Nope, trio's, kwartetten, sexueel actief vanaf mn 12 e ongeveer, bijna een seksverslaving deed het veel tussen mn 12e en 18e toen monogame relatie van 6 jaar en toen weer gaan sletten.quote:
6 jaar lang en nog zo'n aantal. respectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope, trio's, kwartetten, sexueel actief vanaf mn 12 e ongeveer, bijna een seksverslaving deed het veel tussen mn 12e en 18e toen monogame relatie van 6 jaar en toen weer gaan sletten.
Klinkt cliche, maar ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn blij als de vrouw blij is he
das ook niet juist. evenwichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind haar genot eigenlijk belangrijker dan het mijne
ik niet (altijd)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar dat gaat niet altijd oo denk ik....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn blij als de vrouw blij is he
Als zij fijn komt, lekker van mij genoten heeft, dan ja. Dan hoef ik niet zo perse meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ben niet trots op het aantal maar schaam me er ook nier voor...ik ben ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6 jaar lang en nog zo'n aantal. respect
in een auto is kutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Grijsbaard het volgende:
Ach.. de meest dingen heb ik wel gedaan volgens mij, maar trio met man en vrouw staat nog op het lijstje en carseks.
snap ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet trots op het aantal maar schaam me er ook nier voor...ik ben ik
waarom nietquote:
En zo is hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben niet trots op het aantal maar schaam me er ook nier voor...ik ben ik
Krijg je er niet zo makkelijk uit xDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
lekker in je haren smeren joh
ja waarom niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Is de buik wel ok?
geef die kinderen maar aan mijquote:
Ik ook, m'n ex. Erg jammer Nquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja waarom niet.
vrouwen die vies zijn van sperma
ik ken dus iemand die niet wilt pijpen. ik snap dat niet
Had niet die reden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
heel goed, dumpen die hap, kom op zeg!
Anders gewoon wat meer fruit eten en minder knoflook. Gaat het al beter van smaken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja waarom niet.
vrouwen die vies zijn van sperma
ik ken dus iemand die niet wilt pijpen. ik snap dat niet
fanta drinken, krijg je funkyspunk vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders gewoon wat meer fruit eten en minder knoflook. Gaat het al beter van smaken.
Maar zaad op buikjes.
coole tipquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fanta drinken, krijg je funkyspunk van
Geen idee, als ik nu eens goed gepijpt was misschien wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nou dat zou voor mij een zwaarwegende reden zijn
bitter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha.. wat vind je er vies aan dan? Alleen omdat het beetje bitter is?
Ik ga zo in bad... Whut alweer? Ja alweerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo eerst maar eens even onder de douche staan.
Dank voor de tip. Want ik hou niet van kiwi en ananas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fanta drinken, krijg je funkyspunk van
Ruimte voor een tweede persoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo in bad... Whut alweer? Ja alweer![]()
omdat dat velletje weg is. en volgens de man aan de besnedenpiemolt zit daar een plekje waar je normaal niet makkelijk bij komt wat gevoelig isquote:
Ik was....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat dat velletje weg is. en volgens de man aan de besnedenpiemolt zit daar een plekje waar je normaal niet makkelijk bij komt wat gevoelig is![]()
plus er zit geen pistussen
ib4 katusgrap
Doe mij maar onbesnedenquote:
ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe mij maar onbesnedenvind ik fijner trekken en pijpen
Velletje (voorhuid) kan ook naar achteren. En wassen scheelt een hoopquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat dat velletje weg is. en volgens de man aan de besnedenpiemolt zit daar een plekje waar je normaal niet makkelijk bij komt wat gevoelig is![]()
plus er zit geen pistussen
weetik wel maar is toch niet t zelfdequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Velletje (voorhuid) kan ook naar achteren. En wassen scheelt een hoop
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
ff snel tas inpakken ik denk dat ze er zo is
ben nog nie wegquote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
is hier een besnedenpiemolt in de buuurt?
als de persoon het kan wel. ik heb eens van saaiheid tv liggen kijkenquote:
en dan zappen tussendoor en het geluid harder zetten en zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als de persoon het kan wel. ik heb eens van saaiheid tv liggen kijken
Dat moet wel heel slecht zijn geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Wie allemaal ervaring met zelfde geslacht op Moeraskatje na dan ?
Volgens mij kan ik het welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mwa, er was een man bij, bij dat kwartet, maar verder niets mee uitgespookt, trekt me ook niet echt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Wat is ervaring?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Oké, maar met een trio, noch een kwartet, moet je niet "vies" van een man zijn, want dan wordt het hem sowieso niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwa, er was een man bij, bij dat kwartet, maar verder niets mee uitgespookt, trekt me ook niet echt.
Bovenin die donkere balk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef schrikbarend het volgende:
ff tussendoor, waar kan je je DM bekijken als ze niet als pop-up komen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grijsbaard het volgende:
Nope, maar ergens niet vies van zijn, en ervaring mee hebben is best een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké, maar met een trio, noch een kwartet, moet je niet "vies" van een man zijn, want dan wordt het hem sowieso niet.
Dan ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Gewoon wel eens iets mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |