Ja, is toch goed gedaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef Tamashii het volgende:
Schat, het nummer in de tt is al opgehoogd.
Denk je dat ik mezelf niet heb overdacht voordat ik dat bericht had getypt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, ik snap wat je bedoelt. Ik zie veel overeenkomsten met dingen van mij. Probeer eerst voor jezelf na te gaan wat je boeit/interesseert/leuk vindt etc. Als het echt helemaal in een vergaand stadium is, zou je naar een psycholoog gaan kunnen overwegen.
nee, je had 56 en het is 55.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, is toch goed gedaan?Ik begin het al te leren
En muziek maken? Is dat niets voor je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat ik mezelf niet heb overdacht voordat ik dat bericht had getypt?
Ik zoek dus een interesse.... Waarmee ik wellicht een stukje leven wil vervullen...
Muziek is er 1.... Maar om mijn hele leven te vullen met muziek luisteren?
Sowieso vind ik muziek luisteren eigenlijk voornamelijk fijn in het donker...Het liefst pikke donker...
Dus ik heb nog niks voor de dag![]()
Sowieso wel een beetje karig, 1 interesse, als je geen zin hebt om muziek te luisteren heb je niks.
Wil ik eigenlijk al iets mee doen.. Maar ben te cheap voor een instrument atm...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En muziek maken? Is dat niets voor je?
En waaraan zit je te denken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk al iets mee doen.. Maar ben te cheap voor een instrument atm...
Eerst ff wat incashen voordat ik spullen ga kopen.
Oké! Kijk anders even op marktplaats ofzo. Als beginner kan je makkelijk een goedkopere gitaat (eventueel tweedehands)quote:
Mja ook al ben ik beginner... Wil wel zo een item hebben om me er ergens ook emotioneel aan te verbinden... Dus vind wel dat ik een goede moet hebben:Pquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké! Kijk anders even op marktplaats ofzo. Als beginner kan je makkelijk een goedkopere gitaat (eventueel tweedehands)
ik ga maar even andere dingen doen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Toch maar weer een poging doen......
nu alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 06:03 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nog steeds wakker of nu al wakker?
Haha ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. En ik heb ook geen idee waar t wegkomt.
Straks eens even een nieuwe antenne op mijn auto zetten, de wasstraat won vorige week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik ook niet.
Wel een goed excuus om zo even klepjes te stellen van de motor.
Dat is niet erg slim nee. Hoop dat het droog blijft,.anders moet ik in een mini-schuur gaan staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks eens even een nieuwe antenne op mijn auto zetten, de wasstraat won vorige week.
Ik voelde me ook best dom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet erg slim nee. Hoop dat het droog blijft,.anders moet ik in een mini-schuur gaan staan
Eerste nacht is altijd kut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Vreemde bedden
Maar cryothic is verse broodjes halen
Hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik voelde me ook best dom.
En ik ga niet in de regen staan, dan wacht ie maar ff.
oh hai.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:32 schreef JJH het volgende:
Waarom krijg ik een ad over "daten met mama's"
Ik heb een vriendin en woon samen, google doet de plank een beetje misslaan.
niet toevallig links en rechts omgewisseld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen
Drek ff sleutelen aan de motor en daarna ff naar de opticien. Sinds ik mijn nieuwe lenzen heb kijk ik niet scherp
Nee, links -4,75 rechts -3,5. Dus dat zou ik wel merken. Tis alleen links dat niet scherp is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
niet toevallig links en rechts omgewisseld?
Misschien wel niet opgelet bij de opticien en heb je alleen mar -3,5 lenzen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, links -4,75 rechts -3,5. Dus dat zou ik wel merken. Tis alleen links dat niet scherp is.
Nee dat had ik wel gemerkt. Ik denk dat deze lens te sterk is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien wel niet opgelet bij de opticien en heb je alleen mar -3,5 lenzen.
O oke, dan maar ff langs inderdaad, zij kunnen je het zo vertellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat had ik wel gemerkt. Ik denk dat deze lens te sterk is.
Ja als ze plek hebben bij dat meetapparaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke, dan maar ff langs inderdaad, zij kunnen je het zo vertellen.
Maar als het probleem in je lenzen zit hoevel ze die toch alleen maar na te meten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja als ze plek hebben bij dat meetapparaat.
Dat doen ze dmv oogmeetapparaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als het probleem in je lenzen zit hoevel ze die toch alleen maar na te meten?
Okéquote:
Dawissiknie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doen ze dmv oogmeetapparaat.
[..]
Oké![]()
Dat kanquote:
Zitten ze in Duitsland gaan ze in België boodschappen doenquote:
Ooh, das niet zo ver neequote:
Weet ik, maar op zaterdag is het altijd druk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Lenzen en brillen kunnen ze doormeten met een doormeetapparaat. Zo gepiept!
Oh die was voor mij bedoeld dan denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:32 schreef JJH het volgende:
Waarom krijg ik een ad over "daten met mama's"
Ik heb een vriendin en woon samen, google doet de plank een beetje misslaan.
half 9 wakker zegtie...dus ik denk die is al vet lang met de auto bezig....was nog maar half uurtjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:50 schreef JJH het volgende:
Zo, in de kleren en eerst maar eens wat doen, anders zit ik hier over een uur nog.
Awel mevrpoes kwam mequote:
Haiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh die was voor mij bedoeld dan denk ik
Ja vuilnisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef sararaats het volgende:
Lazy saturday![]()
Straks het vuilnis verzamelen.
Ja weet niet wat jullie allemaal uitgespookt hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Awel mevrpoes kwam me
Toch halen. Waren pas om half 1 thuis en toen nog gekletstelke dag sta ik om zes uur op
niks mis met bert en erniequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Dr zit hier iemand Bert en Ernie te kijken
Waar dacht je dan aan?quote:
Waarom zou het niet goed gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet niet wat jullie allemaal uitgespookt hebben. Maar het ging dus wel goed?
Ha! Klepspeling niet verlopen. Mooi snel klaar. Alleen remblokken nog ff.
Alleen op zaterdag ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?
Ik moet op zaterdag de vuilnisbakken leegmaken.
Wel Als ik net wakker ben en wel als die persoon midden dertig isquote:
Ik dacht al,quote:
Weet ik veel, door wat je eerder zei tegen me?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou het niet goed gaan?
Ik heb niets over haar gezegd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, door wat je eerder zei tegen me?
Eeeuw, ik dacht van wel. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb niets over haar gezegd?
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eeeuw, ik dacht van wel. Mijn excuses.
Uhhhhh... Dan had ik wel wat harder gejanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je.het over haar had, die vriendin die weg was gegaan.
Ja dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uhhhhh... Dan had ik wel wat harder gejankt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |