63 het volgende:
Gelukkig heb ik mijn tv wel aangesloten aan goede apparatuur incl. stevige speakers. Ik heb dus heerlijk genoten van Leona, die een geweldige performance weggaf van Etta's I just want..enz. Al bij haar auditie was ik al lyrisch van haar, dan moet ik ook wel zeggen, dat mijn voorkeur naar soul, funk en jazz gaat. Ze lijkt me wel idd een beetje bescheiden, dat ze daardoor meestal artiesten muzikaal ondersteunt. Maar ja, misschien is het zoals Trijntje zegt, dat Leona er nu pas klaar voor is.
Goed puntquote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef kermit71 het volgende:
Ik zou haar zo graag liedjes willen horen zingen die minder 'in haar straatje' passen. Het lijkt me geweldig als ze bijv. "Pride" of "Against all odds" ook zo mooi kan zingen en er, beter nog, haar eigen soul-versie van maakt. Met de liedjes die ze tot nu toe gezongen heeft, komt haar stem nog niet echt bij mij binnen (om er maar weer eens een Trijntje-uitdrukking tegenaan te gooien)
Bedoel je met elektronisch new wave-muziek, wat je veel tot halverwege de jaren 80 hoorde, zoals Depeche Mode?quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook, ik heb een zwak voor soul, funk en jazz, ik heb echter ook een zwak voor rock (melodieuze rock), blues, country en pop. In al die genres is er goede muziek en goede muziek transcendeert al snel het genre.
Ik trek de grens bij elektronisch en metal maar zelfs bij die muziek kan ik bepaalde elementen wel waarderen, ik luister er alleen niet graag naar.
Ik hoop dat zij het niveau van haar solo-optreden kan vasthouden. Om de een of andere reden gun ik het haar.
Nee, dat kan ik wel waarderen aangezien er een duidelijke melodie in zit en er buiten de synthesizer ook 'normaal' met instrumenten wordt gemusiceerd. Ik gebruik de term elektronisch even als parapluterm (waarschijnlijk verkeerd) voor alles wat puur gesampled is zoals techno, house en dance.quote:Op maandag 12 november 2012 01:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Bedoel je met elektronisch new wave-muziek, wat je veel tot halverwege de jaren 80 hoorde, zoals Depeche Mode?
quote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Leona is vorige week in het geheim getrouwd met haar vriendin
http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/voice-of-holland-kandidaat-leona-philippo-stiekem.971636.lynkxquote:Voice of Holland kandidaat Leona Philippo stiekem getrouwd
In het grootste geheim is Voice of Holland deelneemster Leona Philippo vorige week met haar vriendin getrouwd.
De bruiloft was voor de meeste mensen een grote verrassing. Leona had zelfs de andere leden van team Trijntje Oosterhuis niets verteld.
Gemiste repetities
Het enige dat de andere Voice of Holland gezichten gemerkt hadden, was het feit dat Leona afwezig was bij enkele repetities. Ondanks de keus voor een intieme huwelijksdag, zijn Leona en haar vrouw van plan de bruiloft volgend jaar groots te vieren.
Het huwelijk heeft Leona in ieder geval voldoende energie gegeven. Vorige week scoorde ze tijdens de eerste liveshow van The Voice of Holland als eerste vier tienen van de coaches voor haar bruisende showstopper I Just Wanna Make Love To You.
Leeuukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |