Is pas 15 jaar hè, heeft volgens mij zijn hart wel op de juiste plaats zitten, maar zoekt nog naar de juiste begeleiding. Hem hier afkraken is m.i.nutteloos, joch heeft echt wel voor ogen wat hij wilt. Dat sommigen het hier niet eens zijn met de door hem gekozen weg, is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar word echt helemaal niet goed van dat joch
Probleem is alleen dat hij niks van niemand aanneemt. Als je je gedraagt als een muur wat heb je hier dan te zoeken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is pas 15 jaar hè, heeft volgens mij zijn hart wel op de juiste plaats zitten, maar zoekt nog naar de juiste begeleiding. Hem hier afkraken is m.i.nutteloos, joch heeft echt wel voor ogen wat hij wilt. Dat sommigen het hier niet eens zijn met de door hem gekozen weg, is een ander verhaal.
Maar dat is slechts mijn mening
Goedenmiddennacht Royyyquote:
KMar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat hij niks van niemand aanneemt. Als je je gedraagt als een muur wat heb je hier dan te zoeken?
quote:
Ik denk dat hij meer oppikt dan je zou verwachten, of hij er wat mee gaat doen is idd een ander verhaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat hij niks van niemand aanneemt. Als je je gedraagt als een muur wat heb je hier dan te zoeken?
Hoe dan ook. MM heeft een punt.quote:
Anders dan andere leden die hem hier meteen de grond in moesten trappen omdat hij eventueel dezelfde persoon zou zijn als een andere puber die voor zijn komst hier huisgehouden had, heb ik hem in het begin steeds vriendelijk te woord gestaan. maar als een knulletje van 15 denk zich hier om wat voor reden dan ook te moeten manifisteren met spreuken kloppen kan hij dus mooi mijn rug af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is pas 15 jaar hè, heeft volgens mij zijn hart wel op de juiste plaats zitten, maar zoekt nog naar de juiste begeleiding. Hem hier afkraken is m.i.nutteloos, joch heeft echt wel voor ogen wat hij wilt. Dat sommigen het hier niet eens zijn met de door hem gekozen weg, is een ander verhaal.
Maar dat is slechts mijn mening
Prec8ies, en spreuken van zo'n ventje over SF, terwijl hij nog niet eens militair is gaan bij mij dan wel even het verkeerde keel gat in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
En anders dan de meesten hier, ben en blijf ik een vrouw, en hoop toch echt door het stoere gedrag van een 15 jarige heen te kunnen prikken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Anders dan andere leden die hem hier meteen de grond in moesten trappen omdat hij eventueel dezelfde persoon zou zijn als een andere puber die voor zijn komst hier huisgehouden had, heb ik hem in het begin steeds vriendelijk te woord gestaan. maar als een knulletje van 15 denk zich hier om wat voor reden dan ook te moeten manifisteren met spreuken kloppen kan hij dus mooi mijn rug af.
quote:
+1. Allemaal in perspectief zien,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En anders dan de meesten hier, ben en blijf ik een vrouw, en hoop toch echt door het stoere gedrag van een 15 jarige heen te kunnen prikken.
Knul is 15, ja, in DEF op FOK! dus stoere praat, ach eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te proberen uit te leggen waarom ik wél denk dat hij hier de juiste dingen oppikt. Ik vindt het wel stoer dat hij hier ondanks alle negatieve kritiek nog steeds durf te posten
Of hij doet eens niet alsof hij de coolste van de judo school is en neemt eens een keer wat aan van mensen die wel weten waar ze het over hebben (ik niet meegeteld)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En anders dan de meesten hier, ben en blijf ik een vrouw, en hoop toch echt door het stoere gedrag van een 15 jarige heen te kunnen prikken.
Knul is 15, ja, in DEF op FOK! dus stoere praat, ach eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te proberen uit te leggen waarom ik wél denk dat hij hier de juiste dingen oppikt. Ik vindt het wel stoer dat hij hier ondanks alle negatieve kritiek nog steeds durf te posten
Jij bent ook een jochie van 15quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Joh, Amber.. het is een jochie van 15 dat nog niet precies weet wat hij nou eigenlijk wil. Take it easy.
En jij bent dan een jaar ouder?quote:
nope, ik ben inmiddels stokoudquote:
Geef hem gewoon een kans, en Sammie mag blij zijn, hij staat niet meer nr1 op de picklistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Of hij doet eens niet alsof hij de coolste van de judo school is en neemt eens een keer wat aan van mensen die wel weten waar ze het over hebben (ik niet meegeteld)
Stoer is heel leuk, en ook ik denk af en toe dat hij wel iets oppikt, althans dat hoop ik. Maar hij loopt mijn inziens toch vaak genoeg op de verkeerde manier stoer te doen tegenover de verkeerde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |