Yups. En als je het leuk vind (en blijft vinden) is ook altijd positiefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Er zijn genoeg webshops die een bank krediet aanvragen, komen met een strak business plan etc etc.
Dat laatste hadden wij niet eens, we gingen er gewoon voor.
Voor ons is het NIET hebben van een bank krediet eerder een voordeel dan een nadeel.
Je kunt groots beginnen, en na 2 maanden al flink floppen en ploffen.
Waarom denk je dat zoveer webshops over de kop gaan? Ze beginnen vééls te groot, en kunnen de financiële verplichtingen niet meer opbrengen.
Wij wel, want alles komt uit eigen vermogen en we doen de dingen zelf.
Het is leuk, en de klanten blijven ons terugvinden, ook de grote klanten zoals de pubsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups. En als je het leuk vind (en blijft vinden) is ook altijd positief
Hehe, nee. Ze is nu op vakantie en ze komt, dacht ik, woensdag terug.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:46 schreef Esses het volgende:
Sammie, is de Laat-maar knuffel inderdaad een Laat-maar geworden?
Niet aan Esses vragen, maar trek je eigen planquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ze is nu op vakantie en ze komt, dacht ik, woensdag terug.
Dan even afspraakje maken voor filmpje doen.
Ze wou The Exorcist nog zien. Wat jou betreft een go?
Mooi dat je het nog leuk vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is leuk, en de klanten blijven ons terugvinden, ook de grote klanten zoals de pubs
Klein beginnen, niet té veel pretenties hebben, gewoon, heel basic beginnen
langzaam aan opbouwen, contacten uitbreiden, netwerken, ook met klanten, kost tijd
En dat hebben we, we zitten niet aan deadlines van betalingen aan banken, we maken ons eigen plan, en dat bevalt me meer dan goed.
Als hij intiem contact wil wel, hij kruipt zo tegen der aan... My little pony is dan een betere optie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet aan Esses vragen, maar trek je eigen plan
Nee heb je, ja kun je krijgen
Daaromquote:
Boeien wie tegen wie aankruipt. Het belangrijke gedeelte is het ''tegen elkaar aankruipen''quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Als hij intiem contact wil wel, hij kruipt zo tegen der aan... My little pony is dan een betere optie.
En als je dat dan niet meer leuk vind... Tjah.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom
Als je er geen zin meer in hebt, dan moet je stoppen, want dan ga je het verwaarlozen.
Net als een hobby eigenlijk, van je hobby kan je je beroep maken
Jij vind het misschien niet boeiend, zij waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boeien wie tegen wie aankruipt. Het belangrijke gedeelte is het ''tegen elkaar aankruipen''.
Bredebroeder die in jullie puptentje héérlijk tegen je aankruipt en een scheet laat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boeien wie tegen wie aankruipt. Het belangrijke gedeelte is het ''tegen elkaar aankruipen''.
Dan moet je er mee stoppen iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef Esses het volgende:
[..]
En als je dat dan niet meer leuk vind... Tjah.
Daar kickt hij heulemaal opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bredebroeder die in jullie puptentje héérlijk tegen je aankruipt en een scheet laat?
Oh god ER ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bredebroeder die in jullie puptentje héérlijk tegen je aankruipt en een scheet laat?
quote:
Hij word er eerder heet van.quote:
Tja, als je een buddy in de tent hebt die sambal badjak op hebt, dat kan ik begrijpen.quote:
Maareh, zij schrok snel enzo zei zequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij vind het misschien niet boeiend, zij waarschijnlijk wel.
Ja, doe ik ook. Dat ze het wil ben ik zeker van, want dat zei ze.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammy, trek gewoon je eigen plan, en als ze het niet wil dan merk je dat vanzelf wel. Blauwtje lopen is iedereen wel eens gebeurd
Alleen sommigen zijn er meester in...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammy, trek gewoon je eigen plan, en als ze het niet wil dan merk je dat vanzelf wel. Blauwtje lopen is iedereen wel eens gebeurd
Of ze DEF moeten afschaffen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze op die FC meet allemaal zitten te roddelen
Ik denk niet dat ik me na 1 keer meester mag rekenen, vooral niet als je afgewezen wordt omdat ze al met iemand gaatquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Alleen sommigen zijn er meester in...
Voornamelijk waarom Breuls (ook aanwezig) als FA wel een gratis abo heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze op die FC meet allemaal zitten te roddelen
whehehequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voornamelijk waarom Breuls (ook aanwezig) als FA wel een gratis abo heeft
Zeker niet.quote:
Bel me ff terug tuttebel, dan weet ik wat ik moet inkopen bij de Appie!!!!!quote:
Database -> tabel -> 1 ipv 0quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voornamelijk waarom Breuls (ook aanwezig) als FA wel een gratis abo heeft
Kijk in de kast, zie wat mist, ga doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bel me ff terug tuttebel, dan weet ik wat ik moet inkopen bij de Appie!!!!!
Omdat, daarom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:07 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom is eigenlijk de toespraak van van Uhm uit de OP gehaald?
Nee, die zijn allemaal weggejaagd.quote:
dankjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, is een afko van ADOratie van goddelijke abbonementstypetjes.
Bartje! Wat doe jij hier! Jij hoort nu in café het hemeltje te zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |