Eensquote:
Daar heb je dan wel een goed punt. Die zien wij ook liever in Duitsland verdwijnen.quote:
Feestje bij de Maas, vanuit Gelderland de politie gebeld en feestje stopgezet door Brabantse politie.quote:
En terecht. Jullie veroorzaakte vast overlast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Feestje bij de Maas, vanuit Gelderland de politie gebeld en feestje stopgezet door Brabantse politie.
Over de Maas, bitch pls.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En terecht. Jullie veroorzaakte vast overlast.
Ja man, ik ruik Brabant hier.quote:
Het hele dorp had een briefje in de deur gekregen en zo, niets geklaagd verder. Ieder jaar wordt dat feestje gehouden. Is een soort verjaardagsfeest oid, maar het wordt ieder jaar groter. Dit jaar waren er 300-500 man en de muziek stond wel iets harder. Vorig jaar tot 12 uur 's ochtends doorgegaan schijnbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:10 schreef BobbyB het volgende:
Nee maar je hebt gelijk, dat is wel een kansloze actie. Sowieso feestjes af laten blazen door overlast.
Aardig van mij hè.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:25 schreef tliciouz het volgende:
Mijn durpske staat in de op, whoop.
deez vrouw weet, Gelderlanduuuuuurrsquote:
Ervaring?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gelderland valt nog wel mee, daar zijn het niet van die wereldvreemde boeren/ incest figuren. Best normaal daar.
Maar overige provincie buiten N-H, Z-H, Utrecht is allemaal vreselijk.
Familie in Gelderland dus ik kom er nog wel eens. Vind de mensen daar vrij normaal - dialect en dergelijke is ook niet zo prominent aanwezig.quote:
Aha. Nou in Overijssel valt het ook nog mee hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Familie in Gelderland dus ik kom er nog wel eens. Vind de mensen daar vrij normaal - dialect en dergelijke is ook niet zo prominent aanwezig.
Maar de ervaringen met Limburg en dergelijke is vreselijk.
Heb twee collega's uit Twente, dat accent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Aha. Nou in Overijssel valt het ook nog mee hoor.als je tenminste bij steden in de buurt blijft als Zwolle en Deventer. In Twente hebben ze wel duidelijk accent en in de rest ook wel een beetje, maar niet zo duidelijk.
Ik heb klasgenoten uit Twente, maar die kunnen niet eens accentloos spreken. Lijkt me wel kut. Kan iedereen altijd horen dat je een boer bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb twee collega's uit Twente, dat accent.
Klopt Zwolle en Deventer valt ook reuze mee. Kom er net achter dat Zwolle alweer Overijssel isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Aha. Nou in Overijssel valt het ook nog mee hoor.als je tenminste bij steden in de buurt blijft als Zwolle en Deventer. In Twente hebben ze wel duidelijk accent en in de rest ook wel een beetje, maar niet zo duidelijk.
Hun kunnen het ondertussen wel, na enkele jaren. Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten uit Twente, maar die kunnen niet eens accentloos spreken. Lijkt me wel kut. Kan iedereen altijd horen dat je een boer bent.
Ik weet zeker dat de sporen nog wel hoorbaar zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hun kunnen het ondertussen wel, na enkele jaren. Gelukkig.
Enigszins, maar valt reuze mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de sporen nog wel hoorbaar zijn.
Dat is dan toch ook gewoon kankeraso?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het hele dorp had een briefje in de deur gekregen en zo, niets geklaagd verder. Ieder jaar wordt dat feestje gehouden. Is een soort verjaardagsfeest oid, maar het wordt ieder jaar groter. Dit jaar waren er 300-500 man en de muziek stond wel iets harder. Vorig jaar tot 12 uur 's ochtends doorgegaan schijnbaar.
Er werd vanaf de overkant van de maas geklaagd, niet vanuit het dorp. Zie het aso gedeelte er niet echt van in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook gewoon kankeraso?boeien dat mensen een briefje hebben gekregen
je gaat toch niet tot de volgende dag 12 uur takkeherrie maken? Ik had ook de politie gebeld en dan handenwrijvend op een afstandje gekeken hoe dat schuurfeest werd afgebroken door de cops
Partypooper.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook gewoon kankeraso?boeien dat mensen een briefje hebben gekregen
je gaat toch niet tot de volgende dag 12 uur takkeherrie maken? Ik had ook de politie gebeld en dan handenwrijvend op een afstandje gekeken hoe dat schuurfeest werd afgebroken door de cops
Mooi gedaanquote:
Ditquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:50 schreef Zosk het volgende:
Sowieso moeilijk doen dat je op een vrijdagnacht, één dag in het jaar wat lastiger in slaap komt.![]()
![]()
Tis stil hier ehquote:
Stel het op dezelfde manier voor aan je moeder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik moet mijn maagdelijkheid kwijt.
Neen neen, het laatste jaar van de middelbare school.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel het op dezelfde manier voor aan je moeder.
Lerares dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Neen neen, het laatste jaar van de middelbare school.
Volgens mij ben je dat toch wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ook niet. Iemand die in de 5de zit of 6e mwah 4e kan ook. Anders ben ik een loser.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je post wel vaker hier, daarvan kun je al heel wat leren over iemand.
Niet altijd was ik serieus, nouja bijna nooit dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je post wel vaker hier, daarvan kun je al heel wat leren over iemand.
quote:
Waarom ben je nu nog geen loser?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet altijd was ik serieus, nouja bijna nooit dan.
Maar ik ben nog geen loser, nog niet dan.
Zosk is gewoon baasje, daar kan ik niet tegenin gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nick? Wat is dit? Ik dacht dat je me steunde?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zosk is gewoon baasje, daar kan ik niet tegenin gaan
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zosk is gewoon baasje, daar kan ik niet tegenin gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |