Probeer Code Geass of misschien Full Metal Alchemist: Brotherhood. Prima instap anime.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Hoi mensen, eerste keer dat ik hier kom, maar ik heb een aanradertje nodig! Ik ben een ontzettende leek in anime's, maar ik ben net klaar met Death Note en Elfen Lied. Heeft iemand nog een anime waarvan je zegt: 'DIE MOET JE ZIEN!'?
Thanks x
hmm.. boku no pico is toch wel een ervaring op zichquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Hoi mensen, eerste keer dat ik hier kom, maar ik heb een aanradertje nodig! Ik ben een ontzettende leek in anime's, maar ik ben net klaar met Death Note en Elfen Lied. Heeft iemand nog een anime waarvan je zegt: 'DIE MOET JE ZIEN!'?
Thanks x
Suzumiya Haruhi no Yuuutsuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Thanks x
Monster en Steins gate.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Thanks x
Maak pics en plaats later hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Goedemorgen vanuit japan
Dadelijk naar animelo 2012 Infinity
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
Bokusatsu Tenshi Dokuro
Emile Roemer no Yuuutsu
Neon genesis evangelionquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Thanks x
Gintama en Full Metal Alchemist: Brotherhoodquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
Thanks x
Jammer, want het gaf de personages meer diepgang.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
16,5 is bij de officiële publicatie uit het verhaal gehaald dus het zal de manga ook wel niet gehaald hebben.
Pun intended?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer, want het gaf de personages meer diepgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |