SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
JIJ gaat JE nu niet aanstellen, he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een kut. Gooi eens met je eigen vleeswaren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
We gaan ons nu niet aanstellen, he?
We?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
We gaan ons nu niet aanstellen, he?
I've stopped bleeding for over 8 months agoquote:
Zo beter?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I've stopped bleeding for over 8 months ago
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
ha spijkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo broeders en zusters van de SC
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.
Jij bent vast de grappigste in huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.
Moest jij jezelf niet ergens nog bewijzen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij bent vast de grappigste in huis
Ik moet de kans nog krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moest jij jezelf niet ergens nog bewijzen?
(n)ooitquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet die creëer je.
Ik kan momenteel nog geen kans creërenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet die creëer je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |