Echter in de sommatie mail word gezegd:quote:Factuur overgedragen aan incassobureau.
Dagtekening van de mail is de 20ste. Betekend binnen 5 dagen dat je eigenlijk maar 4 dagen hebt?quote:Wij verzoeken je het totaalbedrag binnen 5 dagen na dagtekening te betalen
Ik interpreteerde het zelf als voordat de 5de dag afloopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef Kekaa het volgende:
Net zoiets als tot en tot-en-met ...?
Binnen 5 dagen lees ik wel als voor vandaag ja.
Je maakt nu hier precies het punt dat je 4 dagen hebt om te betalen en niet 5.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Maax het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het zelf als voordat de 5de dag afloopt.
Binnen 3 uur betekend ook dat je 2:59 uur hebt, niet 2 uur.
Nee hoor, nog één keertje goed lezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je maakt nu hier precies het punt dat je 4 dagen hebt om te betalen en niet 5.
Ik heb het eerst even handmatig overgemaakt. Screenshot gemaakt en gemaild.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
Bel gewoon gelijk even! Zij kunnen je het beter vertellen en dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
En als je vandaag betaalt, dan heeft de betaling zeer vermoedelijk rentedatum de 27e. Te laat dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh wacht, het is zaterdag idd.
En, TS. Je hebt wel degelijk 5 dagen gehad bedenk ik me net, vandaag is de 6de dag.
De 20ste (maandag) zelf telt ook mee als dag, dus je hebt nu maandag, dinsdag, woensdag, donder en vrijdag gehad om te betalen (= 5 dagen).
Die boodschap zou ik maar even niet deleten als ik jou wasquote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Maax het volgende:
Een update: ik heb een mail gestuurd met het verhaal. na het sturen van deze mail kreeg ik een bericht van een incasso bureau.
Echter later antwoordde simyo mij dat de betaling ontvangen is en het incasso bureau teruggefloten is.
Victory
Hij had zijn zakgeld nog niet gekregen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom was je zo laat met betalen?
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom was je zo laat met betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |