abonnement Unibet Coolblue
pi_115981492
Welkom in de:




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december


Statistieken vorige maand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze maand:

Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com


Topicreeks: DEF SC

Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:

Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
pi_115981500
Rome wasn't built in a day ;)
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:31:41 #3
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_115981503
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef m.k het volgende:
Als hij dit als 15 jarige niet kan hebben zie ik het somber in voor zijn toekomst als parrakikkermarn :')
En ik denk dat hij dit als 15 jarige best al goed kan trekken. Ken andere 15 jarigen hier op FOK! die allang huilend bij hun mammie en knuffelbeest zouden gaan janken.

ow en *O* Sine weet wel goed te openen _O_
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_115981517
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

En ik denk dat hij dit als 15 jarige best al goed kan trekken. Ken andere 15 jarigen hier op FOK! die allang huilend bij hun mammie en knuffelbeest zouden gaan janken.

ow en *O* Sine weet wel goed te openen _O_
Ja ben niet zo blond als dat kut wijf -Amber-
pi_115981520
Over knuffelbeesten gesproken: ik heb nooit knuffelbeesten gehad. :P
Now I come to think of it: ik hoop niet dat dat meisje denkt dat die lama bij mij in bed heeft gelegen :').
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:33:32 #6
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_115981529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Sorry hoor Cobra, maar als je dat als dreiging, het willen gebruiken van wapens danwel echte minutie ziet of wat dan ook ben jezelf even verder weg dan ik het ben.
Jij gaat over de schreef mbt de regels op dit forum. En afschuiven helpt niet..
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_115981535
Inlevingsvermogen enzo. Niet iedereen bezit dezelfde volwassenheid en wijsheid en dat is ook totaal niet erg, Als men gewoon niet alles zo fucking serieus nam, was het ook niet zo'n probleem.

Als men zich niet zo om de haverklap op de pik getrapt voelt, valt het allemaal best wel mee hier.
pi_115981538
Sinds tijden een goeie TT.

Ik word een beetje flauw van al dat slappe gedoe. Er moet minder gehuild worden!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_115981543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:34 schreef m.k het volgende:
Sinds tijden een goeie TT.

Ik word een beetje flauw van al dat slappe gedoe. Er moet minder gehuild worden!
Ik heb je gemist bij het fietsenhok vandaag trouwens.
pi_115981560
Deze blijft goed :P
pi_115981564
Slapen :W.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:36:00 #12
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_115981566
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef EllaN het volgende:
Inlevingsvermogen enzo. Niet iedereen bezit dezelfde volwassenheid en wijsheid en dat is ook totaal niet erg, Als men gewoon niet alles zo fucking serieus nam, was het ook niet zo'n probleem.

Als men zich niet zo om de haverklap op de pik getrapt voelt, valt het allemaal best wel mee hier.
Heb ik geen last van want ik heb geen pik :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:36:26 #13
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_115981575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef EllaN het volgende:
Slapen :W.
:W slaap lekker
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_115981588
Maargoed, ik ga ook pitten. Jezus.. tot half 3 's nachts op een forum rondhangen ;( :P
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:37:48 #15
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_115981607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Maargoed, ik ga ook pitten. Jezus.. tot half 3 's nachts op een forum rondhangen ;( :P
:( ik ken dat trieste gevoel
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_115981608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Jij gaat over de schreef mbt de regels op dit forum. En afschuiven helpt niet..
Zij duidelijk en vertel me dan ook welke regels, dan kan ik er wat van leren.
pi_115981609
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Jij gaat over de schreef mbt de regels op dit forum. En afschuiven helpt niet..
Regels? of FOK!? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef EllaN het volgende:
Inlevingsvermogen enzo. Niet iedereen bezit dezelfde volwassenheid en wijsheid en dat is ook totaal niet erg, Als men gewoon niet alles zo fucking serieus nam, was het ook niet zo'n probleem.

Als men zich niet zo om de haverklap op de pik getrapt voelt, valt het allemaal best wel mee hier.
Idd niet iedereen is even volwassen, maar om onvolwassenheid om die reden maar niet af te straffen bereik je ook weinig mee. hoe gaat persoon in kwestie ooit volwassen worden als hij altijd beschermd word?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_115981656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef EllaN het volgende:
Inlevingsvermogen enzo. Niet iedereen bezit dezelfde volwassenheid en wijsheid en dat is ook totaal niet erg, Als men gewoon niet alles zo fucking serieus nam, was het ook niet zo'n probleem.

Als men zich niet zo om de haverklap op de pik getrapt voelt, valt het allemaal best wel mee hier.
Wat nu inlevingsvermogen? Is hier iemand die zich in mijn situatie inleeft?
pi_115981658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:37 schreef m.k het volgende:
Idd niet iedereen is even volwassen, maar om onvolwassenheid om die reden maar niet af te straffen bereik je ook weinig mee. hoe gaat persoon in kwestie ooit volwassen worden als hij altijd beschermd word?
Daar zit zeker wat in m.k, maar ik zou niet zo ver gaan om het ''afstraffen'' te noemen. Ik zou het eerder gewoon kennis maken met de realiteit noemen en dat is iets waar input van andere mensen wel bij helpt, maar uiteindelijk zal hij toch zelf op straat, etc. volwassen moeten worden. Dat komt met tijd. Kom wel goed met die knul denk ik.
pi_115981677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Wat nu inlevingsvermogen? Is hier iemand die zich in mijn situatie inleeft?
Ja ik. Ik vond je opmerking over met vol automatisch vuur schieten niet over de schreef gaan hoor. Ik zag wel dat je het spreekwoordelijk (metaforisch) bedoelde :).
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:42:47 #21
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_115981678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:37 schreef m.k het volgende:

[..]

Regels? of FOK!? :')

[..]

Idd niet iedereen is even volwassen, maar om onvolwassenheid om die reden maar niet af te straffen bereik je ook weinig mee. hoe gaat persoon in kwestie ooit volwassen worden als hij altijd beschermd word?
Ja de ene 15 jarige is meer volwassen dan de andere, maar om iemand van 15 die m.i. de laatste wken hier best zijn oprechte personlijke intenties (waar we wel of niet mee eens kunnen zijn) tot op de bot af af te branden vind ik 'not done'. Geef hem gewoon feed back waar hij wél wat mee kan doen.
Het is makkelijk om te roepen je bent een VMBO-er en zult wel voor VeVa falen, niemand van ons kent hem, en misschien zou het best wel eens een goede militair kunnen worden.
Just my penny for the thought :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_115981682
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:41 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Daar zit zeker wat in m.k, maar ik zou niet zo ver gaan om het ''afstraffen'' te noemen. Ik zou het eerder gewoon kennis maken met de realiteit noemen en dat is iets waar input van andere mensen wel bij helpt, maar uiteindelijk zal hij toch zelf op straat, etc. volwassen moeten worden. Dat komt met tijd. Kom wel goed met die knul denk ik.
Loze woorden, je kan afstraffen en realiteit laten zien als hetzelfde beschouwen.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_115981690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:43 schreef m.k het volgende:

[..]

Loze woorden, je kan afstraffen en realiteit laten zien als hetzelfde beschouwen.
Vind ik niet. Mijn insziens toch echt 2 verschillende aparte dingen.
pi_115981701
Want door iemand af te straffen kan je hem de realiteit laten inzien, maar dat kan ook op vele andere manieren :).
pi_115981710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:42 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ja de ene 15 jarige is meer volwassen dan de andere, maar om iemand van 15 die m.i. de laatste wken hier best zijn oprechte personlijke intenties (waar we wel of niet mee eens kunnen zijn) tot op de bot af af te branden vind ik 'not done'. Geef hem gewoon feed back waar hij wél wat mee kan doen.
Het is makkelijk om te roepen je bent een VMBO-er en zult wel voor VeVa falen, niemand van ons kent hem, en misschien zou het best wel eens een goede militair kunnen worden.
Just my penny for the thought :)
Feedback is in eerste instantie door meerdere mensen heel erg veel en heel erg vriendelijk gegeven. Maar als dat word afgeschreven als belachelijk door 15 jarig broekventje is het op een geven moment afgelopen.

Hebben jullie ouders jullie nooit gelagen ofzo? :?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')