Er zijn genoeg alternatieven:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag weer Hansie! Komt Van Hanegem niet meer? Zou ik persoonlijk een goede zaak vinden, al is alleen Hansie en The Boss wel iets te weinig variatie, hoe een leuke gasten ik ze ook vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Emile Schlevis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alternatieven:
- Bos
- Diekstra
- Heertje
- Koert
Zie TTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Was het zo'n goeie show dan? Ms terugkijken dan
Tuurlijk man, ouwe reus. Dat ventje heb alles. Dat heb techniek, dat heb snelheid, mooi man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
onbetaalbare gozer die Oliver, he? Of denk jij van niet? Jawel man schei uit.
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er benquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef heiden6 het volgende:
Aanval Feyenoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die Sisse was goed hè?quote:
Die man rechtsonder in het groenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er ben
[ afbeelding ]
Is dat een broer van die man die laatst aan tafel zat? Hoe heettie, met die baard? Van Rossem!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Die man rechtsonder in het groen![]()
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op een lachVolgens mij dacht hij dat hij bij Studio voetbal zou zitten
Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
zitten alle VI hooligans allemaal te kijken naar Tijl Beckand op RTL 4
Tijl Beckand... zijn pijnlijke VI optredens vond ik in zijn slechtheid nog wel te doen ( Als in hem uitlachen) maar toen ik zijn ware karakter zag ik programma's als Pavlovquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Nou ik heb veel aan mijn hoofd, maar in ieder geval géén roos. Wel af en toe een racket bestellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik heb veel aan mijn hoofd, maar in ieder geval géén roos. Wel af en toe een racket bestellen.
Nee, dat was Raemon Sluiterquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
aldus John van Lottum.
Maar deze was van Fatima zuigt, toch?
Hugo gaf vroeger idd respect jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Ik vind VI heel goedkoop. Wat mij tegenstaat, is dat ze geen respect voor de gasten aan tafel hebben. Bij Jack van Gelder zijn ze tenminste nog iets inhoudelijker bezig."
aldus John van Lottum.
Maar deze was van Fatima zuigt, toch?
Geef Escha gewoon lekker de ruimte om het te presenterenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:44 schreef macca728 het volgende:
als Barbara Barend er maar niet zit morgen als presentator.
quote:
quote:Genee heeft in 1986 zijn gymnasium-diploma aan het Stedelijk Gymnasium Leeuwarden behaald, waar hij vice-praeses was van de Leeuwarder Gymnasiasten Club, daarna ging hij naar de Rijksuniversiteit Groningen. Hij studeerde daar rechten. Hij wilde al op jonge leeftijd 'iets met sport' doen. Tijdens zijn studie heeft hij nog bij OOG TV, de lokale omroep in Groningen, gewerkt. Daarna heeft hij gewerkt bij FilmNet, Sport 7 (deze zender ging failliet), SBS 6, Canal plus en RTL 5.
Bij RTL 5 had hij een eigen programma, Voetbal Insite. Hij heeft bij RTL 5 onder meer Engels en Duits voetbal, Wimbledon, snooker en darts gepresenteerd. Ook heeft hij Beau van Erven Dorens vervangen bij RTL Boulevard van RTL 4.
Naast het televisiewerk schrijft hij ook een column in de Telegraaf (TV-weekeinde). In 2005 stapt hij van RTL Nederland naar Talpa, het bedrijf van John de Mol. Hij verzorgde daar het sportnieuws en was de anchor in het programma De Wedstrijden, waarin de samenvattingen van de Eredivisie getoond werden. Hij had de primeur om De Wedstrijden te presenteren op zondagavond om 19.00 uur. Op 26 juni 2007 werd bekendgemaakt dat RTL Nederland de zender Tien zou overnemen. Genee ging terug naar zijn oude werkgever RTL en presenteert opnieuw de talkshow Voetbal Insite, met vaste gasten Willem van Hanegem en Johan Derksen. Genee vertrekt in 2008 naar het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live.
Vanaf september 2008 presenteert hij bij RTL7 een show met o.a. Johan Derksen, Voetbal International, genoemd naar het gelijknamige blad waar Derksen hoofdredacteur van is. Het programma richt zich vooral op de Eredivisie. Op maandag meestal met oud-international en voetbalanalist René van der Gijp en oud-voetballer en een wisselende gast. Na dit programma presenteert Genee de samenvattingen van de Jupiler League. Verder presenteert Genee ook Tour du Jour en vanaf september 2012 RTL Sport Daily.
Op BNR Nieuwsradio presenteert hij op vrijdagmiddag The Friday Move. Ook schrijft Genee columns in de Playboy, die tweemaal gebundeld zijn uitgebracht: Lange Tenen en Mooie Boel. Eerder schreef hij columns voor damesblad Margriet en woonde evenementen van ze bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |