Tis stil hier ehquote:
Stel het op dezelfde manier voor aan je moeder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik moet mijn maagdelijkheid kwijt.
Neen neen, het laatste jaar van de middelbare school.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel het op dezelfde manier voor aan je moeder.
Lerares dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Neen neen, het laatste jaar van de middelbare school.
Volgens mij ben je dat toch wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ook niet. Iemand die in de 5de zit of 6e mwah 4e kan ook. Anders ben ik een loser.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je post wel vaker hier, daarvan kun je al heel wat leren over iemand.
Niet altijd was ik serieus, nouja bijna nooit dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je post wel vaker hier, daarvan kun je al heel wat leren over iemand.
quote:
Waarom ben je nu nog geen loser?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet altijd was ik serieus, nouja bijna nooit dan.
Maar ik ben nog geen loser, nog niet dan.
Zosk is gewoon baasje, daar kan ik niet tegenin gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nick? Wat is dit? Ik dacht dat je me steunde?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zosk is gewoon baasje, daar kan ik niet tegenin gaan
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je tochquote:
whyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik populair ben.quote:
Dus als je over een jaar nog maagd bent, dan ben je niet meer populair? En dat terwijl je dan naar de hogere school gaat en dus andere klasgenoten krijgt waar niemand je kent.quote:
Algemeen bekendquote:
Niet zo doorvragen manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als je over een jaar nog maagd bent, dan ben je niet meer populair? En dat terwijl je dan naar de hogere school gaat en dus andere klasgenoten krijgt waar niemand je kent.
Oké._
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo creëer ik mijn eigen moment, dat vind ik belangrijker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar dan verpest je mijn moment.
mhquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo creëer ik mijn eigen moment, dat vind ik belangrijker.
quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij heet Zoks, leer het nou eens.
Mag ik hem zo noemen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij heet Zoks, leer het nou eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |