Zou je dat ook in voetvorm hebben? En als je dan tot je been erin gaat, heet het dan legging?quote:
je man heeft toch ook eigen voeten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je dat ook in voetvorm hebben? En als je dan tot je been erin gaat, heet het dan legging?
Haaahahahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Schijnt weer een ander licht op: de benen nemen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm, een vraag. Weet iemand hier hoe je de naam Myron uitspreekt?
ik denk dat ze die vraag wel vaker heeft gehad/nog zal krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ja is ook zo. Maar het is ook niet iets dat ik nu moet weten / hoewel het natuurlijk wel zo voelt. Ik vraag het wel over een tijdje. Tegen de tijd dat ik op bezoek kan, voordat ik het weer vergeetIk moet afsluiten. Bedankt.
bij de jongen die ik ken is het juist Mieron.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, ik![]()
Als het een jongetje is waarschijnlijk met de engelse uitspraak, net als bij mijn dochter.
Een meisje zou idd ook Miron kunnen zijn. Ze zullen je het vast niet kwalijk nemen als je het de eerste keer verkeerd zegt, doe ik ook nooit.
Ik vind dat zelf best vrouwelijk klinken, maar goed. Alles kan, toch? Ik had er destijds niet bij stilgestaan dat het ook als Mieron uitgesproken kan worden, maar ik hoor het nu wel vaker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:40 schreef trui het volgende:
[..]
bij de jongen die ik ken is het juist Mieron.
Petje af, spuuglokje! heeft Wouter zelf ook nog een beetje meegeholpen?
dat is een heel fijn bed. ik heb er zelf ook zoeen. (wij hebben genoeg aan de korte versiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Trui, als hij helpt met uitzoeken duurt het geen uren maar weken. Er komen dan zoveel herinneringen boven dat hij er te emotioneel van wordt en nauwelijks kan opruimen of weggooien. We hebben het geprobeerd hoor, maar dat werd niks!Hij heeft wel gestofzuigd nadat de rommel weg was en voordat ik ging bouwen. En een gedeelte van de gesloopte kastplanken naar de garage gebracht. Maar dat bouwwerk doe ik sowieso graag helemaal alleen, want dat vind ik leuk. Samenwerken is ook niet mijn sterkste kant.
En nu is het zoooo leeg en zijn bed ligt zoooo heerlijk. Ik heb een héél gelukkig kind nu.
zie je nou wel. ik moet gewoon luisteren naar een kenner en niet naar die meisjes die denken dat ze alles wetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Er moet helemaal geen olie bij. Gewoon in een magnetronbestendig kommetje, en dan even in de magnetron, roeren, weer even erin etc tot het helemaal glad is. En als het na een tijdje teveel gestold is kun je het kommetje zo weer even in de magnetron doen.
*Lurkster breekt even in*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ondertussen even gegoogeld, maar ik zie dat als het toch te dik blijft, je er eventueel een klein beetje crisco bij kunt doen (maximaal 10%). Als het te dik blijft, komt dat door de snelle verhitting. Au bain marie smelten is ook een veilige smeltmethode, maar dan moet je oppassen dat er geen water in je kommetje terecht komt!
Volgens mij slikte ferrari_rood daar één of ander voedingssuplement voor? Vitamine B ofzo? Of ben ik nou totaal aan het alzheimeren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:37 schreef Tinuviel het volgende:
Het plonst hier van de regen. Verder nergens inslag gelukkig.
Heeft een van jullie trouwens nog de gouden tip voor haaruitval na de bevalling (al 3,5 maand geleden in feite) en toch verlies ik nog steeds best wat. Deel trekt mijn baby eruit, deel gaat vanzelf. Straks wordt ik kaal![]()
t werd bij mij pas vloeibaar na olie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Er moet helemaal geen olie bij. Gewoon in een magnetronbestendig kommetje, en dan even in de magnetron, roeren, weer even erin etc tot het helemaal glad is. En als het na een tijdje teveel gestold is kun je het kommetje zo weer even in de magnetron doen.
oeh, magic, leuk! ik heb ergens ook nog een gave verzameling kaartjes liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Of je leest ff verder![]()
Nou ja, hiephiep, mijn grote is gewoon 13! Der-tien. Mahaaaaan.
Nu een huis vol armen, benen, bromstemmen en Magic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |