SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik niet moet naar school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef drumstickNL het volgende:
base vs base doen? Heb volgende week nog vrij.
Alsof de Minecraft SC al niet goddeloos genoeg wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
Laten we een eigen forum beginnen met blackjack en hoeren
Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Alsof de Minecraft SC al niet goddeloos genoeg was
Tis een beetje, tja, erg off the hookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?
goddeloos -> geen behoefte aan kerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Tis een beetje, tja, erg off the hook
Op die van PSV en Joost bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
Maar jij komt wel op onze server spelen he
psv en joost zijn hier niet bij betrokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Op die van PSV en Joost bedoel je?
Ik kom wel eens kijken ja
Ik bedoel eerder dat zelfs de FA en FM geen controle hebben hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
goddeloos -> geen behoefte aan kerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |