Je bent nu een grote jongen, je eerste bijbaantjequote:
Bosbessen plukkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent nu een grote jongen, je eerste bijbaantje
Supermarkt?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent nu een grote jongen, je eerste bijbaantje
Supermarkt?
stom van me, ik had het kunnen wetenquote:
Professioneel Bosbessen plukker dus inmiddels?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
stom van me, ik had het kunnen weten
nieuwe poging; eerste werkweek, na de vakantie, achter de rug
nee man, ben inmiddels al de assistent van de meester bosbessenplukkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Professioneel Bosbessen plukker dus inmiddels?
Ik zit er niet mee hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon kapen, anders doet hij niks anders.
Zuig m'n piem!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon kapen, anders doet hij niks anders.
Dan zouden er een komma achter PSV en een uitroepteken achter kampioen hebben gestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
zegt hij niet "PSV word kampioen" ?
Braaf meisje.quote:
Nee.quote:
Hoi mamaquote:
Geen zin om jullie ermee lastig te vallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier stond net toch echt wat anders...
had het al gelezen, niet zo bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen zin om jullie ermee lastig te vallen.
Ik ga liever mijn weekend kut in,maar dat ik weet wat er is, dan dat ik hem vrolijk in ga en dat het niet goed met je gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen zin om jullie ermee lastig te vallen.
Tjikquote:
ja hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel! Jij ook?
[..]
Sjef
Chillquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor.
ik pak nog 1 biertje en dan trap ik 'm an.
morgen weer klussen bij een kameraad
joah, ik denk 't dak opquote:
erg handigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n moat heeft een vriendin en die woont al een maand bij hem in, en zei heeft de huur opgezegd. Nu bedenken ze zich ineens dat het huisje voor Donderdag leeg moetMorgen aan de bak dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |