Meer zuipen.quote:
Lepeltje natrium bicarbonaat (zuiveringszout) naar binnen werkenquote:
Hebben we niet denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lepeltje natrium bicarbonaat (zuiveringszout) naar binnen werken
Bah, dan ga ik juist kotsenquote:
Ik denk dat gootsteenontstopper dan misschien ook wel werktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, dan ga ik juist kotsenlepeltje natrium bi, neutraliseerd het maagzuur
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hebben we niet denk ik.
Even aan de scheikundigen op de faculteit vragen of ze het in elkaar knutselen voor me.
We zitten allen op jouw avonturen te wachten.quote:
quote:
Zonder mij zou het hier wel een saaie boel zijn hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We zitten allen op jouw avonturen te wachten.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zonder mij zou het hier wel een saaie boel zijn he
Neuh, dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja gelukkig bien je geboren en heb je het DEF forum gevonden. We mogen God op onze blote knieen bedanken met je aanwinst, want voor de jaar teling van Bredebarbie op het DEF forum , waren we totaal verloren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef BredeBradda het volgende:
Ik word er spontaan moe van![]()
Truste
Je zult bedoelen dat wij spontaan moe van jou worden, Slaap ze BrakMiddel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef BredeBradda het volgende:
Ik word er spontaan moe van![]()
Truste
ook een goedenavondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja gelukkig bien je geboren en heb je het DEF forum gevonden. We mogen God op onze blote knieen bedanken met je aanwinst, want voor de jaar teling van Bredebarbie op het DEF forum , waren we totaal verloren.
Ja moet ie maar niet zo'n domme opmerking maken. Oh shit ik vergat dat hij dat altijd al doet.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je zult bedoelen dat wij spontaan moe van jou worden, Slaap ze BrakMiddel.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja moet ie maar niet zo'n domme opmerking maken. Oh shit ik vergat dat hij dat altijd al doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |