Ja, wat antwoord jij als je 7 keer hetzelfde wordt gevraagd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Johan herhaalt alles wat hij bij FC Rijnmond heeft gezegd.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, wat antwoord jij als je 7 keer hetzelfde wordt gevraagd?
wie? Dennis is wel een toffe gastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee nuzitten er achterlijke idioten bij zoals vd Geest en Fatima
Fatima komt alleen om Johan Derksen en Wilfred Genee uit te pokeren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee nuzitten er achterlijke idioten bij zoals vd Geest en Fatima
die hockeyster , en Dennis weet geen flikker van voetbalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
wie? Dennis is wel een toffe gast
Ik snap niet waarom zij erbij moeten. Dit is geen RTL4.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee nu zitten er achterlijke idioten bij zoals vd Geest en Fatima
Fatima kan niet pokeren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fatima komt alleen om Johan Derksen en Wilfred Genee uit te pokeren.
Commerciele bullshit . ze willen een breder publiek ofzo met die mongooltjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij erbij moeten. Dit is geen RTL4.
Fatima zit erbij omdat ze lekker is. Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee nu zitten er achterlijke idioten bij zoals vd Geest en Fatima
Ze heeft vandaag wel voor 35k gecashed in de EPT Barcelona.quote:
Hopelijk komt Churandy Martina ook eens langsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Commerciele bullshit . ze willen een breder publiek ofzo met die mongooltjes
heeft ze tenminste nog wat geld om zich ergens anders in te kopen. ze hoort zeker niet bij de topquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag wel voor 35k gecashed in de EPT Barcelona.
en Andre van Duin .quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Churandy Martina ook eens langs
En Harry Vermeegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Churandy Martina ook eens langs
Niet eens in de buurt man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Potentie voor beste show ooit ;DD
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Vitesse TV de wijk inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in de tokkiebuurt van Alexandertje
Binnenkort dagelijks reportage uit het nachtleven van Theo Janssenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
valt me mee dat ze niet kapot zijn geslagen door Marokkaantjes
en Nicky Hofsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort dagelijks reportage uit het nachtleven van Theo Janssen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en Nicky HofsSigaren en Frikandellen
O bedankt, MIJN BEELD DEED HET EVEN NIET!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Mandéra het volgende:
Maandag in Mongolen TV: Heracles Almelo.
Die Ajacied vond ik ook wel mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het beste vond ik nog altijd die geflipte Feyenoorder![]()
en die RKC dwazen op een goede 2de
Die feyenoorder was nog leukerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Ajacied vond ik ook wel mooi.
Joajoaquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef Mandéra het volgende:
Je bedoeld die eppo die een liedje voor Frank de Boer had opgenomen op de melodie van Bloed, Zweet en Tranen ?
We hebben een bner in ons middenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joajoa
Mijn TV debuut heb ik al een keer gemaakt.
Heracles - Veendam. Kampioenswedstrijd
Geïnterviewd door niemand minder dan Hansie Hansie. Sbs6
Link naar interview?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joajoa
Mijn TV debuut heb ik al een keer gemaakt.
Heracles - Veendam. Kampioenswedstrijd
Geïnterviewd door niemand minder dan Hansie Hansie. Sbs6
uh okequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Nu weet ik zeker dat Johan op FOK! zit
Precies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef Hierro het volgende:
Gezeik om niets. Doet Mourinho eens rustig is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC heeft....okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer weer geen 3 punten voor jullie.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer weer geen 3 punten voor jullie.
quote:FC Groningen - PSV = PSV
NEC - FC Twente = Twente
Heracles - Feyenoord = Heracles
AZ - sc heerenveen = AZ
Liverpool - Manchester City = Manchester City
Chelsea - Newcastle = Chelsea
Nooit een keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Cavani weg is Matavz voor 10+ naar Napoli
Ik heb me ook prima vermaakt.quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Was de 1e helft nog de moeite waard om terug te kijken?
Als je van platte VI-humor houdt zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
Was de 1e helft nog de moeite waard om terug te kijken?
quote:
Zo maar even terug kijken danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je van platte VI-humor houdt zeker
Ik blok je, als je zo verder gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, ach ja Koerden he. Die hebben altijd wat.
Nou drink je limonade op en eet je bakje chips op en op naar bed jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die de show gemist hebben.
AB-SO-LUUT TERUGKIJKEN
T-O-P-S-H-O-W
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou drink je limonade op en eet je bakje chips op en op naar bed jij
Zeg dan gewoon: Nee, gewoon neequote:
Ik ga 'm morgenmiddag weer kijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je van platte VI-humor houdt zeker
Of ze gaan net als RTL5 deel 2 eerst uitzenden en na dat deel 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
Green Street Hooligans 2 , 1 was beter
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: Nee, gewoon nee
Hierna komt Sexcetraquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze gaan net als RTL5 deel 2 eerst uitzenden en na dat deel 1.
Not bad.quote:
Hij heeft ook Ronaldo als tip gegeven aan PSV en Cruijf aan Ajax, dus een gouden kans voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
Jack Tuyp heeft er weer twee gemaakt, het zou toch mooi zijn als Feyenoord hem haalt na de tip van Evert.
Die dekselse Evert is dan ook niet de eerste de beste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft ook Ronaldo als tip gegeven aan PSV en Cruijf aan Ajax, dus een gouden kans voor Feyenoord.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Was dat een grap van Genee over Hansie als presentator maandag?
Ik was er niet helemaal bij. Dus Genee had niet mijn volle aandachtquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het gemist, in kan begrijpen dat het een topshow was?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Beste show sinds tijden, ik heb echt een keer of wat keihard gelachen.
[ afbeelding ]
Haha, wat n timing... baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/283088/3
dankquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nog beter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)8345ad448e14a04f.mp4
Ga jij maar lekker naar studio voetbal, pedant mannetje dat je bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef Kenju het volgende:
Ging het vandaag nog een beetje over voetbal, of kunnen we deze beter overslaan als je de grappen en grollen na 50 keer wel zat bent?
Dit soort lage reacties had ik wel verwacht. Met een mening ben je blijkbaar pedant. Dat jij het voetbal kennelijk minder interessant vind, wil toch niet zeggen dat een voetbalprogramma in zijn geheel moet vervallen een soort van koffietijd wordt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar studio voetbal, pedant mannetje dat je bent
Tuurlijk niet. Maar tegenwoordig gaat werkelijk iedere aflevering maar voor 30% over voetbal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
alsof je 2 keer per week 1 1/2 uur serieus over voetbal kan praten op tv zonder dat mensen in slaap vallen
Klaar met je machogebral ? Word genoeg gepraat over voetbalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit soort lage reacties had ik wel verwacht. Met een mening ben je blijkbaar pedant. Dat jij het voetbal kennelijk minder interessant vind, wil toch niet zeggen dat een voetbalprogramma in zijn geheel moet vervallen een soort van koffietijd wordt?
Voor jou misschien wel. In de andere voetbaltopics ben je amper te vinden. Hoeft niet perse te betekenen dat je voetbal minder interessant vind. Maar het zegt wel dat je interesse uiting iig anders is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Klaar met je machogebral ? Word genoeg gepraat over voetbal
VI hooligans die worden gespot met iets positiefs over SV worden buiten de groep gegooid. Daarnaast zou ik niks positiefs weten over SV.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel. In de andere voetbaltopics ben je amper te vinden. Hoeft niet perse te betekenen dat je voetbal minder interessant vind. Maar het zegt wel dat je interesse uiting iig anders is.
Ik merk dat niet zo. Ik denk dat wij daarin van mening verschillen. Maargoed,iedereen mag een mening hebben. En veel mensen hebben er geen, jij dus wel. Al wordt je er niet voor ingehuurd,maar dat geheel terzijde. Hahaquote:Persoonlijk vond ik het het leukst toen het nog serieus was. Toen het koffie-tijd-idee er in het zo langzamerhand in kwam, vond ik dat niet zo erg. En ook nog niet toen het nog een paar klassen erger werd. Zeker tijdens VI Oranje moet het allemaal gewoon lekker kunnen.
Maar het is nu zo dat het de boventoon heeft, en dat Wilfred 'te diepe' voetbalonderwerpen gewoonweg afkapt. En dat vind ik gewoon jammer. Zeker aangezien ze bij de NOS ook geen moeite doen om een goed voetbalprogramma te maken, en er in de regel mensen aan tafel zitten die niets te melden hebben. Boskamp heeft dat op zicht wel. En zelfs Hans Kraaij ook wel. De Mos sowieso. Maar afgezien van die laatste, laten ze allemaal zich verleiden tot volledige zijonderwerpen die totaal niet interessant of grappig meer zijn.
Wat is dat??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die VI kijken voor het voetbal?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef FredVleespet het volgende:
'Ze gaan door m'n koker heen' toen ging ik stuk
Dat is een herhaling van eerder vanavond, bij Half 8 Merel Live! over Lance Armstrong die hij natuurlijk volledig steunt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gert Jakobs straks op Nederland 3
kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van eerder vanavond, bij Half 8 Merel Live! over Lance Armstrong die hij natuurlijk volledig steunt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zat op mijn KPN-kastje te kijken, daar nog steeds niet te vinden. Dan maar wer eens via laptop kijken, thanks.quote:
Genee verbeterde Boskamp ook door te Zeggen dat 660.000 mensen er hadden gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:04 schreef Nober het volgende:
Champions League bij de NOS:
708.000 BMG - Dinamo Kiev
660.000 Limassol - Anderlecht
Was dus geen miljoen kijkers.
Dit was echt de leukste aflevering sinds tijden, ik heb echt dubbel gelegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 'm net teruggekeken en ik geef 'm gewoon een 9,5, ach fuck dat gewoon een 10.
Wat een bazenshowEcht dubbel gelegen, fantastisch!!
En wie niet van deze show heeft genoten kan zichzelf net zo goed van een toren gooien, want dan ben je zo zuur geworden, dan geniet je nergens meer van.
Maakt niet uit, beter zelfs. Zolang RTL7 er ook maar zo over denkt.quote:
Dan gaat Genee gewoon weer bedelen en werft hij zelf de sponsoren. Het wordt dan wel weer een seizoen zonder publiek maar dat valt nog wel te overzienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
oei oei dadelijk trekt RTL de stekker eruit en programmeren ze The A- Team in wegens niet langer rendabel
Straks worden ze opgekocht door Murdoch en verdwijnen ze achter de decoder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan gaat Genee gewoon weer bedelen en werft hij zelf de sponsoren. Het wordt dan wel weer een seizoen zonder publiek maar dat valt nog wel te overzien(Al ben ik wel bang dat VI dan naar John de Mol vertrekt
)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Straks worden ze opgekocht door Murdoch en verdwijnen ze achter de decoder.
Gewoon doen man, niets mis meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit showtje staat sowieso in mijn top 5. Misschien ga ik dadelijk wel gewoon het hele showtje terug kijken. Is toch prima man? Laat gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |