Er zijn genoeg alternatieven:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Maandag weer Hansie! Komt Van Hanegem niet meer? Zou ik persoonlijk een goede zaak vinden, al is alleen Hansie en The Boss wel iets te weinig variatie, hoe een leuke gasten ik ze ook vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Emile Schlevis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alternatieven:
- Bos
- Diekstra
- Heertje
- Koert
Zie TTquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Was het zo'n goeie show dan? Ms terugkijken dan
Tuurlijk man, ouwe reus. Dat ventje heb alles. Dat heb techniek, dat heb snelheid, mooi man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
onbetaalbare gozer die Oliver, he? Of denk jij van niet? Jawel man schei uit.
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er benquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef heiden6 het volgende:
Aanval Feyenoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die Sisse was goed hè?quote:
Die man rechtsonder in het groenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ha je wa? dit is toch godverdomme niet te vergelove man, pestkop da je er ben
[ afbeelding ]
Is dat een broer van die man die laatst aan tafel zat? Hoe heettie, met die baard? Van Rossem!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Die man rechtsonder in het groen![]()
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op een lachVolgens mij dacht hij dat hij bij Studio voetbal zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |