Er zijn genoeg alternatieven:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag weer Hansie! Komt Van Hanegem niet meer? Zou ik persoonlijk een goede zaak vinden, al is alleen Hansie en The Boss wel iets te weinig variatie, hoe een leuke gasten ik ze ook vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Emile Schlevis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alternatieven:
- Bos
- Diekstra
- Heertje
- Koert
Zie TTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Was het zo'n goeie show dan? Ms terugkijken dan
Tuurlijk man, ouwe reus. Dat ventje heb alles. Dat heb techniek, dat heb snelheid, mooi man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
onbetaalbare gozer die Oliver, he? Of denk jij van niet? Jawel man schei uit.
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er benquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef heiden6 het volgende:
Aanval Feyenoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die Sisse was goed hč?quote:
Die man rechtsonder in het groenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er ben
[ afbeelding ]
Is dat een broer van die man die laatst aan tafel zat? Hoe heettie, met die baard? Van Rossem!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Die man rechtsonder in het groen![]()
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op een lachVolgens mij dacht hij dat hij bij Studio voetbal zou zitten
Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
zitten alle VI hooligans allemaal te kijken naar Tijl Beckand op RTL 4
Tijl Beckand... zijn pijnlijke VI optredens vond ik in zijn slechtheid nog wel te doen ( Als in hem uitlachen) maar toen ik zijn ware karakter zag ik programma's als Pavlovquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Nou ik heb veel aan mijn hoofd, maar in ieder geval géén roos. Wel af en toe een racket bestellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik heb veel aan mijn hoofd, maar in ieder geval géén roos. Wel af en toe een racket bestellen.
Nee, dat was Raemon Sluiterquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
aldus John van Lottum.
Maar deze was van Fatima zuigt, toch?
Hugo gaf vroeger idd respect jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
aldus John van Lottum.
Maar deze was van Fatima zuigt, toch?
Geef Escha gewoon lekker de ruimte om het te presenterenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:44 schreef macca728 het volgende:
als Barbara Barend er maar niet zit morgen als presentator.
quote:
quote:Genee heeft in 1986 zijn gymnasium-diploma aan het Stedelijk Gymnasium Leeuwarden behaald, waar hij vice-praeses was van de Leeuwarder Gymnasiasten Club, daarna ging hij naar de Rijksuniversiteit Groningen. Hij studeerde daar rechten. Hij wilde al op jonge leeftijd 'iets met sport' doen. Tijdens zijn studie heeft hij nog bij OOG TV, de lokale omroep in Groningen, gewerkt. Daarna heeft hij gewerkt bij FilmNet, Sport 7 (deze zender ging failliet), SBS 6, Canal plus en RTL 5.
Bij RTL 5 had hij een eigen programma, Voetbal Insite. Hij heeft bij RTL 5 onder meer Engels en Duits voetbal, Wimbledon, snooker en darts gepresenteerd. Ook heeft hij Beau van Erven Dorens vervangen bij RTL Boulevard van RTL 4.
Naast het televisiewerk schrijft hij ook een column in de Telegraaf (TV-weekeinde). In 2005 stapt hij van RTL Nederland naar Talpa, het bedrijf van John de Mol. Hij verzorgde daar het sportnieuws en was de anchor in het programma De Wedstrijden, waarin de samenvattingen van de Eredivisie getoond werden. Hij had de primeur om De Wedstrijden te presenteren op zondagavond om 19.00 uur. Op 26 juni 2007 werd bekendgemaakt dat RTL Nederland de zender Tien zou overnemen. Genee ging terug naar zijn oude werkgever RTL en presenteert opnieuw de talkshow Voetbal Insite, met vaste gasten Willem van Hanegem en Johan Derksen. Genee vertrekt in 2008 naar het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live.
Vanaf september 2008 presenteert hij bij RTL7 een show met o.a. Johan Derksen, Voetbal International, genoemd naar het gelijknamige blad waar Derksen hoofdredacteur van is. Het programma richt zich vooral op de Eredivisie. Op maandag meestal met oud-international en voetbalanalist René van der Gijp en oud-voetballer en een wisselende gast. Na dit programma presenteert Genee de samenvattingen van de Jupiler League. Verder presenteert Genee ook Tour du Jour en vanaf september 2012 RTL Sport Daily.
Op BNR Nieuwsradio presenteert hij op vrijdagmiddag The Friday Move. Ook schrijft Genee columns in de Playboy, die tweemaal gebundeld zijn uitgebracht: Lange Tenen en Mooie Boel. Eerder schreef hij columns voor damesblad Margriet en woonde evenementen van ze bij.
Donderstraal toch een end op man!quote:
tijdens de spelen ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef Symer het volgende:
Die vrouw van hem lag tijdens de Tour de France al op knappen toch?
Dat filmpje blijft zo slechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef Stofje het volgende:
Een vreemd interviewtje van Hans Kraaij met Jan Boskamp...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Heufd het volgende:
Misschien kan Genee als zijn vrouw vandaag bevalt VI wel via een Skype-verbinding uit het ziekenhuis presenteren.
Ik word gek van je! ***KOEK***quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is Boskamp wel zwanger.
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het zo zielig voor de kantineheld dat ie altijd maar voor lul achter de bar staat dat ik alvast een vraagje voor 'm heb ingezonden.
Of hij na de reclame uit een ander vaatje gaat tappen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het zo zielig voor de kantineheld dat ie altijd maar voor lul achter de bar staat dat ik alvast een vraagje voor 'm heb ingezonden.
Of hij na de reclame uit een ander vaatje gaat tappen.
Wat is er aan het handje? Liesbreukje? Bamihapjes zijn op bij de Texaco? Den Ouden Belg is failliet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, wat een klotedag vandaag. Het is maar goed dat we een topshowtje in het vooruitzicht hebben, anders was ik al lang van een brug gesprongen.
Just another Manic Monday, ooit geweldig gezongen door Danny Vera. Maar goed, VI sleept je altijd door die barre dagen heen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje? Liesbreukje? Bamihapjes zijn op bij de Texaco? Den Ouden Belg is failliet?
"HET IS TOCH ONGELOFELIJK MAN"quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Kreupeldicht het volgende:
Niet de 4-2 overwinning van AFCtegen JVC Cuijk was onderwerp van gesprek na afloop, maar de matige arbitrage van scheidsrechter Oostrom. Oorzaak was de toegewezen strafschop van AFC in de 70-ste minuut waardoor de ploeg van trainer Cor ten Bosch langszij kon komen met Cuijk.
Jorrit Ritzen die de strafschop veroorzaakte kon het allemaal niet geloven en dacht dat Oostrom floot voor een schwalbe. Maar nee hoor ! De bal ging op de stip, waarna Magid Jansen voor de 2-2 zorgde. Woedend waren ze bij Cuijk. Vooral na afloop toen Hans Kraaij verbaal nog eens liet weten dat hij het er niet mee eens was en nog nooit zo’n vertoning had gezien.
Helemaal ongelijk had hij niet want scheidsrechter Oostrom deelde meer dan een handvol gele en twee rode kaarten uit in een wedstrijd waar geen vlieg elkaar kwaad deed.
[ afbeelding ]
beetje laat gemaakt zaterdag Hansie?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef Kreupeldicht het volgende:
Niet de 4-2 overwinning van AFCtegen JVC Cuijk was onderwerp van gesprek na afloop, maar de matige arbitrage van scheidsrechter Oostrom. Oorzaak was de toegewezen strafschop van AFC in de 70-ste minuut waardoor de ploeg van trainer Cor ten Bosch langszij kon komen met Cuijk.
Jorrit Ritzen die de strafschop veroorzaakte kon het allemaal niet geloven en dacht dat Oostrom floot voor een schwalbe. Maar nee hoor ! De bal ging op de stip, waarna Magid Jansen voor de 2-2 zorgde. Woedend waren ze bij Cuijk. Vooral na afloop toen Hans Kraaij verbaal nog eens liet weten dat hij het er niet mee eens was en nog nooit zo’n vertoning had gezien.
Helemaal ongelijk had hij niet want scheidsrechter Oostrom deelde meer dan een handvol gele en twee rode kaarten uit in een wedstrijd waar geen vlieg elkaar kwaad deed.
[ afbeelding ]
beetje laat gemaakt zaterdag Hansie?
De groeten aan Janine!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Van de 100 kanalen op mijn hotelkamer-tv werken er welgeteld 2. Geen VI voor mij vanavond.
Je weet wat ze zeggen, It's the walk of life.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Just another Manic Monday, ooit geweldig gezongen door Danny Vera. Maar goed, VI sleept je altijd door die barre dagen heen.
Hier ook geen VI, vertrek vanavond voor 10 daagjes naar die ene stad met die ene nachtclub, waar de heren allen al eens zijn geweest. Ben de naam alleen kwijtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
Van de 100 kanalen op mijn hotelkamer-tv werken er welgeteld 2. Geen VI voor mij vanavond.
Club 69quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hier ook geen VI, vertrek vanavond voor 10 daagjes naar die ene stad met die ene nachtclub, waar de heren allen al eens zijn geweest. Ben de naam alleen kwijt. 10 dagen, dan mis ik: Vanavond, vrijdag en maandag. Hoelang blijven die mp4tjes online?
Carrer d'Alcolea 58, Barcelonaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hier ook geen VI, vertrek vanavond voor 10 daagjes naar die ene stad met die ene nachtclub, waar de heren allen al eens zijn geweest. Ben de naam alleen kwijt. 10 dagen, dan mis ik: Vanavond, vrijdag en maandag. Hoelang blijven die mp4tjes online?
Die kan je volgens mij gewoon op SigaarSnor terug kijken, en anders kijk je ze toch lekker terug op RTL XL? Is toch prima man, niets mis mee. En geniet ervan he, ouwe viespeuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toon toch enig begrip, ik moet ook vaak huilen van shownieuws.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Estelle Cruijff zit te huilen voor shownieuwswat een kutwijf
Benieuwd wat ze er vanavond bij VI over zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Estelle Cruijff zit te huilen voor shownieuwswat een kutwijf
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toon toch enig begrip, ik moet ook vaak huilen van shownieuws.
Eens toffe gast, alles is beter dan Hansquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
Weer Hansie vanavond?
Waar blijft Schelveccio
Te kritisch op El Snorro?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Evertjan het volgende:
denk dat Schelvis dezelfde behandeling heeft gekregen als Erik Diekstra
denk het jammer dat ik nergens een email adres ofzo kan vinden van Emile Schelvis dan zou ik het kunnen vragenquote:
Met de cokelach incluus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hansie gaat weer anderhalf uur overacten.
lekker die dikke pleuris Barneveld zien verliezen en die pedo uitfluitenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Evertjan het volgende:
wanneer begint het darten weer op RTL 7
Jelle gaat eerst in de cel. Kan hij daar zijn pijltjes mikkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lekker die dikke pleuris Barneveld zien verliezen en die pedo uitfluiten
op Badr Hari hopelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jelle gaat eerst in de cel. Kan hij daar zijn pijltjes mikken
Volkert is een baasquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarna mikt ie op Volkert van der graaff
Gisteren bij studio voetbal ging het ook al niet over ajaxquote:
Waterreusquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren bij studio voetbal ging het ook al niet over ajax
Goeie tieten inderdaad.quote:
Wielrennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef marcodej het volgende:
Danny Nelissen aan de bar voor laatste Armstrongnieuws
Hij lijkt er wel op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef marcodej het volgende:
c-sportje inderdaad. De bwelta, wat is dat?quote:
dacht eerst een vogelquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
c-sportje inderdaad. De bwelta, wat is dat?
Een terugreis.quote:
Zn vriend Mo is weer ns langs geweest...quote:
Wie doen dan mee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
B-artiesten? Dat was het C-segment en lager hoor.
"Verder bestaan de deelnemers uit een handjevol, min of meer, onbekende sterren, zoals Liesbeth Kamerling, Kimberly Klaver, Pauline Wingelaar en Dirk Taat. Wie? Juist! Nog voor er ook maar een het water heeft geraakt, hoop je als kijker dat deze selectie B-garnituur nooit meer boven komt drijven."quote:
Zou de kantineheld een nachtje met Escha erbij kado krijgen? Anders ga je jezelf toch niet zo op tv voor lul zetten.quote:
Mee eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Verder bestaan de deelnemers uit een handjevol, min of meer, onbekende sterren, zoals Liesbeth Kamerling, Kimberly Klaver, Pauline Wingelaar en Dirk Taat. Wie? Juist! Nog voor er ook maar een het water heeft geraakt, hoop je als kijker dat deze selectie B-garnituur nooit meer boven komt drijven."!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Verder bestaan de deelnemers uit een handjevol, min of meer, onbekende sterren, zoals Liesbeth Kamerling, Kimberly Klaver, Pauline Wingelaar en Dirk Taat. Wie? Juist! Nog voor er ook maar een het water heeft geraakt, hoop je als kijker dat deze selectie B-garnituur nooit meer boven komt drijven."!
Volgende week terror jaap, ratelband en roelvinkquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Samen met Rene ff n nakkie voor de uitzending gedaanquote:
Dries doet niet meequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week terror jaap, ratelband en roelvink
Doet hij altijdquote:
broodtrainer met dollartekens in zijn ogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op vdBrom, gewoon goede coach,
NOS teletekst pagina 101quote:
Theo had ook heimwee in fucking Genk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heimwee als je in Enschede speelt? Hoe oud is die Verhoek, elf?
Spannend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
MARCUS HENRIKSEN IS FACKING GOED IN FIFA
Het lijkt wel alsof hij de bal aan een touwtje heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Als RBK volger kan ik zeggen: Hele goeiequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Sigurdsson is beter.quote:
Heerenveen bedoel je toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
De tv-gelden van de CL zijn gelukkig wat hoger, omdat die andere club faalde.
Suljemani heeft Ajax ook wat opgeleverd hoor. Hij gaf de assist op de goal de El Hamdaoui maakte in de CL play-off tegen Dinamo Kiev. Die CL leverde Ajax in totaal precies 17 miljoen euro opquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |