SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
zeker niet. Veel van die Turken en Marokkanen zijn niet goed, maar ik ben er ook bevriend met een paar. Verder zijn niet alle Nederlanders goed hoor, dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alle Turken en Marokkanen zijn slecht, alle Nederlanders zijn goed?
/over een kam scheren
Marciequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Marcie haat buitenlanders en steeds als iemand zegt dat hij buitenlands is wil hij hem eerst spreken
Ik haat niet alle buitenlanders. Heb meer moeite met Marokkanen en Turken. Niet met alle turken, wel met veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Marcie haat buitenlanders en steeds als iemand zegt dat hij buitenlands is wil hij hem eerst spreken
weet ik veel ik zeg maar watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Niet met me eens dan Dudew?\
[..]
MarcieWeet je ondertussen toch wel
Terwijl je in het vorige topic volgens mij aangaf dat je een racist wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zeker niet. Veel van die Turken en Marokkanen zijn niet goed, maar ik ben er ook bevriend met een paar. Verder zijn niet alle Nederlanders goed hoor, dat zeg ik ook nergens
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel ik zeg maar watwas een parodie op Marcies "ik stem wilders" post.
Heeft met skills te maken en soepelheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Er komt elke dag sport inside vanaf 3 september? Elke dag Johan en Genee overleef je niet.
@VDM Pjanic te langzaam maar El Shaawary niet?
Ja, als ik zeg dat ik ruzie heb met ene Hassan ben ik volgens jullie al een racist. Maar ik heb lang niet met alle buitenlanders moeite hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Terwijl je in het vorige topic volgens mij aangaf dat je een racist was
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
IK ga El Shaawary als LCAM doen in 4-2-2-2 en Pjanic in ander team als CF doen achter Ibra
Waarom praat je steeds over buitenlanders? Allochtoon zijn is heel wat anders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik ruzie heb met ene Hassan ben ik volgens jullie al een racist. Maar ik heb lang niet met alle buitenlanders moeite hoor.
/carequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds over buitenlanders? Allochtoon zijn is heel wat anders.
koop dan de MOTM, want paarsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Ah fuck maar, geen zin inik koopt IF Balotteli wel voor CAM
voor welke positie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Hmz, IF Cassano lijkt mij ook wel grappig maar is niet zo snel
5* skills. Nuff saidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Hmz, IF Cassano lijkt mij ook wel grappig maar is niet zo snel
Die stats van hemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik miste een paar weken geleden een UP Cameron voor 950. Nu heb ik hem voor 16k terwijl hij nog bijna 30k waard is
Warokkaantjequote:
pure poep kwam er uit mijn toetsenbord, en dat wel bij meerdere. Niks om terug te lezen.quote:
En waar ging het deze keer over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
pure poep kwam er uit mijn toetsenbord, en dat wel bij meerdere. Niks om terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |