SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
joah kan welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Iel kom jij nog langs een supermarkt?
Hoe is hetO+++++quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bietsj
Waz met jou lelll eaarom vi.d je mij naar doen?
ik hallo zeggen jij doei zeggen sahbiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bietsj
Waz met jou lelll eaarom vi.d je mij naar doen?
Top, neem aub vorkjes meequote:
nog steeds gaar mennnn hoe is met jou? Wat ga je doen vndaag?quote:
wwisselinf van wacht tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hallo zeggen jij doei zeggen sahbi
M'n autisme voor eeuwig afzweren maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog steeds gaar mennnn hoe is met jou? Wat ga je doen vndaag?
[..]
wwisselinf van wacht toch
jij ook schatjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry voor die reactie, mn hersens doen hey Noh niet, ik ga weer mn ogen dicht doen. Heelr ve plezier!!!
rare gevolgtrekkingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
M'n autisme voor eeuwig afzweren maareen meet van Monopoly. Dus ik denk dat ik wel een aantal mannenbillen te zien krijg.
Verder voor het eerst in 10 jaar met een gewone bril naar buiten geweest, wel wennen. Gek om te bedenken dat ik brillen heb gehaat bij mezelf.
jaa van zaterdagmiddag t/m vrijdagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:19 schreef Beach het volgende:
[..]
jij ook schatje
doet je zusje al normaal? was je al bij manlief gweest??
Met in the dark ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:43 schreef Michhas het volgende:
ik weet heus wel wat ik zeg hoor jongens, daar heb ik jullie hulp niet bij nodig hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Monopoly het volgende:
2happy4u, een kloon van Beach ?
Toch is hij een soort van expliciets
Goede posts, lachen kan met hem
Tot hij zijn penis laat zien voor de webcam
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik lig nog met klips en bloempje onder de dekens
quote:
Stil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]appel weer bij ons, hoe was het zo zonder internet?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stil.
Had wel internet op mijn mobiel, maar onbeperkt bleek toch niet zo onbeperkt te zijn.
En nu ga ik thee zetten.
Ja, toen had ik ineens een rekening van 56, in plaats van 27 euro. 'Echt onbeperkt, ja. Daar kom je nog niet eens overheen als je 24/7 YouTube-filmpjes kijkt, heus!'quote:
aanklagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, toen had ik ineens een rekening van 56, in plaats van 27 euro. 'Echt onbeperkt, ja. Daar kom je nog niet eens overheen als je 24/7 YouTube-filmpjes kijkt, heus!'
Beeeeetje jammer.
''onbeperkt''quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, hoeveel heb je per maand dan?
veel gelukquote:
niet elke providerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef Sinji het volgende:
Bij onbeperkt he..
Is het niet zo dat je downloadsnelheid wordt geknepen naar slakkentempo? Raar dat je extra moet dokken bij fair use policy
blijf jij maar liggenquote:
Dat doet zij niet, doen anderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon zo fantasieloos dat ze maar mijn afkorting gejat heeft
quote:
Meisje je bent de enige kb en onze liefde voor jou is 10000 tb, die andere bitches zijn niks dit is niet okéquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is zelfs een 3kb tegenwoordig
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Meisje je bent de enige kb en onze liefde voor jou is 10000 tb, die andere bitches zijn niks dit is niet oké
Jij bent gewoon de enige ekte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krullenbolletje is nu ook kb blijkbaarach ach
Ben toch er g geminderd op fok en straks begint school ook weer
Dank je KBquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn mn eckte ekte echte argers.
quote:
Haha nee. En ik was de enige niet moe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
Cosmo, ben je nog in slaap gevallen nadat ik je zo vroeg gewekt heb?
Ik heb stiekem wel nog een klein dutje gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha nee. En ik was de enige niet moe..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hmm? Ik neem aan dat het geen directe sneer is naar jou en/of anderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou ga daar dan terug heen
niemand mist je hier
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou ga daar dan terug heen
niemand mist je hier
Het komt op mij over als een regelrechte bedreiging van de hoogste orde van de fenixquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm? Ik neem aan dat het geen directe sneer is naar jou en/of anderen.
Sinds wanneer :SSquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jongens jongensdit is 1 big happy family.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef leeell het volgende:
dv heeft ook echt weer zo'n close up foto gemaakt, dat ik naast jou zat en niks door had
nou enquote:
autistquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee ga jij maar wat doen met je leven ipv naar fokmeets
En om je pakjes leeg te bietsjen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
ik was er slechts als wingman van beach, ik regelde zijn sexdate met PZ gisternacht
kayquote:
Datzijn datesquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij meet altijd met Appel. hypocriet jong
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Furdinand het volgende:
telkens als mijn telefoon "locked" loopt het vast..volgens mij is het dood.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je wilde zelf ook maar henkie gooide roet in.het eten
Een soort meet die ik toen voorstelde zou ik op zich nog wel willen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je wilde zelf ook maar henkie gooide roet in.het eten
okquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil geen fokkers meer meeten die ik nog niet gemeet heb
Ragboer toch wel nog>?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil jou elke dag meeten in mijn armen gr grquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is er mis mijn neger?quote:
Ik weet ook wel dat die niet komtquote:
al 100 keerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je al een keer uit en aan gedaan?
Oeh oeh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn verslag is nog steeds niet af, wie komt mij een schop onder m'n kont geven.
mag de vlakke hand ook?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn verslag is nog steeds niet af, wie komt mij een schop onder m'n kont geven.
agreed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo, vrouwenbillen. Dat is een genot om aan te raken..
Val dan gewoon op vrouwenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zelfs ik als homo moet dat toegeven. Mannen hebben vaak een gebrek aan vlees daar of harde billen.
Ik kneed graag in mijn eigen gluteus maximus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zelfs ik als homo moet dat toegeven. Mannen hebben vaak een gebrek aan vlees daar of harde billen.
Musculus moet er nog bij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kneed graag in mijn eigen gluteus maximus.
Teder toucheren kan geen kwaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Musculus moet er nog bij.
En mag ik voelen?
Wel tof van je ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat mijn lobi voor P_z steeds groter wordtvan elkaar haten tot vriendschap.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wel tof van je ja.![]()
Zulk soort mensen hebben inderdaad ook vriendschap nodig.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wel tof van je ja.![]()
Zulk soort mensen hebben inderdaad ook vriendschap nodig.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je moet er wel veel geduld voor hebben zeker?
Jawel hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zo'n jongen lijkt me niet makkelijk in de omgang?
quote:
Ja hallo, daar ga ik vrijdag heen, leuk he?quote:
Nee naar spinvis gekkiequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je gaat naar de oevers van de tijd? Waar liggen die?
Mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:07 schreef leeell het volgende:
oh tof !
vorige week gezien, was erg strak
openluchtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooiik hoop alleen dat t droog is
Jepquote:
Ohja, die heeft broertje nog wel van mysterylandquote:
We waren op t zelfde festival maar hebben elkaar daar niet gezien. We kwamen elkaar tegen in het topic eroverquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempsss klipje kwam je tegen op een festival iets toch? Zijn jullie daar nog eens samen heen geweest nog?
en anders een roze nieuwe van de Hema voor 2,50 of een doorzichtige voor 2,25quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, die heeft broertje nog wel van mysteryland
Ohjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We waren op t zelfde festival maar hebben elkaar daar niet gezien. We kwamen elkaar tegen in het topic erover. En we wilden er wel nog heen, maar het was afgelopen weekend en we zijn het vergeten
Westerpopquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohjawist ik wel.
Haha nohhhoe heette het eigenlijk?
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja. Volgend jaar beter.
Is jouw school helemaal geregeld en shizzle?Den Haag it is?
Nouja, 'gewoon'quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Coolwel tof dat het gewoon kan joh.
Jepquote:
Ja echtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wutwut. ZemmelaDat.is wel erg zuur zeg..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat mijn lobi voor P_z steeds groter wordtvan elkaar haten tot vriendschap.
Mummypak voor de broertjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb grote collectie van verschillende krantjes, wat zal ik er mee doen? Weggooien is geen optie!
zo loop ik altijd rond Janquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je daarna je hand in je broek.gestopt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |