quote:
Jaquote:
Omdat ik van je hou.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Konijnen zijn lang niet zo tof als koeien
Aai hem maar over zijn bolletje.quote:
Nee, vind ik geen mooie foto..quote:
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, vind ik geen mooie foto..
Ja ik wil een hapjequote:
Eten is er ook niet om mooi te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, vind ik geen mooie foto..
Je hebt morgen een drukke dag dus dat is goedquote:
Tijn, kun jij jezelf pijpen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt morgen een drukke dag dus dat is goed
Van waar deze vraag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, kun jij jezelf pijpen?
Verkapte "ik-heb-seks"post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het trouwens zo verdomd lekker om een dutje te doen na de seks?
Ik slaap telkens de halve dag weg, of zit enorm moe te gapen omdat ik mn dutjes mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-seks"post.Kan jij jezelf pijpen? Nu we het toch over seks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben het alweer vergeten.quote:
Met deze pens van mij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij jezelf pijpen? Nu we het toch over seks hebben
Ik kan het ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben het alweer vergeten.
[..]
Met deze pens van mij?Dan moet mijn pener 15 cm langer worden.
Verkapte "kijk mij eens seks hebben"-postquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het trouwens zo verdomd lekker om een dutje te doen na de seks?
Ik slaap telkens de halve dag weg, of zit enorm moe te gapen omdat ik mn dutjes mis.
Je verwent haar te veel twi. Doe eens niet. Ik ben helemaal jaloers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens seks hebben"-post
Met minder seks hebben? Ja, daar heb ik wel ontzettende last van ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwent haar te veel twi. Doe eens niet. Ik ben helemaal jaloers.
Jij mag pas seks hebben als ik dat ook weer heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Met minder seks hebben? Ja, daar heb ik wel ontzettende last van ja.
Doe je best de komende 2 a 3 uur dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag pas seks hebben als ik dat ook weer heb.
Ik betaal wel een hoer voor je dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag pas seks hebben als ik dat ook weer heb.
Ik heb wel sinds kort een meisje die me vroeger probeerde te hosselen. Woont ook in Leiden. Dat zou een wanhoopsdaad zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je best de komende 2 a 3 uur dan.
Lief van je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik betaal wel een hoer voor je dan.
Vlak bij de Kraaierstraat en Hoge Woerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waar in Leiden moet je eigenlijk zijn voor hoeren?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt morgen een drukke dag dus dat is goed
Was dat Plan B die bewuste 28e april?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlak bij de Kraaierstraat en Hoge Woerd.
Wat was er de bewuste 28 april dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Was dat Plan B die bewuste 28e april?
De meet in Leiden bij de Plantage.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er de bewuste 28 april dan?
Ze zou de woensdag erna jarig zijn, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat niet in mei? CM is in mei jarig toch?
Ok, maar het antwoord is nee. Ik ging zonder plannen er heen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zou de woensdag erna jarig zijn, voor zover ik me kan herinneren.
Mij aan Myraela helpen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, maar het antwoord is nee. Ik ging zonder plannen er heen.
Wat was mijn plan A dan?
Ja, uiteraard. Anders zou ik je mee hebben genomen naar de hoertjes. En Faxie ook. Faxie verdient het.quote:
Breestraat 50quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waar in Leiden moet je eigenlijk zijn voor hoeren?
Hihaho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihaho.
Zei het wannabe corps meisje.
Ik heb meer kans iemand te hosselen op Quintus dan op Minerva.Ik wist dat je zou happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja, daar ga ik nog steeds mee om. Maar dat gaat niks worden, dat weet hij ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed Casie, hoe is het met jou op hosselgebied? Nog steeds diezelfde kerel die jou leuk vind maar jij hem niet?
Nee, Casie woont buiten de singels. Als een proleet.quote:
En verder geen knappe mannen in je leven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik nog steeds mee om. Maar dat gaat niks worden, dat weet hij ook.
Je houdt hem alleen nog even aan het lijntjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik nog steeds mee om. Maar dat gaat niks worden, dat weet hij ook.
Niet op die manier nee, afgelopen jaar is het goed bevallen geen gedoe met mannen te hebben. Komt vanzelf wel weer. Hoe gaat het met jouw project(jes)?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Casie woont buiten de singels. Als een proleet.
[..]
En verder geen knappe mannen in je leven?
Sja, mijn projectjes zijn momenteel tot stilstand gekomen totdat ik weet wat ik wil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet op die manier nee, afgelopen jaar is het goed bevallen geen gedoe met mannen te hebben. Komt vanzelf wel weer. Hoe gaat het met jouw project(jes)?
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je houdt hem alleen nog even aan het lijntje
Vaak het beste ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, mijn projectjes zijn momenteel tot stilstand gekomen totdat ik weet wat ik wil.
Twijfel, complicaties dit, dat.quote:
Lust je worst?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik werd gelokt door een onweerstaanbare TT, dan heb je dat wel eens...
Ik maak wel vaker bazen TT's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik werd gelokt door een onweerstaanbare TT, dan heb je dat wel eens...
Huldequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker bazen TT's.
Ben er pas dit weekend op Lowlands achterkomen wat het was bij gebrek aan shoarma. Of eigenlijk kon ik dat tentje niet meer vinden.quote:
Oh ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben er pas dit weekend op Lowlands achterkomen wat het was bij gebrek aan shoarma. Of eigenlijk kon ik dat tentje niet meer vinden.
Ik hoef geen hoer hoor maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Anders zou ik je mee hebben genomen naar de hoertjes. En Faxie ook. Faxie verdient het.
Ik pak de laatste tijd steeds vaker gewoon braaf 8 uur slaapquote:
Hoe doe je dat? Ik val pas na 12 uur in slaap en ben gemiddeld half 8 al wakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pak de laatste tijd steeds vaker gewoon braaf 8 uur slaap
Geen idee man, geen idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik val pas na 12 uur in slaap en ben gemiddeld half 8 al wakker
Ga jij naar Lelystad vandaag?quote:
Ik weet het niet, maar ik neig naar niet, zie post #84.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij naar Lelystad vandaag?
Beetje brak lieverd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik neig naar niet, zie post #84.
Nee. Als in, niet van de alcohol. Ik ben al een paar daagjes niet zo lekker in mijn keel, en gister nog wat teveel gepraat (hu, ik?) in de kroeg en nu is mijn keel een beetje belabberd.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Als in, niet van de alcohol. Ik ben al een paar daagjes niet zo lekker in mijn keel, en gister nog wat teveel gepraat (hu, ik?) in de kroeg en nu is mijn keel een beetje belabberd.
Voorlopig lig ik nog in bedquote:
Ik moet even mijn buren opvoeden met foute, goede danwel slechte muziek.quote:
Wat moet dat moet he!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet even mijn buren opvoeden met foute, goede danwel slechte muziek.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet dat moet he!!
ik wil nog steeds een foto van je stoel en bestek zien trouwens
Hier ook nogquote:
Ook goed, geen katerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed! Een beetje uitgeput met een kater maar goed!!
Daar?
Wat is keilaat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder zit te zeuren dat ik langs moet komen op haar verjaardag terwijl ik die dag keilaat thuis ben en dan nog 2 lessen moet voorbereiden.
Moeders.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder zit te zeuren dat ik langs moet komen op haar verjaardag terwijl ik die dag keilaat thuis ben en dan nog 2 lessen moet voorbereiden.
Moeders.
En kan dat voorbereiden niet eerderquote:
Squatten ja (60x afgelopen donderdag)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Iedereen is eindelijk aan het squatten en zich aan het inlezen in het programma van D66
hm.. volgende week ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik lig nu dood op te grond te snakken naar lucht, wanneer kom je langs?![]()
Is wel zo handigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kan ik prima mee leven!
Moet ik mijn adres nog even sturen voordat ik out ga?
Laat ik dat momenteel ook maar niet doen, slik vrijwel nooit pijnstillers, maar vanochtend op het werk er toch maar 2 naar binnen gemikt. Zo'n last van mijn schouders/rug/nekquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Squatten? Moet er niet aan denken, heb nog spierpijn van gisteren.
Hey! Sluit jij eens eventjes achteraan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy mag mij altijd reanimeren en mond-op-mond geven, mits ze een zusterpakje aan heeft.
Mn rug en schouders waren prima, t waren mn hersenen die wat protesteerden en mn armen, gisteren iets teveel gesjouwd. Mn voeten vonden dat dansen van gisteren blijkbaar wat minder leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laat ik dat momenteel ook maar niet doen, slik vrijwel nooit pijnstillers, maar vanochtend op het werk er toch maar 2 naar binnen gemikt. Zo'n last van mijn schouders/rug/nek
Iedereen woont dichter bij Joy dan ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey! Sluit jij eens eventjes achteraan!![]()
Sowieso woon ik dichterbij Joysa dan jij!
Ik heb altijd wel wat last van mijn rug/schouders/nek/knieën etc. Maar ik kraak mezelfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn rug en schouders waren prima, t waren mn hersenen die wat protesteerden en mn armen, gisteren iets teveel gesjouwd. Mn voeten vonden dat dansen van gisteren blijkbaar wat minder leuk
Ik ging in Ierland elke 6 weken naar de masseur, nu heb ik er helaas ff geen geld voor en mn vriendinnetje is er niet zo heel erg goed in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat last van mijn rug/schouders/nek/knieën etc. Maar ik kraak mezelfAlleen zat het nu in de spieren en daar doe je zelf weinig aan
Ahhh ik doe het wel voor 30 e hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging in Ierland elke 6 weken naar de masseur, nu heb ik er helaas ff geen geld voor en mn vriendinnetje is er niet zo heel erg goed in.
Ik heb op beide schouders en aan beide kanten van m'n nek (links en rechts dus) nu zeurende, drukkende pijn. Meestal helpt het kraken van mijn nek dan wel maar vandaag dus niet (en ja dat doe ik zelf en het kraakt). Maar het straalt nog niet door naar de rest van mijn lichaam dus boeiend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging in Ierland elke 6 weken naar de masseur, nu heb ik er helaas ff geen geld voor en mn vriendinnetje is er niet zo heel erg goed in.
Met of zonder happy ending?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh ik doe het wel voor 30 e hoorRugmassage
zonder natuurlijk..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met of zonder happy ending?
Kusje op je oogbol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:29 schreef twi het volgende:
Kaneelstokjes usericon doet pijn aan mijn oogjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |