Ik zal het morgen nog eens proberen dan heb nu iets boven mijn schaambeen gezocht, mag toch max. 10min per dag? En thx voor de reactiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef Mangostine het volgende:
Logi, als het goed is zit je kindje nog onderin, dus daar rustig zoeken.
Toevallig vanochtend pretecho gehad van een mevrouw die docente echografie is aan Fontys, en zij vertelde dat de temperatuur in de baarmoeder door de echogolven van zo'n Angelsound behoorlijk kan oplopen. En dat dat zeker voor een klein embryo/kleine foetus behoorlijk warm kan zijn. Dus ze was er geen voorstander van. Dat zal denk ik de reden zijn dat het maar zo kort mag per dag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet dat er een maximum aan zat
Ik denk dat je de extra doorbloeding van de baarmoeder hoort?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
Ja weet zeker van niet, ken na 3 kinderen het geluid wel. Alleen klonk et "woesh" mij niet bekend en mijn eigen hartslag klonk langzamer. Misschien toch nog even geduld hebbenen idd niet te vaak en niet te lang.
Een bumbo of doomoo (schrijf je dat zo?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Wie weet iets leuks om te vragen voor de baby als kado van nieuwe opa en oma? Dingen als kinderwagen en babykamer, box ed heb ik allemaal. Maar natuurlijk willen ze iets geven. Ik heb gewoon geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |