SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
zeker niet. Veel van die Turken en Marokkanen zijn niet goed, maar ik ben er ook bevriend met een paar. Verder zijn niet alle Nederlanders goed hoor, dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alle Turken en Marokkanen zijn slecht, alle Nederlanders zijn goed?
/over een kam scheren
Marciequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Marcie haat buitenlanders en steeds als iemand zegt dat hij buitenlands is wil hij hem eerst spreken
Ik haat niet alle buitenlanders. Heb meer moeite met Marokkanen en Turken. Niet met alle turken, wel met veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Marcie haat buitenlanders en steeds als iemand zegt dat hij buitenlands is wil hij hem eerst spreken
weet ik veel ik zeg maar watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Niet met me eens dan Dudew?\
[..]
MarcieWeet je ondertussen toch wel
Terwijl je in het vorige topic volgens mij aangaf dat je een racist wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zeker niet. Veel van die Turken en Marokkanen zijn niet goed, maar ik ben er ook bevriend met een paar. Verder zijn niet alle Nederlanders goed hoor, dat zeg ik ook nergens
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel ik zeg maar watwas een parodie op Marcies "ik stem wilders" post.
Heeft met skills te maken en soepelheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Er komt elke dag sport inside vanaf 3 september? Elke dag Johan en Genee overleef je niet.
@VDM Pjanic te langzaam maar El Shaawary niet?
Ja, als ik zeg dat ik ruzie heb met ene Hassan ben ik volgens jullie al een racist. Maar ik heb lang niet met alle buitenlanders moeite hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Terwijl je in het vorige topic volgens mij aangaf dat je een racist was
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
IK ga El Shaawary als LCAM doen in 4-2-2-2 en Pjanic in ander team als CF doen achter Ibra
Waarom praat je steeds over buitenlanders? Allochtoon zijn is heel wat anders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ruzie heb met ene Hassan ben ik volgens jullie al een racist. Maar ik heb lang niet met alle buitenlanders moeite hoor.
/carequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds over buitenlanders? Allochtoon zijn is heel wat anders.
koop dan de MOTM, want paarsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Ah fuck maar, geen zin inik koopt IF Balotteli wel voor CAM
voor welke positie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Hmz, IF Cassano lijkt mij ook wel grappig maar is niet zo snel
5* skills. Nuff saidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Hmz, IF Cassano lijkt mij ook wel grappig maar is niet zo snel
Die stats van hemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik miste een paar weken geleden een UP Cameron voor 950. Nu heb ik hem voor 16k terwijl hij nog bijna 30k waard is
Warokkaantjequote:
pure poep kwam er uit mijn toetsenbord, en dat wel bij meerdere. Niks om terug te lezen.quote:
En waar ging het deze keer over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
pure poep kwam er uit mijn toetsenbord, en dat wel bij meerdere. Niks om terug te lezen.
Dat ik een racist ben, over uitkering en iets tussen GJE en Rijst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En waar ging het deze keer over?
Ja dit ja, waar slaat het opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het lang volgehouden, maar wat voegt dit plaatje nou toe?
Ja gewoon, zit geen gedachte achter verder.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Was je nou nog speciaal voor mij helemaal naar Amsterdam gekomen?
Ja, wie had dat anders kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omg ik wist dat JIJ dit zou posten toen ik het hoorde
Nee heb geen email meer vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja iedereen zit daar weer, kom je ook?
Echt waar jonge, wat ben jij voor een flapdrolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zeker niet. Veel van die Turken en Marokkanen zijn niet goed, maar ik ben er ook bevriend met een paar. Verder zijn niet alle Nederlanders goed hoor, dat zeg ik ook nergens
Is goed ouwe trekbeer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Echt waar jonge, wat ben jij voor een flapdrolIk vind het opeens niet meer zielig voor je dat je hier keer op keer met de grond gelijk word gemaakt.
Nee man, Suits kijkenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Suits kijkenlaatste ep van het seizoen, nu weer tot januari wachten
21 en woon Arnhem, kom je opzoeken ofzo mafkeesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is goed ouwe trekbeer.
Wat wil je hier nou eigenlijk mee bereiken? En hou oud ben jij, en waar woon je?
Gewoon nieuwsgierigheid, maar je bent wel een flippertje zeg, zoo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
21 en woon Arnhem, kom je opzoeken ofzo mafkeesEven op de fiets omdat je geen rijbewijs hebt
Scooter toch, rijden zonder rijbewijs is hoe ze rollen in eindjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
21 en woon Arnhem, kom je opzoeken ofzo mafkeesEven op de fiets omdat je geen rijbewijs hebt
Nee, keurig wachten op rijbewijsje hier hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scooter toch, rijden zonder rijbewijs is hoe ze rollen in eindjeaf en toe een scooter koppen alsof het niets is
zie je maar wat die kut posts van je allemaal te weeg brengenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid, maar je bent wel een flippertje zeg, zoo.
Maar nogmaals, wat wil je hier nu mee bereiken?
Harvey en Mike aan het stonenquote:
Wat wilde jij bereiken met je TT in bij het vorige topic. Vind het altijd zo kansloos omdat jij waarschijnlijk in het echt een Turk niet kan aanspreken op het gedrag en dergelijke.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid, maar je bent wel een flippertje zeg, zoo.
Maar nogmaals, wat wil je hier nu mee bereiken?
Ja of niet, is 1 en al getroll en al die kneuzen die daar dan over gaan zeuren man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie je maar wat die kut posts van je allemaal te weeg brengen
was mooi toen Harvey zei van The park guy really? oidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Harvey en Mike aan het stonengeniaal
Ooh jawel. En wat is er mis, ik zeg TURKEN, wat is daar beledigend aan? we hadden het net over Turken, en ik had lapo, en wist niks. Niet cryen om niks baby.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat wilde jij bereiken met je TT in bij het vorige topic. Vind het altijd zo kansloos omdat jij waarschijnlijk in het echt een Turk niet kan aanspreken op het gedrag en dergelijke.
Oke man wat jij wilt mister.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Omdat je inziet dat je ongelijk hebt ga je het afdoen als een troll, dat is nog 100x zo zwak als gewoon zeggen dat je de plank wederom mis slaat.
Coffee guy ofzo jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was mooi toen Harvey zei van The park guy really? oid
Bedoel je op FOK! of in Eindhoven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke man wat jij wilt mister.
Ik heb een hekel aan een paar buitenlanders hier, ja. Niks meer, niks minder.
Cryen en babyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh jawel. En wat is er mis, ik zeg TURKEN, wat is daar beledigend aan? we hadden het net over Turken, en ik had lapo, en wist niks. Niet cryen om niks baby.
Eindhoven, hoezo? Ik kom wel verder dan alleen FOK!. volgens mij ben jij iemand met een brilletje, 2x per week zonlicht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedoel je op FOK! of in Eindhoven?
Gezien als pispaaltje, jij bent te grappig. Gewoon paar keer ruzie gehad, met wat mensen, en hun familie. Verder niks. Ga ergens anders zeuren man, kneusje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Cryen en babyjij bent degene die klaagt over Turken omdat je waarschijnlijk door de meeste wordt gezien als pispaaltje. Nou ik kan je vertellen dat het hier op FOK! vaak niet anders is.
Ja, ik ben het ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven, hoezo? Ik kom wel verder dan alleen FOK!. volgens mij ben jij iemand met een brilletje, 2x per week zonlicht.
Oh, geluid ben jij het
Jij bent de gene die zeurt over buitenlanders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gezien als pispaaltje, jij bent te grappig. Gewoon paar keer ruzie gehad, met wat mensen, en hun familie. Verder niks. Ga ergens anders zeuren man, kneusje.
dacht dat het die kr alex was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ik ben het ja.
Jij zei 'ik heb een hekel aan een paar buitenlanders hier, ja. Niks meer,niks minder.'
Daarop is mijn vraag of dat op FOK! is of in Eindhoven en dan begin jij over een FOK! autistje.
Vind het zó jammer van je dat je op een afstand van bijna 70KM mij kan uitmaken voor kneusje. Had je dat maar gedaan als je tegenover me stond, dan had ik je pas knappe jonge gevonden. Ik weet al met wat voor soort ik te maken heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gezien als pispaaltje, jij bent te grappig. Gewoon paar keer ruzie gehad, met wat mensen, en hun familie. Verder niks. Ga ergens anders zeuren man, kneusje.
Het was toch al lang klaar? wat begint hij er over, en sowieso hij kent mij niet, hij leest alleen even wat terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij bent de gene die zeurt over buitenlanders.
Wacht heel even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind het zó jammer van je dat je op een afstand van bijna 70KM mij kan uitmaken voor kneusje. Had je dat maar gedaan als je tegenover me stond, dan had ik je pas knappe jonge gevonden. Ik weet al met wat voor soort ik te maken heb.
Ik laat het hier maar gewoon bij omdat het hier gaat om een internet hooligan die nog op de fiets naar school gaat.
Goedzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dacht dat het die kr alex was.
ik heb hier op fok! geen problemen met buitenlanders, meer met de Nederlanders hier.
Moet je eigenlijk thuis of uit tegen Wodan?? Gewoon nieuwsgierig me broertje voetbalt daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven, hoezo? Ik kom wel verder dan alleen FOK!. volgens mij ben jij iemand met een brilletje, 2x per week zonlicht.
Oh, geluid ben jij het
En jij kent wel elke buitenlander??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het was toch al lang klaar? wat begint hij er over, en sowieso hij kent mij niet, hij leest alleen even wat terug.
nee, ik haat toch ook niet elke buitenlander?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En jij kent wel elke buitenlander??
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, nog meer dan 2 jaar voor dat ik mag stemmen. Geen probleem. Mijn mening wordt denk ik nog wel verandert, maar ik denk het niet
Heb iets tegen buitenlanders, mag ze gewoon niet. (de meeste)
Pure aids wat ik typ zegquote:
Marokkanen en Turken dan. Die haat je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee, ik haat toch ook niet elke buitenlander?
ook niet alle.quote:
Ik durf al niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Jij kan mij wel uitmaken voor mafkees en flapdrol, maar kneusje gaat voor jou te ver? Kom maar naar eindhoven toe, ik wil best de situatie aan je uitleggen hoor. Maar neem geen vrienden mee, of messen oid.
Ik wil niet vechten,oid hoor. Maar jij zegt wel dat ik naar jou moet komen, maar jij begint mij hier uit te maken voor van alles en nog wat, kom dat dan hier zeggen, dan praten we het uit.quote:
Ik ben Turks en ik erger me aan jou reacties. Ik heb ook zo nu en dan problemen met Nederlandse mensen, maar ik ga niet kinderachtig lopen praten over dat ik de meeste Nederlanders niet mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil niet vechten,oid hoor. Maar jij zegt wel dat ik naar jou moet komen, maar jij begint mij hier uit te maken voor van alles en nog wat, kom dat dan hier zeggen, dan praten we het uit.
jij bent een turk/marokkaan neem ik aan?
Oke, maar nogmaals, wat wil je nu eigenlijk bereiken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben Turks en ik erger me aan jou reacties. Ik heb ook zo nu en dan problemen met Nederlandse mensen, maar ik ga niet kinderachtig lopen praten over dat ik de meeste Nederlanders niet mag.
Jij bent gewoon zielig bezig hier in het topic en trekt je terug door de zeggen dat je aan het trollen bent.
Pff niet liefquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
Marcie, je bent 1.72? Niet te stoer, kleine
Wel als het onterecht is, en dan maakt het niet meer uit of het Turken, Chinezen, Marokanen of zelfs Nederlanders zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, maar nogmaals, wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Meteen agressief reageren, waar is dat voor nodig. Chill hem gewoon. Word jij op iedereen wild, die iets tegen turken oid heeft.
I see you on the interwebzquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Pff niet lief
En dan, denk je dat een 1.72 niet stoer kan zijn ?
ja ik heb toch problemen gehad met turken en Marokkanen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
Mensen die problemen maken heb ik een hekel aan, maakt niet uit welke afkomst. Je moet mensen veroordelen op wat ze doen en niet waar ze weg komen etc.
Oke, sorry als ik je heb gekwetst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wel als het onterecht is, en dan maakt het niet meer uit of het Turken, Chinezen, Marokanen of zelfs Nederlanders zijn.
Voortaan even het koppie erbij houden, als ik wat negatiefs zou typen hier over Nederlanders heb ik ook 90% van de users hier aan mn kop met de vraag wat ik dan in Nederland doe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, sorry als ik je heb gekwetst.
Nee hoor, van mij mag je een hekel hebben aan Nederlanders hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Voortaan even het koppie erbij houden, als ik wat negatiefs zou typen hier over Nederlanders heb ik ook 90% van de users hier aan mn kop met de vraag wat ik dan in Nederland doe.
Mocht dat het geval zijn, hou ik dat liever voor mezelf ipv het te melden op een forum.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je een hekel hebben aan Nederlanders hoor
Koppie erbij houden is lastig, na een lange dag school
Ja, oke. Maar ik ben redelijk open, wat niet altijd goed uitpakt, maar ja, that's who I am.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, hou ik dat liever voor mezelf ipv het te melden op een forum.
Alex wou het er nog even over hebben. No stress het is al weer voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Move on, gaat het verdomme nog steeds over die buitenlanderts
ik, maar ik heb niet met de IF gespeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben hier met iMOTM Super Mario (niet Gomez) gespeeld? Hoe baas was hij en is hij veel beter dan de IF?
mooi, kan de rest weer on topic. Jezus, wat verziek jij dit topic zeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik, maar ik heb niet met de IF gespeeld.
ik vond het persoonlijk helemaal niks. Hij is echt lui (low/low) was ik bij de achterlijn, stond hij nog ergens op de middenlijn te wachten. Doe je geen 10x l1 indrukken, loopt hij ook niet, hij heeft lang nodig om te schieten, en zijn schot vond ik ook wel tegenvallen.
Niet veel dus
Maar ik ga slapen, tot morgen
He, heb jij wel eens met iMOTM Balotelli gespeeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mooi, kan de rest weer on topic. Jezus, wat verziek jij dit topic zeg.
Nee, ook niet onder de lakens, hihiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
He, heb jij wel eens met iMOTM Balotelli gespeeld?
Ballotelli wordt baas in FUT13, na elk doelpunt even de boel aanspannenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
O, want ik wil wel een team met iMOTM Balotelli
haha, na een maand zitten we er allemaal op te haten denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ballotelli wordt baas in FUT13, na elk doelpunt even de boel aanspannen
Niet dat ik weet, maar heb al wel een nieuwe video gezien van iemand op de gamescom die de nieuwe skills aan het doen was. Niet heel bijzonder jammer genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:06 schreef diedjuh het volgende:
Komen er nog meer nieuwe celebrations?
Een van de laagste begrotingen en toch gewoon bovenaanquote:
Heb zeker bewondering voor clubs als RKC, met minimale middelen het maximale er uit halenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een van de laagste begrotingen en toch gewoon bovenaan. Jozefzoon speelt erg goed vind ik, goede zet van RKC.
RKC is gewoon baas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Een van de laagste begrotingen en toch gewoon bovenaan. Jozefzoon speelt erg goed vind ik, goede zet van RKC.
Da's wel jammer, daar kunnen ze wel weer eens wat aan gaan veranderen vind ik, laatste 3 jaar nagenoeg hetzelfde gebleven geloof ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar heb al wel een nieuwe video gezien van iemand op de gamescom die de nieuwe skills aan het doen was. Niet heel bijzonder jammer genoeg.
Misschien dat Marius Hjerpseth binnenkort met een écht goed video komt.
Er zouden zoveel meer in FIFA moeten zitten. Gewoon als een boss in de laatste minuut je shirtje uittrekken en rood pakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zou ook wel grappig zijn als je met die Balotelli celebration je shirt uittrekt en dus geel pakt.
Dan moet je dus nadenken of het het wel waard is en of het kan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat voor video? Ik ben in Dokkum geboren
Gewoon lekker op de aanval en kijken waar het schip strandt. Fijn dat Willem II daar ook voor kiest, gewoon lekker opportunistisch spelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb zeker bewondering voor clubs als RKC, met minimale middelen het maximale er uit halen
Gaan ze niet doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zou ook wel grappig zijn als je met die Balotelli celebration je shirt uittrekt en dus geel pakt.
Dan moet je dus nadenken of het het wel waard is en of het kan.
Finale?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Tiebreak derde set bij Isner Tsonga. Heb geld staan op Isner @ 2.20
quote:
12 euro rijkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Tiebreak derde set bij Isner Tsonga. Heb geld staan op Isner @ 2.20
Ja en je gaat je ergeren aan het feit dat hij keer op keer net te laat is. Op het middenveld heb ik toch liever iemand met 70+ pace en die workrates heeft als High en Medium. Dus box to box spelers hebben dan mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik zit te twijfelen om een speler met 50 pace te nemen als CDM (Thiago Motta) omdat mij dat heel goed uitkomt qua links, en naast pace is het een prima speler. Is het echt zo'n nadeel, die 50 pace? Iemand wel eens met een vergelijkbare speler gespeeld?
ja van Bommel en dat was niet bepaald een pretje, kon het niet bijbenen. Leek wel een weerspiegeling van Mark van Bommel in het echt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik zit te twijfelen om een speler met 50 pace te nemen als CDM (Thiago Motta) omdat mij dat heel goed uitkomt qua links, en naast pace is het een prima speler. Is het echt zo'n nadeel, die 50 pace? Iemand wel eens met een vergelijkbare speler gespeeld?
Heskey op CDM met 59 pace levert bij mij geen problemen op, ik heb ook wel wedstrijden met Marcos Assuncao met 53 pace gespeeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb wel eens met Heskey op CDM gespeeld, en Smithquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
ik heb IF Torsten Frings, werkt primaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Zou het niet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
Niet met hem maar wel met een ander. Het is gewoon irritant, vooral omdat FIFA pace is. Kan het denk ik niet bijhouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik ga het gewoon doen, die triple link met Verratti komt perfect uit
Nah alleen ultimate team, met head to head haalt puyol makkelijk een aguero in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Niet met hem maar wel met een ander. Het is gewoon irritant, vooral omdat FIFA pace is. Kan het denk ik niet bijhouden.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:32 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nah alleen ultimate team, met head to head haalt puyol makkelijk een aguero in.
In het echt toch ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Tim86 het volgende:
In FUT loop je gewoon net zo hard met de bal aan de voeten als zonder..slaat echt nergens op soms.
Dat valt wel mee hoor, heb vaak genoeg gehad dat ik eruit werd gelopen door David Luiz of Pepe terwijl ik met Aguero met de bal was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Tim86 het volgende:
In FUT loop je gewoon net zo hard met de bal aan de voeten als zonder..slaat echt nergens op soms.
Neequote:
Ja jij wel johquote:
Deed r2 het niet ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn Messi werd er met 2v2 door Mertesacker uitgepaced
Nee, was een erg kleine afstand, maar tochquote:
Van de bal gezet ja. Bij een gelijke start haalt Mertesacker hem echt niet in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn Messi werd er met 2v2 door Mertesacker uitgepaced
Jij bent gewoon een pacehoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, was een erg kleine afstand, maar toch
Leek gewoon alsof zo'n trage beer explosiever was dan mijn Messi
Meh, nam een bal aan, wilde een sprint inzetten en hij ook, maar hij trok me zo aan mijn shirt naar de grondquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Van de bal gezet ja. Bij een gelijke start haalt Mertesacker hem echt niet in.
Ja, met het trekken aan het shirt word de pace van de tegenstander minder en aangezien Mertesacker 5x zoveel kracht als Messi heeft trekt hij hem in 1x 5 meter naar achter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, nam een bal aan, wilde een sprint inzetten en hij ook, maar hij trok me zo aan mijn shirt naar de grond
Mertesacker trekt er dus wat pace van Messi af!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, met het trekken aan het shirt word de pace van de tegenstander minder en aangezien Mertesacker 5x zoveel kracht als Messi heeft trekt hij hem in 1x 5 meter naar achter.
SJF(ZASJF(I|AJUD(AW:UJED(WUJ was hem eindelijk vergetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mertesacker trekt er dus wat pace van Messi af!
(IK ZEI AFTREKKEN, MAG IK DAT ZO ZEGGEN JA DAT MAG IK ZO ZEGGEN)
quote:
k, thxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het best wel een geniale aflevering met veel leuke momenten
Niet zo zielig... ik zit al een week weer op schoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:11 schreef vandermar het volgende:
Morgen een lekker dagje om fifa te spelen, hele dag regen
Donderdag komen de schoolroosters, zal mij niet verbazen dat ik vrijdag dan op school moet zijn
Kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Da's die kerel die fucking rare geluiden maakt in z'n intro toch
Netjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen mijn boi Teddy nog halen
Ik heb nog 6pack staan, kopen?quote:
ja dat kan maar geen doekoe meer hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Netjes.
Kan je niet Traore van Milan doen?
steefie woont in een achterstandswijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik was even de hond aan het uitlaten en er scheurt een auto met hoge snelheid door onze straat en honderd meter verder stapt iemand uit en die sprint weg. Op datzelfde moment komt er een politie auto aan gescheurd, springt een politie uit die te voet achter die kerel aangaat en de politie auto achter die auto aan.![]()
ghetto bitches
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
Geluidsysteem, geil je op dikke mensen ofzo? Al die foto's ervan...
Wil je ook best wat leuks foto's van mezelf storen namelijk.
Alsof jij niet in een achterstandswijk woont.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie woont in een achterstandswijk
Alles onder Friesland is een favella.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
steefie woont in een achterstandswijk
had laatst nog zoiets toen ik 's middags ff naar de tandarts ging, ik rustig naar de tramquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik was even de hond aan het uitlaten en er scheurt een auto met hoge snelheid door onze straat en honderd meter verder stapt iemand uit en die sprint weg. Op datzelfde moment komt er een politie auto aan gescheurd, springt een politie uit die te voet achter die kerel aangaat en de politie auto achter die auto aan.![]()
ghetto bitches
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Zoveel dikke mensen post ik toch niet?
Kom op deze gozer heeft 548 kilo vet als zijn gezicht. Dat is niet gezond.
Deze grote jongen ook al.quote:
Bij hem had k niet eens door dat het een dikzakje was.quote:
TR gemaakt enzo, dit dat NSBquote:
Alsof jij criminele handelingen hebt verrichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, nog veel meer politie hier in de straat, als ze maar niet gaan aanbellen
Ja maar ik heb bij geile wijven ook niet altijd door dat het geile wijven zijn, ik word er onbewust gewoon hard van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij hem had k niet eens door dat het een dikzakje was.
Ik heb hier wel wierie nog liggen en dat is meer dan 5 gramquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof jij criminele handelingen hebt verricht
maakt niet uit hoor doen ze hier bijna dagelijksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
Lol, nog veel meer politie hier in de straat, als ze maar niet gaan aanbellen
Fopje flauw mopjequote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij niet in een achterstandswijk woont.
Zijn dat BBW wijfies? Soort zoekt soort zeggen ze.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bij geile wijven ook niet altijd door dat het geile wijven zijn, ik word er onbewust gewoon hard van.
staat ie er al? ff laptop aan zetten danquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat ie er al? ff laptop aan zetten dan
Al mega lang joh..paar minuten na de uitzending altijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat ie er al? ff laptop aan zetten dan
ooh ke, kan me nog herinneren dat ze er altijd pas rond 2 uur 's nachts enzo op kwamen. wel alweer een tijd geledenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al mega lang joh..paar minuten na de uitzending altijd
Hoe kom jij zo snel weer aan coins?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen mijn boi Teddy nog halen
3 dagen bronze packs en je zit aan dit bedrag joh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel weer aan coins?
IF Koef?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stijfje hoor van de stats
Nee man, Demougequote:
Is El Shaarawy zo goedkoop geworden dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 dagen bronze packs en je zit aan dit bedrag joh.
50-60k volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is El Shaarawy zo goedkoop geworden dan?
dingen verkopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel weer aan coins?
60k, da's niks meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is El Shaarawy zo goedkoop geworden dan?
Ach joh, niet zo zanikkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Heb je zulke mooie stats, wordt alles verneukt door
[ afbeelding ]
Balotelli is echt een koningquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, niet zo zanikkenspelers erom heen met high low en problem solved. Gewoon dribbelen met Balotelli en niemand pakt hem de bal af
Werkt die methode nog steeds goed?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 dagen bronze packs en je zit aan dit bedrag joh.
Good music.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
Vanaf nu gaan we goede muziek posten.
Kom maar op met die Youtubefilmpjes
quote:
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werkt die methode nog steeds goed?
quote:
NOU DAN BEN IK EEN MOD WANT IK KAN NOG GEWOON POSTNE HAAHAH EINZ XD XD X DXD LOlquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit topic is dicht vanwegen mensen gebruikers die zich niet kunnen gedragen.
Rick Rossquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Als we dan toch allemaal dingen gaan posten die niemand gaat luisteren
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die slechtste van deze track. Ze hebben hem niet voor niets geen 16 gegeven
16 BARS JONGEquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
IK DACHT ALTIJD 101 BARZ HAHAquote:
quote:
1 van m'n favoriete nummersquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]^99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
zie vdm er wel voor aan om gewoon 15 min non stop op die thumbs down knop te drukkenquote:
Ieder zijn meningquote:
Hij doet maar, het lied blijft even mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zie vdm er wel voor aan om gewoon 15 min non stop op die thumbs down knop te drukken
god wat triestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
Alexander 'I like to kom' Buttner.
Wat een apenkut die kerelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
Geldt voor bijna alle Nederlandse voetballersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:10 schreef Rijst het volgende:
Ach ik denk niet dat de Engels van RvP toen niet (veel) beter was dan die van Buttner.Na 8 jaar in PL praat hij nog steeds met een steenkolen accent. Hetzelfde geldt voor Raffie.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
De Jong praat echt Engels als een baasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:10 schreef Rijst het volgende:
Ach ik denk niet dat de Engels van RvP toen niet (veel) beter was dan die van Buttner.Na 8 jaar in PL praat hij nog steeds met een steenkolen accent. Hetzelfde geldt voor Raffie.
Babelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Geldt voor bijna alle Nederlandse voetballers
Belgen spreken over het algemeen ook beter Engels dan wij Nederlanders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Ze kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan Kompany
kom*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:20 schreef diedjuh het volgende:
Buttner: " 23 years old, leftback, I like to come."
????
Snap niet eens wat hij ermee bedoeldequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:20 schreef diedjuh het volgende:
????
opkomende linksbackquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snap niet eens wat hij ermee bedoelde
Meekomen naar voren?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en zometeen zeg je weer dat het een troll was let maar op.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een apenkut die kerel
Da's Rijst z'n excuus altijd, niet het mijnequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en zometeen zeg je weer dat het een troll was let maar op.
I say doquote:
Hou op, ik schiet weer in de lach.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:20 schreef diedjuh het volgende:
????
En dat zegt hij drie keerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou op, ik schiet weer in de lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |