Pics.quote:
Genoeg kansen gehad al en negatiefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een kans, en Sammie mag blij zijn, hij staat niet meer nr1 op de picklist
13,5quote:
Hey, ik wil anytime op de 1e plek op de picklist staan! Come at me!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een kans, en Sammie mag blij zijn, hij staat niet meer nr1 op de picklist
Doet hij ook wel, maar dat hoort bij de leeftijd. Ik was ook enorm soer rond die tijd. Neemt niet weg dat ik heus wek wat aannam can anderne.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Stoer is heel leuk, en ook ik denk af en toe dat hij wel iets oppikt, althans dat hoop ik. Maar hij loopt mijn inziens toch vaak genoeg op de verkeerde manier stoer te doen tegenover de verkeerde.
Vertel het ze, jij bent de psychologe hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Doet hij ook wel, maar dat hoort bij de leeftijd. Ik was ook enorm soer rond die tijd. Neemt niet weg dat ik heus wek wat aannam can anderne.
FUCK YEAHH!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel het ze, jij bent de psychologe hier.
Gaat slapen dronken apparaatquote:
He vrind, ik take it easy, dus ik zou zeggen bemoei je er even niet mee. Is echter opvallend dat we hier omdat de knul 15 is hem niks zouden mogen zeggen, want oh zijn tere zieltje zou er eens een deuk aan over kunnen houden. Fuck zieltjes, Domme spreuk, schedel breuk. makkelijk zat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Joh, Amber.. het is een jochie van 15 dat nog niet precies weet wat hij nou eigenlijk wil. Take it easy.
Nee, tuurlijk mag je er wel wat van zeggen. Maar ik zeg alleen dat je wel rekening moet houden met het feit dat hij nog een beetje een onbezonnen pubertje is van 15 dat zich nog aan 't oriënteren is op z'n plaats in de maatschapijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
He vrind, ik take it easy, dus ik zou zeggen bemoei je er even niet mee. Is echter opvallend dat we hier omdat de knul 15 is hem niks zouden mogen zeggen, want oh zijn tere zieltje zou er eens een deuk aan over kunnen houden. Fuck zieltjes, Domme spreuk, schedel breuk. makkelijk zat.
Nee.quote:
Oh, dit is lastig voor me.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk mag je er wel wat van zeggen. Maar ik zeg alleen dat je wel rekening moet houden met het feit dat hij nog een beetje een onbezonnen pubertje is van 15 dat zich nog aan 't oriënteren is op z'n plaats in de maatschapij.
Hallo mejuffrouw.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dit is lastig voor me.....
Sam heeft gelijk.
Kom op zeg, hij is meerdere malen hard genoeg aangevallen hier, en ik vind het wel karakter van hem dat hij blijft posten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
He vrind, ik take it easy, dus ik zou zeggen bemoei je er even niet mee. Is echter opvallend dat we hier omdat de knul 15 is hem niks zouden mogen zeggen, want oh zijn tere zieltje zou er eens een deuk aan over kunnen houden. Fuck zieltjes, Domme spreuk, schedel breuk. makkelijk zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |